Title

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت جدیدترین اطلاعیه ها و تخفیفات مجموعه کلینیک های زیبایی ایرانیان، شماره همراه خود را وارد نمایید.

جهت عضویت در و مشاوره رایگان لطفا اطلاعات خود را وارد کنید

Monalisa laser
  • صفحه نخست
  • گروه خدمات
  • لیزر مونالیزا
امتیاز این سرویس

لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا قادر است با استفاده از لیزر خاصی که به CO2 معروف است بسیاری از بیماریهای زنان را درمان کند و مشکلاتی را که در گذشته نیاز به سالها دارو گرفتن و یا عملهای جراحی داشته اند را به راحتی و با کمترین عوارض بهبود ببخشد. < دانلود بروشور
Title

لیزر مونالیزا ساخت شرکت DEKA ایتالیا بوده و پس از گذراندن تستهای مختلف و اثبات عملکرد مفید آن، موفق به اخذ تائیدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) شده است. این تکنولوژی هم اکنون دارای گواهی CE اروپا و وزارت بهداشت ایران هم هست و همه بدون تردید اختراع این دستگاه را دستاوردی بی نظیر در علم پزشکی زنان قلمداد می کنند.

لیزر مونالیزا چگونه کار می کند؟

این دستگاه مجهز به هندپیس (hand piece) های مختلفی است. با تعویض این هندپیس ها و اعمال تغییرات در فرکانس و شدت اشعه های لیزر، می توان عملکرد دستگاه را برای موارد خاص تنظیم نمود. در اصل این دستگاه با استفاده از پنل پیشرفته ای که دارد، قابلیت تنظیم جهت درمان بیماریهای مختلف را داراست.

برای مثال، برای درمان خشکی واژن، لیزر توسط اسکنر خود بافتهای مشکل دار را شناسایی می کند. سپس ارسال پالسهای کوچکی از لیزر به سطح واژن (لایه اپی تلیال) و عمق آن را شروع می کند. نتیجه این کار ایجاد زخمهایی بسیار ریز در سطح واژن است که منجر به این می شود که بدن شروع به ترمیم خود و ایجاد بافتهای نو و تازه بکند. نتیجه نهایی کار درمان کامل خشکی واژن و در کنار آن جوانسازی واژن از طریق کلاژن سازی توسط خود بدن است.

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ

با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد، لیزر مونالیزا تکنولوژی است که در موارد مختلفی کاربرد دارد. از این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابیاپلاستی و عمل زیبایی واژن

تنگ کردن واژن

روشن سازی واژن

جوانسازی واژن

درمان علائم یائسگی

درمان عفونت‌های مکرر قارچی واژن یا مثانه

درمان خشکی واژن

درمان اتروفی واژن

درمان بی اختیاری ادراری

درمان دردهای مکرر حین رابطه جنسی

درمان افتادگی رحم

موارد منع استفاده از لیزر مونالیزاتاچ

در مواردی نباید از لیزر مونالیزا جهت درمان استفاده کرد و باید قبل از استفاده از لیزر، تمهیدات لازم توسط پزشک اندیشیده شده و اقدامات لازم صورت گیرد. مهمترین این موارد عبارتند از:

افرادی که به تازگی جراحی در ناحیه رحم یا واژن خود انجام داده اند نمی توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند.

وجود نتایج مشکوک و غیرطبیعی در تست پاپ اسمیر یا کولپوسکوپی

بیماران مبتلا به عفونتهای واژینال (در این موارد باید ابتدا عفونت درمان شود)

افراد مبتلا به تنگی مجاری ادراری

بیماران دارای افتادگی رحم شدید (درجه 2 و بالاتر(