Title

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت جدیدترین اطلاعیه ها و تخفیفات مجموعه کلینیک های زیبایی ایرانیان، شماره همراه خود را وارد نمایید.

جهت عضویت در و مشاوره رایگان لطفا اطلاعات خود را وارد کنید

Regen lite laser
  • صفحه نخست
  • گروه خدمات
  • لیزر PDL
امتیاز این سرویس

لیزر PDL

PDL اولين ليزري می باشد. كه از سازمان FDA مجوز استفــاده در زميـنه درمان‌هاي‌ جوش‌هاي فعال و اسكار جوش در تمامي سنين را دريافت كرده است. < دانلود بروشور
Title

لیزر  )Regen lite (رفع ضایعات قرمز رنگ)

میلیون ها نفر در سراسر جهان تحت درمان با ليزر N-Lite قرار گرفته تا پوستي سالم‌تر، شاداب‌تر و جوان‌تر داشته باشند. در مطالعات انجام شده بيش از 92درصد بيماران پس از يك درمــان تك‌جلسـه‌اي بهبـود قابل توجه داشته و كاهش ضايعات را تجربه كرده‌اند.

کاربردهای بالینی

جوان‌سـازي و کاهش چـين و چروك سطحی صورت و دور چشم

این  لیزر باعث  بهبود قوام پوسـت (كلاژن‌سازي) و كاهـش چين و چروك‌ می شود. اين روش بدون درد و ايجـاد زخـم بوده و عارضـه ای نداشته و شخص مي‌تواند در همان لحظه به کارهای روزمره خويش ادامه دهد.

درمان آكنه فعال و رفع قرمزی صورت

در مورد آكنه پرتو ليزر باكتري‌هايي را كه موجب عفونت و التهاب مي‌شـوند را كاهش مي‌دهد و به اين ترتيب مكانيسم اصـلاح پوسـت را تحـريك مي‌كند.

NLite اولين ليزري می باشد. كه از سازمان FDA مجوز استفــاده در زميـنه درمان‌هاي‌ جوش‌هاي فعال و قرمزی جوش در تمامي سنين را دريافت كرده است.

درمان اسكارهاي جراحي و كلوئيد

با استفاده از اين نوع ليزر مي‌توان قرمزی اسکارها را برطرف کرد.

کاربرد اصلی این لیزر رفع ضایعات عروقی ( همانژیوم ، عروق سطحی و ... ) می باشد.