کل بازديد سایت :  12063594

» خواص شگفت انگیز آلوئه ورا

خواص شگفت انگیز الو ورا

هنگامی که میگویم الوورا بهترین گیاه دارویی ساخته شده توسط طبیعت است، این جمله را بلند می‌گویم. در بین تمام گیاهانی که مطالعه کرده ام و درباره شان هزاران مقاله در زمینه تغذیه و پیشگیری از بیماری ها نوشته ام، الوورا کارامد ترین در بین تمام آنهاست(سیر پس از آن قرار دارد). در این سیاره هیچ چیزی شگفت انگیزتر از الوورا در زمینه دارا بودن مزایای سلامتی وجود ندارد. الوورا ویژگی های دارویی نیرومند و طبیعی زیر را دارد:

● رشد تومورهای سرطانی را متوقف می‌کند.
● کلسترول بالا را پایین می آورد.
● غلظت و چسبندگی خون را درمان می‌کند.
● میزان اکسیژن رسانی خون شما را بالا می برد.
● التهاب را کم و دردهای تورمی را آرام می‌کند.
● بدن را از فشارهای اکسایشی نگهداری می‌کند.
● از سنگ کلیه جلوگیری می‌کند و بدن را از ترکیبات اگزالات موجود در قهوه و چای نگهداری می‌کند.
● بدن را قلیایی می‌کند. به تراز شدن بدن در برابر خوراک های اسیدی کمک می‌کند.
● زخم معده، IBS یا سندرم روده تحریک پذیر، بیماری کرون و دیگر آشفتگی های گوارشی را درمان می‌کند.
● فشار خون بالا را بصورت بنیادین، و با درمان علت آن و نه صرفا علائم، درمان می‌کند.
● بدن را با ماده های معدنی، ویتامین ها، آنزیم ها و گلیکونوترینت ها خوراک می دهد.
● فرایند خوب شدن سوختگی های فیزیکی یا ناشی از تابش را شتاب می دهد.
● جایگزین مناسب بسیاری از فراورده های کمکهای نخستین از جمله بانداژ و اسپری های ضدباکتری است.
● سرطان روده را متوقف می‌کند. روده ها را خوب می‌کند و مسیر دستگاه گوارش را روان می‌کند.
● به یبوست پایان می دهد.
● قند خون را تنظیم و تریگلیسیرید را در بیماران دیابتی پایین می آورد.
● از عفونت ها جلوگیری و آنها را درمان می‌کند.
● از کلیه ها در برابر بیماری نگهداری می‌کند.
● یک نوشیدنی طبیعی مناسب ورزشی جهت بوجود آوردن توازن الکترولیتی است. جایگزین بسیار خوبی برای دیگر نوشیدنی های مورد استفاده توسط ورزشکاران است.
● کارایی قلب و عروق و پایداری فیزیکی را بالا می برد.
● فرایند خوب شدن زخم ها و یا آسیب دیدگی های فیزیکی را سرعت می دهد.
● پوست را مرطوب و به بازسازی آن کمک می‌کند.

به درستی، هیچ چیز دیگری را نمی توان با ویژگی های دارویی الوورا برابر دانست. این درحالی است که بیشتر مردم تنها درباره ویژگی کرم‌های الوورا می دانند و فکر میکنند تنها برای آفتاب سوختگی خوب است. الوورا هم کاربرد خارجی و هم کاربرد داخلی برای بدن انسان دارد.
روش مصرف الو ورا بسیار ساده است. پوسته ی سفت خارجی هر برگ را با یک چاقوی تیز و به نازکی در سرتاسر آن بگیرید. گوشته‌ی نرم داخلی قابل خوردن است و می‌توانید آنرا بصورت تکه های کوچک بریده و نوش جان کنید و یا درون مخلوط کن بریزید و سپس ماده‌ی بدست آمده را همچنین می‌توانید به تنهایی و یا با آب و یا کمی لیمو نوش جان کنید. همچنین می‌توانید برای درمان پوست، ژل بدست آمده را روی زخم، بریدگی و یا سوختگی ها بمالید.