جستجو
Close this search box.

جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها

جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها با لیزر

آنچه در ادامه می‌خوانید

خانم ها برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب تمام تلاش خود را می کنند و برای رسیدن به این هدف همه ابزارهای ممکن را به کار می برند. جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها در بسیاری از خانم ها اهمیت دارد و برای رسیدن به این هدف از ابزارهای مختلفی کمک می گیرند.

یکی از راه های مناسب برای جوانسازی این قسمت، استفاده از لیزر واژینال خواهد بود. در حال حاضر این روش درمانی بسیار مفید و موثر است و برای جوانسازی ناحیه تناسلی نقش ویژه ای را ایفا می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم تا کاملا با شرایط آن آشنایی پیدا کنید.

چه زمانی به جوانسازی واژن نیاز است؟

واژن که عضوی حساس از بدن خانم هاست، دارای خاصیت کششی یا الاستیک بوده و همین ویژگی موجب می شود پس از گذشت چند سال، با بالارفتن سن و انجام زایمان، واژن حالت طبیعی خود را از دست داده و فرسوده، افتاده و شل می شود.

دلیل این تغییر را می توان تغییر در هورمون هایی دانست که قدرت عضله ها و بافت های مربوط به این قسمت را کنترل می کنند. با افزایش سن، قدرت این هورمون ها هم کاهش یافته و در نتیجه ممکن است به از بین رفتن حالت ارتجاعی واژن منجر شود. رفته رفته با کاهش استروژن، واژن تغییر شکل داده و نازک می شود.

وقتی چنین تغییراتی رخ می دهد، خانم ها لذتی را که قبلا در هنگام برقراری رابطه جنسی داشته اند از دست می دهند و حتی ممکن است با بی اختیاری در ادرار و مشکلات این چنینی دست و پنجه نرم کنند. بنابراین، جوانسازی واژن خانمها را می توان نوعی درمان تلقی کرد.

جوانسازی واژن خانمها شامل دارا بودن 3 شرط زیر است :

  1. تغییر در اندازه و سفتی واژن در اثر زایمان
  2. تغییر در اندازه و سفتی واژن در اثر تکرر زیاد رابطه جنسی
  3. تغییر در اندازه و سفتی واژن در اثر افزایش وزن

هرکدام از این موارد می تواند موجب کاهش لذت جنسی شود. اما جراحی واژینال به راحتی فرد را به حالت اولیه خود بر می گرداند و موجب می شود فرد به لذت دلخواه برسد.

روش‌های جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها

  1. تزریق چربی به واژن
  2. تزریق ژل به واژن
  3. مزوتراپی واژن
  4. لیزر جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان
  5. جراحی جوانسازی ناحیه تناسلی

1- تزریق چربی به واژن

با توجه به اینکه تزریق چربی در ناحیه تناسلی حساس بود و به تخصص خاصی نیاز دارد، بنابراین در انتخاب پزشک معالج تان دقت به خرج دهید. در جوانسازی واژن با کمک تزریق چربی، هدف این است که بافت هایی که در این قسمت از بدن از بین رفته اند، بازسازی شوند.

به عبارتی می توان پیامد های تزریق چربی را به صورت ذیل بیان کرد:

  • ترمیم افتادگی و شل شدگی پوست واژن
  • ترمیم چین و چروک هایی که در لابیاماژور به وجود آمده اند.
  • سفت کردن و روشن ساختن پوست ناحیه واژن
  • حجیم کردن واژن و تغییر کردن اندازه لابیا ماژور
  • نامتقارن بودن لابیا ها در دو طرف واژن اصلاح شده و متقارن می شود.
  • مهمتر از همه اینکه در نهایت به بهبود و افزایش رضایتمندی در روابط جنسی بین ذوجین منجر می شود.

نکته قابل تامل در این مورد، آن است که، سفید کردن واژن با تزریق چربی اتفاق نمی افتد. و برای تحقق این خواسته باید از روش های دیگری استفاده نمایید که در ادامه برای شما توضیح داده ایم.

توجه! تزریق چربی به واژن برای دو گروه از زنان قابل انجام نمی باشد:

الف- گروه زنانی که باردار هستند و یا اینکه نوزادشان را شیر می دهند.
ب- گروهی از زنان که به عفونت های واژینالی مبتلا هستند و یا دچار ضعف در سیستم ایمنی شان هستند.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل از هزینه کمتری برخوردار است.

2- تزریق ژل به واژن

زنانی که به دلایل اکتسابی مانند زایمان، کهولت سن و یا دلایل ژنتیکی، زیبایی ناحیه تناسلی خود را از دست داده اند، می توانند از طریق تزریق ژل به واژن، افتادگی، شلی و چین و چروک های واژن شان را بهبود بخشیده و با حجیم کردن لب های واژن، ناحیه تناسلی خود را سفید، شفاف و زیبا سازند. تزریق ژل هم مانند تزریق چربی برای زنانی که باردار یا شیرده هستند و زنانی که به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، ممنوع می باشد.

مزایای تزریق ژل به واژن را می توان به صورت ذیل در نظر گرفت:

  • نتیجه گیری سریع حاصل می شود.
  • دوره نقاهت کوتاه است.
  • بدون خونریزی و درد انجام می شود.
  • هیچگونه برش و جراحی صورت نمی گیرد.
  • ژل ها سبک هستند و فرد آنها را احساس نکرده و اذیت نمی شود.

عوارض تزریق ژل به واژن را می توان به صورت ذیل بیان کرد:

  • سفتی محل تزریق به طور موقت
  • قرمز و ملتهب شدن ناحیه تزریق
  • بروز عفونت سطحی در محل تزریق
  • متورم و کبود شدن
  • حالت تهوع
  • احتمال بروز حساسیت در محل
  • احساس درد جزئی در ناحیه تزریق
  • ممکن است در محل تزریق لکه های قرمز پدیدار شوند.

طبیعتا هرچه تخصص و مهارت پزشک معالج شما بیشتر باشد، عوارض ناشی از این تزریق هم کمتر و ملایم تر خواهد بود.شایان ذکر است، که پس از پایان دوره نقاهت، این عوارض از بین می روند و فرد به طور کامل بهبود می یابد.

3- مزوتراپی واژن

با کهولت سن، میزان فعالیت فاکتورهای رشد رفته رفته کاهش یافته که تبعات زیادی را به دنبال خواهد داشت. از جمله این عواقب می توان به کاهش در ساخت کلاژن اشاره کرد. در مزوتراپی ، بافت ها و سلول های هدف، مستقیما مورد تزریق کلاژن قرار می گیرند.

با توجه به اختلالی که موجب ناهمگونی واژن شده است، از جمله: افتادگی و شل شدگی واژن، چین و چروک شدن واژن، خشکی واژن یا خشکی ناحیه پرینه، تیرگی واژن و … پزشک معالج، گیرنده های هدف مربوط به این اختلالات را شناسایی کرده و با تزریق از طریق مزوتراپی، باعث بهبود چشمگیر این روند می شوند.

روش مزوتراپی به این ترتیب است که، در وهله اول، سطح پوست و ناحیه مورد معالجه را بی حس کرده و پس از آن، با استفاده از سوزن های مخصوص، تزریق صورت می گیرد. عمق تزریق در پوست برای افراد مختلف، با توجه به تشخیصی که پزشک می دهد و با توجه به نوع دارو، از 1 تا 4 میلیمتری پوست متفاوت است.
لازم به ذکر است که مزوتراپی واژن برخلاف تزریق ژل و چربی، نیازمند تکرر جلسات تزریق است. می توان گفت مزوتراپی تقریبا برای تمام افراد مناسب است. اما میزان نتیجه گیری و نوع درمان، با توجه به سن و نوع پوست، در افراد مختلف متفاوت است.

4- لیزر جوانسازی ناحیه تناسلی بانوان

برای جوانسازی واژن با استفاده از لیزر از لیزرهای متنوعی بهره گیری می شود. نحوه اثربخش لیزر به این صورت است که، واژن مورد تابش لیزر قرار می گیرد و رفته رفته گرم می شود. گرم شدن بافت های ناحیه تناسل موجب تحریک سلول های کلاژن ساز شده و با تحریک این سلول ها کم کم بافت های ناحیه تناسلی ترمیم شده و شکل واژن بهبود یافته و اصلاح می شود.

شایان ذکر است که جوانسازی واژن با استفاده از لیزر، نیازمند انجام در جلسات متوالی است. به طور معمول، این جلسات در فواصل زمانی یک ماه تا یک ماه و نیم صورت گرفته و پس از گذشت 6 ماه تا یکسال به اتمام می رسند. لیزر درد ندارد. با این حال، پزشک از بی حسی موضعی، استفاده می کند تا حتی درد های جزئی هم در حین عمل احساس نشوند.

هشدار! تا پنج روز پس از جوانسازی واژن با لیزر، نباید رابطه جنسی داشته باشید. همچنین انجام لیزر تا سه ماه پس از زایمان توصیه نمی شود.
نتایج حاصل از جوانسازی واژن با لیزر تا مدت زمان قابل توجهی پایدار است اما برای اثربخشی دائمی باید پس از فواصل معین یکساله تمدید شود. البته فاصله زمانی تمدید توسط پزشک تعیین می شود و ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

مزایای استفاده از لیزر واژینال

معمولا بعضی از افراد برای زیباسازی واژن از روش های جراحی استفاده می کنند که مزایا و معایب خاص خود را دارد. با این حال بخش دیگری از خانم ها به سراغ لیزر واژینال می روند و از این روش به صورت ویژه بهره می برند. خوشبختانه در روش لیزر واژینال هیچگونه درد و خونریزی وجود ندارد و به همین علت به یک انتخاب محبوب و درجه یک تبدیل شده است.

جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها با لیزر

جلسات لیزر به گونه ای است که بعد از پایان آن می توانید به زندگی عادی خود برگردید و به کارهای روزانه خود برسید. در صورتی که شما از این روش برای جوانسازی واژن استفاده کنید، هیچ نیازی به مصرف آنتی بیوتیک های مختلف نخواهید داشت و این دوره را بدون هیچ مشکلی پشت سر می گذارید. به غیر از نکات گفته شده حتما باید به موضوع هزینه نیز نگاه ویژه ای داشته باشید.

به صورت کلی روش لیزر هزینه پایین‌تری دارد و به همین علت بسیاری از خانم ها به سراغ روش لیزر می روند. در هر حال مزایای به کارگیری روش لیزر به صورت جامع بیان شد و شما می توانید بر اساس این موارد انتخاب نهایی خود را انجام دهید.

5- جراحی جوانسازی ناحیه تناسلی

جوانسازی واژن از طریق جراحی، با جراحی بر روی لابیا انجام می شود. معمولا تنگ و سفت کردن واژن بعد از زایمان، با جراحی واژینوپلاستی صورت می گیرد. برای احساس نشدن درد، از بی حسی موضعی استفاده می کنند اما در بعضی موارد هم به تشخیص پزشک، فرد را به طور کامل بیهوش میکنند.

تغییرات حاصل از عمل واژِینوپلاستی به برداشته شدن پوست و گوشت اضافه و همچنین، تقویت نقطه G به منظور افزایش لذت جنسی منجر می شوند. عمل لابیاپلاستی، روش دیگری برای جوانسازی ناحیه تناسلی به کمک جراحی است. در این جراحی، اندام هدف لابیا بزرگ یا لابیا کوچک است. که گوشت اضافه آنها برداشته شده و اندازه و فرم شان تغییر میکند.

با استفاده از جراحی واژن می توان افتادگی واژن را درمان کرد. افتادگی واژن زمانی اتفاق می افتد که کانال واژن باز می شود و رکتوم، روده کوچک یا مثانه به داخل کانال رفته و موجب بروز مشکلاتی شوند. اما این اختلال ها با استفاده از جراحی افتادگی واژن کاملا بهبود می یابند. در این جراحی، قسمت های اضافی واژن برداشته می شوند و عضلات لگنی را به یکدیگر نزدیک می کنند، با اعمال این تغییرات، کانال واژن تنگ شده و شل شدگی ها و افتادگی های آن هم بهبود می یابند.

نکته قابل توجه در مورد زیبایی ناحیه تناسلی از طریق جراحی واژن آن است که، جراحی به عنوان آخرین روش برای جوانسازی ناحیه تناسلی در نظر گرفته می شود. دلیل این رده بندی را می توان به طولانی تر بودن دوره نقاهت جراحی نسبت به سایر روش ها و همچنین، بیشتر بودن عوارض جانبی این روش نسبت داد.

معمولا بانوانی که با اعمال روش های دیگر به نتیجه دلخواه نرسیده باشند، به سراغ جراحی می روند. جراحی ناحیه تناسلی به خانم هایی که هنگام دویدن، ورزش کردن و برقراری رابطه جنسی، در این ناحیه درد احساس می کنند، پیشنهاد می شود. همچنین، مادرای که پس از زایمان، از روابط جنسی خود لذت نمی برند می توانند این مشکل را با جراحی واژن درمان کنند.

تاثیر جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها روی میل جنسی ؟

طبیعتا شکل ظاهری اندام جنسی در رغبت فرد نسبت به رابطه جنسی موثر است. اگر فرد اندام جنسی با ظاهر زیبا داشته باشد، متعاقبا رغبت بیشتری در برقراری رابطه خواهد داشت. و بالعکس. همچنین، بانوانی که واژن بی عیبی دارند، اعتماد به نفس بالایی برای برقراری نزدیکی جنسی خواهند داشت. اعتماد به نفس بالا هم موجب بالا رفتن لذت ناشی از رابطه جنسی می شود.

علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، در بعضی روش های زیباسازی واژن که در موارد فوق هم ذکر شدند، ناحیه کلیتوریس و نقطه G مورد تقویت قرار می گیرند. و تقویت آنها، تاثیر بسزایی در افزایش لذت جنسی دارد. همچنین، بعضی خانم ها در حین برقراری رابطه جنسی درد احساس می کنند و همین موضوع باعث می شود لذتی نبرند و رغبتی هم برای برقراری رابطه جنسی نداشته باشند.

با استفاده از روش های زیباسازی ناحیه تناسلی، پوست اضافی در این ناحیه برداشته می شود و همین امر موجب کاهش احساس درد در حین نزدیکی می شود. وقتی که درد نداشته باشید، می توانید از رابطه خود لذت ببرید.

تاثیر دیگری که جوانسازی ناحیه تناسلی روی میل جنسی دارد، در رابطه با افرادی است که به دلایل آناتومی به ارگاسم نمی رسند. معمولا در اثر زایمان، ابتلا به عفونت های پی در پی، افزایش سن و دلایل این چنینی، بافت مخاطی واژن دچار اختلال شده و به هم می ریزد. در نتیجه در حین رابطه لغزندگی کافی را ایجاد نمی کند. این مشکل هم با استفاده از روش های زیباسازی واژن به راحتی قابل درمان است.

بهترین سن برای جوانسازی واژن خانمها چه زمانی است؟

به طور کلی می توان اذعان داشت که روش های جوانسازی واژن در تمامی سنین امکان پذیر است و مانعی ندارد. با توجه به این موضوع که روش های مختلف جوانسازی واژن ارتباطی با باکره بودن و نبودن فرد ندارد و بیشتر تغییرات در ظاهر ناحیه تناسلی و بر روی لابیا انجام می شود، دختران هم می توانند از این روش ها برای زیبایی ناحیه تناسلی شان استفاده نمایند.

بنابراین خانم ها در هر سنی که باشند، چه خانم ها جوان و چه خانم های مسن این امکان را دارند که با استفاده از روش های مختلف، واژن زیبایی داشته باشند. اما اگر بخواهیم سن مناسب برای اعمال روش های جوان سازی واژن را بیان کنیم، پزشکان سنین 30 تا 55 سالگی را توصیه کرده اند.

دلیل این بازه بندی زمانی آن است که، خانم ها تا قبل از 30 سالگی بهترین پوست خود را دارند و به طور معمول آسیب ها، چین و چروک ها و افتادگی های پوستی در امان هستن. و در سنین بعد از 55 سالگی، روش های جوانسازی ممکن است تاثیر قابل توجهی نداشته باشند.

با این وجود، پزشک معالج تشخیص می دهد که آیا فرد می تواند از روش های جوانسازی ناحیه تناسلی استفاد کرد یا خیر. و تعیین می نماید که چه روشی مناسب و موثر خواهد بود.

بهترین روش برای جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها کدام روش است؟

برای این سوال نمی توان پاسخ معینی را در نظر گرفت. چرا که، اعمال روش های مختلف جوانسازی واژن در افراد مختلف نتایج متفاوتی را در پی داشته است. این در حالی است که، رضایتمندی های متقاضیان و تجربه نشان داده است که جوانسازی ناحیه تناسلی با استفاده از لیزر اثربخشی قابل توجهی داشته و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

اما افراد که مشکل جدی دارند یا مایل هستند که نتایج جوانسازی به طور دائمی برای آنها ماندگار باشد، بهتر است به سراغ جراحی بروند. اما عوارض و خطرات جراحی موجب می شود که متقاضیان زیباسازی واژن، لیزر را انتخاب نمایند. اما در هر صورت، انتخاب روش مناسب بر اساس خصوصیات پوستی و دیگر شرایط فرد، بر عهده پزشک متخصص می باشد.

هزینه جوانسازی واژن خانمها به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه های مربوط به جوانسازی ناحیه تناسلی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان آنها را در موارد ذیل دسته بندی کرد.

  • نوع روش انتخابی بیشترین تاثیر را دارد. طبیعتا روش های مختلف هزینه های متفاوتی دارند.
  • عامل موثر دیگر در هزینه های مربوط به جوانسازی ناحیه تناسلی، تعداد جلساتی است که شما به این منظور باید پشت سر بگذارید. طبیعتا هرچه تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر باشد، هزینه های مربوطه هم بیشتر خواهد بود.
  • مواد مورد استفاده در روش های مختلف متفاوت بوده و هزینه های متفاوتی هم دارد. مثلا موادی که در جوانسازی از طریق تزریق ژل استفاده می شوند با موادی که در جوانسازی از طریق تزریق چربی استفاده می شوند نوع و قیمت متفاوتی دارند. پس با توجه به نوع این مواد، هزینه های مربوط به جوانسازی واژن هم متفاوت خواهد بود.
  • علاوه بر نوع مواد، مقداری از این مواد که مورد نیاز است هم متفاوت خواهد بود. هرچه مقدار مواد مورد نیاز بیشتر باشد، متعاقبا هزینه هم بیشتر خواهد بود.
  • لازم است که قبل و بعد از انجام جوانسازی ناحیه تناسلی، آزمایشاتی را انجام دهید. انجام این آزمایشات نیز هزینه هایی را در پی دارند.

آیا جوانسازی ناحیه تناسلی خانمها باعث از بین رفتن باکرگی می‌شود؟

جوان سازی ناحیه تناسلی خانم ها در بیشتر روش ها، با اعمال تغییراتی بر روی لابیا، دهانه واژن و سایر قسمت های ظاهری واژن اعمال می شود. همانطور که گفته شد، در هیچ روشی، شی خارجی را به واژن وارد نمی کنند، در نتیجه، دختران باکره نیز می توانند با خیالی راحت و بدون هیچ گونه نگرانی، زیباسازی ناحیه تناسلی را انجام دهند.

البته در بعضی روش ها از جمله جراحی و لیزر، نیاز است که به داخل واژن هم دستگاه های ریزی را وارد کنند تا بتوانند این بافت ها را هم بهبود دهند. که طبیعتا این روش برای خانم هایی که سن نسبتا بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند و برای دختران باکره از روش های دیگری استفاده می شود.

آیا در دوران بارداری و بلافاصله پس از زایمان می‌توان جوانسازی ناحیه تناسلی را امتحان کرد؟

در جوانسازی ناحیه تناسلی در دوران بارداری، با استفاده از روش های مختلفی که در این مطلب بیان کردیم، خطر بخصوصی جنین را تهدید نمی کند. اما بنا بر دلایل مختلف، پزشکان پیشنهاد می کنند که این روش ها پس از اتمام بارداری انجام شوند.

چند علت شایع این است که:

  • زایمان شما در تغییر شکل واژن موثر خواهد بود. حتی اگر زایمان شما به روش طبیعی نباشد، باز هم به واژن فشار وارد می شود و باعث تغییر شکل آن می شود.
  • پدر دوران بارداری بدن شما ورم میکند و این ورم بر روی شکل ناحیه تناسلی شما تاثیر می گذارد.
  • حتی بلافاصله پس از زایمان هم جوانسازی واژن توصیه نمی شود. چرا که تا 3 الی 6 ماه پس از زایمان، پوست در ناحیه تناسلی همچنان شل است و پس از گذشت مدتی به طور طبیعی جمع تر می شود.

کاربردهای مختلف لیزر در جوانسازی واژن خانمها

با توجه به اهمیت بالای جوانسازی واژن، این کار توسط دستگاه لیزر به صورت ویژه انجام می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات این دستگاه، تنگ کردن واژن خواهد بود. گشاد شدن واژن معمولا بعد از زایمان های طبیعی پیش می آید و میزان لذت جنسی را کاهش می دهد. همین مورد سبب می شود تا شخص به فکر درمان مشکل بیفتد و از روش های مختلفی به این منظور استفاده کند.

خوشبختانه با استفاده از روش لیزر می توان این مساله را به صورت ویژه حل کرد. خشکی و سوزش واژن یکی دیگر از مشکلاتی است که در بسیاری از خانم ها به وجود می آید. معمولا زمانی که میزان ترشحات واژن از حد طبیعی خود کمتر می شود، این مشکل بیشتر خود را نشان خواهد داد. شما با استفاده درست از لیزر می توانید این مشکل را نیز حل کنید و شرایط خوبی را برای خود به وجود بیاورید.

معمولا بعضی از خانم ها با مشکلی همچون بی اختیاری ادرار روبرو می شوند که می تواند مشکلات زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشد. ریشه این مساله بیشتر مسائل استرسی است و فرد پس از قرار گرفتن در چنین شرایطی این مشکل را پیدا می کند.

در صورتی که جلسات لیزر به صورت مرتب و پشت سر هم برگزار شوند، مشکل بی اختیاری نیز پس از مدت کوتاهی حل می شود و شخص به زندگی عادی خود خواهد پرداخت. بسیاری از خانم ها در طول زندگی خود بارها دچار مشکل عفونت واژینال می شوند که باید برای درمان آن از راهکارهای مناسب استفاده کنند.

بروز این عفونتها خطرات زیادی برای فرد دارد و سلامت جسمی او را به خطر خواهد انداخت. خوشبختانه با به کارگیری درست و حرفه ای لیزر می توان این مساله را نیز به راحتی درمان کرد.

مراقبت های لازم بعد از لیزر واژینال

زمانی که شما جلسه لیزر خود را پشت سر گذاشتید، باید یک سری از مراقبت ها را در برنامه خود قرار دهید. به طور مثال شما باید بعد از لیزر حداقل تا دو هفته انجام رابطه جنسی را به تعویق بیندازید تا اثرات لیزر به خوبی نتیجه دهد. در صورتی که کارهای سنگینی همچون خانه تکانی را برعهده گرفتید، بهتر است که آن را نیز تا دو هفته آینده به تعویق بیندازید.

بهتر است که در طول زمان بعد از لیزر به خود استراحت دهید و کارهای سنگین را به زمان دیگری موکول نمایید. چنانچه مشکلاتی مانند سوزش برای شما به وجود آمد، بهتر است که از بالشتک های یخ برای حل این مسئله کمک بگیرید. خوشبختانه بعد از اتمام لیزر می توانید تاثیر خارق العاده آن را در جوانسازی واژن ببینید و از نتایج به وجود آمده حیرت خواهید کرد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .