جستجو
Close this search box.

دستگاه مولتی پاور

آیا از مبارزه با کاهش وزن خسته شده اید؟ آیا دوست دارید راه موثرتر و راحت تری برای از بین بردن این پوندهای اضافی وجود داشته باشد؟ دستگاه مولتی پاور Multipower برای لاغری راه حلی پیشگامانه که صنعت کاهش وزن را متحول کرده است. جدیدترین مدل دستگاه کویتیشن با دو هندپیس اولتراسوند و آر اف که جهت فـرم دهی و سفت کردن پوست می باشد. تولیـد همـزمان امـواج آر اف و اولتـراسوند باعث افزایــش کارایــی و بیشترین اثـر را روی کاهش چربـی‌های موضعی می‌گذارد.امواج آر اف در درمان سلولیت و افزایش کیفیت و سفت کردن پوست تاثیر گذار است.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا دستگاه مولتی پاور

معایب دستگاه مولتی پاور

غیر تهاجمی

جلسات متعدد مورد نیاز

درمان موضعی

نتایج موقت

حداقل زمان توقف

هزینه

سفت کننده بالقوه پوست

عوارض جانبی بالقوه

چرا دستگاه مولتی پاور در کلینیک های ایرانیان؟

دارای تاییدیه FDA آمریکا

کاهش سایز سریع و محسوس

فرم دهی و لیفت صورت و بدن

درمان سلولیت

درناژ لنفاوی

رفع غبغب

آنچه در این مطلب می خوانید

کاهش وزن برای بسیاری از افرادی که در تلاش برای رسیدن به یک سبک زندگی سالم‌تر هستند، مدت‌هاست که یک چالش بوده است. روش های سنتی مانند رژیم غذایی و ورزش نیاز به زمان و تلاش قابل توجهی دارند که اغلب نتایج آهسته و متناقضی را به همراه دارند. دستگاه لاغری Multipower یک جایگزین امیدوارکننده را ارائه می دهد که فناوری نوآورانه را با راحتی ترکیب می کند تا تجربه کاهش وزن را افزایش دهد.

دستگاه لاغری Multipower یک دستگاه پیشرفته است که برای تسهیل کاهش وزن با استفاده از فناوری پیشرفته طراحی شده است. طراحی جمع و جور و قابل حمل آن امکان استفاده آسان در خانه یا در حال حرکت را فراهم می کند و برای افرادی که سبک زندگی پرمشغله ای دارند مناسب است. این دستگاه بر اساس اصل کاهش چربی هدفمند عمل می کند و طول موج های خاصی از نور را به بدن می رساند تا تجزیه طبیعی سلول های چربی را تحریک کند.

کاربردهای دستگاه لاغری مولتی پاور

دستگاه لاغری مولتی پاور به روشی موثر و ایمن باعث کاهش چربی های بدن و رساندن سطح چربی به سطح متعادل و متعارف می شود. این دستگاه سلول های چربی را به طور کامل از بین نمی برد و به همین دلیل عوارضی مانند نکروز Necrosis و آپوپتوز Apoptosis ندارد‌.

تذکر: نکروز فرآیندی است که طی آن بافت مردگی رخ می دهد و سلول های بدن در اثر یک عامل خارجی مضر مانند التهاب یا باکتری و … می میرند. آپوپتوز پروسه است که در آن خودکشی یا مرگ برنامه ریزی شده سلولی رخ می دهد. از این جهت به آپوپتوز مرگ برنامه ریزی شده می گویند که طی آن بدن به طور عمدی، سلول های آلوده، ویروسی و سرطانی را از بین می برد.

به کمک دستگاه مجهز و قدرتمند مولتی پاور می توان:

  • چاقی موضعی بدن را برطرف کرد.
  • به صورت و بدن فرم دلخواه داد.
  • سایز نواحی مختلف بدن را کاهش داد.
  • صورت و بدن را سفت و لیفت کرد.
  • چین و چروک پوست را درمان کرد.
  • شل شدگی و افتادگی پوست در ناحیه صورت و گردن را بهبود داد.
  • جریان خون مویرگی زیر پوست را بیشتر کرد.
  • با وکیوم کردن، درناژ (تخلیه کردن و خشک کردن عفونت) لنفاوی انجام داد.

لازم به یادآوری است که در ایران بیشتر خانم ها از دستگاه کاهش وزن مولتی پاور استفاده می کنند؛ ولی این دستگاه محدود به جنسیت خاصی نمی شود و آقایان نیز می توانند برای بهبود سلامتی، تناسب اندام و ارتقای پوست خود از این دستگاه پیشرفته پزشکی استفاده کنند.

دستگاه لاغری مولتی پاور چگونه کار می کند؟

دستگاه لاغری مولتی پاور به طور همزمان از امواج اولتراسوند یا فراصوت و تکنولوژی RF استفاده می کند‌. پرتوهای دو قطبی موجود در دستگاه مولتی پاور می توانند یک فشار خلاء به وجود آورده و چربی های بدن را تا رسیدن به حد نرمال کاهش دهند.

ابزارهای به کار رفته در دستگاه مولتی پاور شامل چهار هندپیس یا دسته می شود که برای اهداف مختلف از جمله پیکرتراشی، کاهش درد عضلانی، کاهش چربی، افزایش استحکام و سفتی بافت بدن و پوست، جوان سازی، صاف کردن و لیفت صورت و بدن، کم کردن سلولیت، تخلیه لنفاوی و … به کار می روند.

دستگاه مولتی پاور همچنین دارای یک غلتک وکیوم قوی می باشد که می تواند با مکش نواحی مختلف بدن، گردش خون در آن بخش ها را بیشتر کند و در نتیجه باعث افزایش اثرگذاری امواج RF روی پوست و بدن شود.

لاغری به کمک امواج RF با دستگاه مولتی پاور

دستگاه لاغری مولتی پاور امواج RF یا فرکانس رادیویی را با امواج فرا صوت ترکیب می کند. ترکیب این دو فناوری در جهان به طور گسترده ای توسط متخصصان برای تناسب اندام، پیکر تراشی و لاغری موضعی استفاده می شود. لاغری با امواج RF از نظر ایمنی و سلامتی مزایای زیادی دارد از جمله این که:

  • فرکانس رادیویی یا آر اف چربی های بدن را به کمک امواج فراصوت با فرکانس پایین کاهش می دهد.
  • لاغری با امواج RF روشی ایمن، بی خطر و مطمئن برای لاغری است.
  • آر اف چربی های موضعی را در هر نقطه ای از بدن به صورت غیر تهاجمی و موثر کاهش می دهد.
  • درمان با امواج ار اف نیازی به جراحی ندارد و روشی بدون درد و عوارض برای لاغری محسوب می شود.
  • نتایج به دست آمده با امواج ار اف و دستگاه مولتی پاور فوری و طولانی مدت هستند.
  • استفاده از امواج RF با هدف کانتورینگ، پیکرتراشی و کاهش چربی به صورت موضعی توسط پزشکان و متخصصان حاذق در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

لاغری با کمک امواج RF

ویژگی ها و مزایای کلیدی دستگاه Multipower

 دستگاه لاغری Multipower چندین ویژگی و مزیت کلیدی را ارائه می دهد که آن را از روش های کاهش وزن سنتی متمایز می کند:

  • غیر تهاجمی و بدون درد: دستگاه لاغری Multipower برخلاف روش های جراحی یا درمان های تهاجمی کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است. این یک تجربه راحت و آرامش بخش را برای کاربران فراهم می کند، بدون هیچ گونه توقف یا دوره بازیابی.
  • کاهش چربی هدفمند: این دستگاه امکان هدف گیری دقیق نواحی خاص مانند شکم، ران ها، بازوها یا باسن را فراهم می کند. این را قادر می سازد کاربران بر روی مناطق مشکل خود تمرکز کنند و به نتایج تعریف شده و منحنی تری دست یابند.
  • Time-Efficient: با دستگاه لاغری Multipower می توانید در مدت زمان کوتاه تری نسبت به روش های کاهش وزن سنتی به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنید. این آن را برای افرادی با برنامه های شلوغ که به دنبال راه حلی مناسب هستند ایده آل می کند.
  • متابولیسم را افزایش می دهد: تحریک لیزری که توسط دستگاه ارائه می شود نه تنها به تجزیه سلول های چربی کمک می کند بلکه متابولیسم را نیز افزایش می دهد. این منجر به افزایش کالری سوزی و بهبود ظرفیت کلی چربی سوزی می شود.
  • رنگ و بافت پوست را افزایش می دهد: دستگاه لاغری Multipower علاوه بر کاهش چربی، تولید کلاژن را افزایش می دهد که منجر به بهبود رنگ و بافت پوست می شود. این بدان معناست که با کاهش وزن، می توانید پوستی سفت و صاف تر نیز داشته باشید.

مزایای تناسب اندام با دستگاه مولتی پاور

دستگاه لاغری MultiPower از یک روش غیر تهاجمی و بدون درد و بی نیاز از استراحت برای کم کردن چربی های بدن در بخش های گوناگون بهره می برد و به همین دلیل عوارض و ریسک های جراحی لاغری را ندارد و شما می توانید بلافاصله بعد از درمان، نتیجه را به وضوح در اندام خود مشاهده کنید و شاهد لاغری و کاهش سایز خود باشید. به علاوه لاغری با دستگاه مولتی پاور ماندگاری بالایی دارد و شما می توانید تا مدت از اندام دلخواه و رویایی خود لذت ببرید.

دستگاه لاغری مولتی پاور چهار هندپیس اختصاصی دارد که باعث می شود دقت و تنوع درمان با این دستگاه به شدت افزایش پیدا کند. هندپیس های مولتی پاور کاربردهای جهت لاغری، تایتنینگ یا سفت کردن و تخلیه لنفاوی (خارج کردن چربی ها از بدن) دارند و میزان اثر گذاری این دستگاه را چند برابر کرده اند.

لازم به ذکر است که پزشک معالج با استفاده از دستگاه MultiPower می تواند برنامه ها و متدهای درمانی متفاوتی را اجرا کند. برای مثال برنامه sweep در دستگاه مولتی پاور به صورت اتوماتیک فرکانس را تغییر داده و بدین ترتیب بر روی سلول های چربی بدن در لایه های سطحی و عمیق اثر می گذارد. در حالی که برنامه Plus LF هدف متفاوتی را دنبال کرده و با به کارگیری امواج فراصوت با فرکانس پایین سلولیت را بهبود بخشیده و درمان می کند.

تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه MultiPower

برای این که بتوانید تعداد جلسات لازم با دستگاه Multipower را به طور دقیق تخمین بزنید بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنید‌. نکته ای که نباید در مورد تعداد جلسات لاغری با مولتی پاور فراموش کنید این است که یک یا دو جلسه درمانی قطعا برای رسیدن به نتیجه مطلوب و عالی کفایت نمی کند.

بر اساس نظر متخصصان، برای لاغری با Multipower باید حداقل ۵ الی ۶ جلسه درمان را ادامه دهید. توصیه می شود بین جلسات فاصله زمانی معقولی را رعایت کنید (سه هفته فاصله ای مناسب برای بیشتر بیماران محسوب می شود). از آن جایی که مالتی پاور از روشی غیر تهاجمی برای اهداف لاغری استفاده می کند، بعد از درمان نیازی به استراحت و مراقبت های ویژه ندارید و فقط ممکن است در حین جلسه حس گرم شدن داشته باشید که طبیعی بوده و دلیل آن امواج به کار رفته در این دستگاه می باشد.

هر جلسه لاغری با دستگاه مولتی پاور چقدر طول می کشد؟

مدت زمان جلسات لاغری با دستگاه مولتی پاور برای همه افراد یکسان نبوده و بستگی به مقدار چربی ذخیره شده در بدن و محل مورد درمان دارد. اگر هدف شما از به کارگیری دستگاه Multipower لاغری موضعی در ناحیه شکم و کاهش چربی های شکمی است، بیست دقیقه درمان کفایت می کند. در حالی که برای لاغری موضعی در ناحیه دست / بازو و پاها ده الی پانزده دقیقه زمان لازم است. همچنین، مدت زمان جلسه لاغری صورت با دستگاه مولتی پاور کوتاه تر از جلسات لاغری شکم و دست و پا می باشد و معمولا ده دقیقه زمان برای کاهش چربی ها و لاغر کردن صورت کافی است.

دستگاه لاغری مولتی پاور راهی برای پاسخگویی به تمامی نیازها است

دستگاه لاغری مولتی پاور روشی کارآمد، ایمن و با استفاده آسان و غیر تهاجمی برای فرم دهی بدن است که با استفاده از دو تکنولوژی همزمان امواج فراصوت و RF و بدون جراحی باعث رفع چربی‌های انباشته شده، لیفتینگ  و جوان­سازی می­‌گردد.

در ادامه مطالبی را متخصصین کلینیک زیبایی ایرانیان ارائه می‌دهیم.

دستگاه لاغری مولتی پاور چیست؟

دستگاه لاغری مولتی پاور دارای 4 دستگیره مختلف است که برای نواحی مختلف بدن ایجاد شده‌اند. از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های لاغری موضعی که از تکنولوژی‌های وکیوم، رادیوفرکوانسی و لیزر کم توان به صورت هم زمان استفاده می‌کنند، امکان لاغری در قسمت‌های دلخواه، ایجاد تناسب اندام و کاهش سایز متناسب با نیاز هر فرد می‌باشد.

این دستگاه لاغری از سه فناوری به صورت هم زمان بهره می‌برد. لازم است بدانید که کاهش وزن برای هر فرد در استفاده از این دستگاه متفاوت است.

نتایج مناسب که برای طولانی مدت ثابت بمانند در عرض ۵ تا ۶ جلسه به دست می‌آیند. نتایج بسیار خوب و دراز مدت خواهند بود. دستگاه مولتی پاور یک دستگاه مستقل است که البته می تواند به طرز شگفت انگیزی در ترکیب با سایر تکنیک های حذف چربی مانند لیپولیز، فراصوت و غیره نیز عمل کند.

جهت دسترسی به تناسب اندام، راه و روش های گوناگونی وجود دارد. که هریک از روش ها متناسب با شرایط جسمی شما استفاده می‌شود. این دستگاه لاغری به عنوان یکی از دستگاه‌های پیشرفته به جهت لاغری و کانتورینگ بدن طرفداران بسیاری دارد.

مولتی پاور

نحوه عملکرد دستگاه لاغری مولتی پاور چگونه است؟

دستگاه لاغری مولتی پاور دارای پرتوهای بسیار قدرتمند به صورت دو قطبی است که با استفاده از لیپولیز و یک فشار خلا برای از بین چربی ها استفاده می‌شود، علاوه بر از بین بردن چربی‌ها به استحکام بافت بدن نیز کمک خواهد کرد.

دستگاه لاغری مولتی پاور یک سیستم قدرتمند و نوآورانه سه در یک است که با استفاده از ترکیب آر اف دوقطبی، لیزر کم توان و غلتک وکیوم، پیکرسازی بدن، کاهش چربی و سلولیت و حتی کاهش درد جزئی عضلانی را به ارمغان می‌آورد. دستگاه لاغری مولتی پاور غیر تهاجمی است و برای لاغری بدن طراحی شده است. دستگاه لاغری مولتی پاور می تواند در مناطق مختلف بدن از جمله صورت با سَری جدید آر آف حرارتی استفاده شود.

عملکرد فرکانس رادیویی در دستگاه لاغری مولتی پاور چگونه است؟

فرکانس‌های رادیویی به گونه‌ای هستند که امواج الکترومغناطیسی را با حرارت به لایه‌های عمیق پوست وارد می‌کنند. دستگاه لاغری مولتی پاور برای رساندن انرژی حرارتی به طور عمیق به لایه‌های درونی پوست و ارسال امواج الکترومغناطیسی طراحی شده است. انرژی گرمایی تولید شده، سلول های چربی را کاهش می‌دهد و به بدن کمک می‌کند که لاغر و خوش فرم شده و سلول‌های چربی را دفع کند.

در واقع انرژی وارد شده بر لایه‌های پوست سبب می شود که چربی‌های آن قسمت مورد نظر کاهش یابد یا به طور کلی از بین رود. شما با استفاده از دستگاه RF می‌توانید به نواحی مختلف بدن خود شکل دهید.

علاوه بر امواجی که برای شما به طور کامل توضیح دادیم، از ابزاری که به صورت غلطک است و هنگام قرارگیری بر بدن خلایی را ایجاد می‌کنند، استفاده می‌شود. هنگامی که این ابزار بر بدن شما قرار می‌گیرد، با کشش پوست گردش خون در آن ناحیه به خوبی افزایش می‌یابد.

این امر موجب می‌شود که بدن شما به شکلی صاف و متناسب تغییر یابد. همچنین سلولیت‌هایی که در بدن وجود دارد نیز برطرف خواهد شد. این ابزار به گونه ای بر بدن شما قرار می‌گیرد که هیچ عمل تهاجمی در سطح بدن شما انجام نمی‌شود.

مولتی پاور

عملکرد وکیوم در دستگاه لاغری مولتی پاور چگونه است؟

عملکرد وکیوم قدرتمند در این دستگاه باعث افزایش گردش خون توسط مکش در نواحی مورد نظر می‌شود و پوست را برای بهینه رسیدن نیروی آر اف هموار و هم سطح می‌کند. وکیوم موجب تخلیه لنفاوی، صاف نمودن پوست و کاهش سلولیت می‌شود.

نحوه عملکرد لیزر در دستگاه لاغری مولتی پاور چگونه است؟

نور لیزری که در دستگاه لاغری مولتی پاور قرار گرفته است منجر به از بین بردن چربی‌ها در قسمت های مورد نظر شما می‌شود. در واقع این نور لیزر بر سطح چربی‌ها وارد شده و منجر به کاهش میزان چربی در آن قسمت بدن شما خواهد شد.

این امر سبب می‌شود که شما به راحتی بتوانید اندام خود را متناسب کنید و چربی‌های موجود در بدن خود را تا حد امکان کاهش دهید. وجود این نوع فناوری‌ها در دستگاه منجر شده که شما راه ساده ای برای تناسب اندام خود داشته باشید.

دستگاه لاغری مولتی پاور با ایجاد طول موج های خاصی از نور لیزر، اندازه سلول های چربی را کاهش داده و چربی را بی‌ثبات می‌کند. سپس چربی از طریق فرایند طبیعی بدن تجزیه شده و از بدن به صورت تعرق و ادرار دفع می‌شود. بخشی از این چربی هم در سوخت و ساز سلولی بدن قرار گرفته و مورد مصرف بدن قرار می‌گیرد.  لیزر کم توان باعث ایجاد تاثیر حداکثری برای لاغری بدن شده و اثرات تشدید می‌کند.

تعداد جلسات لازم برای تناسب اندام با دستگاه لاغری مولتی پاور چقدر است؟

تناسب اندام با استفاده از این دستگاه لاغری به طور دقیق تعیین نمی‌شود زیرا مدت زمان لازم برای لاغری با این دستگاه با توجه به ناحیه مورد نظر و میزان چربی انباشته شده تعیین می‌شود. به طور مثال اگر شما بخواهید از این نوع روش درمان برای از بین چربی های شکم خود استفاده کنید به مدت زمانی حدود ۲۰ دقیقه نیاز خواهید داشت.

در قسمت بازوها و پاهای خود به مدت زمانی ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. همچنین در نواحی صورت در مدت زمان ۱۰ دقیقه این فرایند را انجام می‌دهند. شما باید در این خصوص به نکته ای توجه کنید، با انجام یک یا دو جلسه نمی توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

تعداد جلساتی بین ۵ تا ۶ جلسه برای درمان لاغری را با استفاده از این دستگاه لاغری باید انجام دهید. فاصله جلسه‌هایی که برای انجام این درمان در نظر گرفته‌اند، ۳ هفته است. در صورت طی کردن این تعداد جلسات به نتیجه عالی دست پیدا خواهید کرد. در نتیجه بهتر است طول درمان خود را کامل کنید.

مولتی پاور

آیا استفاده از دستگاه لاغری مولتی پاور عوارضی دارد؟

همانطور که گفته شد استفاده از دستگاه مولتی پاور یک روش غیر تهاجمی است به همین جهت عارضه های آن نسبت به سایر روش‌های دیگر بسیار کمتر است. به دلیل امواج‌هایی که در آن وجود دارد، شما در طول درمان احساس گرما خواهید داشت که این موضوع برای سست کردن بافت‌های چربی است.

شاید برخی بر این تصور باشند هنگامی که ابزار به صورت غلطک در بدن قرار می گیرد به دلیل مکش در بدن دردهای غیر قابل تحملی را باید متحمل شوند. اما اینگونه نیست این دستگاه به صورت ماساژ بر بدن شما استفاده می‌شود.

در واقع به طور کلی می توان این‌طور برداشت کرد که این دستگاه دردی ندارد و شما احساس بدی در طی درمان نخواهید داشت. اما به طور کلی بسته به تحمل درد در هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

دوره ریکاوری پس از درمان با دستگاه لاغری چقدر طول می‌کشد؟

ممکن است قرمزی موقت در ناحیه تحت درمان ایجاد شود اما در عرض ۲ تا ۳ روز از بین می‌رود. مراجعه کنندگان می‌توانند بدون گذراندن دوره استراحت به فعالیت‌های روزانه خود بازگردند.

 

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره دقیق‌تر پوستی با کارشناسان کلینیک ایرانیان با شماره تماس ۰۲۱.۷۵۹۰۰ تماس حاصل فرمایید.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه مولتی پاور

دستگاه لاغری Multipower از لیزر درمانی سطح پایین برای تحریک تجزیه سلول های چربی و در نتیجه کاهش هدفمند چربی استفاده می کند.

بله، دستگاه را می توان در نواحی مختلف بدن از جمله شکم، ران، بازو و باسن استفاده کرد.

در حالی که دستگاه به طور کلی برای اکثر افراد بی خطر است، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا یک تکنسین آموزش دیده برای تعیین مناسب بودن آن برای نوع بدن خاص خود مشورت کنید.

دستگاه لاغری مولتی پاور غیر تهاجمی است و به طور کلی به خوبی تحمل می شود. با این حال، برخی از افراد ممکن است قرمزی موقت یا ناراحتی خفیف را در نواحی تحت درمان تجربه کنند که معمولاً به سرعت برطرف می شود.

اگر از قبل یک بیماری پزشکی دارید، مهم است که قبل از استفاده از دستگاه با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید تا از ایمنی و سازگاری آن با شرایط خود اطمینان حاصل کنید.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره دستگاه مولتی پاور

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
لیزر
لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟
امروزه، روش ‌های متعددی برای کاهش و از بین بردن موهای زائد قسمت ‌های مختلف بدن وجود دارد. یکی از روش ‌های موثر و دائمی که بسیاری به آن روی می ‌آورند، لیزر...
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
قیمت لیزر موهای زائد (سال ۱۴۰۳)
قیمت لیزر موهای زائد معمولاً یکی از اولین نگرانی‌های افرادی است که به دنبال این روش جدید برای حذف موهای زائد هستند. این هزینه در واقع به چندین عامل بستگی...
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
کاشت
کاشت مو در ماه رمضان در حین روزه گرفتن
کاشت مو یک فرآیند زیبایی و بهبود ظاهری است که برخی افراد در نظر دارند و ممکن است تصمیم گرفته باشید این روش را در ماه مبارک رمضان انجام دهید. اما برای اطمینان...
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه کول تک
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
دستگاه شاک ویوی استورز
سایزر
دستگاه بادی اسکالپتور
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .