جستجو
Close this search box.

لیزر مونالیزا تاچ

بـرای مواردی ماننـد روشن کردن، تنـگ کردن و جوانـسازی واژن، لابیاپلاستی، درمان مشکـلات دوران یائسگی، درمان بی اختیاری ادرار در زنان و… استفاده می شود. لیزر مونالیـزا تـاچ روشی موثـر است و به کمک آن می تـوان به نتایـجی عالی دست یافت. بسیـاری از خانـم ها به لیـزر واژیـنال اطمینان کرده و مشکلات واژن و رحـم خود را با این روش درمان می کنند.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

خالی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

خالی

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

خالی

دوره نقاهت
دوره نقاهت

خالی

عوارض
عوارض

خالی

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

چرا لیزر مونالیزا تاچ در کلینیک های ایرانیان؟

توسط متخصص زنان

روشن سازی و تنگ کردن واژن

جوانسازی داخل و خارج ناحیه تناسلی

عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی

درمان افتادگی رحم

درمان آتروفی و خشکی واژن

آنچه در این مطلب می خوانید

مهم‌ترین دغدغه بانوان در عصر حاضر، از بین بردن اتفاقاتی است که در اثر بالا رفتن سن یا عوامل دیگر برای اندام خصوصی آن ها به وجود می‌آید.

در این مقاله سعی داریم یکی از جدیدترین و به روز ترین دستگاه هایی که در رفع نگرانی های بانوان درخصوص جوانسازی واژن بسیار موثر است، معرفی کنیم. که این روش دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن است .

مونالیزا تاچ چیست؟

مونالیزا تاچ یک لیزر دی اکسید کربن است که به طور خاص برای درمان بافت واژن طراحی شده است. مشابه روش های درمانی لیزر صورت، در این روش با استفاده از لیزر، میکرو سایش یا خراش های ریزی در دیواره واژن ایجاد می‌شود که رشد رگ های خونی جدید را تحریک می‌کند.

این روش یک لیزر درمانی ساده برای جوان سازی واژن است که باعث تاثیرگذاری زیادی می‌شود و نتایج تغییر دهنده آن، اعتماد به نفس بیشتری را برای بانوان به ارمغان می‌آورد. از نظر بالینی ثابت شده‌است که نتایج موثری برای خشکی واژن، شلی واژن و بی اختیاری ادرار خفیف ارائه می‌دهد.

مونالیزا تاچ همچنین می‌تواند سلامت جنسی شما را بهبود بخشد. فقط پس از چند جلسه درمانی، بسیاری از خانم ها بهبود علائمی از جمله خشکی، سوزش، خارش و شلی را تجربه می‌کنند. در بسیاری از بانوان همچنین در علائم مربوط به رابطه جنسی دردناک تفاوت مشاهده می‌شود. اما غیر معمول نیست که بانوان حتی پس از گذشت یک جلسه از درمان، مقداری از کاهش علائم را تجربه کنن.

انواع مونالیزا:

  • مونالیزای داخلی (مربوط به داخل واژن)
  • مونالیزای خارجی (مربوط به بیرون واژن)

مونالیزا چگونه عمل می‌کند؟

یک انرژی لیزری ملایم به بافت دیواره واژن منتقل می‌شود و پاسخ موثری را در کانال واژن ساطع می‌کند. مراجعین خطرات یا عوارض جانبی بسیار کمی را تجربه می‌کنند و این روش به راحتی در مطب یا کلینیک انجام می‌شود. بیهوشی لازم ندارد.

یک ابزار کوچک فلزی مانند یک عصای اولتراسوند به واژن وارد می شود(در همان مکانی که تامپون قرار داده می‌شود)و در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت بافت واژن چرخانده می‌شود.روش مونالیزا با رساندن انرژی لیزر و اعمال آرام روی بافت های واژن کار می‌کند.

این لیزر تولید کلاژن را تحریک می‌‌‍کند، عملکرد ناحیه تحت درمان را بهبود می‌بخشد و تعادل مناسب را برقرار می‌کند. این عمل، به نوبه خود، می‌تواندنتیجه بهبودی را سرعت ببخشد.

آیا لیزر مونالیزا تاچ به مناطق حساس آسیب می‌رساند؟

درمان با لیزرمونالیزا بدون درد، غیر تهاجمی است و انجام آن چند دقیقه طول می‌کشد. برخی از بیماران در صورت وجود خشکی واژن یا آتروفی، در اولین جلسه درمان، ناراحتی و درد خفیف از قرار دادن نوک لیزر را گزارش می‌کنند.

ماندگاری مونالیزا:

یک دوره معمول درمان مونالیزا حدودا سه جلسه در طول 18 هفته است. بسیاری از خانم ها در اولین تا سومین جلسه درمانی از نتایج مثبت برخوردار می‌شوند.
مونالیزا تاچ  نتایج ماندگاری را ارائه می‌دهد. برای حفظ ماندگاری علائم، یک بار در سال درمان مجدد توصیه می‌شود. این کار می‌تواند به سرعت و دقت در طول چکاپ سالانه انجام شود.

مونالیزا چه خدماتی انجام می‌دهد؟

  • درمان عفونت های مکرر قارچی
  • درمان اتروفی واژن (که جلوتر به آن می‌پردازیم)
  • درمان خشکی واژن
  • روشن سازی و جوانسازی واژن
  • تنگ کردن واژن
  • درمان درد مقاربت جنسی
  • لابیاپلاستی و عمل زیبایی واژن
  • درمان علائم یائسگی

فواید استفاده از مونالیزا:

  1. مونالیزا PH واژن را تنظیم می‌کند که باعث کاهش عفونت می‌شود.
  2. روشی کاملا غیر تهاجمی است که در آن به  بافت های واژن آسیب نمی‌رشاند و زخمی ایجاد نمی‌شود.
  3. نیازی به بی حسی ندارد و دردی ایجاد نمی‌کند.
  4. هزینه کمتری نسبت به عمل های جراحی دارد.
  5. دوره نقاهت بالایی ندارد و بعد از چند ساعت یا چند روز فرد می‌تواند به کارهای خود رسیدگی کند.

افرادی که نباید از مونالیزا استفاده کنند؟

  1. افرادی که افتادگی رحم شدید دارند.
  2. افرادی که به تازگی جراحی انجام دادند.
  3. افرادی که مبتلا به عفونت های فعال هستند.
  4. افرادی که پاپ اسمیر آن ها نتایج مشکوکی دارد.

دستگاهی به نام مونالیزا چگونه به جوانسازی واژن کمک می‌کند؟

کاربردهای لیزر مونالیزا تاچ 

لیزر واژینال و یا دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به حساب می آید که قادر به زیباسازی واژن، رفع مشکلات آن و …. می شود.

این روش کاملا غیر تهاجمی بوده و این روش کاربرد های مختلف و متعددی دارد که می توان به درمان بی اختیاری ادرار، خشکی واژن، درمان زگیل تناسلی، درمان عفونت های واژن، سفید کردن واژن، تنگ کردن واژن، رفع جای زخم باقی مانده از سزارین، کوچک کردن لبه های داخلی لابیا ها، افزایش حالت ارتجاعی واژن، درمان نشانه های یائسگی، درمان شل شدن واژن، درمان خارج شدن هوا از واژن، برداشت زگیل ها و خال ها، درمان سوزش و …. اشاره کرد که در هنگام انجام هر کدام از آن ها باید نکات مختلفی را مد نظر قرار داد.

لازم به ذکر است که کاربرد های این روش را به صورت کلی می توان به دو دسته کاربرد های درمانی دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن و کاربرد های زیبایی این روش دسته بندی کرد که در ادامه به بیان کاربرد های هر یک از آن ها پرداخته شده است. لازم به ذکر می باشد که هزینه استفاده از دستگاه مونالیزا با توجه به کاربرد آن و مدت زمان استفاده از آن متفاوت خواهد بود.

کاربردهای درمانی مونالیزاتاچ 

همان طور که گفته شد مونالیزاتاچ کاربرد های مختلف و متنوعی دارد که به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته کاربرد های درمانی و کاربرد های زیبایی دسته بندی کرد که در اینجا قصد داریم به بیان کاربرد های درمانی این روش بپردازیم :

  1. درمان خشکی واژن یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است برخی از افراد از آن رنج ببرند، در نتیجه یکی از کاربرد های درمانی این روش، درمان خشکی واژن می باشد. به خشکی واژن آتروفی نی گفته می شود. این مشکل اغلب در دوران یائسگی سراغ خانم ها می آید و علت اصلی آن کاهش هورمون های جنسی به ویژه استروژن می باشد.
  2. افتادگی رحم یکی دیگر از کاربرد های درمانی این روش می باشد.
  3. درمان عفونت های قارچی و باکتری ها.
  4. برداشتن خال و زگیل یکی دیگر از کاربرد های درمانی این روش می باشد. در این روش به راحتی می توان خال ها و یا زگیل های ایجاد شده در واژن را از بین برد.
  5. با استفاده از این روش، امکان درمان مقاربت های دردناک نیز وجود دارد.
  6. با استفاده از این روش می توان بی اختیاری ادرار را درمان کرد.
  7. درمان شل شدن واژن بر اثر زایمان طبیعی و ….

دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن

کاربردهای زیبایی مونالیزاتاچ 

این روش کاربرد های زیبایی زیادی دارد که به زیبایی ظاهری واژن کمک می کند. از کاربرد های این روش در زمینه زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سفید کردن واژن و یا بلیچینگ یکی از کاربرد های زیبایی این روش به حساب می آید.
  2. از این روش می توان برای تن کردن کانال واژن نیز استفاده کرد.
  3. درمان و یا بهبود ترک های ایجاد شده در ناحیه واژن از دیگر کاربرد های درمانی این روش به حساب می آید.
  4. لابیاپلاستی یکی دیگر از مواردی می باشد که به زیبایی ظاهری واژن کمک می کند. در این روش پرینورافی و با لابیا ها را با استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن می توان کوچک کرد. در حقیقت برخی از افراد دارای لابیا مینورهای بلندی می باشند که ممکن است مشکلات متعددی را برای آن ها ایجاد کند. به عنوان مثال آن ها ممکن است در هنگام رابطه زناشویی دچار مشکل شوند و یا با پوشیدن لباس های تنگ فشار زیادی به آن ها وارد شود.
  5. جوانسازی واژن و تحریک عملکرد کلاژن سازی پوست واژن از دیگر کاربرد های زیبایی این روش است که به مرور زمان باعث جوان شدن واژن خواهد شد.
  6. رفع و یا از بین بردن جای زخم و یا بخیه های ناشی از زایمان.

ویژگی های دستگاه مونالیزا

در اینجا قصد داریم به بیان ویژگی های این دستگاه با کیفیت ببردازیم. از ویژگی ها و یا مزیت های این دستگاه می توان به کیفی عملکرد آن، عوارض بسیار ناچیز آن و غیره اشاره کرد. به عبارت دیگر:

  1. یکی از ویژگی های دستگاه مونالیزا، عدم نیاز به بیهوشی می باشد. در حقیقت برای استفاده از این نوع دستگاه احتیاج به بیهوشی نمی باشد.
  2. با استفاده از این دستگاه می توان جوانسازی واژن را به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن انجام داد.
  3. لازم به ذکر می باشد که استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن هزینه بسیار کمتری نسبت به عمل های جراحی دارد.
  4. از دیگر ویژگی های این دستگاه که سبب تمایز آن از دیگر روش ها شده است، مشاهده تغییرات بلافاصله پس از استفاده از آن می باشد.
  5. یکی دیگر از ویژگی های استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن، دریافت نتیجه درست و مطلوب بعد از سه جلسه می باشد. بعد از انجام این روش طی سه جلسه می توانید به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسید.
  6. لازم به ذکر می باشد که این روش بدون درد خواهد بود.
  7. بدون خونریزی این روش یکی دیگر از ویژگی های آن به حساب می آید.

دستگاه مونالیزا

مزایای استفاده از دستگاه لیزر مونالیزا چیست؟

یکی از مواردی که باید در مورد دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن بدانید، مزایای استفاده از آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یکی از مزیت های دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن، درمان مشکلات واژن در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.
  2. از کم هزینه بودن آن. به عبارت دیگر هزینه انجام این روش نسبت به سایر عمل های جراحی کمتر خواهد بود.
  3. دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن باعث جوانسازی و زیبایی واژن می شود.
  4. دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن بهبود مشکلات جنسی زن و رفع سریع آن ها می باشد، در نتیجه می توانند رابطه زناشویی و ی جنسی بهتر و لذت بخش تری را داشته باشند.
  5. بعد از انجام این روش به استراحت نیازی نیست. در حقیقت این روش دوره نقاهت ندارد و بعد از لیزر فرد می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد.
  6. خانم ها بعد از این روش می توانند یک رابطه عالی و بدون در داشته باشند.
  7. از دیگر مزیت های استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن می توان به عدم وجود عوارض اشاره کرد. این روش با کوچک ترین عوارضی همراه نمی باشد.
  8. این روش باعث تنظیم شدن میزان PH واژن می شود که کاهش عفونتهای واژینال در آینده را به دنبال خواهد داشت.

چه افرادی نمی توانند از لیزر مونالیزا استفاده کنند؟

درباره این سوال باید گفت، درست است که دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن یکی از روش های کاملا بی خطر است اما استفاده از این روش برای تمام افراد مناسب نیست. برخی از افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

  1. خانم هایی که نتیجه تست باب اسمیر آن ها مشکوک بوده و یا نتیجه آن غیر طبیعی بوده است دسته دیگر از خانم ها می باشند که نمی توانند از این روش برای رفع مشکلات واژن استفاده کنند.
  2. از دیگر افرادی که نمی توانند برای انجام این روش اقدام کنند، افرادی می باشند که واژن و یا رحم خود را به تازگی جراحی کرده اند.
  3. افراد مبتلا به تنگی مجاری ادرار نیز نمی توانند به انجام این روش اقدام کنند.
  4. خانم هایی که به افتادگی شدید رحم مبتلا هستند، نمی توانند از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن استفاده کنند.
  5. ابتلا به عفونت های واژن از دیگر مواردی می باشد که باعث عدم استفاده از این روش می شود. در واقع خانم هایی که به عفونت های واژن مبتلا هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

لازم به ذکر می باشد که برای استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن باید ابتدا مشکلات را برطرف کرد.

لیزر مونالیزاتاچ
درمان لیزر مونالیزا تاچ برای چه کسانی مفید است؟

در اینجا قصد داریم به این ببردازیم که چه افرادی می توانند از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن بیشترین نتیجه و یا بهترین نتیجه را دریافت کنند :

  1. خانم های یائسه یکی از افرادی می باشند که دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن می تواند برای آن ها مفید باشد. در واقع آن ها تمایلی به انجام درمان جایگزینی هورمون ندارند لازم به ذکر می باشد که آن ها از از خشکی واژن، سوزش واژن یا ناراحتی در هنگام مقاربت رنج می برند و به راحتی می توانند برای رفع مشکلات بیان شده اقدام کنند و بهترین نتیجه را دریافت کنند.
  2. دسته دیگر از خانم ها وجود دارند که روش هورمون درمانی را امتحان کرده اند اما همچنین از خشکی واژن رنج می برند.
  3. دسته دیگری از خانم ها وجود دارند که به دلیل مشکلات مختلف مانند ابتلا به سرطان سینه و … مجاز به مصرف هورمون نمی باشند، در نتیجه چنین افرادی می توانند از این روش استفاده کنند و بهترین نتیجه را دریافت کنند.
  4. افرادی که استروژن های موضعی، کرم ها و ژل ها را جهت درمان مشکلات واژن، مورد استفاده قرار داده اند اما به نتیجه نرسیده اند. چنین افراد با استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.
  5. خانم هایی که در اواخر دهه ۴۰متولد شده اند و یا خانم های یائسه ای که به خشکی واژن مبتلا شده اند و از مصرف هورمون خودداری می کنند.
  6. دسته دری از خانم ها وجود دارد که از مصرف هورمون ها خودداری می کنند و دو تخمدان خود را جراحی کرده اند.
  7. خانم هایی که با پرتو درمانی به درمان لگن پرداخته اند.
  8. افرادی که با کمک پرتو درمانی به درمان بیماری ها و مشکلات متعدد مانند سرطان سینه پرداخته اند.

آمادگیهای قبل از استفاده از لیزر دستگاه مونالیزا

قبل از انجام لیزر و استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن باید مواردی را مد نظر قرار دهید. توجه و رعایت این موارد جز آمادگی های قبل از لیزر به حساب می آید :

  1. یکی از آمادگی های قبل از لیزر، مطلع کردن پزشک خود در مورد ابتلا به بیماری و یا عفونت واژینال می باشد. در واقع اگر به بیماری و یا عفونت واژینال مبتلا هستید باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  2. اگر قصد دارید برای درمان مشکلات یائسگی از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن استفاده کنید بهتر است قبل از انجام این روش از سالم بودن دهانه رحم خود مطمئن شوید برای اطمینان از سلامت دهانه رحم می توانید نتایج حاصل از تست های پاپ اسمیر را مورد استفاده قرار دهید.
  3. از دیگر آمادگی های قبل از انجام این روش، مشورت با پزشک معالج و اطلاع از تعداد جلسه های مورد نیاز می باشد. قبل از انجام این روش در مورد تعداد جلسه های مورد نیاز با پزشک خود صحبت کنید و هر گونه سوالی دارید از پزشک بپرسید.
  4. توجه کنید که اگر در دوران عادت ماهانه هستید، بهتر است برای انجام این کار اقدام نکنید. اجازه دهید بعد از اتمام این دوره و بعد از گذشت حداقل سه روز از این دوره برای انجام لیزر با استفاده دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن اقدام کنید.

لیزر مونالیزا تاچ

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از مونالیزا

یکی از سوال هایی که ممکن است قبل از انجام لیزر با استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن ذهن افراد متقاضی را درگیر کند این است که انجام لیزر برای جوانسازی واژن با کمک دستگاه مونالیزا چند جلسه طول می کشد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، تعداد جلسات درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور دقیق نمی توان تعداد جلسات را بیان کرد. از موارد تاثیر گذار در تعداد جلسات مورد نیاز در این روش می توان به نوع عارضه، شدت آن، نوع پوست و ….. اشاره کرد. هر چقدر شدت عارضه بیشتر باشد قطعا تعداد جلسات بیشتری جهت درمان آن احتیاج می باشد.

ناگفته نماند که متخصص می تواند تعداد جلسات مورد نیاز را بررسی و معاینه به صورت دقیق به شما بگوید. تعداد جلسه های مورد نیاز در این روش در بین افراد با توجه به نوع و شدت عارضه بین 3 الی 5 روز متفاوت خواهد بود. ناگفته نماند که پس از اتمام این روش و یا پایان دوره درمان، با توجه به میزان پاسخ دهی پوست به درمان های ناشی از CO2 باید هر 1 سال و یا 2 سال مجدد تکرار شود که بازه زمانی آن به میزان واکنش پوست، نوع و شدت عارضه بستگی دارد.

عوارض استفاده از لیزر واژینال 

برای انجام هر روشی برای درمان مشکلات واژن و زیبایی آن بهتر است با عوارض و یا معایب آن آشنا شوید. انجام لیزر به کمک دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن یکی از بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش های درمانی به حساب می آید.

در حقیقت این روش بدون درد و خون ریزی بوده که بهترین عملکرد را دارد و نتیجه مطلوبی خواهد داشت. ناگفته نماند که دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن یک روش غیر تهاجمی و سرپایی است و نیازی به هوشی و یا بی حسی ندارد و نسبت به سایر روش ها عوارض بسیاری ناچیزی دارد که می توان به قرمزی، التهاب و تورم در ناحیه مورد نظر اشاره کرد.

عوارض نامبرده کاملا طبیعی می باشند و بعد از گذشت 2 الی 3 روز به طور کامل رفع می شوند. لازم به ذکر می باشد که ممکن است پوست برخی از افراد نسبت به CO2 واکنش نشان دهد و این روش در زیبایی واژن و یا رفع مشکلات آن بی تاثیر باشد. عوارض بسیار ناچیز این روش باعث شده است تا رضایت همگان را جلب کند و در درمان مشکلات واژن بهترین روش به حساب آید. به طور کلی می توان به این نتیجه رسید که این روش بدون عارضه بوده و نسبت به سایر روش عملکرد بهتری دارد.

آیا استفاده از لیزر مونالیزا تاچ عوارض دارد؟

یکی دیگر از سوال هایی که ممکن است ذهن بانوان را درگیر کند این است که آیا استفاده از لیزر مونالیزا تاچ عوارض دارد یا خیر ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت استفاده از لیزر مونالیزا هیچ گونه ضرری ندارد و یکی از روش های درمانی بسیار مطمئن می باشد.

این روش یکی از کم عارضه ترین روش های درمانی مشکلات خانم ها به حساب می آید که عملکرد بی نظیری دارد. همان طور که گفته شد این روش ممکن است با عوارض بسیار ناچیز چون قرمزی، تورم و التهاب همراه باشد که این عوارض کاملا طبیعی خواهند بود و بعد از گذشت حداکثر 3 روز رفع می شوند. خانم هایی که قصد انجام این روش را دارند می توانند از عدم عوارض این روش مطمئن باشند.

لیزر مونالیزاتاچ

هزینه لیزر مونالیزا تاچ چقدر است؟

یکی از عواملی که قبل از انجام هر کار و یا روشی مد نظر قرار داده می شود، هزینه انجام آن می باشد، در نتیجه خانم هایی که قصد انجام این روش را دارند هزینه انجام آن را مورد بررسی قرار می دهند. میزان هزینه انجام لیزر با استفاده از دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن مانند تعداد جلسه های مورد نیاز به طور دقیق قابل بیان نمی باشد. هزینه انجام این روش به نوع عارضه، شدت آن، نوع پوست، میزان واکنش دهی آن، تعداد جلسه های مورد نیاز و …. بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر فردی قصد دارد از این روش برای روشن کردن واژن استفاده کند با یک جلسه می توانند نتیجه مطلوب را کسب کنند. اما افرادی که از این روش برای درمان بیماری و یا مشکل مربوط به واژن استفاده می کنند متناسب با شدت و نوع عارضه به 3 الی 5 جلسه احتیاج دارند، در نتیجه هزینه انجام آن ها بیشتر از هزینه روشن سازی واژن خواهد بود.

ناگفته نماند که هزینه انجام لیزر به کمک دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن به مراتب کمتر از هزینه انجام دیگر روش ها، جراحی و …. می باشد. با مراجعه به پزشک و یا متخصص می توانید از هزینه انجام لیزر با کمک دستگاه مونالیزا جوانسازی واژن مطلع شوید.

آیا درمان با دستگاه مونالیزا تاچ دردناک است؟

دردناک بودن این روش یکی دیگر از عواملی است که افراد قبل از انجام لیزر مونالیزا تاچ مد نظر قرار می دهند. به عبارت دیگر افراد متقاضی که قصد دارند مشکلات مربوط به واژن را درمان کنند و یا زیبایی واژن برای آن ها اهمیت دارد، دردناک بودن و یا دردناک نبودن آن را مورد بررسی قرار می دهند.

در این مورد باید بگوییم این روش بدون درد و خون ریزی می باشد. در حقیقت این روش،یک روش غیر تهاجمی می باشد که انجام آن حتی به بی حسی و یا بیهوشی هم نیازی ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود. ناگفته نماند که در هنگام وارد شدن پروب به داخل کانال واژن ممکن است ناراحتی جزئی حس شود که این حس کاملا گذرا بوده و به سرعت برطرف می شود.

توجه کنید که پوست ناحیه لابیا بسیار حساس بوده اما قابلیت ترمیم دارد که سرعت بسیار بالایی دارد. عدم احساس درد این روش یکی از عواملی می باشد که باعث می شود تا افراد از این روش برای زیبایی واژن و رفع مشکلات آن استفاده کنند. هنگام انجام این روش ممکن است تنها با خشکی و ناراحتی واژن همراه باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می شود.

دستگاهی به نام مونالیزا چگونه به جوانسازی واژن کمک می‌کند؟

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول لیزر مونالیزا تاچ

فرد باید حتما توسط پزشک مشاوره شود و از نظر بیماری یا عفونت مورد معاینه قرار گیرد. اگر پزشک تشخیص دهد، آزمایش پاپ اسمیر گرفته شود. بعد از گذشت چند روز از عادت ماهانه ابن روش انجام شود. حتما قبل از درمان ناحیه مورد نظر را شیو کنید.

مراقبت خاصی ندارد فقط اگر قرص یا پمادی با تشخیص پزشک برای شما تجویز شده است،حتما به طور منظم استفاده کنید.

در صورت انجام مونالیزای داخلی تا حدودا 7 روز و در صورت استفاده از مونالیزای خارجی حدودا 40 روز بعد می‌توان به ورزش کردن یا تحرکات سنگین پرداخت.

با توجه به تشخیص پزشک اگر میزان گشادی واژن نوع اول یا دوم باشد می‌تواند استفاده کند اما اگر شدت بیشتری داشته باشد بهتر است از روش های دیگر مثل واژینوپلاستی استفاده کرد.

بعد از گذشت 2 الی 3 ماه

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی در مورد لیزر مونالیزا تاچ

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
لیزر
لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟
امروزه، روش ‌های متعددی برای کاهش و از بین بردن موهای زائد قسمت ‌های مختلف بدن وجود دارد. یکی از روش ‌های موثر و دائمی که بسیاری به آن روی می ‌آورند، لیزر...
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
قیمت لیزر موهای زائد (سال ۱۴۰۳)
قیمت لیزر موهای زائد معمولاً یکی از اولین نگرانی‌های افرادی است که به دنبال این روش جدید برای حذف موهای زائد هستند. این هزینه در واقع به چندین عامل بستگی...
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
کاشت
کاشت مو در ماه رمضان در حین روزه گرفتن
کاشت مو یک فرآیند زیبایی و بهبود ظاهری است که برخی افراد در نظر دارند و ممکن است تصمیم گرفته باشید این روش را در ماه مبارک رمضان انجام دهید. اما برای اطمینان...
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...

خدمات مرتبط

عکس یه نمونه دستگاه کیوسوئیچ هست- لیزر کیوسوئیچ هلیوس
دستگاه لیزر کیوسویچ مدلایت
لیزر جوانسازی آیکون
عکس فرآیند انجام لیزر اندولیفت روی صورت زن توسط پزشک - اندولیفت برای جای جوش
co2 فرکشنال
یولیزر
فوتونا
پلاسمای سرد
پلاسماجت
عکس دستگاه اندولیفت روی چانه فرد - اندولیفت غبغب
کسی که شکم چاق دارد و با دو دست شکم خود را نگه داشته است - اندولیفت شکم
عکس صورت زن جوان که در زیر چشم او یک دایره آبی رسم شده است - اندولیفت زیر چشم
عکس چروک های پیشانی زن جوان
عکس بینی خوش فرم و زیبا - اندولیفت بینی
عکس بازویی که پوست افتاده و شل دارد - اندولیفت بازو
پزشک در حال اندولیفت صورت زن جوان

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .