جستجو
Close this search box.

هزینه جوانسازی پوست

هزینه جوانسازی پوست

آنچه در ادامه می‌خوانید

انسان با گذر زمان پیر می شود و این امر غیر قابل اجتناب است. تنها کاری که می توان برای به تاخیر انداختن پیری انجام داد استفاده از روش های ابداع شده توسط متخصصان می باشد که استفاده از لیزر یکی از این روشها می باشد که خود مشمول هزینه جوانسازی با لیزر می شود.

هزینه جوانسازی پوست با لیزر

در مقابل احساس رضایتی که پس از عمل جوانسازی پوست در فرد به وجود می آید هزینه آن بسیار به صرفه می باشد. هزینه جوانسازی با لیزر که در کلینیک های تخصصی دریافت می شود شاید بزرگترین دغدغه افراد پس از عوارض استفاده از دستگاه ها می باشد. این مسئله افراد را در انجام این عمل محتاط کرده است.

انواع هزینه جوانسازی پوست

  1. هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی
  2. هزینه کربوکسی تراپی
  3. هزینه مزوتراپی پوست
  4. هزینه میکرونیدلینگ پوست
  5. هزینه تزریق بوتاکس

1-هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی

هزینه جوانسازی پوست در هر مرکز خدمات زیبایی متفاوت خواهد بود؛ همچنین به عوامل مختلفی بستگی دارد. هایفوتراپی از روش های محبوب جوانسازی پوست است که بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف خواهد کرد. هزینه جوانسازی پوست با کمک هایفوتراپی به عوامل گوناگونی بستگی دارد و متغیر خواهد بود.

موارد زیر برخی از عوامل موثر در هزینه های هایفوتراپی هستند:

  • نوع دستگاه: دستگاه هایی که مراکز خدمات زیبایی انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود. بر اساس نوع دستگاهی که شرکت های مختلف و برند های مختلف تولید می کنند نیز قیمت و هزینه هایفوتراپی متفاوت است.
  • ناحیه: ناحیه ای که قصد دارید در آن هایفوتراپی انجام دهید، متفاوت است و هزینه را برای شما تعیین می کند. نواحی مختلف در صورت و سایر نقاط بدن دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود.
  • نوع پوست: نوع پوست شما نیز می تواند در قیمت های هایفوتراپی موثر باشد. برای مثال ممکن است پوست برخی از افراد دارای چین و چروک و مشکلات بیشتری باشد؛ بر همین اساس نیاز دارد تا مواد بیشتری و در مدت زمان بیشتری بر روی پوست اثر بگذارند و مشکل پوستی را حل کنند.

به طور کلی میانگین هزینه جوانسازی پوست با هایفوتراپی بین 2 الی 3 میلیون تومان است؛ که ممکن است این قیمت و هزینه ها دارای نوسانات کمی باشد.

2-هزینه کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی از دیگر روش های جوانسازی پوست است که در آن به حذف سلولیت، ترک های پوستی و … اقدام می کنند. هزینه جوانسازی پوست با کمک کربوکسی تراپی نیز دارای رده های قیمتی متفاوتی می باشد. هزینه جوانسازی پوست با کمک کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • تعداد جلسات: معمولا تعداد جلساتی که برای کربوکسی تراپی در نظر گرفته می شود؛ بین 4 تا 6 جلسه خواهد بود. این تعداد جلسات ممکن است کمتر و یا بیشتر شود. که به نوع مشکلات پوستی و وضعیت فرد بستگی دارد.
  • نوع مشکلات پوستی: نوع مشکلات پوستی و شدت مشکلات پوستی شما می تواند در نوع کربوکسی تراپی موثر باشد و هزینه های آن را تعیین کند. هر چقدر میزان و شدت مشکلات پوستی شما مانند ترک ها، لکه ها و سلولیت ها بیشتر و عمیق تر باشد؛ بی شک زمان، مواد و انرژی زیادی برای آن صرف خواهد شد، که در نتیجه هزینه بیشتری باید پرداخته شود.

به طور کلی میانگین هزینه جوانسازی پوست در نواحی مختلف با کمک کربوکسی تراپی به صورت جلسه ای محاسبه می شود. هزینه کربوکسی تراپی در هر جلسه حدود 300 هزار تومان محاسبه می شود. که این قیمت با توجه به عوامل مختلف متغیر خواهد بود.

3-هزینه مزوتراپی پوست

برای جوانسازی پوست لازم است در مواردی مواد مورد نیاز پوست را به آن تزریق کنیم. در مزوتراپی پوست مواد مورد نیاز مانند انواع ویتامین ها برای جوانسازی و شادابی به پوست تزریق می شوند. همچنین با کمک این روش برخی از مشکلات پوستی نیز حل خواهند شد. هزینه جوانسازی پوست با کمک مزوتراپی گوناگون است که به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • مواد مورد استفاده: دانستیم در مزوتراپی پوست مواد مختلفی مانند آنزیم ها، کلاژن سازها، انواع ویتامین ها و …تزریق می شود. بر اساس نوع این مواد، هزینه ها متفاوت خواهند بود.
  • مهارت های پزشک: معمولا مزوتراپی توسط پزشکان متخصص انجام می شود. زیرا پزشک متخصص با در نظر گرفتن همه موارد، مزوتراپی را انجام می دهند. اگر مزوتراپی صورت در مراکز تخصصی و توسط متخصصان این زمینه انجام شود؛ قطعا هزینه
  • بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.
  • همچنین تعداد جلسات مزوتراپی بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. و تعداد جلسات بر اساس پوست شما تعیین می شود.

به طور کلی هزینه مزوتراپی بر اساس برند آن تعیین می شود. مزوتراپی با برند فیوژن جلسه ای 300000، با برند درماهیل 400000، با برند آنابیس 500000 و با برند رویتاکر 850000 تومان می باشد.

4- هزینه میکرونیدلینگ پوست

در روش میکرونیدلینگ، برای شادابی و جوانسازی صورت با ایجاد شیار های کوچکی در پوست، مواد مورد نیاز برای بازسازی پوست را تزریق می کنند. با کمک این روش می توان کلاژن سازی در پوست را تحریک کرد. هزینه جوانسازی پوست با کمک میکرونیدلینگ بر اساس تعداد جلسات مورد نیاز تعیین می شود. تعداد جلسات برای هر شخصی متفاوت است که به نوع پوست و مشکلات پوستی او باز می گردد.
بهتر است پیش از انجام میکرونیدلینگ با پزشک و مشاور پوست همان مرکز خدماتی صحبت کنید تا نوع پوست شما، تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه مورد نیاز بررسی و تعیین شود. به طور کلی بر اساس موارد مختلفی که ذکر شد؛ میزان هزینه جوانسازی پوست با روش میکرونیدلینگ حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان برای هر جلسه می باشد.

5-هزینه تزریق بوتاکس

با افزایش سن و سایر موارد موثر در از بین رفتن شادابی و جوانی پوست، روش تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست می باشد. در این روش با تزریق بوتاکس، سلول های پوستی و صورت فلج می شوند. هزینه جوانسازی پوست صورت با کمک تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • میزان تزریق ماده بوتاکس: با تشخیص پزشک میزان بوتاکس تزریقی برای پوست شما و نواحی مختلف تعیین می شود. طبیعتا هر چقدر میزان ماده تزریقی بوتاکس بیشتر باشد، هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.
  • محدوده تزریق: میزان محدوده ای که برای تزریق بوتاکس انتخاب می شود نیز از عوامل موثر در هزینه تزریق بوتاکس می باشد.

به طور کلی هزینه های بوتاکس بر اساس ناحیه ای که در آن تزریق انجام می شود بستگی دارد. همچنین میزان چین و چروک و مشکلات پوستی شما می تواند تعیین کند که به چه مقدار تزریق بوتاکس نیاز خواهید داشت. هزینه تزریق بوتاکس در خط اخم حدود 700 هزار تومان، بوتاکس در ناحیه پیشانی حدود 700 هزار تومان، بوتاکس در ناحیه دور چشم حدود 650 هزار تومان و بوتاکس در ناحیه دور لب حدود 700 هزار تومان می باشد.

قیمت جوانسازی پوست با تزریق ژل

تزریق ژل یکی از موثر ترین و رایج ترین روش های جوانسازی پوست می باشد. با تزریق ژل به پوست سه ماده‌ی کلاژن، هیالورونیک اسید و هیدروکسی آپاتیت در پوست وارد می شوند. وجود این سه ماده سبب جوانسازی و آب رسانی پوست می شود.
ژل های تزریقی برای جوانسازی، دارای انواع مختلفی هستند. ژل های تزریقی شامل ژل ژوویدرم، هیلافرم، رادیس، رستیلن، اسکالپترا و کاپتیک می باشند. هر کدام از این ژل ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که نسبت به دیگری متمایز شده اند. میزان ماندگاری در هر کدام از ژل ها متفاوت است که بین 6 ماه تا دو سال می باشد. بی شک استفاده از ژل های با ماندگاری بالا، هزینه بیشتری را برای شما متحول می شود.
به طور کلی هزینه جوانسازی پوست با کمک تزریق ژل بر اساس مقدار ژل و ناحیه مورد نظر تعیین و محاسبه می شود. واحد تزریق ژل برای جوانسازی، سی سی می باشد. در واقع تزریق هر سی سی ژل به پوست حدود 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان خواهد بود. که تغییر قیمت برای عوامل مختلفی است که ذکر شد.

قیمت جوانسازی پوست با تزریق چربی

از دیگر روش های رایج و محبوب در میان افراد برای جوانسازی و شادابی پوست، تزریق چربی است. مهم ترین مزیتی که این روش نسبت به سایر روش های جوانسازی دارد؛ این است که چربی از خود بدن شما ساکشن شده و به نقاط دارای چین و چروک تزریق می شود. هزینه جوانسازی پوست با کمک تزریق چربی به عوامل متعددی بستگی دارد.

  • میزان چربی تزریق شده: ناحیه ای که می خواهید در آن تزریق چربی را انجام دهید؛ مهم است. بر همین اساس هر چقدر ناحیه تزریق چربی بیشتر باشد؛ هزینه بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.
  • میزان چین و چروک و مشکلات پوستی: به هر میزان که چین و چروک های شما و مشکلات پوستی شما بیشتر باشد، قطعا به تزریق بیشتر چربی نیاز است.
  • روش ساکشن چربی از بدن: دانستیم که چربی های تزریق شده، از بدن خود شما دریافت می شود. این برداشت و ساکشن چربی از بدن، به روش های متفاوتی انجام می شود. روش های لیپوساکشن و لیپوماتیک از روش های رایج برداشت چربی از بدن هستند. در هر کدام شیوه برداشت چربی متفاوت است.
  • دستمزد پزشک: در تزریق چربی از شما هزینه چربی دریافت نمی شود؛ چرا که چربی از خود بدن شما برداشته می شود. در تزریق چربی تنها دو هزینه دستمزد پزشک و روش برداشت چربی محاسبه می شود. دستمزد پزشک به تعرفه آن کلینیک و میزان مهارت و تخصص پزشک نیز بستگی دارد.

بر اساس موارد ذکر شده، به طور کلی تزریق چربی بین 3 تا 5 میلیون تومان خواهد بود.

علائم پیری پوست

ابتدا لازم است عوامل پیری پوست را بررسی نماییم و پس از ظهور علائم جهت استفاده از کارهای جوانسازی پوست اقدام کنیم.

  •  شل و آویزان شدن پوست
  • کبود شدن پوست در اثر ضربه های آرام
  •  فرو رفتن چشم ها
  • از بین رفتن چربی ناحیه های چانه، گونه و شقیقه
  • زبر شدن و بروز ضایعات پوستی
  • شکننده و نازک شدن پوست

جوانسازی پوست برای چه کسانی مناسب است؟

در حالت کلی جوانسازیc پوست با لیزر محدودیت خاصی ندارد اما می تواند در گروه های زیر نتیجه بخش تر باشد.

  •  افراد دارای سلامت جسمی
  • افرادی که استعمال دخانیات ندارند
  • داشتن اهداف واقع گرایانه برای خود و داشتن اهداف مثبت
  • محافظت از پوست در برابر آسیب ها و نور مستقیم خورشید

به طور کلی جوانسازی پوست دارای هزینه هایی از جمله: حق الزحمه پزشک، روش استفاده، بیهوشی، آزمایش های پزشکی و نسخه دارویی می باشد.

ماندگاری و هزینه جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست و داشتن پوستی صاف و بدون لکه برای هر فردی، صرف نظر از جنسیت خوشایند می باشد. پشت سر گذاشتن دوره لاغری که باعث ایجاد خطوط در پوست می‌شود بسیار رواج پیدا کرده است. این کار باعث ایجاد چین و چروک در پوست می شود.

نیاز به جوانسازی و از بین بردن خطوط امری است که بسیاری به دنبال آن هستند. لیزر وسیله ساخته دست بشر است که کاربردهای فراوانی داشته است. یکی از کاربردهای آن جوانسازی پوست می باشد. این کار دارای طرفداران زیادی در بین افراد میانسال و حتی افراد مسن است.

نحوه عملکرد و هزینه جوانسازی با لیزر

ساخت کلاژن در پوست باعث از بین رفتن لایه های پیر شده و به جای آن لایه های تازه به وجود می‌آیند. لیزر نیز به این گونه عمل می کند که اشعه هایی که از دستگاه ساطع می شوند، به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث کلاژن سازی بیشتر می شوند که نتیجه آن افزایش تولید سلولهای پوستی شاداب تر است که جای سلول های فرسوده را می گیرند. هم چنین این پوست تازه دارای حالت ارتجاعی بیشتری نیز می باشد.

ماندگاری و نتایج لیزرهای جوانسازی پوست

لیزرهای مختلف دارای ماندگار متفاوتی بر روی پوست می باشند، هزینه جوانسازی با لیزر پس از اتمام دوره ماندگاری و بازگشت عوارض لازم است به صورت مجدد انجام شود و به دکتر جهت انجام معاینه و کارهای لازم مراجعه نمود. هرچند که هزینه و ماندگاری هر کدام از روشها متفاوت می باشد، اما سبک زندگی و نحوه مراقبت از پوست می تواند بر روی این ماندگاری بسیار موثر باشد. نتیجه این مراقبت ها می تواند ماندگاری طولانی تری را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه به چند مورد از این مراقبت ها می پردازیم.

  • مصرف نکردن دخانیات
  • مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  • مصرف کافی انواع میوه، سبزیجات و ویتامین های مورد نیاز پوست و بدن
  • کاهش مصرف قند مصنوعی و چربی ها
  • نداشتن استرس
  • داشتن خواب کافی
  • در معرض آلاینده ها قرار نگیرید
  • برای هر نوع پوستی از لوازم مراقبتی همان پوست استفاده شود
  • نظافت پوست در حد نیاز
معرفی برخی از لیزرهای جوانسازی پوست
  • لیزر آر اف فرکشنال: یکی از بهترین لیزرهای جوانسازی پوست لیزر آر اف فرکشنال می باشد. عوارض کمتری نسبت به لیزرهای قدیمی دارد، و هزینه جوانسازی با لیزر در این مدل بسیار مناسب بوده و عوارض آن نیز بسیار کمتر می باشد. این نوع لیزر با توجه به ساختاری که دارد عوارض بسیار کمی بر روی پوست برجای می گذارد.
  • لیزر اربیوم: این نوع لیزر برای چین و چروک های سطحی و متوسط بسیار خوب عمل می کند. هم چنین هزینه جوانسازی با لیزر که در این نوع انجام می شود بسیار مناسب می باشد. در این نوع لیزر عوارض کمتر و بهبودی سریع تری حاصل می شود.
  • لیزر فرکشنال co2: این نوع لیزر یک روش ملایم و بسیار موثر برای جوانسازی می باشد که بهبودی سریعتر و پیشرفت تدریجی را به همراه خواهد داشت. نور حاصل از این لیزر با آسیب های میکرو بسیار موثر می باشد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .