جستجو
Close this search box.

کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

مژه ها

آنچه در ادامه می‌خوانید

امروزه افراد زیادی قصد دارند که به کاشت ابرو بپردازند، اقدامی که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد و به علت موارد مختلفی از افزایش زیبایی گرفته تا حل مشکل ریزش ابرو شاهد این هستیم، که افراد به سراغ روش‌های درمانی مشابه با کاشت ابرو می‌آیند.

یکی از مسائل مهم در رابطه با کاشت ابرو که باید قبل از انجام در رابطه با آن اطلاعات کاملی داشته باشید هزینه‌های تمام شده می‌باشد. یک روش درمانی یا عمل کاشت ابرو برای شما چقدر هزینه خواهد داشت؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین مواردی بپردازیم که در تعیین قیمت این روش درمانی اثر‌گذار هستند.

کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

همانطور که می‌دانید روش کاشت ابرو بسیار حساس است، لذا نیازمند تخصص و دانش زیادی است که باعث می‌شود هر فردی قادر به انجام آن نباشد. متخصصین حرفه‌ای و کارکشته با داشتن چندین سال تجربه آماده هستند که به انجام این روش‌های درمانی بپردازند، لذا هزینه‌ی آن نیز به نسبت دیگر روش‌های درمانی زیاد‌تر است.

همچنین در رابطه با هزینه‌های نهایی کاشت می‌توان گفت که به صورت تخمینی بین 5 الی 8 میلیون خواهد بود که با توجه به معیار‌های مختلفی ارزیابی می‌شود.

معیارهای مؤثر در تعیین هزینهی کاشت ابرو

به صورت کلی شاهد این هستیم که عوامل مختلفی بر روی هزینه‌ی کاشت ابرو تأثیر دارند و لذا شما برای تعیین این مورد قبل از انجام عمل دو راه پیش روی خود دارید.

اولین راه مراجعه به متخصص است که با معاینه و بررسی شرایط شما به راحتی می‌تواند قیمت تخمینی را به شما ارائه دهد. بعضاً ممکن است که مراجعه به متخصص برای شما سخت باشد و نیازمند دریافت مشاوره جزئی در رابطه با قیمت کاشت ابرو هستید. در بخش زیر با ما همراه باشید تا به تعدادی از معیار‌های موثر در تعیین هزینه‌ی کاشت ابرو بپردازیم تا شما بتوانید در این باره اطلاعاتی کسب کنید.

  • دانش متخصص: اولین موردی که تأثیر بسیار زیادی بر روی هزینه‌های کاشت ابرو دارد دانش متخصص می‌باشد، اینکه دارای چه سطحی از تجربیات و تخصص می‌باشد و مدرک او چیست. این مورد علاوه بر اینکه بر روی هزینه‌ی کاشت ابرو اثرگذار است، در روند عمل نیز بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند نتیجه‌‌ی یک روش درمانی را تغییر دهد.
  • کلینیک درمانی: مورد دوم نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که نوع کلینیک درمانی شما می‌باشد. یک کلینیک دارای متخصص، امکانات و موارد مختلفی است که هر کدام تأثیر بسیار زیادی بر روی هزینه‌ی تمام شده‌ی ساخت و توسعه‌ی این کلینیک داشته است. برای مثال بعضی از کلینیک‌ها با داشتن تنها یک الی دو بخش درمانی نیاز چندانی به هزینه‌های گذاف ندارند و لذا بهتر است برای درمان به آن‌ها مراجعه کنید چرا که شاهد کاهش هزینه خواهید بود.
  • تعداد گرافت: دیگر مورد موثر در قیمت‌ها تعداد گرافت‌های انجام شده بر روی ابروی شما می‌باشد که به علت هزینه‌ی متریال و زمان عمل که بر این اساس متغیر خواهد بود، بر روی قیمت تأثیر زیادی دارد.
  • نوع تجهیزات: آخرین موردی که از اهمیت زیادی برخوردار است نوع تجهیزات می‌باشد که در هر کلینیک درمانی متفاوت است و به نسبت پیشرفته بودن دستگاه‌های مورد استفاده، قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

هزینهی کاشت ابرو در دیگر کشورها

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشید که قیمت کاشت ابرو و کاشت مو در کشور‌های دیگر چگونه است، آیا به نسبت کشور ما گران‌تر است؟ تا چه حدود؟ امروزه در کشور ما متخصصین و افراد آموزش دیده‌ی زیادی وجود دارند که با داشتن فعالیت در کلینیک‌های کاشت ابروی معتبر مشغول ارائه‌ی خدمات به صورت حرفه‌ای هستند و به همین علت قیمت این دسته از درمان‌ها در کشور ما به نسبت ارزان‌تر است.

همچنین قابل توجه است که هزینه کاشت ابرو و هزینه‌های جانبی آن در کشورهای اروپایی و برای مثال کشور ترکیه بسیار بیشتر است. برای نمونه شاهد هستیم که یک درمان پیوند ابرو بین 3000 تا 6000 دلار هزینه دارد که با احتساب دلار به نرخ روز هزینه‌ای بین 90 الی 180 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

کاشت ابرو چقدر هزینه دارد؟

البته در تهران و کشور ما این هزینه بسیار کمتر است و با پرداخت مبلغی در حدود 10 میلیون نیز می‌توانید یکی از باکیفیت‌ترین خدمات در این زمینه را دریافت کنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با هزینه‌ی کاشت ابرو بدست بیاورید.

ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با مواردی بپردازیم که بر روی هزینه‌ی کاشت ابرو تأثیر‌گذار هستند و با تغییر در آن‌ها ممکن است قیمت کاشت ابرو کاهش یابد یا دچار افزایش شود.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .