کربوکسی تراپی

رفع تیرگی و ترک با کربوکسی‌تراپی

در کلینیک ایرانیان

در این روش گاز CO2 زیر پوست تزریق می شود. بـدن این مورد را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی کرده و جریان خون در این منطقه افزایش می یابد و سبب رسیـدن مواد مغذی و در نتیجه ترمیـم سلولـی می شـود.

از ایـن تکنیـک به منــظور جوانسازی، ترمیـم سیـاهی زیر چشـم کاستن از چـروک ها و ترک های پوستی و درمان سلولیـت و لاغری استفاده می شود.

ویژگی ها:

• رفع سیاهی زیر چشم
  • افزایش کلاژن سازی
  • رفع سیاهی آرنج و زانو
  • کاهش ترک های پوستی
  • کاهش سلولیت

تماس با کلینیک ایرانیان

_

برای مشاوره رایگان و ۲۴ ساعته با شماره ۰۲۱-۷۵۹۰۰ تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان کلینیک ایرانیان، فرم زیر را تکمیل کنید، تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

_
    آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟

در این روش درمانی بیمار درد زیادی احساس نمی کند اما با این وجود پزشک برای راحتی بیمار از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند.

ماندگاری کربوکسی تراپی چقدر است؟

معمولاً مدت ماندگاری اثر کربوکسی تراپی ۸ الی ۱۲ ماه می باشد که با تکرار این روش در فواصل زمانی معین طولانی تر می شود.

آیا تزریق گاز دی اکسید کربن خطرناک است ؟

در جواب این سوال باید گفت: خیر، چرا که گاز CO2 یک گاز غیر سمی است و روزانه توسط بدن انسان به طور طبیعی تولید شده و وارد خون می گردد و از طریق ریه دفع می گردد.

چند جلسه کربوکسی تراپی لازم است ؟

تعداد جلسات با نوع درمان متفاوت است. به طور معمول ۶ تا ۱۰ جلسه با فاصله هر یک یا دو هفته نیاز است. در بعضی درمانها به منظور تثبیت نتایج درمانی، سالی یک نوبت درمان برای چند سال تکرار می شود.

آیا کربوکسی تراپی برای انواع پوست مناسب است؟

کربوکسی تراپی می‌تواند تمام انواع پوست را بدون درد و عارضه‌ قابل توجهی درمان نماید. کربوکسی تراپی پوست فرد را جوان می کند و یکی از موثرترین شیوه‌های جوانسازی و زیبایی پوست است که با تحریک کلاژن سازی در عرض ۲ تا ۶ ماه، بهبود‌ قابل توجهی را ایجاد می کند. انجام مشاوره پزشکی پیش از کربوکسی تراپی ضروریست.

اقدامات احتیاطی لازم بعد از هر جلسه کربوکسی تراپی چیست ؟

اجتناب از استحمام، شنا، سونا و جکوزی به مدت ۲۴ ساعت بعد از درمان توصیه می شود.

آیا پس ازانجام درمان به دوره نقاهت نیاز است؟

خیر. تقریبا تمام موارد بدون مشکل از کلینیک خارج شده و بلافاصله به زندگی عادی برمیگردند. همانطور که گفته شد ،برجسته شدن محل تزریق برای ۲ تا ۵ دقیقه واز بین رفتن آن بسته به محل ، بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود.

باید توجه کرد که کبودی درهرنقطه ای امکان ایجاد داشته وبخصوص زیرچشم ها بارزتر می باشد وبرای از بین رفتن به ۴ تا ۱۰ روز زمان نیاز دارد. تمام این مشکلات درسایر روشهای زیبایی به مراتب شدیدتر وطولانی تر هستند.

آیا این روش با احتمال عفونت همراه است؟

البته نمی شود احتمال عفونت را صفر فرض کرد ولی ریسک عفونت با روش مزوتراپی برابر بوده و بنابه تجارب سالهای پیش بسیار نادر و غیرعادیست.

تمام مراحل کار با ابزار یک بار مصرف، ضدعفونی کامل محل تزریق قبل و پس از درمان بوده و گاز تزریقی از ۲ فیلتر مخصوص ضد میکروب عبور کرده وکاملا بدون آلودگی به بدن وارد می شود. این در مورد تمام آلودگی ها از جمله ایدز و هپاتیت یکسان می باشد.

آیا گاز CO2 سمی است؟ چه عوارضی دارد؟

به هیچ وجه !! این گاز در بدن حاصل سوخت و سازطبیعی بوده و توسط تنفس دفع می شود. پس جای نگرانی ندارد. در مورد عوارض به غیراز موارد گفته شده قبلی مثل: تورم، کبودی،…. به طورموقت وطی چند ساعت روی زیبایی ظاهری تاثیرگذار بوده و به سرعت طبیعی خواهد شد.