جستجو
Close this search box.
دستگاه بادی اسکالپتور

دستگاه بادی اسکالپتر

دستگاه بادی اسکالپتر وسیـله ای مکمل بـرای از بین بردن چربـی های بـدن با درمانی آسان و ماندگاری طولانی است. این تکنولوژی چربی های احشایی دور کمر را به طـور محسـوس کاهش داده و از طریق مصـرف اسیدهای چرب و همچنین انقباض نامحسوس عضـلات تحت تاثیر میـدان مغنـاطیسی انـجام می پذیرد. اثرات این دستگاه در نواحی شکم، پهلو، بازوها، رانها و ساق پا و غبغب مشاهده می گردد.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا دستگاه بادی اسکالپتر

معایب دستگاه بادی اسکالپتر

غیر تهاجمی

جلسات متعدد مورد نیاز

زهکشی لنفاوی تقویت شده

نتایج موقت

بهبود ظاهر

کاهش چربی محدود

جلسات سریع

برای همه مناسب نیست

چرا دستگاه بادی اسکالپتر در کلینیک های ایرانیان؟

استفاده از امواج بیومغناطیس

کاهش چربی احشایی

کاهش سایز شکم

درمان کبد چرب

انقباض عضلات

درمان ناباروری

آنچه در این مطلب می خوانید

دستگاه بادی اسکالپتور چیست؟

باریک، تراشیده و محکم. این کاری است که بادی اسکالپتور می تواند برای بدن شما انجام دهد. این دستگاه لاغری باورنکردنی راهی عالی برای فرم دهی به اندام شماست. این روش که جایگزین بهتری برای لیپوساکشن و درمان های کاهش وزن مبتنی بر جراحی است، غیر تهاجمی و تقریباً بدون درد است. با استفاده از این روش می‌توانید وزن کم کنید و به راحتی به اندامی باریک تر برسید.

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چگونه است ؟

دستگاه‌های لاغری بدن بدون درد و بسیار سودآور هستند. طبق گزارش جدید Medical Insight، انتظار می‌رود که بازار کلی کانتورینگ بدن و سفت کردن پوست بدون جراحی تا سال ۲۰۲۳ سالانه ۱۲.۷ درصد افزایش یابد. در میان دستگاه های لاغری موجود در بازار بادی اسکالپتور میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چگونه عمل می کند؟

بر اساس تحقیقات علمی، بادی اسکالپتور با تولید یک میدان انرژی زیستی کاملاً بی ضرر برای پوست و بدن کار می کند. این میدان کانال‌های کلسیم غشای عضلانی را تحریک می‌کند که منجر به انقباض غیر حساس عضلانی می‌شود. سپس این انقباض غیرحساس باعث مصرف انرژی می شود که سلول های چربی را تحریک می‌کند. نهایتا ما به تدریج شاهد کاهش خاصی از چربی بدن و سفت شدن پوست هستیم.
تنها پروتکلی که کانتورینگ و سفت کردن پوست را امکان پذیر می کند، دستگاهی است که میدان های مغناطیسی و تخلیه ریز فشار را برای اصلاح کل بدن ترکیب می کند. این روش راه حلی است که سلولیت را از بین می برد، سموم را تخلیه می کند، ظاهر را اصلاح می کند و ذهن و بدن را آرام می کند. نتایج به تدریج و با رعایت فرآیندهای بیولوژیکی طبیعی بدن انسان به دست می آید.

کاربرد دستگاه بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور مانند نامش، به دنبال فرم دهی و تغییر شکل بدن شما به بهترین و سالم ترین ظاهر است. این تنها یکی از مزایای متعدد آن است. مزایای دیگر آن عبارتند از:

  • لاغری
  • کاهش سلولیت
  • سفت و محکم تر کردن پوست
  • نتایج علمی اثبات شده

با کاربردهای دستگاه بادی اسکالپتور آشنا شوید.

رفع سلولیت با بادی اسکالپتور

برای برخی، هدف از استفاده از این روش درمانی کاهش سلولیت، به ویژه در ناحیه ران است. سلولیت بیشتر در زنان دیده می شود و لزوماً نشان دهنده اضافه وزن شما نیست. بلکه سلولیت ناشی از ریختن چربی های زیرین از طریق نوارهای فیبری است که ظاهر بدی روی پوست ایجاد می کند. این درمان با افزایش کلاژن در پوست برای ضخیم شدن پوست و کاهش ظاهر سلولیت عمل می کند.

کاندید مناسب برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

استفاده از دسنگاه بادی اسکالپتور برای گروه خاصی محدودیت ندارد، اما برای برخی افراد بهتر از دیگران نتیجه می دهد. بانوانی که پس از بارداری قصد کاهش وزن و بازگشت به حالت اولیه ی بدن خود را دارند می توانند از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده کنند. مردانی که از چربی های جمع شده در شکم و پهلوها رنج می برند نیز نتایجی مطلوبی خواهند دید. بانوانی که در دوران یائسگی خود می خواهند چربی های احشایی لگن و شکم خود را بسوزانند، می توانند از دستگاه بادی اسکالپتور استفاده نمایند.

همچنین اگر تازه شروع به کاهش وزن کرده اید و نیاز به یک شوک یا هل آنی دارید، می توانید به سراغ استفاده از این دستگاه بروید. بادی اسکالپتور می تواند چربی های سمج شما را در طول مدت کوتاه تری از بین ببرد. از بین رفتن این چربی‌های سمج در صورت ورزش کردن خالی، مدت ها طول می کشد. استفاده از این دستگاه می‌تواند شروع خوبی برای سفر کاهش وزن شما باشد.

همه ی افراد، حتی کسانی که در ظاهر اضافه وزن ندارند، می توانند از دستگاه بادی اسکالپتور برای از بین بردن چربی های احشایی خود استفاده کنند. چربی های احشایی بافت سفتی هستند و تشخیص آن ها از بافت عضلانی کار راحتی نیست. بنابراین ممکن است چیزی که شما به عنوان شکل پیکر خود می پندارید، در واقع حاصل انباشته شدن چربی های احشایی در بدن شما باشد. در نتیجه شاید بتوان با استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور فرم کلی بدنتان را به طرز چشمگیری تغییر داد.

  • کسانی که می خواهند وزن کم کنند
  • کسانی که می خواهند سلولیت های بدن خود را رفع کنند
  • کسانی که می خواهند از شل شدن پوست خود جلوگیری کنند
  • کسانی که سبک زندگی سالمی دارند
  • کسانی که می خواهند زود نتیجه بگیرند

نواحی مناسب برای لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

برخی از رایج ترین مناطق درمانی عبارتند از:

  • شکم
  • ران ها (داخلی و بیرونی)
  • زانو
  • باسن
  • سینه (مردان)

ماندگاری نتایج لاغری با بادی اسکالپتور

درمان بادی اسکالپتور باعث کاهش دائمی چربی می شود. سلول های چربی درمان شده از بین می روند و بازسازی نمی شوند. سپس آنها از طریق سیستم لنفاوی از بدن خارج می شوند.

مزایای دستگاه لاغری بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور از چهار لیزر دایود استفاده می کند که سلول های چربی را از بین می برد. این یک گزینه بی‌خطر برای کسانی است که به دنبال حذف دائمی سلول های چربی در مناطق مشکل دار هستند که به رژیم غذایی یا ورزش پاسخ نداده اند. هر روش ممکن است تا 24 درصد از سلول های چربی در ناحیه تحت درمان را کاهش دهد.

عوارض دستگاه بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور بسیار ایمن و غیر تهاجمی برای بدن است. اگر به فعالیت بدنی عادت ندارید، ممکن است کمی درد عضلانی خفیف وجود داشته باشد.. توصیه می کنیم اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می کند، با پزشک خود مشورت کنید:

  • بارداری
  • بیماری های نادر
  • بیماری های پوستی
  • ترومبوز وریدی عمقی (DVT)
  • مشکلات قلبی درمان نشده

تعداد جلسات لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور

خوب است بدانید: می توان با ادامه استفاده از دستگاه پس از 12 جلسه اولیه، به نتایج لاغری حتی بهتری دست یافت. هر چه جلسات بیشتری انجام دهید، چربی بیشتری از دست خواهید داد.
پس از درمان، ممکن است مقداری درد و سفتی جزئی را تجربه کنید. در حالی که بعید است، ممکن است پس از عمل نیز کبودی در نواحی تحت درمان را تجربه کنید. توصیه می‌کنیم دو بار در روز بعد از عمل، ناحیه مورد نظر را ماساژ دهید تا به سیستم لنفاوی کمک کند چربی‌ها را از بین ببرد.

درک این نکته مهم است که کاهش چربی لزوما باعث کاهش وزن نمی شود. علت کاهش وزن عمدتاً تحت تأثیر سبک زندگی، رژیم غذایی و سطح فعالیت بدنی است. درمان های کانتورینگ بدن یک راه عالی برای شروع روند کاهش وزن یا ایجاد ظاهری باریک تر و خوش فرم تر است.

نحوه ی عملکرد دستگاه لاغری بادی اسکالپتور چیست؟

جلسات درمانی با استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور به دو صورت درمان سریع و درمان عادی انجام می شوند. در درمان سریع، نیاز به ۱۲ جلسه ی ۳۰ دقیقه ای در طول ۲ هفته می باشد و در درمان عادی، به ۱۲ جلسه ی ۳۰ دقیقه ای در بازه ی زمانی ۴ تا ۶ هفته احتیاج دارید. نتایج استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور در صورت رعایت رژیم غذایی سالم و انجام تمرینات ورزشی مناسب، تا ۶ ماه ماندگار است. همچنین ۱ تا ۲ جلسه در ماه به عنوان درمان نگهدارنده برای افزایش زمان ماندگاری لاغری در نواحی خاص بدن، توصیه می شود.

دستگاه لاغری بادی اسکالپتور با تکنولوژی خاص خود، میادین مغناطیسی ضیعفی دور بافت های داخلی بدن ایجاد می کند. به این ترتیب باعث فعالسازی کانال های کلسیمی می شود. این امر موجب افزایش انقباضات ماهیچه ای یا درناژ می شود. دستگاه بادی اسکالپتور به طور همزمان از دو تکنولوژی ریزفشار و درناژ استفاده می کند. این به این معناست که دستگاه بادی اسکالپتور انقباضات و ریزفشارهایی در سرتاسر اندام های فرد ایجاد می کند. سپس با بهبود چرخه ی خون رسانی و جریان خون، باعث تجزیه، سوختن و دفع چربی ها می شود. این فرآیند در نهایت به کاهش سلولیت می انجامد.

چربی های سوخته شده به شکل آب و کربن دی اکسید و به حالت طبیعی از بدن دفع می شوند. این روش هیچ درد و ضرری ندارد. علاوه بر آن می تواند احساس آرامش بخشی را در طول جلسات درمانی به شخص منتقل کند و فرم اندام ها را تغییر دهد. به همین دلیل این دستگاه را دستگاه تراش دهنده ی بدن می نامند.

دستگاه بادی اسکالپتور به تنهایی می تواند چربی ها را از بین ببرد. اما اگر در کنار ورزش و رژیم غذایی و با هدف چربی سوزی برای ورزشکاران از آن استفاده کنید، مکمل بسیار خوبی به شمار می رود. به عنوان مثال، در پایان یک دوره ی یک ماهه، دور کمر با استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور حدافل ۷ تا ۸ سانتیمتر کاهش سایز داشته است.

مزایای لاغری با بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور روشی غیرتهاجمی برای مورد هدف قرار دادن چربی های احشایی است که با استفاده از روش های دیگر به سختی سوزانده می شوند. با استفاده از این روش می توانید چربی های احشایی نواحی شکم و لگن را به راحتی بسوزانید. دستگاه بادی اسکالپتور می تواند چربی های زیرپوستی در نواحی شکم و لگن، بازوها، چانه و ساق پا را نیز هدف قرار داده و بسوزاند.

دستگاه بادی اسکالپتور قادر است سلولیت را در ناحیه ی ران ها و لگن درمان کند. با استفاده از دستگاه بادی اسکالپتور می توانید آثار پیری و تغییرات شکل پوست مانند افتادگی پوست پس از بارداری و دوران یائسگی را خنثی کنید.

علاوه بر این ها، استفاده از دستگاه لاغری بادی اسکالپتور تجربه ای لذت‌بخش است. چون فشارهای ملایمی که این دستگاه به بدن وارد می کند بسیار آرامش‌بخش بوده و باعث شادابی و نشاط می شود. همچنین ماندگاری بالای این روش به شما اعتماد به نفس و باور قلبی می دهد.

عوارض لاغری با بادی اسکالپتور

بادی اسکالپتور روشی غیرتهاجمی و کاملا بدون درد و عوارض است. این روش هیچ فرآیند آسیب رسانی را در بدن ایجاد نمی‌کند. به علاوه با بهبود جریان خون رسانی و شبیه‎ سازی ورزش با انقباضات سراسری ماهیچه ای، فواید بسیار زیادی برای پوست و بدن دارد.

استفاده از بادی اسکالپتور همچنین در کاهش افسردگی و ایجاد حس آرامش در فرد نیز تاثیر دارد. دستگاه بادی اسکالپتور می تواند قوام پوست و سلولیت را درمان کند. تمام ویژگی های این دستگاه و غیرتهاجمی بودن آن باعث شده اند که دستگاه بادی اسکالپتور از دستگاه های لاغری دیگر متمایز شود.

لاغری با دستگاه بادی اسکالپتور در تهران

این یک واقعیت است که خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته و حفظ اندامی خوش فرم می تواند نبرد سختی باشد. یکی از دلایل اصلی تجمع این رسوبات چربی ناخواسته – که حتی در برابر رژیم غذایی و ورزش سخت نیز مقاوم هستند – افزایش وزن است. گاهی اوقات شل شدن پوست نیز در اثر عواملی مانند نوسانات وزن، افزایش سن، بارداری، کاهش الاستین و کلاژن و … ایجاد می شود. خبر خوب این است که همه این نگرانی های زیبایی شناختی را می توان برطرف کرد. فرم دهی بدن یا کانتورینگ بدن که توسط جراحان پلاستیک ماهر انجام می شود برای حذف چربی اضافی و افتادگی پوست به طور ایمن و موثر است. اگر در تهران به دنبال کلینیک لاغری هستید که دارای دستگاه بادی اسکالپتور باشد، می گردید با ما تماس بگیرید.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه بادی اسکالپتر

بادی اسکالپتر علاوه بر رفع چربی های احشایی، چاقی موضعی، چربی های زیرپوستی و سلولیت، فواید دیگری از جمله قوام پوست، مقابله با پیری و افتادگی پوست و درمان پوست¬های پرتقالی دارد.

این روش نه تنها هیچ گونه عوارضی برای بدن نداشته بلکه با بهبود جریان خون‌رسانی، شبیه سازی ورزشی و انقباضات سراسری ماهیچه ای فواید بسیاری برای پوست و بدن دارد. همچنین در کاهش افسردگی و ایجاد حس آرامش در افراد نیز نقش دارد.

اگر اضافه وزن دارید و برای شروع فرایند لاغری (گرفتن رژیم یا شروع ورزش) نیاز به یک استارت جهشی دارید حتماً بادی اسکالپتور را امتحان کنید. بادی اسکالپتور در مدت کوتاهی روی چربی های خطرناک (بیماری زا) و سمج شما اثر گذاشته و آن ها را از بین می برد. کاری که مدت طولانی و تلاشی سخت لازم دارد را با بادی اسکالپتور ساده و کوتاهتر می کنید. شاید شما تصور کنید بافت های سفت تر و منسجم بدنتان همه ماهیچه هستند و فرم پیکر شما همین چیزی است که به طور ژنتیکی منتقل شده. درصورتی که بافت چربی های احشایی مانند ماهیچه ها سفت هستند و تشخیص اینکه چقدر ماهیچه یا چربی در بدن شما توزیع شده ساده نیست. بادی اسکالپتور برای شکستن این نوع چربی ¬های خطرناک ساخته شده است. همه افراد حتی کسانی که به ظاهر اضافه وزن ندارند هم می توانند از بادی اسکالپتور برای حذف چربی های احشایی شان استفاده کنند. ولی بهترین گزینه ها برای این روش آقایان و خانم هایی هستند که دارای چربی احشایی بیشتری در نواحی شکم، باسن، ران پا، بازو و … می باشند.

بیشترین اثر بادی اسکالپتر روی چربی های احشایی می باشد که مدت ها در اثر رژیم غذایی نامناسب و سبک زیست بد به وجود آمده اند. لذا بوجود آمدن دوباره این چربی ها زمان می برد. معمولا با کنترل رژیم غذایی تا ۶ ماه اثرات دستگاه ماندگار هستند.

این دستگاه با به جود آوردن میدان بایومغناطیسی در اطراف بافت های داخلی انقباضات ماهیچه ایی را همانند ورزش شبیه سازی می کند و باعث شکستن چربی های احشایی و نهایتا دفع آن می گردد.

شبیه ساز ورزشی است و برای سلامتی بدن و پوست مفید می باشد. بادی اسکالپتور تنها روشی است که برای حذف چربی های احشایی به کار می رود. بادی اسکالپتر روش غیرتهاجمی وکاملا بدون عوارض است.

این دستگاه به طور معمول درپایان دوره ۷ الی ۸ سانتی متر از دور کمر فرد کم می کند. بسته به میزان اضافه وزن و نوع بافت های چربی که در بدن افراد مختلف وجود دارد تعداد دوره ها می تواند تمدید شود.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره دستگاه بادی اسکالپتر

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه کول تک
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
دستگاه شاک ویوی استورز
سایزر
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .