جستجو
Close this search box.
دستگاه شاک ویوی استورز

دستگاه شاک ویو اشتورز

دستگاه شاک ویو اشتورز يكی از بهترین درمان‌های بدون جراحی سلوليت بوده كه توسط عبـور امـواج صوتی از پوسـت و ورود به سلول های چربـی موجب بهبود ظاهـر پوست و متعاقب آن كاهش سايز خواهـد شد. اين دستگاه 2 پروب شعاعی D Actor و مسطح C Actor داشته و برای درمان سلوليت در درجات مختلف موثر است.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا دستگاه شاک ویو اشتورز

معایب دستگاه شاک ویو اشتورز

غیر تهاجمی

تعداد جلسات

تسکین درد

ناراحتی موقت

بهبودی را تحریک می کند

هزینه

حداقل عوارض جانبی

چرا دستگاه شاک ویو اشتورز در کلینیک های ایرانیان؟

دارای تاییدیه FDA آمریکا

کاهش سایز و لاغری موضعی

اصلاح پوست پرتقالی

درمان سلولیت در ران، شکم و باسن

افزایش درناژ لنفاوی

افزایش قوام پوست

آنچه در این مطلب می خوانید

نحوه عملکرد دستگاه لاغری شاک ویو اشتورز

از کارآمدترین روش‌های مقابله با سلولیت ها و چربی موضعی مخصوصاً در ناحیه بازو و ران، استفاده از دستگاه شاک ویو است. معروف ترین و معتبرترین دستگاه شاک ویو حاضر در بازار، ساخته شرکت اشتورز سوئیس است. استفاده از دستگاه لاغری شاک ویو اشتورز یکی از جدید ترین و محبوب ترین راه های کاهش وزن محسوب می شود.

در ابتدا لازم است با شاک ویو تراپی آشنا شویم. شاک ویو ها امواج صوتی با فرکانس و انرژی بالا هستند. در شاک ویو تراپی و برای درمان انواع معضلات اسکلتی – عضلانی، شاک ویو‌ها را به ناحیه تحت درمان می تابانند. امواج استفاده شده در این روش امواج صوتی هستند. امواج صوتی برخلاف امواج الکترومغناطیس مانند اشعه ایکس، هیچ ضرری ندارند.

اخیراً استفاده از امواج صوتی با تمرکز بالا برای تحریک سلول های پوستی به ترمیم و بازسازی است. از دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز برای درمان سلولیت ها، رسوبات چربی و چین وچروک ها استفاده می شود. از آنجایی که موج این دستگاه صوتی است نمی‌تواند به عمق نفوذ کند. در استفاده از دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز به‌بخش های سالم پوست و بافت‌های زیرین آسیبی نمی‌رسد.

در ابتدا در محل هدف درمان، ژل اولتراسوند مالیده می‌شود. هدف از انجام این کار جلوگیری از اتلاف انرژی است. متخصص سری اپلیکاتور دستگاه به دو صورت عمودی و افقی برای درمان استفاده می کند. به طور معمول دوره ی درمان با دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز دو جلسه در هفته به مدت سه تا شش هفته است. توصیه می شود هر ۶ الی ۸ ماه یک دور یادآوری انجام شود. برای حدود ۸۰ درصد بیماران این تعداد جلسه کفایت می کند.

مزایای لاغری با شاک ویو اشتورز

از شاک ویو تراپی برای انواع آرتروز، زخم پای دیابتی، درد و التهاب مفاصل لگن، گرفتگی‌ها و تورم عضلانی و غیره استفاده می شود. دلایلی بسیاری برای انتخاب شاک ویو تراپی نسبت به دیگر پروسه های لاغری و زیبایی وجود دارد. این فرایند زیبایی غیرتهاجمی است و برای اکثر مردم اثربخشی بالایی دارد. در این فرایند درمانی نیاز به دارو یا دوره ی نقاهت خاصی نیست. عوارض و آسیب خاصی ندارد. از نظر هزینه شاک ویو تراپی هزینه کمتری نسبت به عمل جراحی دارد. ریسک عفونت و آسیب های عمل جراحی را نیز ندارد.

در مورد انتخاب دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز از میان دیگر دستگاه ها نیز دلایل بسیاری وجود دارد. این دستگاه از به روزترین دستگاه های موجود در بازار است. طراحی و ساخت آن مطابق با استانداردهای جهانی و در کشور سوئیس انجام شده است. اکثر متخصصان این دستگاه را پیشنهاد می کنند. جدیدترین مدل دستگاه سه سری متفاوت دارد که می توان از آن برای درمان و ترمیم بافت های نرم تر و ظریف تر نیز استفاده کرد.

لاغری و درمان سلولیت با دستگاه شاک ویو اشتورز

وقتی بافت چربی زیر پوست، به صورت موضعی دچار اختلال متابولیسمی می شود سلولیت به وجود می آید. از نظر ظاهری سلولیت مانند چروک و فرورفتگی پوستی ظاهر می‌شود. در اصطلاح به آن نمای پوست پرتقالی نیز می گویند. سلولیت بیشتر در نواحی ران، باسن، شکم و بازوها مشاهده می‌شود.

سلولیت داشتن نشانه چاقی نیست. بروز سلولیت یک روند طبیعی است که با افزایش سن در بیش از ۸۰ درصد زنان رخ می دهد. با این حال عده زیادی از سلولیت هایشان متنفرند. سلولیت ها باعث کاهش شدید اعتماد به نفس در بسیاری از خانم ها می شود. یکی از مشکلات زیادی که در درمان سلولیت با آن روبه رو هستیم، سختی از بین بردن آن هاست.

دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز در درمان سلولیت بسیار کارآمد است. شاک ویو‌ها با شکستن بافت چربی و تحریک گردش خون باعث افزایش چربی سوزی می شوند. در این روش بافت به علت آسیب جزئی فرآیند ترمیم خودش را آغاز می‌کند. بدین گونه درمان سلولیت با دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز، بافت پوست جوان تر و محکم تر می شود. این یکی از اصلی ترین مزایای درمان سلولیت با شاک ویو تراپی است.

مراقبت‌های بعد از لاغری با شاک ویو اشتورز

درمان چاقی با استفاده از دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد. بعد از هر جلسه تراپی می تواند مستقیم برگردید خانه و زندگی روزمره تان را از سر بگیرید. ۴۸ ساعت اول بعد از درمان، بایستی از ورزش های پر تحرکی مانند دویدن و تنیس بازی کردن خودداری کنید.

اگر بعد از درمان احساس ناراحتی داشتید، می توانید با مشورت پزشک داروی مسکن مصرف کنید. توجه داشته باشید از مصرف مسکن های ضدالتهابی همچون ایبوپروفن خودداری کنید. این مسکن ها پروسه درمان را بی اثر می کنند.

در چند روز اول پس از استفاده از دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز ممکن است مقداری تورم و التهاب را تجربه کنید. نگران نباشید، این واکنش طبیعی بدن شماست. التهاب یعنی بدن شما در حال ترمیم خودش است. این التهاب و تورم عموماً بعد از دو روز از بین می‌روند.

عوارض دستگاه شاک ویو اشتورز برای لاغری

همان طور که پیش تر اشاره شد این روش درمانی غیرتهاجمی است و عوارض جانبی آن بسیار اندک است. عوارض استفاده از دستگاه لاغری موضعی شاک ویو اشتورز می تواند شامل کبودی خفیف، تورم و التهاب، بی حسی یا گزگز در قسمت تحت درمان پوست باشد. در پروسه شاک ویو تراپی ممکن است مویرگ های ظریف سطح پوست پاره شوند. خون ریزی اندک این مویرگ ها منجر به کبودی خفیف سطح پوست می شود.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه شاک ویو اشتورز

سلولیت ممکن است یک اثر عمیق زیبایی و روان‌شناختی داشته باشد که کاملاً مستقل از مراحل ایجاد آن است. بسیاری از زنانی که دچار سلولیت هستند از ظاهر پوست پاهای خود ناراضی هستند و به همین دلیل کیفیت زندگی آنها کاهش یافته است. سلولیت با کاهش ظرفیت انتقال عروق لنفاوی ارتباط دارد. شاک ویو تراپی جریان لنفاوی را شتاب می‌دهد و فعالیت‌های متابولیکی را افزایش داده و تجزیه و شکست چربی‌ها را تحریک می‌کند.

یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موثر بر سلولیت شاک ویو است که در حال حاضر بهترین شاک ویو مربوط به شرکت اشتورز سوئیس است که دارای تمام استانداردهای روز اروپا و امریکاست.

سلولیت اختلال متابولیک موضعی بافت چربی زیر پوست است که باعث تغییر شکل ظاهری بدن می شود . این اختلال بیشتر در ناحیه باسن ، ران ها و شکم مشاهده می شود و نمای پوست پرتقالی را ایجاد می کند. سلولیت در اکثر نقاط دنیا به علت صفات ثانویه جنسی در ۸۵ تا ۹۸ درصد زنان بروز می کند.

قبل از شروع درمان جهت جلوگیری از اتلاف انرژی از ژل اولتراسوند استفاده می شود. معمولا منطقه درمان بصورت افقی و عمودی درمان شده و بطور متوسط ۳۲۰۰ تا ۴۰۰۰ پالس در هر جلسه استفاده می شود. بلافاصله پس از اولین جلسه درمانی ۷۵ درصد افزایش در الاستیسیته پوست گزارش شده که این میزان پس از سه ماه به ۹۵ درصد و پس از شش ماه به ۱۰۰ درصد می رسد . معمولا درمان بصورت دو بار در هفته به مدت ۳ تا ۶ هفته بسته به وضعیت بیمار انجام می شود. پس از اتمام دوره درمان، درمان نگهدارنده هر ۶ تا ۸ ماه یکبار توصیه می شود. ممکن است ۲۰ درصد بیماران به جلسات بیشتر نیاز داشته باشند. طول درمان در هر جلسه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه است.

بهترین نتیجه حداقل سه ماه پس از اولین جلسه درمان مشاهده می شود. با اینکه نتیجه کامل درمانی پس از سه ماه حاصل می شود اما روند بهبود پس از پایان جلسه اول به طور قابل ملاحظه ای مشهود است و پس از درمان بهبودی قابل ملاحظه ای در ساختار بافت پوست مشخص می شود. در این سیستم اپلیکاتور دستگاه طوری طراحی شده که امواج را در سطح بدن منتشر می کند. درنتیجه هیچ گونه آسیب بافتی وجود نخواهد داشت.

معمولا درمان به صورت دو بار در هفته به مدت ۳ تا ۶ هفته بسته به وضعیت بیمار انجام می شود. پس از اتمام دوره درمان، درمان نگهدارنده هر ۶ تا ۸ ماه یک بار توصیه می شود. ممکن است ۲۰ درصد بیماران به جلسات بیشتر نیاز داشته باشند. طول درمان در هر جلسه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است.

وزن بـدن وضعیـت گـردش خـون میـزان فعـالیـت روزانـه با این حال بدون توجه به عوامل فوق، اثرات درمانی ۶ تا ۱۲ ماه باقی می مانند . اما معمولا یک تا دو جلسه نگهدارنده ۶ تا ۸ ماه پس از اتمام درمان جهت ماندگاری درمان انجام می شود.

خیر، این امواج از جنس امواج صوتی بوده و هیچ ضرری ندارند.

بله، این دستگاه می تواند چربی های موضعی را از بین ببرد.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره دستگاه شاک ویو اشتورز

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه کول تک
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
سایزر
دستگاه بادی اسکالپتور
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .