جستجو
Close this search box.

دستگاه هوبر موشن لب

دستگاه هوبر موشن لب تجربـه ای کاملا جدید از کمپـانی LPG که با تکنولوژی شبیه ساز ورزشی و تمرینات سه بعدی منحـصر بفـرد و لذت بخش در زمیـنه لاغـری و زیبــایی انــدام، سلامتـی و اصــلاح وضعیــت قامتی (قـوس کـمر، قـوز و انـحراف ستون فقرات) ارائه می گردد.

با ارزیابی تخصصی، برنامه ای متناسب با نیـازتان توسـط کارشناسان علوم ورزشی ارائه می گردد.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا دستگاه هوبر موشن لب

معایب دستگاه هوبر موشن لب

غیر تهاجمی

جلسات متعدد مورد نیاز

درمان موضعی

نتایج موقت

حداقل زمان توقف

هزینه

سفت کننده بالقوه پوست

عوارض جانبی بالقوه

چرا دستگاه هوبر موشن لب در کلینیک های ایرانیان؟

تمرینات 3 بعدی (شبیه ساز ورزشی)

کالری سوزی چهار برابر ورزش معمولی

حرکات اصلاحی ستون فقرات

چربی سوزی بسیار سریع

افزایش حجم عضل

آنچه در این مطلب می خوانید

دستگاه هوبر موشن لب چیست؟

Huber Motion Lab یک دستگاه پزشکی است که از ترکیبی از فناوری رباتیک و واقعیت مجازی برای ارائه آموزش های توانبخشی و تناسب اندام استفاده می کند. این برای کمک به افراد در بهبود دامنه حرکتی، قدرت، تعادل و هماهنگی طراحی شده است. این دستگاه همچنین برای درمان انواع بیماری ها از جمله کمردرد، گردن درد و آسیب های ورزشی استفاده می شود.

آزمایشگاه حرکتی هوبر از یک بازوی رباتیک تشکیل شده است که بدن بیمار را از طریق یک سری تمرینات حرکت می دهد. تمرینات روی صفحه واقعیت مجازی نمایش داده می شوند که به بیمار اجازه می دهد حرکات خود را در زمان واقعی ببیند. بازوی رباتیک در برابر حرکات بیمار مقاومت می کند که به تقویت عضلات کمک می کند.

هوبر موشن لب چگونه باعث لاغری می شود؟

مهم ترین کابرد دستگاه هوبر موشن لب در لاغری و تناسب اندام، تبدیل چربی های مزاحم و اضافی بدن به عضله می باشد. دستگاه ورزش سه بعدی هوبر موشن لب با گرفتن تست های اولیه از بیمار و بررسی چگونگی انجام حرکات ورزشی داده شده از سوی دستگاه توسط فرد می تواند وضعیت کلی سلامت، توانایی بدنی و اضافه وزن بدن بیمار را ارزیابی کند. بر اساس این اطلاعات و با مشورت یک متخصص ورزش می توانید بهترین و مناسب ترین حرکات ورزشی را مخصوص بدن خود به کمک دستگاه انجام دهید.

از آن جایی که حرکات ورزشی با دستگاه هوبر موشن لب کاملا هدفمند و مخصوص وضعیت بدن شما طراحی شده اند، استفاده از این دستگاه ورزشی در دراز مدت میزان توده های چربی نقاط مختلف بدن تان را کاهش داده و به صورت کارآمد باعث لاغری در تمام نقاط بدن و کاهش سایز و تناسب اندام شما می شود.

تاثیر دستگاه هوبر موشن لب برای لاغری

نحوه کالری سوزی با دستگاه موشن لب

ورزش کردن با دستگاه لاغری هوبر موشن لب باعث کالری سوزی بالا، آب شدن چربی ها و ساخت عضله می شود. در هنگام کار با موشن لب، شما حرکات اصلاحی کاملا مناسب بدن خود و تمرین های مقاومتی هدفمند انجام می دهید و بدین ترتیب در مدت زمان بیست الی چهل دقیقه کار با این دستگاه به اندازه یک تا دو ساعت ورزش در باشگاه کالری سوزانده و لاغر می شوید.

شرکت کردن در دوره های تمرینی موشن لب باعث آب شدن چربی ها در قسمت شکم و پهلوها شده و می تواند سایز دور کمر را چند سانتی متر کاهش دهد. لازم به ذکر است که حرکات ورزشی با دستگاه هوبر موشن لب شامل پریدن، دویدن، حرکت های کششی، خزیدن و … هستند.

اگر در مورد میزان ماندگاری نتایج دستگاه هوبر موشن لب مردد هستید باید بگوییم که ورزش کردن با موشن لب می تواند تغییرات دائمی و تناسب اندام همیشگی را برای شما به دنبال داشته باشد اگر در حین درمان و پس از آن هم در انجام فعالیت های روزمره مانند نحوه نشستن و ایستادن خود و میزان تحرک و فعالیت بدنی نکات لازم را رعایت کنید و ورزش را به نوعی عادت غیر قابل حذف در زندگی خود تبدیل کنید. با توجه به آن چه گفته شد می توانیم نتیجه بگیریم که موشن لب برای کالری سوزی بالا و اصلاح فرم بدن در افراد اهل ورزش و تحرک بسیار مناسب است و می تواند اثرات طولانی مدت داشته باشد.

مزایای استفاده از هوبر موشن لب (Huber Motion Lab):

  •  بهبود دامنه حرکتی: آزمایشگاه حرکتی Huber می تواند به بهبود دامنه حرکتی در مفاصل کمک کند، که می تواند برای افراد مبتلا به بیماری هایی مانند آرتریت یا کمردرد مفید باشد.
  •  افزایش قدرت: آزمایشگاه حرکتی Huber می تواند به افزایش قدرت عضلانی کمک کند، که می تواند برای افرادی که در حال بهبودی پس از آسیب هستند یا می خواهند تناسب اندام کلی خود را بهبود بخشند، مفید باشد.
  •  بهبود تعادل و هماهنگی: آزمایشگاه حرکتی Huber می تواند به بهبود تعادل و هماهنگی کمک کند، که می تواند برای افرادی که در معرض خطر سقوط هستند یا می خواهند عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشند مفید باشد.
  •  کاهش درد: آزمایشگاه حرکت هوبر می تواند به کاهش درد در مفاصل و عضلات کمک کند، که می تواند کیفیت زندگی را بهبود بخشد.
  •  افزایش تحرک: آزمایشگاه حرکتی Huber می تواند به بهبود تحرک کمک کند، که می تواند انجام کارهای روزمره را برای افراد آسان تر کند.

دستگاه لاغری هوبر موشن لب چه مزایایی دارد ؟

کاربردهای دستگاه لاغری هوبر موشن لب

دستگاه هوبر موشن لب یکی از مجهزترین تجهیزات پزشکی ورزشی جهان شناخته شده که گروه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند از جمله:

  • افرادی که می خواهند با ورزش کردن به اندام ایده آل و دلخواه خود برسند، وزن کم کرده و عضله سازی کنند، چربی بسوزانند و سلامت خود را ارتقا دهند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری هایی همچون آرتروز، ام اس، آرتریت روماتوئید و … هستند و می خواهند با انجام حرکات ورزشی و اصلاح فرم بدن دردشان را کاهش دهند و سلامتی خود را بهبود ببخشند.
  • ورزشکارانی که قصد دارند میزان سلامتی، توانایی فیزیکی، تعادل و انعطاف پذیری بدن و درستی انجام دادن حرکات ورزشی خود را ارزیابی کنند و با دنبال کردن یک برنامه ورزشی هدفمند در جلسات درمانی کوتاه پارامترهای ذکر شده را بهبود بدهند.

همچنین ورزشکارانی که در اثر ورزش آسیب دیده اند و در دوران نقاهت هستند می توانند از هوبر موشن لب برای اصلاح ستون فقرات و فرم بدن خود بهره ببرند و حرکات اصلاحی مخصوص وضعیت بدنی خود انجام دهند.

کاربردهای درمانی هوبر موشن لب

دستگاه هوبر موشن لب فقط مختص ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن و اندامی خوش فرم هستند نمی باشد و کاربردهای درمانی و سلامتی زیادی دارد. دستگاه موشن لب می تواند عضلات قسمت های خاصی از بدن را تقویت کند بدون آن که عضلات دیگر را درگیر کند و به همین دلیل برای بهبود عارضه های اسکلتی – عضلانی بسیار مفید است.

از جمله افرادی که می توانند با دستگاه هوبر موشن لب به توانبخشی سریع و موثر بپردازند عبارت اند از:

  • افرادی که زانویشان به شدت سائیده شده است و باید عضلات قسمت کمر را تقویت کنند.
  • کسانی که قطع نخاع شده اند یا به هر دلیلی توانایی ایستادن ندارند و می خواهند تحرک و فعالیت بدنی داشته باشند.
  • افرادی که دچار معلولیت و قطع عضو هستند و لازم است ورزش کنند.
  • کسانی که در راه رفتن مشکل دارند و باید فیزیوتراپی انجام دهند.
  • ورزشکارانی که در قسمت زانو و پا آسیب دیده اند و در دوران نقاحت به سر می برند‌.
  • و …

هوبر موشن لب جایگزین ورزش برای لاغری

نحوه ورزش با دستگاه لاغری هوبر

برای ورزش با دستگاه هوبر موشن لب می توان از تردمیل خلاء و تردمیل ضد جاذبه موجود در این شبیه ساز ورزشی استفاده کرد. برنامه و حرکات ورزشی هر کس متناسب با شرایط سلامت و اندام او توسط تکنسین دستگاه طراحی می شود.

تردمیل خلاء موشن لب با هدف نابود کردن چربی های بدن ساخته شده است. هنگام کار با این دستگاه بخش پایینی بدن در یک محفظه از جنس پارچه قرار می گیرد که درون آن شرایط خلاء حاکم است. این تردمیل می تواند جریان خون را افزایش دهد و فرد با انجام حرکات به صورت مکرر روی این دستگاه، سوخت و ساز بدنش را بیشتر کرده و کالری و چربی می سوزاند. با تردمیل خلاء می توان به صورت موضعی لاغر شد و سلولیت را بر طرف کرد.

تردمیل ضد جاذبه موشن لب از تکنولوژی خاصی استفاده می کنند که توانایی کم کردن وزن انسان از ده درصد تا صد درصد را دارد و می تواند برای درمان های فیزیوتراپی در قسمت ران، زانو و مچ پا به کار رود. به دست آوردن توانایی دوباره راه رفتن در کسانی که سکته مغزی کرده اند، در اثر ورزش صدمه دیده اند، مفصل زانوی خود را عوض کرده اند و … از مهم ترین کاربردهای تردمیل ضد جاذبه موشن لب می باشد.

جالب است بدانید بسیاری از فوتبالیست های مطرح مانند اینیستا و راموس و حتی فضانوردان ناسا از تردمیل ضد جاذبه موشن لب برای بر طرف کردن مشکلات راه رفتن و فیزیوتراپی استفاده کرده و به نتایج خوبی دست یافته اند.

ورزش و لاغری با دستگاه هوبر موشن لب

 

تعداد جلسات لازم برای لاغری با شبیه ساز ورزش موشن لب

این که بدن شما برای گرفتن نتیجه مطلوب از دستگاه موشن لب به چند جلسه ورزش نیاز دارد کاملا بستگی به وضعیت اندام و میزان توده های چربی انباشته شده در بدن تان دارد؛ اما بر اساس یافته های پزشکان و محققان و همچنین ادعای شرکت فرانسوی LPG که سازنده دستگاه هوبر موشن لب می باشد، با شرکت در بیست و چهار جلسه نیم ساعته موشن لب می توان ده درصد چربی های بدن را از بین برد و چربی های بدن را به عضله تبدیل کرد، همچنین سایز بدن را حدود چند سانتی متر کاهش داد و باعث اصلاح فرم بدن شد.

از دستگاه هوبر موشن لب می توانید به عنوان نوعی باشگاه تخصصی و هدفمند استفاده کنید که به سرعت باعث کاهش سایز، کم کردن وزن و افزایش توانایی و انعطاف بدن شما می شود. بسیاری از مراجعان با توجه به نتایج خوب و قابل قبول دستگاه موشن لب تصمیم می گیرند درمان با این دستگاه شبیه ساز ورزشی را ادامه دهند تا بتوانند همیشه تناسب اندام خود را حفظ کنند.

تمرین و ورزش با دستگاه هوبر موشن لب را می توانید هر روز انجام دهید تا هر چه سریع تر به اهداف لاغری و زیبایی خود دست یابید. اگر وقت ندارید هر روز با این دستگاه کار کنید، توصیه می شود حداقل هفته ای سه بار ورزش با هوبر لب را در برنامه خود قرار دهید. در کلینیک های تخصصی لاغری، مربی ورزشی در هنگام کار با دستگاه نحوه حرکت شما کاملا تحت نظر می گیرد. اگر تمرینات را صحیح اجرا نکنید مربی به شما تذکر دهد و روش درست اجرای حرکات را به شما یادآوری می کند؛ بدین ترتیب میزان اثرگذاری این ورزش بر لاغری و فرم دهی بدن به شدت افزایش می یابد.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه هوبر موشن لب

استفاده از این دستگاه باعث ترمیم عضلات بدن، کمر، بازوها و پاها می شود. در این روش کلیه عضلات بدن به صورت زنجیروار واکنش نشان داده، باعث تصحیح حرکات در کل عضلات بدن شده و طرز ایستادن را بهبود می‌بخشد. هماهنگی عصب و عضله از دیگر کارایی های این دستگاه می باشد.

با این دستگاه در ۲۴ جلسه نیم ساعته می توانید ۱۰% چربی های بدن خود را به ۲کیلو گرم عضله تبدیل کرده و ۳ سانتی متر از سایـز کــمر را کــاهش دهید. ۸ ساعت کار با دستگاه شبیه ساز ورزشی برابر با ۴ ماه ورزش روزانه است.

این دستگاه بدن شمارا با بدنه متحرک و دستگیره های لرزاننده وادار به حرکت می کند. شما باید حالت مورد نظر را که در صفحه نمایش دیده می شود اجرا کنید. حرکات دستگاه مانند یک بازی از پیش طراحی شده است که عضلات شما را به حرکت در می‌آورد تا فرم دلخواه را به دست آورید.

بیمارانی که دچار سائیدگی زانو هستند و باید عضلات کمر خود را تقویت کنند، بیمارانی که فلج نخاعی دارند و قادر به ایستادن نیستند ولی باید ورزش کنند نیز می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.همچنین این دستگاه عضلات بین مهره ای وعضلات شانه ای را بدون فشار بر دیگرنواحی تقویت نماید . این روش ورزش ، انقلابی در بهبود ضایعات اسکلتی عضلانی ، ورزش در بارداری ، معلولیت های یک یا چند عضو، قطع نخاع و … می باشد.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره دستگاه هوبر موشن لب

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه کول تک
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
دستگاه شاک ویوی استورز
سایزر
دستگاه بادی اسکالپتور
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

یک پاسخ

  1. دستگاه جالب و کارآمدی با خوندن توضیحات به نظر میرسه . پروسه اش به چه صورت هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .