جستجو
Close this search box.
دستگاه کول تک

دستگاه لاغری کول تک

رسیدن به اندامی مناسب برای هر شخصی آرزو است و هر کسی تلاش می‌کند با ظاهر خوبی در جامعه ظاهر شود. با این حال، روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارند که شاید همه آن‌ها نسبت به تبلیغی که برای آن‌ها می‌شود، چندان کارساز نباشند. دستگاه کول تک یکی از مؤثر ترین و مطمئن ترین روش‌ها برای از بین بردن چربی در بخش‌های مختلف پوست به شمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد بدون گذراندن وقت طولانی و ورزش‌های سنگین، به اندام ایده‌آل خود دست پیدا کنید.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کم

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا دستگاه لاغری کول تک

معایب دستگاه لاغری کول تک

غیر تهاجمی

محدود به کاهش چربی

کاهش چربی هدفمند

جلسات متعدد

بدون جای زخم

نتایج موقت

حداقل ناراحتی

چرا دستگاه لاغری کول تک در کلینیک های ایرانیان؟

مقرون به صرفه

نداشتن عوارض جانبی و غیر تهاجمی

نداشتن درد

کم بودن عوارض جانبی و دوره نقاهت

کاهش سایز

زمان کوتاه

آنچه در این مطلب می خوانید

دستگاه کول تک چیست ؟

دستگاه کول تک (cool tech) که یکی از روش‌های لاغری محسوب می‌شود، بدون هیچ گونه دردی، چربی‌های زیر پوست شما را از بین می‌برد. این دستگاه که کاملاً غیر تهاجمی بوده، از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کند و چربی‌های زیر پوست شما را انجماد و سپس از بدن خارج می‌کند. از آنجا که چربی در بدن به صورت کاملاً قرینه به وجود می‌آید، برای از بین بردن این چربی به صورت انجمادی از هندپیس دوتایی استفاده می‌شود. این در حالی است که برای برخی نواحی یک طرفه مانند غبغب، متخصصان از هندپیس تکی این دستگاه استفاده می‌کنند.

 دستگاه لاغری کول تک به شما کمک می کند چربی های موضعی را آب کنید که مدت هاست می خواهید از شرشان خلاص شوید. تکنولوژی پیشرفته ی کرایولیپولیز، سرمای کنترل شده را به راحتی و بدون خطر به عمیق ترین لایه های پوستتان اعمال می کند. این سرما بدون خطر سلول های چربی را منجمد می کند. به این ترتیب سلول‌های چربی به صورت کنترل شده از بین بروند و بدن تان به صورت طبیعی دفعشان کند.

دستگاه کول تک لاغری می تواند برای لاغری‌بخش های کوچکی از بدن مانند دست ها و زیر چانه استفاده شود. همچنین برای‌بخش های بزرگتر و مشکل سازی مانند شکم و ران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه کول تک لاغری منحصر به فردترین و ایمن ترین دستگاه کرایولیپولیز می شود. این دستگاه ضمن انجماد بافت چربی، به کلاژن و قابلیت ارتجاعی پوست آسیبی نمی زند. پس از اعمال سرما، دستگاه سلول های چربی را به روش طبیعی و ذره ذره از طریق دستگاه لنفاوی دفع می کند. دستگاه کول تک روشی غیر تهاجمی و بدون درد برای لاغری است.

نحوه عملکرد کول تک برای لاغری

 دستگاه کول تک لاغری با استفاده از اپلیکاتور مخصوصی چربی را از بین می‌برد. اپلیکاتور با اعمال فشار خلاء بر بافت چربی و ایجاد مکش این کار را انجام می‌دهد. در این روش، سرمایش کنترل شده ای تا حداکثر منفی ۸ درجه ی سانتیگراد به ناحیه ی مورد نظر وارد می شود. حین پروسه ی انجماد بافت چربی، تنها سلول های چربی هستند که آسیب می بینند.

این سلول ها سرشار از اسید های چرب هستند که در دمای ۱۰ درجه ی سانتیگراد شروع به یخ زدن می کنند. قبل از هر دوره ی استفاده از دستگاه کول تک لاغری نواحی که دستگاه قرار است بر آن‌ها اعمال شود، مشخص می شوند. این کار بر اساس نوع بافت و چندلا شدن چربی انجام می‌شود.

پس از مشخص شدن ناحیه ی موردنظر، مناسب ترین دسته اپلیکاتور برای شما انتخاب و استفاده می شود. با استفاده از این سیستم نوآورانه می توان همزمان بر دو ناحیه کار کرد. در نتیجه تنها در یک جلسه، تغییرات به وضوح مشاهده می‌شوند.

هر دوره ی این دستگاه حدود ۷۰ دقیقه است. فرد ممکن است مخصوصا در نخستین دقایق شروع دوره احساس ناراحتی جزئی را تجربه کند. با این حال برای اکثریت افراد باقی دقایق این دوره بدون درد است.

این سرمایش باعث کشته شدن سلول های چربی می شود. پس از این اتفاق، سلول های چربی به صورت کاملا طبیعی و از طریق مکانیسم های دفعی خود بدن از آن ناحیه خارج می شوند. این مکانیسم های دفعی و طبیعی بدن هستند که چربی را دفع می کنند.

دستگاه کول تک برای لاغری

مهم ترین دلیل استفاده بسیاری از متخصصان از این دستگاه این است که به متقاضیان کمک می‌کند چربی‌های بخش‌های مختلف بدن را از بین ببرند. پس اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که چربی ناخواسته زیادی دارید و می‌خواهید به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید، استفاده از دستگاه کول تک می‌تواند گزینه کاملاً مناسبی باشد. بعد از گذشت یک جلسه، می‌توانید نتایج قابل ملاحظه ای برای لاغری مشاهده کنید.

رسیدن به اندامی مناسب برای هر شخصی آرزو است و هر کسی تلاش می‌کند با ظاهر خوبی در جامعه ظاهر شود. با این حال، روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارند که شاید همه آن‌ها نسبت به تبلیغی که برای آن‌ها می‌شود، چندان کارساز نباشند. دستگاه لاغری کول تک یکی از مؤثر ترین و مطمئن ترین روش‌ها برای از بین بردن چربی در بخش‌های مختلف پوست به شمار می‌رود که به شما این امکان را می‌دهد بدون گذراندن وقت طولانی و ورزش‌های سنگین، به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید.

دستگاه لاغری کول تک چگونه عمل می‌کند؟

فرایند عملکرد این دستگاه به این صورت است که در اولین مرحله، چربی‌های پراکنده بخش‌های مختلف زیر پوست را در یک نقطه جمع می‌کنند و به کمک انجماد، این سلول‌های چربی را برای همیشه از بین می‌برند.
در ادامه این فرایند، سلول‌های مرده در زیر پوست به شکل کاملاً طبیعی از بین می‌روند و برای بیرون شدن آن‌ها، باید بدن به سوخت و ساز طبیعی خود ادامه دهد. پس از گذشت کمی زمان، سلول‌های چربی در بدن شما کوچک و کوچک تر می‌شوند و به همراه داشتن رژیم غذایی مناسب، می‌توانید از چربی‌های زیر پوست برای همیشه خلاص شوید.

نواحی مناسب برای لاغری با دستگاه کول تک

دستگاه کول تک به از بین بردن چربی‌های موضعی بدن کمک زیادی کند. مهم نرین هدف این روش هم کاهش سایز است و نباید از آن انتظار داشته باشید وزن شما نیز کم شود. برخی از مهم ترین نواحی که برای از بین بردن چربی می‌توانید از دستگاه کول تک استفاده کنید، عبارتند از:
• ران‌ها
• شکم
• پهلوها
• کمر
• بازو
• غبغب

مزایای دستگاه کول تک برای لاغری

 دستگاه کول تک لاغری با استفاده از روش کرایولیپولیز به صورت کاملا ایمن و غیر تهاجمی، روی تعداد زیادی از سلول های چربی سرمایش کنترل شده را اعمال می کند. به این ترتیب با کشتن سلول های چربی آن‌ها را از بین می برد. این پروسه ی دفع کاملا طبیعی و فیزیولوژیکی است، پس هیچ دوره نقاهتی ندارد. می توانید بلافاصله پس از هر دوره به فعالیت های روزانه  خود رسیدگی کنید.

از دیگر مزایای دستگاه کول تک لاغری، میزان اثرگذاری آن است. اثر این دستگاه قطعی و دائمی است. اکثرا افراد در نواحی که از این دستگاه استفاده می شود، ۲۰ تا ۲۵% درصد کاهش سلول های چربی را مشاهده می کنند. در مواردی نتایج تا ۴۵% درصد نیز می رسند.

همچنین استفاده از این دستگاه کاملا بدون درد است. جز کمی ناراحتی جزئی در ابتدای فرایند، فرد هیچ حس ناخوشایند دیگری را تجربه نخواهد کرد. وی می تواند باقی زمان استفاده از دستگاه را در آرامش به کتاب خواندن و یا با تلفن صحبت کردن بگذراند.

دستگاه کول تک لاغری جایگزینی فوق العاده برای لیپوساکشن است. با کمترین میزان درد و ناراحتی و بدون نیاز به استراحت پس از عمل، این روش بهترین درمان برای لاغری است.

می‌توان با اطمینان گفت که دستگاه کول تک نسبت به بسیاری از روش‌های تهاجمی دیگر، مزایای فوق العاده بیشتری دارد. به همین دلیل اغلب پزشکان توصیه می‌کنند برای لاغری و کاهش سایز از این روش استفاده کنید. در اینجا برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه را فهرست کرده ایم تا شما را مطمئن کنیم دستگاه کول تک نسبت به بقیه روش‌ها، گزینه مناسب تری است.

  • مقرون به صرفه
  • نداشتن عوارض جانبی و غیر تهاجمی
  • نداشتن درد
  • کم بودن عوارض جانبی و دوره نقاهت
  • کاهش سایز
  • زمان کوتاه

سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، دستگاه کول تک برای از بین بردن چربی‌ها از روش انجماد استفاده می‌کند. در این شرایط، این دستگاه باید سیستم خنک کننده قوی داشته باشد تا بتواند در این زمینه عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

سیستم خنک کننده دستگاه لاغری کول تک

سیستم خنک کننده این دستگاه تأثیر زیادی در افزایش عملکرد و کارایی آن دارد و می‌تواند به بهترین شکل، چربی‌های بخش‌های مختلف بدن را جمع کرده و با فرایند انجماد، آن‌ها را به صورت طبیعی از بدن خارج کند.

عوارض دستگاه کول تک

هنگامی که افراد می‌خواهند از دستگاه‌های مختلف برای لاغری استفاده کنند،شاید ترس زیادی نسبت به عوارض جانبی این دستگاه‌ها داشته باشند. این در حالی است که دستگاه کول تک هیچ گونه عوارض جدی ندارد و شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن و فقط با گذشت چند جلسه، به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید. البته همه این مسائل تا وقتی است که شما یک کلینیک لاغری معتبر به پزشک متخصص برای انجام این کار انتخاب کنید.

تعداد جلسات لاغری با دستگاه کول تک

اما به نظر شما چند تعداد جلسه باید برای استفاده از دستگاه کول تک به پزشک مراجعه کنید تا به نتیجه مورد نظر خود برسید؟ این جلسات به میزان چربی‌های زیر پوست شما بستگی دارد و در هر فرد با شخص دیگر متفاوت است. اما به طور کلی، با مراجعه 3 جلسه برای استفاده از این دستگاه، می‌توانید اندام مناسب خود را پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که بین این جلسات، باید نهایتاً یک تا دو ماه فاصله بیندازید.

تعداد جلسات براساس فرد و نواحی مورد نظر برای اعمال دستگاه متفاوت است. اکثر افراد پس از یک جلسه کاهش حداقل ۲۰ درصدی چربی بدن را مشاهده می کنند. البته دستگاه کول تک لاغری می تواند موجب کاهش ۴۰ درصدی چربی نیز بشود.

معمولا بهترین نتایج ۳ ماه پس از اولین جلسه مشاهده می شوند. البته بسیاری از افراد پس از ۱۵ تا ۲۰ روز بعد از جلسات نتایج را می بینند. برای به حداکثر رساندن این نتایج، پیشنهاد می شود یک رژِیم غذایی کم کالری را دنبال کنید. از مصرف چربی های اشباع شده بکاهید و همچنین سه روز در هفته را ورزش کنید.

لازم است بین جلسات هر ناحیه از بدن، ۶ تا ۸ هفته فاصله بیفتد. پیشنهاد می شود در هر جلسه حداکثر بر ۴ ناحیه کار شود. البته در نهایت، تعداد جلسات هر فرد باید با ارزیابی پزشکی از پیش مشخص شود.

ماندگاری نتایج لاغری با کول تک

کول تک به شما کمک می‌کند که چربی‌های زیر پوست خود را برای همیشه از بین ببرید. به همین دلیل هم در صورتی که رژیم غذایی و ورزش مناسبی داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که نتایج لاغری با استفاده از این روش تقریبا دائمی خواهند بود.

مراقبت های بعد از جلسات لاغری با کول تک

در صورتی که یک تا دو ماه این جلسات استفاده از دستگاه کول تک فاصله بیندازید، می‌توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. هیچ برنامه غذایی و ورزشی خاصی برای بعد از جلسات لاغری با استفاده از این روش نیازی نیست. با این حال، تجربه نشان داده که افرادی که سبک زندگی سالمی دارند و غذاهای سالم تری مصرف می‌کنند، نتیجه بهتری از دستگاه کول تک خواهند گرفت.

هر جلسه لاغری با دستگاه کول تک چقدر طول می‌کشد ؟

تعداد جلسات لاغری با دستگاه کول تک، به محدوده تحت درمان بستگی دارد. اگر بخواهید بخش کوچکی از بدن خود را با استفاده از این روش درمان کنید، تقریباً 40 دقیقه زمان میبرد. در صورت بیشتر بودن این منطقه، ممکن است فرایند لاغری به 70 دقیقه هم به طول بیانجامد. از آنجا که دستگاه کول تک دو دسته برای سرد و منجمد کردن چربی‌ها دارد، می‌تواند دو ناحیه را به صورت همزمان درمان کند.

هر جلسه لاغری با دستگاه کول تک چقدر طول می کشد - دستگاه لاغری کول تک

لاغری با دستگاه کول تک در تهران

می‌توان با اطمینان گفت که استفاده از دستگاه کول تک یکی از مطمئن ترین و امن ترین روش‌ها برای از بین بردن چربی‌های زیر پوست است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از این دستگاه در بیشتر از 40 کشور سراسر دنیا رایج است. با مراجعه به کلینیک زیبایی ایرانیان، می‌توانید از تجهیزات مدرن و پیشرفته آن‌ها برای لاغری استفاده کنید و از نتیجه دائمی آن برای داشتن اندامی ایده‌آل، لذت ببرید.

لاغری با دستگاه کول تک چه عوارضی دارد؟

از دغدغه های اصلی افرادی که به فکر لاغری با دستگاه کول تک هستند، خطرات و عوارض آن است. اما پاسخ نگرانی های این افراد بسیار ساده است. دستگاه کول تک تقریبا بدون هیچ خطرات و عوارض جدی کاهش وزن و بدن دلخواه تان را به شما هدیه می دهد.

تنها نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که بلافاصله پس از هر جلسه، ناحیه ای که دستگاه بر آن اعمال شده دچار بی‎حسی جزئی می شود. البته این موضوع پس از چند ساعت فروکش می کند. این نواحی پس ازهر جلسه کمی حساس می شوند و این طبیعی است. پیشنهاد می شود مراجعین برای مقابله با این حساسیت لباس های گشاد و راحت بپوشند.

همچنین هیچ منعی بر فعالیت های فیزیکی پس از گذراندن جلسات وجود ندارد. اما توصیه می شود برای جلوگیری از بروز عوارض از یک سری فعالیت های فیزیکی دوری کنند. به ویژه فعالیت هایی که بر محل مورد نظر اثر می گذارند.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه کول تک

این موضوع تا حد زیادی به میزان تجمع چربی بستگی دارد. در شرایط معمولی، با گذراندن یک جلسه استفاده از دستگاه کول تک هم می توانید به کاهش سایز قابل توجهی دست پیدا کنید.

از آنجا که این روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است و هیچ دوران نقاهت طولانی ندارد و به محض تمام شدن یک جلسه، می توانید به کارهای روزمره خود بپردازید.

در اکثر نقاط بدن که تجمع موضعی چربی اتفاق افتاده است.

خیر نتایج استفاده از این دستگاه دائمی بوده و برگشت پذیر نیست.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره لاغری به تناسب اندام

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
دستگاه شاک ویوی استورز
سایزر
دستگاه بادی اسکالپتور
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر ببخشیدمیخواستم درموردهزینه اش سوال کنم؟ ببینم چقدرمیشه

    1. سلام برای اطلاع از هزینه دقیق لاغری با دستگاه کول تک با شماره های کلینیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .