جستجو
Close this search box.
عکس پزشک که گرافت های مو را به جلوی سر مراجعه کننده مرد پیوند می زند - کاشت مو میکرو گرافت

کاشت مو میکروگرافت

کاشت مو میکروگرافت یکی از جدیدترین و پیشرفته ‌ترین روش ‌های کاشت مو است که توانسته است جای خود را در صنعت زیبایی و آرایش بگیرد. این روش، با استفاده از دستگاه‌ های بروز و اتوماتیک، موهای طبیعی را به صورت میکروسکوپی برداشت و در مناطق کم مو یا بی موی سر قرار می ‌دهد. این دستگاه ‌ها با دقت بالا عمل می‌ کنند و تضمین می ‌کنند که هر مو به درستی و با دقت برداشت و کاشت شود. مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت بسیار است. اول از همه، این روش به شما امکان می‌ دهد تا موهای طبیعی و یکنواختی در منطقه کاشت داشته باشید. با توجه به اینکه موهای برداشت شده به صورت میکروسکوپی درج می‌ شوند، نتیجه بسیار طبیعی و نامحسوس خواهد بود. این روش همچنین به شما امکان می ‌دهد تا به صورت دقیق موقعیت و زاویه‌ی رشد موهای جدید را تعیین کنید، بنابراین نتیجه نهایی بسیار طبیعی و هماهنگ با سایر موها خواهد بود. همچنین کاشت مو به روش میکروگرافت به شما امکان می ‌دهد تا در صورت نیاز، موهای بیشتری را در آینده کاشت کنید. به عنوان مثال، اگر موهای شما به دلیل پیشرفت ریزش مو کم است، می ‌توانید مجدداً به کلینیک مراجعه کرده و موهای جدیدی را به راحتی کاشت کنید.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

نسبتا بالا

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

طولانی

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

خالی

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

خفیف

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایای کاشت مو میکروگرافت

معایب کاشت مو میکروگرافت

ظاهر طبیعی

زمان بر بودن فرایند کاشت

به حداقل رساندن جای زخم

هزینه نسبتا بالا

بهبود سریعتر

ریزش موقت

کاهش درد

چرا کاشت مو میکروگرافت در کلینیک های ایرانیان؟

به روز ترین دستگاه ها

ارائه مشاوره تخصصی قبل از کاشت

انتخاب روش مناسب با نیازهای هر فرد

ارائه معاینات بعد از کاشت

آنچه در این مطلب می خوانید

کاشت مو به روش میکروگرافت چیست؟

موهای بدن انسان، به ویژه موهای روی پوست سر، به صورت خوشه ‌ای و در فولیکول ‌های مجزا رشد می‌ کنند. هر خوشه در حدود یک تا سه فولیکول مو دارد که هر یک از آن‌ها به یک ساقه مو متصل هستند. جراحان ترمیم مو به این خوشه‌ ها گرافت می ‌گویند. کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از بهترین تکنیک‌ هایی است که برای ترمیم موهای از دست رفته استفاده می ‌شود. در این روش، گرافت‌ های کوچک و منفرد به دلیل ویژگی ‌های خاص خود در حالت‌ های مختلفی به محل مورد نظر منتقل می‌ شوند. به دلیل کوچک بودن گرافت ‌ها، این روش به میکروگرفت شهرت یافته است. برای برداشتن موها از ناحیه مودار پشت گوش یا پشت سر استفاده می ‌شود. این عمل با دستگاه ‌های اتوماتیکی که توسط جراحان ماهر کنترل می ‌شود، با کمترین دخالت دست انجام می‌ شود و به همین دلیل نسبت به روش‌ های دیگر به زمان کمتری نیاز دارد.

در روش میکروگرافت، گرافت‌ های کوچک و منفرد در محل ترمیم مو قرار می ‌گیرند. این روش به جای استفاده از گرافت ‌های کامل مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این موضوع به علت کوچک بودن گرافت ‌ها، به دقت و صحت بالاتر در کاشت مو منجر می ‌شود. استفاده از روش میکروگرافت در ترمیم موهای از دست رفته، به دلیل عدم احساس درد و نیاز به بی ‌حسی کل بدن، به عنوان یکی از بهترین روش‌ های ترمیم مو شناخته شده است. بنابراین این روش به عنوان یک گزینه مطمئن و موثر برای ترمیم موهای از دست رفته در نظر گرفته می ‌شود.

امروزه ریزش مو در مردان یه یک معضل بزرگ تبدیل شده و اکثر آقایان با آن درگیر هستند. معمولا با افزایش سن این مشکل جدی تر می شود و ریزش مو شخص را آزار می دهد. کچلی و طاسی از مشکلات رایج در میان مردان است که با روش های مختلفی می توان آن را حل نمود. کاشت مو به روش میکروگرافت ، یکی از راه های عالی برای حل مشکل کچلی است. چنانچه از متدهای دیگر نتوانسته اید جواب مناسبی بگیرید بهترین راه کاشت مو با روش میکروگرافت خواهد بود. در این مقاله بیشتر با این متد خاص آشنا خواهیم شد.

یک گرافت مو آماده کاشت

اما در کاشت مو به روش میکروگرافت نیز خطرات بالقوه‌ای وجود دارد. اول از همه، همانند هر روش دیگری، احتمال واکنش‌ های آلرژیک و عفونت وجود دارد. بنابراین، مهم است که قبل از اقدام به کاشت مو، به کلینیک معتبر و با تجربه مراجعه کنید و تمامی مشکلات و سوابق پزشکی خود را به آنها اعلام کنید. لازم به ذکر است که موفقیت کاشت مو به روش میکروگرافت در حدودی مشخص نیست و به عوامل متعددی مانند کیفیت پوست و مو، سلامتی عمومی، و عادات بهداشتی شما بستگی دارد. بنابراین، قبل از تصمیم گیری درباره کاشت مو، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید و راهنمایی‌ های لازم را از او دریافت کنید. در نهایت انتخاب کلینیک مناسب و تجربه‌ی واقعی مراجعان قبلی نیز نقش مهمی در موفقیت این روش ایفا می‌کند.

میکروگرافت چیست؟

موهای سر به صورت دسته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. در داخل هر دسته معمولا بین یک تا سه فولیکول دیده می شود که با نظم خاصی در کنار یکدیگر تشکیل شده اند. فولیکول در داخل یک واحد به نام میکروگرافت قرار می گیرند و مجموعه ای از چندین تار مو را شکل می دهند.

اندازه یک میکروگرافت به طور معمول در حد یک دانه برنج است پس وسعت خیلی زیادی ندارد. برای اینکه کاشت مو انجام شود،‌ یک گرافت از بانک مو برداشته می شود و سپس در محل مورد نظر کاشته می گردد. با توجه به اینکه موی پشت سر آقایان پرپشت است، از این قسمت به عنوان بانک مو استفاده می شود. در حال حاضر میکروگرافت از جدیدترین و پرطرفدارترین روش های کاشت مو در سراسر جهان است.

فواید کاشت مو با روش میکروگرافت

زمانی که مشکل کچلی یا کم پشتی مو ایجاد می شود،‌ بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای مختلف می روند. نکته اول که باید به آن دقت کرد پیشگیری از ریزش است. انجام مراقبت های دائمی از موها و استحمام به موقع می تواند خطرات ریزش مو را کمتر کند. در صورتی که ریزش موها شروع شده باشد می توان با کمک طب سنتی یا مصرف داروهای مختلف آن را کنترل کرد. بعضی از اوقات شرایط سخت تر می شود و باید از روش هایی مانند پروتز مو استفاده کنید. در این روش شما موی مصنوعی را بر روی سر خود می کارید. البته این روش هم عیب های خاص خودش را دارد.

در بعضی از افراد پروتز مو می تواند مشکلات پوستی مختلفی را به وجود بیاورد که بسیار آسیب زننده هستند. بهترین راهکار برای کاشت مو روش میکروگرافت است که هیچ کدام از این مسائل را ایجاد نمی کند. در این متد موهای طبیعی به صورت حرفه ای کاشته می شوند و عوارض خاصی به دنبال نخواهد داشت. این روش به عنوان یک درمان موثر در بین مردم و پزشکان شناخته شده و هر روز صدها نفر از آن بهره مند می شوند. این روش به سرعت مشکل شما را حل می کند و نسبت به سایر متدها در زمان بهتری شما را به نتیجه خواهد رساند.

تفاوت روش میکروگرافت و FUT

روش اف یو تی یکی از متدهای کاشت مو است البته نسبت به میکروگرافت قدیمی تر محسوب می شود. در روش FUT موی مورد نیاز از پشت سر به کمک تیغ برداشته می شود که به همین علت عوارضی مانند اسکار را نیز به دنبال خواهد داشت. این در حالی است که در میکروگرفت موها به صورت تکی برداشته می شوند و برای اینکه یک هولدر الکتریکی مخصوص استفاده می شود. در واقع در متد FUT ایجاد زخم و اسکار یک امر طبیعی محسوب می شود در حالی که در روش میکروگرافت هیچ زخمی ایجاد نخواهد شد.

طول دوره نقاهت در روش اف یو تی طولانی تر است و شخص مدت زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد. خوشبختانه در روش میکروگرافت دوره نقاهت کوتاه است و شما خیلی سریع تر درمان خود را پشت سر خواهید گذاشت. نکته دیگری که باید آن را بدانید این است که در روش FUT‌ باید موها تراشیده شود اما در متد میکروگرافت نیازی به تراشیده شدن موها نیست. همه این موارد نشان می دهد که میکروگرافت نتیجه بهتری ارائه می دهد پس سعی کنید از همان بهره ببرید.

مراحل کاشت مو میکروگرافت

مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت یک فرآیند پیچیده و دقیق است که با استفاده از دستگاه ‌های اتوماتیک به نام میکروموتور انجام می ‌شود. این فرآیند به دلیل دقت و ظرافت بیشتری که دارد نسبت به سایر روش ‌ها، منجر به برداشت سالم ‌تر گرافت‌ ها و افزایش تعداد گرافت ‌های استخراج شده می ‌شود.

  1. مرحله اول این فرآیند برداشت گرافت مو است. در این مرحله، موی سر فرد تراشیده و سپس برای کاهش درد، بی حسی انجام می ‌شود. پس از آن پیوند مو که شامل پیاز مو و یک تکه از پوست سر است، توسط دستگاه ‌های اتوماتیک و ابزارهای جراحی به نام میکرو مته از محل بانک مو برداشته می ‌شود.
  2. مرحله دوم آماده سازی گرافت ‌ها برای کاشت است. در این مرحله گرافت ‌های برداشت شده جهت تقویت فولیکول‌ های مو در سلول ‌های بنیادی قرار می ‌گیرند تا ضخامت موهای کاشت شده بعد از کاشت افزایش یابد.
  3. مرحله سوم بی حسی منطقه‌ی کاشت است. بعد از آماده سازی گرافت ‌ها و چینش آن‌ها در دستگاه اتوماتیک کاشت، منطقه‌ی کاشت بدون نیاز به سوزن بی حس می‌ شود.
  4. مرحله چهارم و آخرین مرحله این فرآیند، پیوند و کاشت گرافت ‌ها است. در این مرحله، گرافت ‌ها توسط دستگاه میکروایمپلنتر در مناطق طاس و کم مو پیوند زده می ‌شوند. این دستگاه به دلیل دقت و ظرافت بالا، منجر به تسریع روند کاشت و بیشتر شدن تراکم موهای کاشته شده می ‌شود و اثری از زخم در پوست باقی نمی ‌ماند.

یک گرافت مو آماده کاشت

در مرحله اول موها از قسمت پشت یا بغل سر برداشته می شوند. البته در بعضی از شرایط می توان از موی صورت یا بدن نیز به عنوان بانک استفاده نمود که تشخیص این امر بر عهده پزشک معالج خواهد بود. این کار توسط ابزارهای دقیقی به نام هولدر انجام می شود که قبلتر نیز به آن اشاره شد. این عمل به صورت کاملا دقیق توسط متخصص پوست و مو انجام می شود و موها به صورت تکی جدا می شوند.  سپس مرحله آماده سازی موی برداشت شده شروع می شود و اقدامات لازم بر روی آن انجام می گیرد. در نهایت گرافت موی آماده شده در پوست سر کاشته می شود و در جایگاه خود قرار می گیرد.

پس از انجام تمام مراحل،‌ بیمار باید مدتی را به عنوان دوران نقاهت پشت سر بگذارد تا رویش موهای جدید شروع شود. نکته مهم این است که باید همه این مراحل توسط یک پزشک حاذق انجام شود پس در انتخاب پزشک و کلینیک مدنظر نهایت دقت را به خرج دهید. چند روز بعد از کاشته شدن گرافت ها باید دوباره به پزشک مراجعه کنید تا پیشرفت کار را به خوبی بررسی نماید. تا مدتی بعد از عمل، مراقبت های لازم را از موها انجام دهید و همه توصیه های پزشک را به صورت دقیق اجرا نمایید. اگر شما هم دوست دارید دوباره موهای پرپشت خود را به دست بیاورید، کاشت به روش میکروگرافت یک گزینه مناسب و فوق العاده است.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌ گیرد. یکی از عوامل اساسی در تعیین هزینه، روش کاشت مو است. استفاده از روش میکروگرافت به طور معمول نسبت به روش ‌های دیگر مانند FUT (استخراج واحدهای تغذیه ‌ای فولیکول) با هزینه بیشتری همراه است. عوامل دیگری نیز بر هزینه کاشت مو تاثیر دارند. به عنوان مثال، مقدار ریزش مو و وسعت طاسی سر از جمله عواملی هستند که در تعیین هزینه تأثیرگذارند.

همچنین وضعیت بانک موی بیمار و تعداد فولیکول‌ های لازم برای ایجاد تراکم حداکثری نیز نقش مهمی در تعیین هزینه دارند. تبحر و مهارت پزشک و امکانات موجود در کلینیک کاشت مو نیز از جمله عواملی هستند که تاثیر مستقیمی بر هزینه دارند. با توجه به تنوع فاکتورهای مؤثر، برای دقیق ‌ترین تخمین هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت، مناسب است با یک پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک می‌ تواند با بررسی شرایط شما و نیازهای خاص تان، هزینه تقریبی را محاسبه کرده و شما را در راهنمایی درباره هزینه و امکانات مختلف کلینیک ‌های موجود، همراهی کند.

خطرات و عوارض جانبی احتمالی کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت یک فرآیند پیچیده و دقیق است که باعث بهبود ظاهر و اعتماد به نفس افراد می ‌شود. با این حال، همانند هر روش پزشکی دیگری، این روش هم می‌ تواند عوارض و معایب خاص خود را داشته باشد.

  • یکی از احتمالی ‌ترین عوارض کاشت مو به روش میکروگرافت، ایجاد واکنش ‌های آلرژیک در فرد به دلیل استفاده از داروهای بی حسی است. این واکنش ‌ها ممکن است باعث تورم، خارش یا احساس بی حسی در ناحیه‌ی کاشت شود.
  • همچنین احتمال خارش در محل کاشت به مدت یک تا دو روز و ایجاد تورم در پیشانی و سر وجود دارد.
  • همچنین افراد ممکن است نیاز به روش ‌های اضافی برای ترمیم موهای از دست رفته داشته باشند، که این ممکن است نیاز به جلسات بیشتر و فواصل زمانی بین آن‌ها را افزایش دهد. به عنوان مثال، نیاز به فواصل شش تا نه ماهه بین جلسات برنامه‌ های درمانی می‌ تواند در برخی موارد ایجاد شود.

بنابراین این مسائل نشان دهنده این است که کاشت مو به روش میکروگرافت همراه با عوارض و معایب مختلفی می‌ تواند همراه باشد که باید قبل از تصمیم به انجام این روش، با پزشک مشورت شود و این موارد را با دقت مورد بررسی قرار داد.

افراد مناسب جهت کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از روش ‌های محبوب کاشت مو است. این روش برای افرادی که به دنبال تغییر شکل موهایشان و افزایش تراکم موها هستند، مناسب است. همچنین این روش معمولاً برای افرادی که ناحیه‌ ای از پوست سرشان برای کاشت مو مورد نیاز است و شاخص ‌های سلامتی خوبی دارند، توصیه می ‌شود. علاوه بر این، افرادی که درگیری‌ های جلویی و مقدار فراوانی از ریزش مو دارند، نیز می ‌توانند از این روش بهره ببرند. در کل، هر کسی که به دنبال تغییر شکل و افزایش تراکم موهایشان است و ناحیه ‌ای از پوست سرشان برای کاشت مو مورد نیاز است، می ‌تواند از روش کاشت موی میکروگرافت استفاده کند.

روش کاشت موی میکروگرافت مناسب چه کسانی نیست؟

عمل کاشت مو یک روش پیچیده است و برای برخی افراد مناسب نیست.

  • افراد زیر ۳۰ سال به دلیل عدم توقف هورمون ریزش مو
  • افراد مبتلا به اضطراب و افسردگی شدید
  • افراد مبتلا به وسواس کندن موهای ابرو و صورت
  • افراد مبتلا به بیماری ‌هایی چون لوپوس، لیکن پلان یا پسوریازیس شدید
  • افراد مبتلا به دیابت شدید
  • بیماران مبتلا به اختلالات انعقاد خون و بیماری ‌های عفونی مانند ایدز و سیفیلیس
  • افرادی که به اندازه کافی مو در بخش اهدا کننده (بانک مو) ندارند یا به اصطلاح بانک موی ضعیفی دارند
  • افراد تحت شیمی درمانی و پرتودرمانی
  • زنانی که ریزش موی سرتاسری در پوست سر خود داشته باشند
  • افرادی که پس از آسیب یا جراحی دچار زخم ‌های کلوئیدی (زخم ضخیم، فیبری) می ‌شوند
  • افرادی که ریزش موی ناشی از داروهایی مانند شیمی ‌درمانی دارند
  • خانم ‌های باردار و شیرده
  • زنان مبتلا به اختلالات هورمونی مانند تخمدان پلی کیستیک و تیروئید
  • و افرادی که انتظارات نابجا و غیرمنطقی از نتیجه کاشت مو دارند

ممکن است برای انجام عمل کاشت مو مناسب نباشند. در هر صورت، قبل از تصمیم‌ گیری در مورد عمل جراحی، مهم است که با پزشک مشورت کرده و مشکلات و شرایط خود را به دقت بررسی کنید.

پزشک در حال کاشت موی سر مراجعه کننده مردی که روی تخت خوابیده است

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش میکروگرافت

مراقبت ‌های بعد از کاشت مو به روش میکروگرافت بسیار حائز اهمیت است تا بهبودی سریع ‌تر و بهتری را تجربه کنید. این مراقبت ‌ها شامل چند مورد اصلی است که باید به دقت رعایت شوند تا عمل کاشت مو با موفقیت پایان یابد.

  1. اولین مورد، استفاده به موقع و درست از مسکن و داروهایی است که پزشک شما تجویز کرده است. این داروها و مسکن‌ ها می ‌توانند در کاهش درد و تورم کمک کنند و باید به دقت و به موقع مصرف شوند.
  2. در ادامه استفاده از کمپرس آب یخ برای التیام درد و کاهش تورم بسیار مؤثر است. این روش باعث می‌ شود که منطقه کاشت شده سرد شود و بهبود سریع‌ تری را تجربه کنید.
  3. همچنین خودداری از هرگونه تماس و دست زدن به ناحیه کاشت مو بسیار حائز اهمیت است تا از عفونت و آسیب دیدگی جلوگیری شود.
  4. استفاده از شامپویی که توسط پزشک تجویز شده است نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. باید از استفاده هرگونه شامپو دیگری بدون مشورت با پزشک خود خودداری کنید.
  5. همچنین، خودداری از مصرف الکل، دخانیات و برخی قرص ‌های استروئیدی بسیار حائز اهمیت است تا فرآیند بهبودی به مراتب بهتر و سریع ‌تر انجام شود.
  6. علاوه بر این، خودداری از انجام ورزش ‌های سنگین برای مدتی پس از عمل بسیار حائز اهمیت است. این اقدام باعث جلوگیری از فشار و کشیدگی در منطقه کاشت شده می ‌شود.
  7. در نهایت حضور در تمام جلسات معاینه و شرکت در آن‌ها بسیار مهم است تا پزشک شما بتواند روند بهبودی شما را مورد بررسی قرار دهد و دستورات لازم را به شما اعلام کند.

با رعایت این مراقبت ‌ها و دستورات پزشک، می ‌توانید بهبودی سریع ‌تر و بهتری را تجربه کنید و از نتایج مطلوب عمل کاشت مو به روش میکروگرافت بهره‌مند شوید.

توصیه ها و اقدامات برای آمادگی قبل از کاشت میکروگرافت

قبل از کاشت مو به روش میکروگرافت اولین گام مهم ارتباط موثر و مفید با بیمار است. پزشک باید در جلسات مشاوره، تمامی نگرانی ‌های بیمار را بررسی کرده و توضیحات کافی را ارائه دهد تا استرس بیمار کاهش یابد. این ارتباط نه تنها به حفظ روابط مثبت بین پزشک و بیمار کمک می ‌کند بلکه می ‌تواند اثرات منفی استرس بر نتایج کاشت مو را کاهش دهد. پزشک در جلسات مشاوره نیز باید بیمار را به طور کامل معاینه کرده و آزمایش ‌های لازم را برای او مشخص کرده تا از وضعیت سلامتی او اطمینان حاصل شود. این معاینات به پزشک کمک می ‌کند تا مطمئن شود که میکروگرافت روش مناسبی برای شخص است و در صورت وجود مشکلات زمینه ‌ای، ابتدا برای حل آن‌ها تلاش می ‌کند. پس از اطمینان حاصل کردن از انتخاب روش مناسب و تصمیم قطعی فرد، توصیه‌ های لازم برای گرفتن بهترین نتیجه به او ارائه می‌ شود. این توصیه ‌ها شامل مواردی مانند متوقف کردن مصرف داروهای آسیب‌ زننده، مشروبات الکلی، سیگار و مواد مخدر یا هر ماده دیگری که برای سلامتی مضر است می‌ شود. این مراحل پیش از کاشت مو به روش میکروگرافت می ‌تواند به بهبود نتایج و تجربه بیمار کمک کند.

عکس گرافت های مو روی دستکش پزشک - کاشت مو میکروگرافت

کلینیک کاشت مو به روش میکروگرافت در تهران

در تهران، شهری با تنوع بسیاری از کلینیک ‌های کاشت مو، شما می ‌توانید برخی از کلینیک ‌های معتبر کاشت مو به روش میکروگرافت را پیدا کنید. این کلینیک‌ ها عموماً دارای تجربه و استفاده از فناوری‌ های پیشرفته در زمینه کاشت مو هستند. برخی از مزایای این کلینیک‌ ها شامل گروه‌های تخصصی پزشکی، استفاده از تجهیزات مدرن و به روز، استفاده از تکنیک ‌های جدید و اصولی کاشت مو، نظارت مداوم بر فرآیند کاشت مو و ارائه راهنمایی ‌های لازم برای مراقبت پس از عمل است. قبل از تصمیم گیری درباره کلینیک خاصی، بهتر است مشاوره با پزشکان متخصص و مطالعه نظرات و تجربیات بیماران سابق را در نظر بگیرید تا تصمیم بهتری بگیرید. همچنین حتماً از دارا بودن مجوزهای لازم و رعایت استانداردهای بهداشتی و بهره‌وری از تکنولوژی‌ های مدرن توسط کلینیک اطمینان حاصل کنید.

امروزه با پیشرفت هایی که در علم پزشکی اتفاق افتاده دیگر داشتن موهای پرپشت برای مردان رویا نیست. هر روز که زمان به جلو حرکت می کند، روش های مدرن تری برای کاشت مو ایجاد می شود که در نوع خود بی نظیر است. همانطور که در بالا هم گفته شد، روش میکروگرافت بهتر از سایر موارد می تواند مشکلات ناشی از طاسی سر را رفع نماید. تحقیقات نشان می دهد که برای کاشت موی طبیعی، به کار بردن روش میکروگرافت بیش از سایر روشها می تواند مفید واقع شود. برای تماس با کلینک ایرانیان میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره  75900-021 برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول کاشت مو میکروگرافت

مدت زمان برای نتایج قابل مشاهده پس از کاشت مو میکروگرافت می تواند در بین افراد متفاوت باشد. به طور معمول، رشد اولیه مو در عرض 3 تا 6 ماه قابل توجه است و نتایج کامل بعد از 12 تا 18 ماه آشکار می شود. توجه به این نکته ضروری است که ریزش موهای کاشته شده قبل از رشد جدید طبیعی است. نتایج پیوند میکروگرافت دائمی در نظر گرفته می شود زیرا فولیکول های مو پیوند شده از مناطق اهدایی گرفته شده است که در برابر ریزش موی ژنتیکی مقاوم هستند.

پیوند میکروگرافت یک راه حل محبوب و موثر برای بسیاری از افرادی است که ریزش مو را تجربه می کنند، اما ممکن است برای همه مناسب نباشد. عواملی مانند میزان ریزش مو، کیفیت موهای اهداکننده و سلامت کلی می توانند بر تعیین کاندیدای مناسب تأثیر بگذارند. افرادی که شرایط پزشکی خاصی دارند، انتظارات غیر واقعی دارند، یا افرادی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند، ممکن است کاندیدای ایده آل نباشند.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
کاشت
بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران کدام کلینیک است؟
ابرو ها از عوامل بسیار موثر در زیبایی چهره هستند و داشتن ابرو های پر، خوش ‌فرم و خوش ‌حالت می‌ تواند  زیبایی چشم ها و چهره را بیشتر کند. بسیاری از افراد...
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
تزریق
تزریق بوتاکس چشم گربه ای
تزریق بوتاکس چشم گربه ‌ای یک فرآیند زیبایی است که با استفاده از تزریق بوتاکس به نقاط خاصی از ماهیچه ‌های اطراف چشم انجام می ‌شود. این فرآیند به منظور کشیدن...
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
کاشت
مراقبت های بعد از کاشت مو
با کاشت مو، شما می ‌توانید به زیبایی و جذابیت خود جلوه‌ای تازه ببخشید. اما اگر فکر می ‌کنید که پس از عمل جراحی، کار تمام شده است، اشتباه می ‌کنید! مراقبت...
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
کاشت
معرفی آزمایشات لازم قبل از کاشت مو
موفقیت عمل کاشت مو به شدت به آمادگی قبلی و بررسی دقیق وضعیت فیزیکی و سلامتی فرد بستگی دارد. برای اطمینان از اینکه بدن شما آماده این روند پیچیده و جذاب...
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
iranianclinic
کاشت
جدیدترین روش کاشت مو 2024
در دنیای امروز، زیبایی و جذابیت به یکی از موارد حائز اهمیت بیشتری تبدیل شده است و یکی از عوامل مهم در این زمینه، موهای سر ما می‌ باشد اما برای بسیاری از...
عکس کاشت موی مرد جوان از زوایای مختلف - عوارض کاشت مو
iranianclinic
کاشت
عوارض کاشت مو
کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد در جراحی زیبایی است که برای حل مشکلات ریزش مو و کاهش تعداد موهای سر استفاده می‌شود. اما همانطور که در هر جراحی دیگری، کاشت...

خدمات مرتبط

عکس گرافت های پیوند زده شده به فرق سر مرد - کاشت مو در فرق سر یا ناحیه ورتکس
پزشک در حال پیوند گرافت های مو به ناحیه جلوی سر مراجعه کننده - کاشت مو به روش sut
پزشک در حال پیوند گرافت های مو به سر مرد - کاشت مو به روش FUE
پزشکی که وضعیت طاسی سر مرد جوان را بررسی می کند - کاشت مو به روش fit
پزشک کاشت مو در حال پیوند مو به سر مرد - کاشت مو برای مردان
عکس مراجعه کننده خانم که خط رویش موی او به سمت عقب رفته است - کاشت مو برای زنان
کاشت ابرو مردانه - نمونه قبل و بعد کاشت ابرو طبیعی مردانه
کاشت ابروی زن جوان به روش اف یو ای - کاشت ابرو به روش FUE
عکس پزشک در حال آماده سازی ابرو مراجعه کننده زن برای کاشت ابروی FIT
تصویر پزشک در حال کاشت مو در کلینیک ایرانیان - دپارتمان کاشت
پی آر پی موی سر - کلینیک ایرانیان

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .