جستجو
Close this search box.

جراحی زیبایی صورت در کره جنوبی

جراحی زیبایی صورت در کره جنوبی

آنچه در ادامه می‌خوانید

بررسی جراحی زیبایی صورت در کره و ایران به طور کلی عمل های زیبایی در سراسر جهان رونق دارند که علت اصلی انجام آن زیباسازی صورت و سایر قسمت های بدن می باشد. داشتن صورت و اندام زیبا همواره مورد توجه خانم ها است و برای اینکه به این هدف خود دست پیدا کنند،‌راه های مختلفی مثل جراحی  زیبایی صورت  را امتحان خواهند کرد.

کشور کره جنوبی از لحاظ تعداد عمل جراحی زیبایی جزو کشورهای برتر است و هر ساله هزاران نفر از خانم ها در این کشور به جراحی زیبایی می پردازند. البته آمارها در مورد ایران هم قابل توجه است و خانم های ایرانی علاقه بالایی به انجام جراحی های زیبایی دارند.

جراحی زیبایی صورت در کره جنوبی

تفاوت جراحی زیبایی در ایران و کره جنوبی

به صور کلی جراحی های زیبایی در نقاط مختلف جهان طرفداران خاص خود را دارد و این موضوع فقط محدود به کشور ایران نمی شود. در حال حاضر کشور کره جنوبی جزو مناطقی است که بیشترین عمل های زیبایی در سراسر جهان را به خود اختصاص می دهد.

در ایران نیز هر ساله افراد زیادی برای انجام عمل زیبایی برنامه ریزی می کنند و آن را در زمان تعیین شده به انجام می رسانند. برای اینکه بهتر به این مسائل آشنایی پیدا کنید، مهم ترین تفاوت های بین جراحی زیبایی در ایران  کره جنوبی را بیان خواهیم کرد. بیشترین آمار عمل زیبایی در ایران مربوط به عمل بینی است.

به طور کلی شرایط ژنتیکی ایرانیان به گونه ای است که معمولا به این عمل نیاز پیدا می کنند. این در حالی است که نژاد کره‌ای ها این مساله را ندارد و اندازه و مدل بینی در اکثر آن ها حالت استاندارد دارد.

 در حال حاضر بیشترین آمار عمل زیبایی در کشور کره جنوبی مربوط به افتادگی پلک ها می باشد. همین موضوع سبب شده تا عمل زیبایی بلفاروستی یا همان جراحی پلک در این کشور بسیار پررونق باشد.

مساله افتادگی چشم در نژاد کره ای به وفور ایجاد می شود که در نتیجه بسیاری از خانم ها برای زیباتر نگهداشتن خود این جراحی را به انجام می رسانند. عمل‌های لاغری در هر دو کشور ایران و کره جنوبی طرفداران زیادی دارد و آمارها نشان دهنده اقبال بالای مردم برای انجام آن است. در حال حاضر انجام عمل های لاغری از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است.

لیپوساکشن مهم‌ترین نوع عمل لاغری است که در طی آن مقدار زیادی از چربی ها از داخل بدن خارج می شود. با توجه به اهمیت بالای جراحی لاغری، هر ساله مردم هزینه های زیادی برای به دست آوردن یک اندام زیبا می کنند.

هزینه های مربوط به عمل زیبایی در ایران و کره

همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم در هنگام انجام عمل زیبایی، بهره مند شدن از قیمت و هزینه مناسب است. به طور کلی عمل های زیبایی دارای قیمت‌های متفاوتی هستند که بر اساس نوع عمل می توان آن را مشخص نمود. به طور مثال عمل پیکر تراشی هزینه بیشتری نسبت به جراحی بینی خواهد داشت.

در واقع هر چقدر که میزان وسعت منطقه عمل شده بیشتر باشد، مسلما هزینه ناشی از آن نیز افزایش می یابد. البته با همه این گفته ها نباید فراموش کنید که هزینه انجام عمل در هر کشور مطابق با قوانین آن کشور محاسبه می شود. به طور مثال هزینه عمل بینی در کره جنوبی چیزی در حدود چهار هزار دلار امریکا است که عدد قابل توجهی به شمار می آید.

جراحی زیبایی صورت در کره جنوبی

به صورت کلی هزینه عمل های جراحی در کره نسبتا زیاد است و فقط اقشار خاصی از جامعه از این خدمات استفاده می کنند.

به طور مثال اگر شما بخواهید عمل بوتاکس را در این کشور به انجام برسانید، باید مبلغی حدود ۷۰۰ دلار امریکا را برای این کار کنار بگذارید. خوشبختانه شرایط عمل های زیبایی در ایران بهتر است و قیمت ها به نسبت هزینه های جهانی بسیار مناسب است.

امروزه کشور ایران بهترین جراحان پلاستیک را در خود جمع کرده است و بهترین خدمات زیبایی را به مردم ارائه می دهد. با توجه به مدیریت مناسب هزینه ها در این بخش، امروزه افراد طبقه متوسط ایرانی هم از خدمات گفته شده بهره مند می شوند و بیشترین سود ممکن را از آن می‌برند.

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شد، انجام خدمات زیبایی در کشورهای ایران و کره جنوبی به صورت گسترده انجام می شود. با این حال شرایط و هزینه های عمل در این دو کشور تفاوت های زیادی دارد که به مرور و بررسی آن ها پرداخته شد. امیدواریم که با توضیحات داده شده بتوانید جراحی زیبایی صورت را با بالاترین کیفیت ممکن پشت سر بگذارید.


منظور از جراحی زیبایی چیست؟
جراحی زیبایی جایی است که فرد برای تغییر ظاهر فیزیکی خود به جای دلایل پزشکی، عمل جراحی یا روش پزشکی تهاجمی را انتخاب می کند. روش‌های زیبایی غیرجراحی، مانند بوتاکس و پرکننده‌های پوستی – که معمولاً برای شل کردن یا پر کردن خطوط چین استفاده می‌شوند – شامل جراحی نمی‌شوند.

تفاوت بین جراحی پلاستیک و زیبایی چیست؟
جراحی پلاستیک. آموزش جراحی پلاستیک شامل طیف وسیعی از روش‌ها برای بازگرداندن ظاهر و عملکرد طبیعی بدن است که در آن آموزش جراحی زیبایی منحصراً بر روی روش‌های زیبایی تمرکز دارد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

3 پاسخ

  1. سلام میخواستم بدونم که اگه جراحی پلاستیک صورت بگیره چقدر زمان میبره تا به طور کامل خوب شد؟

    1. می‌تونید تشریف بیارید کلینیک ایرانیان و خودتون از نزدیک باهاشون ملاقات کنید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .