جستجو
Close this search box.

لاغری با دستگاه ال پی جی

دستگاه ال پی جی برای درمان سلولیت و کاهش وزن کاربرد دارد. این سیستم بوسیله افزایش جریان خون و حرکت دادن چربی های موضعی، باعث آب شدن چربی های موضعی و رفع آنها می شود.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

اقتصادی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا لاغری با دستگاه ال پی جی

معایب لاغری با دستگاه ال پی جی

غیر تهاجمی

جلسات متعدد مورد نیاز

کاهش سلولیت

نتایج موقت

سفت کردن پوست

کاهش محدود چربی

درمان موضعی

ناراحتی احتمالی

تخلیه لنفاوی

برای همه مناسب نیست

چرا لاغری با دستگاه ال پی جی در کلینیک های ایرانیان؟

پیکرتراشی غیرجراحی

کاهش سایز

افزایش خونرسانی

افزایش متابولیسم چربی

فرم دهی بدن

تحریک کلاژن سازی و جوانسازی صورت

آنچه در این مطلب می خوانید

دستگاه ال پی جی چیست؟

دستگاه ال پی جی یا اندرمولوژی دستگاهی است که با انجام لیپوماساژ یا ماساژ چربی به لاغری کمک می کند. این ماساژ به صورت مکانیکی انجام می گیرد و با ماساژهای دستی کمی متفاوت است.
دستگاه ال پی جی از دو‌بخش تشکیل شده است:
۱. یک سری غلتک که کار ماساژ را انجام می دهند.
۲. یک سر که به منبع تغذیه متصل است.
با شروع کار دستگاه، غلتک ها به حرکت در می آیند. متخصص آن ها را روی قسمت مورد نظر قرار می دهد. حرکت غلتک ها لایه های زیرین و عمیق چربی را تحریک می کند. اینها لایه هایی هستند که معمولا با رژیم های غذایی و ورزش تحت تاثیر قرار نمی گیرند. این لایه های چربی دچار سلولیت شده اند.
دستگاه ال پی جی گردش مایعات حیاتی، یعنی خون و آب را تا لایه های زیرین تحریک می کند. آب این سلول ها خارج می شود و ساختار آن ها شکسته می شود. این آب از طریق ادرار دفع می شود. در حین استفاده از دستگاه ال پی جی نوشیدن آب توصیه می شود تا ادرار بیشتری تولید و دفع شود. لاغری با دستگاه ال پی جی مزیت دیگری هم دارد. این دستگاه مانع از ایجاد آب زیر پوست می شود که هم به شادابی کمک می کند و هم باعث درمان بعضی از ادم های پوستی ست. لاغری با دستگاه ال پی جی برای بدن و صورت استفاده می شود.

دستگاه لاغری ال جی چی (LGP)

دستگاه لاغری ال پی جی یکی از بهترین روش ها برای لاغری موضعی بدن است که هیچ گونه دردی ندارد. این روش کاملاً ایمن، به شما این امکان را می دهد که به سایز دلخواه خود برسید. در این روش کم هزینه، شما می توانید چربی های بخش های مختلف بدن خود را از بین ببرید و به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید.

ساخت کشور  فرانسه 
نوع غیرتهاجمی
نحوه عملکرد موضعی بدون بیهوشی
موثر برای صورت و بدن 

دستگاه ال پی جی نوعی کلاژن ساز بوده و می تواند الاستین موجود در بدن را تحریک کرده و در نتیجه، به سفت و کشیده شدن پوست کمک زیادی کند. علاوه بر این، این روش به شما کمک می کند که سلولیت های بدن را از بین ببرید و در نتیجه، پوست شما در اثر لاغری اصلاً افتاده نخواهد شد. در این روش، از بین بردن چربی به بهترین شکل انجام می شود و مطمئناً از نتیجه آن راضی خواهید بود.

دستگاه ال پی جی یک روش درمانی چاقی غیر تهاجمی است که به سلولیت‌های بدن هجوم می‌برد و باعث چربی سوزی می‌شود. درمان با این دستگاه به حدود 20 جلسه زمان نیاز دارد که البته ضروری است با متخصص کلینیک زیبایی ایرانیان مشاوره فردی داشته باشید تا کاملا شما را راهنمایی کنند.

نتایج اولیه این دوره درمانی بعد از حدود 6 جلسه مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است که هر جلسه درمانی حدود 45 دقیقه به طول می‌انجامد. روش درمان با این دستگاه به صورت ماساژ است که متخصص شما با غلتک دستگاه محل مورد نظر را ماساژ می‌دهد و با افزایش دما در محل مورد نظر شما چربی سوزی انجام می‌شود.

دشتگاه ال پی جی نه تنها باعث از بین رفتن چربی‌های اضافه می‌شود، بلکه از احتباس آب زیر پوست جلوگیری می‌کند و خود این امر باعث جوانسازی پوست می‌شود.

لاغری با دستگاه ال پی جی بسیار ساده است

اگر شما هم مشکل اضافه وزن دارید و روش های مختلف برای لاغری مانند تغذیه و ورزش را امتحان کرده و ناکام مانده اید، استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی می تواند گزینه بسیار مناسب و ایمنی باشد. نسبت به بقیه روش های پرخطر و تهاجمی، این روش هیچ عوارضی ندارد و از این نظر کاملاً مطمئن است. پس اگر شما هم به دنبال روشی هستید که بتوانید در کمترین زمان ممکن به لاغری دست پیدا کنید، دستگاه ال پی جی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که به بهترین شکل ممکن، چربی های انباشته شده در بدن شما را از بین می برد.

چاقی یکی از مهم ترین معضلاتی است که خیلی از افراد در ایران با آن درگیر هستند. با این حال، شاید برای شما جالب باشد که بدانید با استفاده از یک روش جدید می توانید بخش های مختلف بدن خود را لاغر کنید. استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی یکی از بهترین روش ها برای لاغری موضعی بدن شناخته می شود که تاکنون امتحان خود را پس داده است. خیلی از افراد نمی توانند با رژیم های غذایی یا ورزش کردن لاغر شوند. همچنین روش های دیگری مانند لیپوساکشن نیز به شما کمک می کنند که چربی های بدن خود را از بین ببرید. با این حال، توجه داشته باشید که این روش ها عوارض بسیار زیادی دارند و اصلاً نمی توانید سلامتی خود را در گرو این گونه مسائل بگذارید. دستگاه لاغری ال پی جی به شما این امکان را می دهد که بدون این که مجبور شوید رژیم های سخت غذایی و ورزش های طاقت فرسا را انجام دهید، به لاغری دست پیدا کنید.

دستگاه لاغری ال پی جی

دستگاه ال پی جی راهی ماندگار در کاهش وزن

در دنیای امروز که چاقی به یک معضل تبدیل شده است، مردم به راه‌هایی برای کاهش وزن و ایجاد تناسب اندام در سریع‌ترین زمان تمایل پیدا کرده‌اند. یکی از این راه‌ها لاغری با دستگاه ال پی جی است.

افرادی هستند که حتی بعد از انجام ورزش‌های سنگین و گرفتن برنامه رژیم غذایی از پزشک متخصص، باز هم از وجود چربی‌های انباشته شده در برخی نقاط بدن خود گله می‌کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه ال پی جی تولید شده است که می‌تواند در سریعترین زمان چربی‌های انباشه شده بدن شما را از بین ببرد.

دستگاه ال پی جی / راهی ماندگار در کاهش وزن

دستگاه لاغری ال پی جی چگونه کار می کند؟

این دستگاه که برای بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا غیر تهاجمی بوده و حتی به بی هوشی هم نیازی ندارد. یک موتور مخصوص در این دستگاه تعبیه شده است که به کمک یک مکش، به لاغری و کشیده شدن پوست کمک می کند. فرد متخصص با تجربه و دانش خود، فرکانس و شدت این دستگاه مکش را تنظیم می کند.

هنگامی که این دستگاه به بخش های مختلف بدن فشار وارد می کند، بر لایه های زیرین پوست اثر گذاشته و در نتیجه، باعث از بین بردن سلولیت و چربی های زیرین می شود. علاوه بر سلولیت و چربی ها، دستگاه ال پی جی بر استخوان ها و عضلات نیز اثر می گذارد و هیچ گونه تأثیر منفی ندارد.

نحوه کار دستگاه ال پی جی

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، دستگاه ال پی جی برای بخش های مختلف بدن مناسب است و شما می توانید چاقی موضعی خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دردی از بین ببرید. در اینجا برخی از رایج ترین نواحی مناسب برای استفاده از این دستگاه را فهرست کرده ایم.

  • سلولیت پهلو
  • باسن
  • ران
  • لگن
  • پوست افتاده و شل
  • چاقی موضعی در بخش های مختلف بدن

ال پی جی یک روش لاغری موضعی با ماساژ و مکش است. در این روش اکسیژن و خون درون بدن با شدت بیشتر جریان پیدا می‌کنند. خون و اکسیژن جاری شده به قسمت‌های سلولیت می‌رسند و سپس آب این سلول‌ها از طریق ادرار دفع می‌شود.

در تمام طول درمان با دستگاه ال پی جی نوشیدن آب زیاد توصیه می‌شود زیرا لازم است تا فرد با تکرر ادرار تمامی این سلولیت‌های آب شده را دفع کند. هم‌چنین به دلیل ادرار زیاد ممکن است فرد دچار خشکی پوست شود که باید مراقبت‌های لازم به عمل آید.

دستگاه ال پی جی برای کدام نواحی استفاده می‌شود؟

برخی نقاط بدن به درمان با دستگاه ال پی جی پاسخ مناسب می‌دهند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ران
  • پهلو
  • باسن
  • اطراف لگن
  • سلولیت پهلو
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی تمام ناحیه‌های بدن

دستگاه ال پی جی / راهی ماندگار در کاهش وزن

مزایای استفاده از دستگاه لاغری LPG چیست؟

از جمله مهم‌ترین دلایل استفاده از دستگاه ال پی جی غیر تهاجمی بودن آن است. یعنی اینکار بدون ایجاد هیچ برسی در پوست انجام می‌شود. بلکه یک دستگاه ماساژ ویژه بر روی پوست نواحی سلولیت قرار می‌گیرد که هیچ‌گونه درد، آسیب یا تغییر رنگی در پوست ایجاد نمی‌کند. در عوض، سلولیت زیر پوست شکسته شده و توسط بدن جذب می‌گردد.

دستگاه ال پی جی هم برای مردان و هم برای زنان قابل استفاده است. برخی از تاثیرات دستگاه لاغری موضعی ال پی جی عبارتند از:

  • فرم دهی بدن و کاهش سایز کمر و ران
  • بهبود تناسب اندام
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • جوان سازی پوست با جربان آب‌های جمع شده زیر پوست
  • کاهش سلولیت
  • افزایش جریان خون و تخلیه لنفاوی
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین به دلیل تحریک چربی پوست.
  • افزایش قدرت عضلانی به دلیل تحریک بافت ماهیچه‌ای
  • افزایش متابولیسم ناحیه مشخص شده بدن
  • کامل کردن دوره ال پی جی باعث کاهش وزن کلی بدن می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه ال پی جی باعث فرم گیری نواحی دارای سلولیت نیز می‌شود.

چه نتایجی بعد از استفاده از ال پی جی حاصل می‌شود؟

  • کاهش سایز
  • سفت شدن ران و باسن
  • شادابی پوست در نواحی معین شده
  • افزایش قوام پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

سلولیت چیست؟

سلولیت نوعی چربی است که تقریبا برای تمامی عمر با شما همراه است و حتی با رژیم‌های لاغری نیز از بین نمی‌رود و یا به سختی از بین می‌رود. زنان به دلیل شرایط فیزیکی و هورمونی، بیشتر از مردان دچار سلولیت می‌شوند. تقریبا 85 درصد زنان 40 سال به بعد دچار سلولیت می‌شوند.

آکادمی پوست و زیبایی آمریکا سلولیت را ماده‌ای معرفی است که در بدن زنان باقی می‌ماند تا برای دوران شیردهی و بارداری در دسترس باشند. سلولیت معمولا در باسن و ران تشکیل می‌شود، اما شما همچنین ممکن است در زانوها، مفصل ران، شکم و زیر بازوهای خود نیز دچار آن بشوید.

وظیفه اصلی دستگاه ال پی جی از بین بردن سلولیت‌ها است.

ال پی جی صورت چیست؟

علاوه بر بخش های مختلف بدن، دستگاه ال پی جی برای چاقی صورت نیز تأثیر گذار است. به کمک این دستگاه، شما می توانید استحکام و بازسازی پوست صورت خود را تضمین کنید و به بهترین شکل، چین و چروک های موجود در آن را از بین ببرید.

دستگاه ال پی جی برای صورت

در صورتی که از فرم صورت خود راضی نیستید و یا غبغب دارید، با استفاده از دستگاه ال پی جی می توانید به بهترین شکل آن را درمان کنید. برخی از مهم ترین مزایای این دستگاه برای صورت، شامل مواردی مانند از بین بردن غبغب، از بین بردن منافذ باز پوست و جوانسازی می شوند. اگر به پوست خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید فرایند پیری آن را به تأخیر بیندازید، دستگاه لاغری ال پی جی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد که البته باید حتماً توسط پزشک متخصص انجام شود.

دستگاه ال پی جی برای شکم

یکی از رایج ترین نواحی که برای از بین بردن چربی آن از دستگاه ال پی چی استفاده می کنند، نواحی شکم و چربی های اطراف آن است. چربی های موجود در شکم و پهلو بیشتر از سایر بخش های بدن به چشم می آیند و همچنین آزار دهنده تر هستند. به همین دلیل هم به کمک این روش، شما می توانید بدون نیاز به ورزش های سنگین و سخت، با چربی های شکم خود خداحافظی کنید.

در چه مواردی از دستگاه ال پی جی استفاده می‌شود؟

  • درمان سلولیت ولاغری موضعی
  • تصحیح خطوط و چروک ریز پوستی
  • افزایش سفتی و کشش پوست
  • تسریع بهبودی بدن بعد از انجاملیپوساکشن
  • بهبود زخم‌های پس از عمل جراحی پلاستیک و حذف زبری پوست
  • ضربات ورزشی
  • ضایعات به‌جامانده از ضربات و سوختگی‌ها
  • رفع تجمع مایعات بعد از جراحی و وارد شدن ضربات

دستگاه ال پی جی / راهی ماندگار در کاهش وزن

کاربردهای دستگاه لاغری ال پی جی

دستگاه لاغری ال پی جی کاربرد های فوق العاده زیادی دارد که باعث افزایش محبوبیت آن در سراسر جهان شده است. با استفاده از این روش، نه تنها می توانید چربی بخش های مختلف بدن را از بین ببرید، بلکه این امکان را دارید که چهره ای جذاب داشته باشید. پس می توان گفت که این دستگاه به از بین بردن چربی در بخش های مختلف بدن و حتی صورت کمک زیادی می کند.

ال پی جی بعد از لیپوماتیک

یکی از روش های رایجی که خیلی از افراد برای پیکرتراشی از آن استفاده می کنند، عمل لیپوماتیک است که اندامی بدون چربی به شما ارائه می کند. با این حال، برای این که بعد از این عمل افتادگی پوست نداشته باشید، از دستگاه ال پی جی استفاده می شود و تأثیر زیادی در میزان موفقیت آن دارد.

ال پی جی برای رفع سلولیت

به تجمع چربی و مواد زائد در بخش های مختلف بدن و زیر پوست، سلولیت گفته می شود که غالباً به شکل چربی ظاهر می شوند. اغلب مواقع، سلولیت ها باعث می شوند که سطح پوست حالت پرتقالی به خود بگیرند. برای از بین بردن این گونه چربی های آزاردهنده، دستگاه ال پی جی می تواند گزینه بسیار مؤثری باشد.

مراحل لاغری با دستگاه ال پی جی

همان طور که گفتیم، دستگاه ال پی جی کمک زیادی به کشیده شدن پوست می کند. این دستگاه ضربات کوچکی در سطح پوست به وجود می آورد که باعث تحریک سیستم ظریف سازی پوست می شود. بر اساس قدرت مکش و میزان فرکانس دستگاه که توسط پزشک متخصص انتخاب می شود، این تحریکات به از بین بردن چربی و زیباسازی پوست کمک زیادی می کنند.

تأثیر ال پی جی بر لاغری

می توان با اطمینان گفت که دستگاه ال پی جی یکی از بهترین روش ها برای لاغری بخش های مختلف بدن است. با این که این روش تأثیر مستقیمی بر کاهش وزن ندارد، اما به کاهش سایز کمک زیادی می کند. پس اگر شما هم از چاقی بیش از حد خسته شده اید و می خواهید اندام زیبایی داشته باشید، استفاده از این روش می تواند گزینه مناسبی باشد.

فواید دستگاه لاغری ال پی جی

فواید دستگاه ال پی جی

به طور کلی، استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری فواید بسیار زیادی دارد که برخی از مهم ترین آن ها، شامل موارد زیر می شوند.

  • غیر تهاجمی و بدون درد
  • ارزان
  • افزایش جریان خون در بخش های مختلف بدن
  • بالا بردن جریان لنف به بخش هایی که چربی دارند
  • بهبود شفافیت و ظاهر پوست
  • از بین بردن سلولیت
  • افزایش صافی و کشش پوست
  • درمان رد جای زخم و جراحی

مضرات لاغری با دستگاه ال پی جی

در صورتی که یک کلینیک لاغری معتبر برای انجام این کار انتخاب کنید، استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری هیچ عوارض و خطر خاصی ندارد. با این حال، احتمال دارد کمی بعد از استفاده از این روش، در بخش های مختلف بدن شما فقط کمی کبود شوند که چند ساعت بعد، کاملاً از بین خواهد رفت. احساس درد عضلانی هم کاملاً طبیعی بوده که بعد از گذشت چند ساعت ناپدید خواهند شد. با این حال، افرادی که دچار فشار خون پایین یا کم آبی بدن هستند، ممکن است بعد از استفاده از این روش دچار سرگیجه و حالت تهوع شوند. به همین دلیل هم بهتر است قبل از استفاده از دستگاه ال پی جی حتماً بین ۲ تا ۴ لیتر آب بنوشید.

آیا لاغری با دستگاه ال پی جی درد دارد؟

دستگاه ال پی جی یکی از روش های کم تهاجمی و بدون درد است که نسبت به بقیه روش های لاغری مانند لیپوساکشن، هیچ دردی ندارد. حتی اگر شما از بقیه افرادی که از این روش استفاده کردند هم بپرسید، متوجه می شوید که هیچ احساس دردی بعد از انجام این عمل احساس نکرده اند. شما می توانید در کمال آرامش، از این روش برای لاغری بخش های مختلف بدن خود استفاده کنید.

تفاوت ال پی جی با سایر دستگاه های لاغری

یکی از مهم ترین تفاوت های دستگاه ال پی جی برای لاغری با سایر دستگاه ها، این است که این روش هیچ گونه درد و یا عوارض جدی ندارد. هنگام استفاده از این روش، شما بیهوش نیستید و همه چیز را مشاهده می کنید. علاوه بر این، در این روش نسبت به بقیه دستگاه های لاغری، نیاز به گذراندن دوران نقاهت طولانی نیست و می توانید در کمترین زمان ممکن، به لاغری دست پیدا کنید. همچنین در این روش به دلیل بافت پیوندی و پوست کاملاً سالم تر و زیباتر به نظر می رسند.

دستگاه ال پی جی برای لاغری چگونه استفاده می شود؟

لاغری با دستگاه ال پی جی عموما با دو تکنیک انجام می شود:

گردش: دو غلتک به صورت مستقل به حرکت در می آیند وپوست را می کشند. از این روش برای درمان سلولیت و ادم های بافتی، چربی سوزی و رفع التهاب های پوستی استفاده می شود.

لیفت: این روش بیشتر برای صورت استفاده می شود که در ادامه به آن می پردازیم.

حرکت غلتک های دستگاه روی پوست باعث ایجاد سیگنال هایی در سلول های پوستی می شود. این سیگنال ها به صورت زنجیره وار به لایه های چربی زیرین که دچار سلولیت شده اند می رسد. این سیگنال ها در سلول های بافت چربی پاسخهایی برمی انگیزد.
جریان خون و گردش اکسیژن و لنف مجددا در این بافت های سلولیتی برقرار می شود. در نتیجه ی افزایش گردش خون، مواد زائدی جمع شده در بافت دفع می شود. در همین حین با تحریک بافت پوست، متابولیسم بهبود می یابد. در نتیجه تبادلات سلولی زیاد می شود و موادی برای تجزیه چربی ها ساخته می شود.

ال پی جی برای لاغری صورت چه کاربردی دارد؟

لاغری با دستگاه ال پی جی معمولا با روش لیفت انجام می شود. در این روش دستگاه با ایجاد پالس هایی به صورت ضربان های ریز پوست را تحریک می کند. این موضوع به چربی سوزی نواحی مختلف صورت از جمله غبغب و لپ کمک می کند.
لاغری با دستگاه ال پی جی در صورت چند کاربرد دارد:

  • چروک ها را پر می کند.
  • پوست را سفت میکند.
  • غبغب را از بین می برد.
  • باعث لطافت پوست می شود.
  • مانع از جمع شدن آب زیر پوست می شود و به شادابی پوست کمک می کند.
  • لایه‌برداری از پوست صورت انجام می دهد.
  • باعث سفت شدن پوست صورت می شود.

ال پی جی برای لاغری شکم چگونه استفاده می شود؟

شکم از نواحی پر چربی بدن است. میزان این چربی می تواند با رژیم غذایی مناسب، سبک زندگی سالم و کم استرس و ورزش های مناسب در حد تعادل نگه داشته شود. ممکن است چربی ناحیه ی شکم به سطح سلولیت برسد. اگر نمی خواهید چنین اتفاقی بیفتد باید سریع تر به دنبال راهی برای آب کردن آن باشید. در این صورت می توانید از لاغری با دستگاه ال پی جی برای چربی سوزی شکم استفاده کنید.
در این روش دستگاه مناسب شما توسط متخصص معرفی می شود. بعد از آن می توانید روند چند هفته ی چربی سوزی خود را آغاز کنید. با قرار گرفتن غلتک های دستگاه برروی شکمتان، فرایند تحریک و افزایش گردش جریان خون آغاز می شود. پیش تر مفصل درمورد آن توضیح داده‌ایم. معمولا برای نتیجه گرفن کامل توصیه می شود جلسات دوبار در هفته و تا شش هفته ادامه پیدا کند.
بخاطر داشته باشید که لاغری با دستگاه ال پی جی به آزادشدن چربی هایی کمک می کند که گردش مواد در آن ها کمتر است. مقدار این چربی ها با ورزش و تغذیه ی سالم تغییری نمی کند. همچنین این روش جلوی ذخیره چربی های جدید را نمی گیرد. در نتیجه به همراه جلسات ال پی جی خود به نکات تغذیه ای و فعالت بدنی هم بپردازید.

ال پی جی لاغری در تهران

اگر شما هم به دنبال استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری هستید، بهتر است حتماً به یک کلینیک معتبر برای انجام این روش مراجعه کنید. اگرچه این روش عوارض جدی ندارد، اما این موضوع تا زمانی درست است که فرد متخصصی آن را برای شما انجام دهد. ایرانیان کلینیک یکی از معتبرترین مراکز برای استفاده از روش ال پی جی برای لاغری به شمار می رود و شما می توانید با پرداخت هزینه ای منطقی، برای همیشه از شر چربی های اطراف شکم یا بخش های مختلف بدن خود خلاص شوید.

در صورتی که بعد از استفاده از این روش رژیم غذایی و ورزش خود را طبق برنامه انجام دهید و همچنین درمان های هر سه یا چهار هفته یک بار خود را ادامه دهید، می توانید مطمئن باشید که به لاغری دائمی دست پیدا خواهید کرد.

انواع مختلف دستگاه لاغری ال پی جی 

دستگاه ال پی جی انواع مختلفی دارد. این دستگاه ها با اندازه و کاربردهای متفاوت مناسب انجام کارهای متنوعی هستند. در ادامه تعدادی از آن ها را بررسی می کنیم.

Cellu M6® Integral 2

این دستگاه کاربردی‌ترین دستگاه ال پی جی است. هم برای صورت و هم برای بدن می‌توان از آن استفاده کرد. این دستگاه چند کاربرد دارد:

  • رفع سلولیت
  • افزایش گردش لنفاوی
  • سفت کردن پوست
  • افزایش لیپوسیس یا آزاد سازی چربی

Mobi M6

برای لاغری با دستگاه ال پی جی در ناحیه ی صورت و گردن استفاده می شود. چند کاربرد اساسی دارد:

  • افزایش تولید کلاژن پوست
  • افزایش تولید الاستین پوست
  • افزایش تولید هالیورانیک اسید در پوست

Cellu M6® Alliance

برای درمان های ترکیبی بسیار مناسب است. برای مصارف زیر کاربرد دارد:

  • یک دست کردن رنگ پوست و شفاف‌سازی کمتر کردن منافذ باز پوست
  • مبارزه با چروک و شل شدن پوست
  • چربی سوزی در لایه های مقاوم چربی

Cellu M6® Endermolab 2

برای لاغری با دستگاه ال پی جی در سطوح مختلف بدن کاربرد دارد. بعد از جراحی های به خصوص برای تاثیر دوچندان استفاده می شود. موارد مصرف این دستگاه عبارت است از:

  • تخلیه مواد زائد لنفی
  • آماده‌سازی پیش از جراحی های چربی‌برداری بهبود گردش لنفاوی
  • جوان سازی صورت

لاغری با روش درمانی استفاده از دستگاه ال پی جی چگونه انجام می شود؟

در این روش دستگاه با ماساژ بر روی پوست و ایجاد گرما باعث چربی سوزی می شود.

آیا لاغری با دستگاه ال پی جی عوارضی دارد؟

جز عوارض سطحی مانند تورم، قرمزی و التهاب کم و موقتی، خیر عوارضی ندارد. این روش درمانی غیر تهاجمی است.

قیمت هر جلسه دستگاه ال پی جی برای لاغری

یکی از مهم ترین مسائلی که برای اکثر افراد حائز اهمیت است، هزینه انجام خدمات زیبایی ‌و درمانی مورد نظرشان است. هزینه استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی نیز برای مراجعه کنندگان مهم خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که هزینه هر جلسه استفاده از این دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برای مثال مهارت و تجربه پزشک می تواند تعیین کننده قیمت آن باشد.

هر چه پزشک شما سابقه بیشتری در انجام این کار داشته باشد، هزینه بالاتری نیز دریافت خواهد کرد. به این دلیل که نتیجه حاصل از آن بهتر و موثرتر خواهد بود. عامل دیگری که هزینه نهایی استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی را تعیین می کند، نوع دستگاه است. دستگاه های مورد استفاده در این روش متفاوت هستند و هزینه هر جلسه درمان با آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

همچنین عوامل دیگری مثل هزینه تجهیزات و پرسنل، موقعیت جغرافیایی کلینیک و … نیز جزو عوامل موثر بر قیمت آن هستند. البته به طور کلی این روش در مقایسه با سایر روش های لاغری، هزینه کمتری به دنبال خواهد داشت. دستگاه لاغری ال پی جی بدون اشعه و نور است و با کمک یک سیستم مکانیکی به ماساژ پوست می پردازد. به همین دلیل این روش عوارض جانبی زیادی ندارد و در برخی موارد تنها مقدار کمی کبودی به دنبال خواهد داشت. معمولا هزینه هر جلسه استفاده از دستگاه LPG در حدود 60 تا 120 هزار تومان می شود. شما برای اولین جلسه درمان نیز باید هزینه جداگانه ای برای خرید لباس مخصوص پرداخت کنید‌.

عکس اپراتور دستگاه ال پی جی در حال استفاده از دستگاه روی زن جوان

مراقبت های بعد از لاغری با دستگاه ال پی جی

استفاده از دستگاه ال پی جی یکی از روش های نوین برای لاغری است. همان طور که گفته شد، LPG دارای یک سیستم ماساژ است که توسط FDA تایید شده و در همه کشورها برای رفع سلولیت بدن و درمان چاقی مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه بتوانید از نتیجه این دستگاه اطمینان حاصل کنید باید در رابطه با آن تحقیق نمایید. تحقیقاتی که بر روی چند خانم انجام شدند نشان دادند که استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی هفته ای ۲ بار و هر جلسه به مدت ۱۵ دقیقه می تواند سلولیت های بدن را رفع کرده و کاهش سایز را به دنبال داشته باشد.

نکته جالبی که در رابطه با این دستگاه وجود دارد این است که در همان جلسه اول متوجه کاهش سایز و چربی خود خواهید شد. اما برای دستیابی به نتیجه موثر و افزایش تغییرات، حداقل به ۶ جلسه درمانی نیاز دارید. بعد از گذشت ۶ جلسه متوجه می شوید که حالت سلولیتی پوست که حالتی مانند پوست پرتقال به پوست شما داده بود، از بین رفته و پوستی یکدست و نرم خواهید داشت. برای اینکه بهترین نتیجه را از لاغری با LPG بگیرید باید بعد از انجام آن نکات و دستورالعمل هایی را رعایت کنید.

یکی از این نکات نوشیدن آب فراوان است. از آنجایی که چربی های آب شده از طریق ادرار دفع می شوند، نوشیدن مقدار زیادی آب در طول درمان برای شما الزامی خواهد بود. ادرار زیاد باعث خشکی پوست می شود؛ بنابراین باید از طریق نوشیدن آب فراوان از کم آبی جلوگیری نمایید. مانند سایر روش های لاغری، در کنار استفاده از دستگاه لاغری ال پی جی باید یک رژیم غذایی سالم را هم دنبال کنید. برای مثال در صورتی که از ورزش برای کاهش وزن کمک گرفته اید، لازم است که در کنار آن نیز از یک رژیم غذایی بر اساس وزن، سن یا بیماری زمینه ای که دارید، پیروی نمایید. این موضوع در رابطه با لاغری با دستگاه ای پی جی نیز صدق می کند و در نظر گرفتن رژیم غذایی جزو مراقبت های بعد از آن محسوب می شود. در صورتی که بعد از این درمان، یک رژیم غذایی یا برنامه ورزشی مناسبی داشته باشید، شاهد نتیجه بهتر و موثرتری از این دستگاه خواهید بود.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
دستگاه لاغری ال پی جی
پخش ویدیو

فیلم لاغری با دستگاه ال پی جی

دستگاه لاغری ال پی جی یکی از روش های محبوب و پر تقاضا در کلینیک ایرانیان برای لاغری موضعی موثر و بدون درد است. این روش، ضمن موثر بودن، کاملا ایمن و مطمئن می باشد و می تواند فرم بدنی دلخواه شما را فراهم کند. با استفاده از این دستگاه چربی های موضعی بدن در نواحی دلخواه از بین رفته و شکل بدنی ایده آل شما بدست می آید. همانگونه که در فیلم لاغری با دستگاه ال پی جی به شما کمک می کند سلولیت های بدن خود را از بین ببرید که نتیجه آن شادابی و عدم افتادگی پوست بعد از استفاده از این روش است. اگر شما هم قصد دارید از معجزه این روش بهره مند شوید، برای دریافت مشاوره و هماهنگی جلسات با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره دستگاه لاغری ال پی جی

ال پی جی برای لاغری یک درمان غیرتهاجمی و بدون درد است. حس بیمار در زمان انجام این درمان شبیه به حس ماساژ عمیق است و اغلب افرادی که از این روش استفاده کرده‌اند، تجربه آرام و خوشایندی داشته‌اند. قدرت دستگاه ال پی جی متناسب با سطح راحتی و تحمل شما تنظیم می‌شود. بیمار معمولاً برای راحتی و آسایش بیشتر در هنگام اجرای این روش، یک لباس مخصوص می‌پوشد که شبیه به جوراب بلندی است که تمام بدن را می‌پوشاند.

ال پی جی یک فرایند غیرجراحی و غیرتهاجمی است که نیازی به استفاده از داروی بیهوشی یا بی‌حسی و بریدن سطح پوست ندارد. همچنین در این روش هیچگونه درد و دوره استراحت بعد از درمان وجود نخواهد داشت. در واقع جراحان، ال پی جی را به عنوان بخشی از درمان بوسیله عمل لیپوساکشن به بیماران خود توصیه می‌کنند. گذراندن چند جلسه ال پی جی قبل از شروع عمل لیپوساکشن باعث می‌شود که چربی‌های زائد نرم‌تر شده و حذف آنها برای جراح راحت‌تر باشد. استفاده از ال پی جی بعد از درمان لیپوساکشن نیز باعث صاف و هموار شدن پوست و رفع برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های ایجاد شده در موضع محل عمل لیپوساکشن می‌شود.

درمان با دستگاه لاغری موضعی LPG، ممکن است باعث ایجاد سرگیجه، سردرد یا حالت تهوع در افرادی که دچار کم‌آبی یا فشارخون پایین هستند، شود. به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از این روش درمانی، هرروز ۲ تا ۴ لیتر آب بنوشید.

دستگاه لاغری موضعی LPG، درمان مستقیم کاهش وزن محسوب نمی‌شود. این روش با بهبود عملکرده سیستم‌های مختلف بدن فرد، باعث بهبود شکل بدن او می‌شود اما تغییر چندانی را در وزن او ایجاد نخواهد کرد.

اثرات دستگاه لاغری LPG، به مدت ۱۸ ماه باقی خواهند ماند. پس ‌از آن درصورتی‌که عامل اولیه ایجادکننده چاقی در جای خود باقی مانده باشد، بافت به حالت قبل خود بازمی‌گردد؛ بنابراین می‌بایست علاوه بر پیروی از رژیم غذایی متعادل و ورزش، ماهی یک یا دوباره از دستگاه لاغری LPG، به‌عنوان درمان نگه‌دارنده استفاده کنید.

این روش برای بانوان باردار مناسب نیست و همچنین افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند هم نباید از ال پی جی استفاده کنند. پزشکان این روش را به افرادی که به سرطان، ایدز، ناراحتی های گردش خون یا عروقی و بیماری های عفونی دیگر مبتلا هستند هم توصیه نمی کنند.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره لاغری به تناسب اندام

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لاغری با دستگاه لیپو کنترل جی پی اس در کلینیک ایرانیان
دستگاه لاغری اوندا
دستگاه لاغری اگزیمیا
دستگاه لاغری کویتیشن
دستگاه کول تک
دستگاه لاغری اسکالپشور چیست؟
دستگاه شاک ویوی استورز
سایزر
دستگاه بادی اسکالپتور
دستگاه اسکن 3 بعدی
عکیس یه خانمه که دراه می خنده و دوره سرش دستکاه اسکالپشور غبغب است

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

2 پاسخ

  1. ببخشید میخواستم ببینم برای استفاده از این روش چند جلسه لازمه؟ و اینکه تایم رو می تونم خودم هماهنگ کنم؟

    1. زمان جلسات رو به دلخواه شما انتخاب می کنیم. برای تعداد جلسات باید اول دکتر شما رو ببینه و با توجه به فرم بدنی و نوع و بافت چربی بدن، تعداد جلسات رو تعیین کنه. برای مشاوره و هماهنگی بیشتر با کارشناسان ما با شماره پشتیبانی 24 ساعته ما (02175900) تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .