جستجو
Close this search box.

آیا جراحی زیبایی بینی ضرر دارد؟

آیا جراحی زیبایی ضرر دارد

آنچه در ادامه می‌خوانید

آیا جراحی زیبایی بینی ضرر دارد؟به طور کلی جراحی زیبایی بینی یک انتخاب عالی برای داشتن بینی زیبا است و معمولا اکثر افراد از آن استفاده می کنند. با این حال این روش همچون سایر روش‌ ها، ممکن است که عوارضی به دنبال داشته باشد که شما باید آن ها را مدیریت کنید.

با پشت سر گذاشتن عوارض یاد شده می توانید از بینی خوش فرم و زیبای خود لذت ببرید و چهره خود را تا چند برابر زیباتر کنید. بهتر است که برای انجام عمل بینی حتما به سراغ پزشک متخصص و کلینیک معتبر بروید تا احتمال بروز خطا و عوارض به کمترین حد خود برسد. برای اینکه از عوارض مختلف جراحی زیبایی بینی مطلع باشید، ادامه این مطلب را به صورت ویژه دنبال کنید و راهنمایی های انجام شده در آن را  جدی بگیرید.

آیا جراحی بینی ضرر دارد

چطور میزان عوارض احتمالی را کاهش دهیم؟

برای اینکه بتوانید بینی خود را به بهترین شکل عمل کنید، باید عوامل تاثیرگذار بر روی آن را بررسی کنید. به طور قطع انتخاب کلینیک مناسب در این بخش حائز اهمیت است. به طور مثال کلینیک ایرانیان با سال های تجربه موفق در این زمینه می تواند بهترین خدمات را ارائه دهد.

در نتیجه تمامی افرادی که در این مرکز به انجام عمل پرداخته‌اند،‌ به کمترین عوارض ممکن دچار شده اند. یکی دیگر از مواردی که بر روی شدت عوارض و ضرر ها تاثیر دارد، انجام مراقبت های قبل و بعد از عمل است. متاسفانه بسیاری از افراد در این زمینه سهل انگاری می کنند و مراقبت های لازم را جدی نمی گیرند.

مسلما در چنین شرایطی احتمال بروز ضررها و عوارض چند برابر است و به شخص آسیب زیادی وارد خواهد کرد. در حال حاضر تعداد زیادی از کسانی که دچار عوارض می شوند معمولا مراقبت های بعد از عمل را اجرایی نکرده اند.

همین موضوع مشکلات متعددی برای آن ها ایجاد کرده و نتیجه عمل را آن چنان که باید خوشایند نکرده است. بهتر است که بعد از عمل چند روز کامل را به استراحت بپردازید تا روند بهبود شما به صورت کلی طی شود. در طول این مدت حواستان باشد تا شیئی با بینی شما برخورد نداشته باشد و هیچ گونه فشاری به آن وارد نکنید.

تمامی موارد مهم قبل و بعد از عمل به شما گفته می شود تا به صورت دقیق آن ها را رعایت کنید. نحوه چسب زدن بر بینی نیز توسط پزشک به شما آموزش داده می شود که دقیقا باید با همان روش این کار را انجام دهید. هر گونه سهل انگاری در چنین مواردی می تواند مشکلات زیادی را برای شما و زندگیتان به وجود بیاورد.

عوارض احتمالی بعد از عمل زیبایی بینی

بعد از اینکه عمل به اتمام رسید، ممکن است که به دلایلی که در بالا گفته شد، عوارض مختلفی در شما به وجود بیاید. امکان خونریزی و عفونت یکی از این موارد است که در صورت رعایت نکردن مراقبت های بعد از عمل به وجود خواهد آمد. هر زمان که احساس کردید میزان خونریزی بیش از حد معمول است، حتما به پزشک مراجعه کنید تا شرایط بینی شما را مجددا مورد بررسی و کنکاش قرار دهد.

نکته دیگری که ممکن است بعد از عمل با آن مواجه شوید هماتوم است. هماتوم به شرایط گفته می شود که خون زیر پوست جمع شده و حالت کبودی پیدا می کند. با توجه به اینکه در عمل زیبایی بینی بخشی از بافت آن برداشته می شود، میزان خونرسانی به این قسمت بیشتر می شود تا بافت های آسیب دیده با سرعت بیشتری خود را ترمیم کنند.

آیا جراحی بینی ضرر دارد؟

البته بروز این مساله زیاد جای نگرانی ندارد و پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. البته در مواردی که مقدار کبودی بسیار زیاد باشد باید به پزشک مراجعه کنید تا معاینات کافی را بر روی شما انجام دهد.

خون دماغ شدن در روزهای اولیه پس از عمل یک امر رایج است و اکثر افراد با آن درگیر می شوند. البته این مساله نیز به شکل موقت بروز می کند و پس از گذشت چند روز به صورت خود به خود حل خواهد شد. مسلما بعد از انجام این عمل کمی درد خواهید داشت که باید با کمک روش های مختلف، میزان این درد را کاهش دهید.

معمولا برای کم کردن درد ناشی از عمل، پزشکان استفاده از داروهای مسکن مانند ایبوپروفن را پیشنهاد می دهند. شما می توانید این دارو را به مدت هر هشت ساعت یکبار استفاده کنید تا میزان درد شما کمتر شود. مضرات جراحی زیبایی بینی در برابر منافعی که دارد بسیار کم است پس با مدیریت درست این مسائل، یک عمل خوب و عالی را پشت سر بگذارید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .