جستجو
Close this search box.

تکنولوژی جدید لاغری

تکنولوژی جدید لاغری

آنچه در ادامه می‌خوانید

وزن انسان یکی از مواردی است که اهمیت بسیاری دارد و چه شما به فکر زیبایی خود باشید یا به فکر انجام فعالیت‌های مختلف، نیازمند این هستید که با داشتن وزنی متناسب قد خود به انجام این موارد بپردازید. افرادی که اضافه وزن دارند یا که چاق هستند همیشه به دنبال راه حل‌هایی می‌باشند تا بتوانند این مشکل را حل کنند، برای اینکه این مشکل را درمان کرد روش‌های مختلفی وجود دارند که تکنولوژی جدید لاغری یکی از این روش ها است .

امروزه با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی و بوجود آمدن روش‌های درمانی جدید، شاهد این هستیم که متخصصین با انجام تحقیقات و مطالعات مختلف به این مورد پی برده‌اند که به راحتی می‌توان با استفاده از روش‌های درمانی جدید به آب کردن چربی‌های بدن و در نتیجه لاغر کردن فرد پرداخت. استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید هر روزه آسان‌تر می‌شود و به همین علت شاهد افزایش محبوبیت این موارد بین متخصصی و بیماران هستیم.

تکنولوژی جدید لاغری

البته تنها راه و روش برای لاغری استفاده از تکنولوژی جدید لاغری و شما می‌توانید این مورد را با گرفتن رژیم غذایی و ورزش نیز انجام دهید، البته اگر حوصله و وقت مورد نیاز آن را داشته باشید. حال در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده برای لاغری بپردازیم و در رابطه با آن‌ها به صورت مختصری به شما توضیح دهیم.
زمانی که متخصصین به صورت جدی به بررسی روش‌های درمانی جدید می‌پرداختند به این مورد پی بردند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، می‌توان به شناسایی ژن‌ها و پروتئین‌های بدن پرداخت. موردی که باعث می‌شود به صورت هرچه ساده‌تر بتوان چربی‌ها را آب کرد و در اصل بدن را لاغر نمود.

در این مطلب ما به معرفی یک دستگاه و روش لاغری نوین می‌پردازیم که با نام دستگاه چربی سوز EMS شناخته می‌شود. این روش دارای فواید و معایب خود می‌باشد، لذا شما بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانید بهترین مورد را انتخاب کنید. البته بهتر است در این مورد با متخصص و فعالان حرفه‌ای در این زمینه نیز مشورتی داشته باشید تا بر اساس علم و دانش آن‌ها انتخاب نهایی را انجام دهید.

دستگاه چربی سوز EMS چیست؟

دستگاه چربی سوز Ems سعی می‌کند با استفاده از تکنیک‌های مختلف حرکات عضلات شما را شبیه‌سازی کند، در اصل در این دستگاه شاهد استفاده از الکترودهایی هستیم که به نقاط مشخصی روی عضلات بدن وصل می‌شوند، سپس با استفاده از این الکترود‌ها می‌توان به تحریک عضلات پرداخت و باعث شد که حرکات عضلات شما سریع‌تر و با قدرت بیشتری باشند.

این دستگاه به علت محبوبیت و استفاده‌ی وسیعی که دارد در انواع مختلفی تولید شده است، در بعضی از انواع این دستگاه شاهد این مورد هستیم که فقط الکترودها با سیم به قسمت‌های مختلف بدن بر روی پوست وصل می‌شوند. اما در انواع گران‌تر این دستگاه دیگر شاهد استفاده از الکترود نیستیم و شما باید آن را به صورت لباسی بر تن کنید. زمانی که شما از این دستگاه چربی سوز استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی دراز بکشید و با اینکار به قسمت‌های مختلف بدن خود اجازه دهید تا تحت تأثیر مکانیزم دستگاه چربی سوز قرار بگیرند و حتی همزمان می‌تواند به انجام کار دیگری نیز بپردازید.

بعضاً شاهد این مورد هستیم که افراد استفاده از این دستگاه را همزمان با ورزش انجام دادن قرار می‌دهند و باعث می‌شود که کارایی آن بسیار بیشتر شود. البته این مورد ممکن است برای بعضی از افراد بسیار دشوار باشد، به همین علت بهتر است با مشاوره متخصص اقدام به این عمل بزنید.

عملکرد EMS چگونه است؟

همانطور که گفتیم وظیفه‌ی اصلی این دستگاه تقویت و به نحوی تحریک عضلات هر فرد می‌باشد، زمانی که این مورد انجام می‌شود شاهد این هستیم که عضلات شما به صورت چند مرحله‌ای به حرکت در می‌آیند، موردی که کنترل آن دست شخص شما می‌باشد.

زمانی که تصمیم حرکت عضلات را می‌گیرید، دستوری از مغز به وسیله پالس‌های الکتریکی توسط نورون‌های عصبی به عضله مورد نظر شما می‌رسد که در آن زمان شاهد منقبض شدن عضله خواهیم بود. پس همانطور که متوجه شدید در اصل این دستگاه به شما در این فرآیند کمک می‌کند و انجام آن در اصل در دستان خود شما می‌باشد.

تکنولوژی جدید لاغری

عوارض استفاده از دستگاه لاغری EMS

همانطور که می‌دانید دستگاه لاغری با استفاده از تکنولوژی‌های روز به تحریک و قوی‌سازی عضلات می‌پردازد، لذا ممکن است برای تمامی افراد مناسب نباشد و در موارد استفاده از آن باعث ایجاد مشکلاتی شود. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به ذکر عوارض استفاده از دستگاه لاغری EMS بپردازیم.

  • زمانی که شما از این دستگاه استفاده کنید، ماهیچه‌ها و عضلات شما با استفاده از پالس‌های الکتریکی تحریک می‌شوند که ممکن است خطر انحطاط ماهیچه‌ها را بالا ببرد و حتی در بعضی موارد منجر به آتروفی زودرس شود.
  • در ساختار دستگاه لاغری شاهد استفاده از الکترو‌دها هستیم که ممکن است باعث سوختگی و حساسیت پوستی شوند.
  • زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنید شاهد افزایش متابولیسم بی‌هوازی هستیم، که ممکن است باعث افزایش سطح اسید لاکتیک شود که برای بیماران قلبی خطرناک است.

مزایای استفاده از دستگاه لاغری EMS

استفاده از دستگاه لاغری EMS دارای مزایای مختلفی می‌باشد که شاید بتوان وجود آن‌ها را علت محبوبیت بالای این دستگاه نیز دانست. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به ذکر مزایای این دستگاه بپردازیم.

  • بهبود عملکرد ورزشکاران حرفه‌ای
  • کمک به چربی سوزی
  • اصلاح اختلالات عضلانی
  • ریکاوری سریع
  • افزایش قدرت و استقامت
  • لاغری سریع
  • دستیابی به نتیجه در مدت زمان کوتاه
  • کمک به عضله سازی

تکنولوژی جدید لاغری

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید با اطلاعاتی که بدست آوردید انتخاب خود را قطعی کنید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این روش بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات حداقلی در این رابطه بدست بیاورید.

البته همانطور که می‌دانید شما به تنهایی قادر به انتخاب این مورد نخواهید بود، لذا با مراجعه به متخصص و معاینه می‌توانید بر اساس وضعیت و شرایط جسمی خود بهترین گزینه‌ی موجود را انتخاب کنید و برای شروع درمان خود به بهترین کلینیک‌های درمانی مراجعه کنید.

تیم کلینیک ایرانیان با جمع‌آوری بهترین متخصصین و کارکشته‌ترین افراد با داشتن چند سال سابقه کار، توانسته به ارائه‌ی خدماتی با کیفیت در یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کلینک‌ها بپردازد، پس با خیال راحت سلامت و زیبایی خود را به ما بسپارید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .