جستجو
Close this search box.

مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

آنچه در ادامه می‌خوانید

موهای زائد از جمله مشکلی است که افراد برای رفع آن اقدام می کنند. راه های فراوانی برای رفع موی زائد وجود دارد از جمله استفاده از ژیلت و یا کرم مو بر راه هایی هستند که افراد از آن ها استفاده می‌کنند. استفاده از لیزر مو زائد یکی از بهترین راه هایی که است که امروزه از آن استفاده می شود. لیزر موهای زائد لکستون مدل T011 از نمونه لیزرهایی است که استفاده از آن رایج بوده و بسیاری جهت رفع موهای زائد از آن استفاده می کنند. این مدل لیزر بسیار موثر بوده و می توانید با خیال راحت جهت از بین بردن موهای زائد بهره ببرید. با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در آن، در صورت استفاده صحیح تقریبا عوارضی ندارد.

لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011 یکی از بهترین و محبوبترین لیزرهای موجود در بازار بوده و بسیاری از افراد جهت رفع موهای زائد از آن استفاده می کنند. استفاده از لیزر برای مدت بسیار طولانی موهای شما را از بین می برد. استفاده از این دستگاه نسبت به سایر شیوه های حذف موهای زائد ماندگار بسیار طولانی تری دارد. لذا شما می توانید با یک بار استفاده از این دستگاه برای مدت چندین سال از شر موهای زائد خلاص شوید. این شیوه قبلا در کلینیک ها و توسط متخصصین با صرف هزینه های گزاف صورت می پذیرفت. اما امروزه با وجود دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011 بدون نیاز به مراجعه به کلینیک و تنها با تهیه این دستگاه، می توانید در خانه نیز این کار را به صورت شخصی انجام دهید. این دستگاه از همان روش تکنولوژی نوری کلینیک بهره می برد و در نتیجه نهایی فرقی با مراجعه به کلینیک ندارد.

ویژگی های لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

استفاده از لیزر موهای زائد لکستون مدل T011 بسیار راحت بوده و دارای ویژگی های مختلفی می‌باشد. یکی از این ویژگی های آن، بهره مندی از سیستم خنک کننده می باشد. یکی از ویژگی های کاربردی که این دستگاه از آن بهره می جوید استفاده از سیستم خنک کننده بسیار قوی می باشد که در آن تعبیه شده است. این ویژگی باعث می شود که در استفاده طولانی مدت افراد بدون احساس سوزش و درد بتوانند به رفع موهای زائد بپردازند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه کارایی دوگانه آن می باشد. کارایی دوگانه به این معنی می باشد که علاوه بر استفاده از آن جهت رفع موهای زائد می توانید جهت جوانسازی و رفع چین و چروک پوست از آن استفاده نمایید.

روش استفاده لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

برای استفاده صحیح از دستگاه به شکل زیر عمل نمایید تا نتیجه مورد نظر را از دستگاه بگیرید. برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک به مدت پانزده جلسه و در فواصل زمانی 5 روزه از آن استفاده نمایید. استفاده منظم و از دستگاه یکی از شرایط آن جهت دریافت کارایی مورد نظر می باشد. جهت استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011 برای رفع موهای زائد به صورت زیر عمل کنید. در ماه اول در فواصل زمانی 3 الی 5 روز از دستگاه استفاده نمایید. پس از گذشت یک ماه و در ماه دوم استفاده از دستگاه فواصل زمانی را به یک هفته تغییر دهید.

مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

به این معنی که در ماه دوم هر هفته یک بار از دستگاه استفاده نمایید. در این مرحله مشاهده می کنید که موهای شما نرم و نازک شده‌اند. و هنگام شست و شو شاهد فولیکول های سوخته می باشید. در ماه سوم هر دو هفته یک بار از دستگاه استفاده نمایید. در این مرحله می توانید مشاهده نمایید که دیگر موهای جدید رشد نمی کنند. و در انتها، در ماه چهارم استفاده نیز هر ماه یک بار از دستگاه استفاده نمایید. در این مرحله دیگر موهای زائد شما از بین رفته و شاهد توقف رشد آن ها می باشید. لازم به ذکر است برای گرفتن نتیجه مورد نظر استفاده منظم و بدون وقفه را از دستگاه را رعایت کنید.

نکات مهم حین استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

در هنگام استفاده از دستگاه بهتر است این نکات را مد نظر قرار دهید. بهتر است قبل از استفاده از دستگاه، موهای خود را به صورت کامل شیو کرده و سپس از آن استفاده نمایید. به دلیل اینکه اگر موهای خود را شیو نکنید موهایی که در هنگام برخورد اشعه می سوزند به شیشه دستگاه می چسبند و و شیشه حالت مات به خود می گیرد. در استفاده های طولانی و بعد از چندین هزار شات تاثیر آن کمتر می شود

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .