جستجو
Close this search box.

تزریق ژل لب مدل هالیوودی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

آنچه در ادامه می‌خوانید

لب ها نقش مهمی در زیباسازی صورت دارند و به همین دلیل تزریق ژل لب مدل هالیودی برای خانم ها اهمیت ویژه ای دارد. معمولا حالت لب ها به صورت ژنتیکی به افراد نسل بعد منتقل می شود.

اگر دقت کرده باشید اکثر اعضای یک خانواده دارای لب های یکسانی هستند. خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای تغییر حالت لب ها به وجود آمده است. تزریق ژل لب گزینه ای است که می توان به بهترین شکل ممکن از آن بهره برد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تزریق ژل به روش هالیوودی آشنا کنیم تا از مزیت های فوق العاده آن آگاه شوید.

فرم هالیوودی در لب ها چیست؟
امروزه مدل های مختلفی برای لب ها وجود دارد که هر کدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند. در واقع بر روی صورت هر کسی یک فرم خاص جواب می دهد و با او سازگاری دارد. یکی از مدل های مهمی که طرفداران زیادی به دست آورده برجسته کردن لب با فرم هالیوودی لب ها می باشد. همانطور که از نام این مدل مشخص است، بیشتر آن را در فیلم های سینمایی می توانید ببینید.

تزریق ژل لب مدل هالیودی

اکثر هنرپیشگان زن سینما این مدل خاص از لب را می پسندند و با آن بر روی پرده نمایش حاظر می شوند. همین مورد محبوبیت لب هالیوودی را چند برابر کرده و سایر خانم ها نیز به دنبال اجرای آن می باشند. در این روش لب بالا و لب پایین هر دو حجم بیشتری می گیرند تا به خوبی دیده شوند.

در این متد لب ها توجه بیننده را به خود جلب می کند و به همین علت تمرکز او از سایر قسمت های صورت برداشته می شود. نکته مهم این است که میزان تزریق ژل در لب بالا و لب پایین باید یکسان باشد تا زیبایی خاصی به آن ها هدیه کند.
ماندگاری ژل لب چقدر است؟
زمانی که ژل به داخل لب تزریق می شود پس از گذشت مدت زمان مشخصی جذب بدن می شود. به همین دلیل باید در زمان های تعیین شده برای تجدید آن اقدام کرد تا حالت هالیوودی خود را از دست ندهد.

مدت زمان تجدید برای افراد مختلف متفاوت است ولی به صورت میانگین ۶ ماه را در نظر می گیرند. در بعضی از افراد این زمان تا ۹ ماه نیز طول می کشد که نشان دهنده ماندگاری بالای ژل در بدن آن ها است. با این حال عوامل زیادی بر روی ماندگاری ژل تاثیر گذار هستند که در ادامه بخشی از آن ها را بیان خواهیم کرد.
مارک و برند ژل
شرکت های زیادی اقدام به تولید ژل می کنند و محصولات خود را روانه بازار می گردانند. در میان این تولیدکنندگان بخشی از آن ها از لحاظ کیفی بهتر هستند که باید به سراغ آن ها رفت. استفاده از برند معروف ژل می تواند خیال شما را از بابت گرفتن نتیجه نیز راحت کند. هر چقدر که کیفیت برند شما بالاتر باشد، مدت ماندگاری آن نیز بیشتر از حد معمول خواهد بود.
نوع ژل
ژل هایی که برای لب استفاده می شوند از عناصر مختلفی تشکیل شده اند. ژل های هیالورونیک اسید فقط می توانند بین ۶ تا ۹ ماه بر روی لب های شما باقی بمانند و سپس جذب خواهند شد. بعضی دیگر از ژل ها حالت نیمه دائمی دارند که بین یک تا دو سال ماندگاری خواهند داشت. ژل های دائمی نیز بیشتر از دو سال ماندگاری دارند.

البته هر چقدر که میزان ماندگاری ژل بیشتر می شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. در صورتی که مایل به استفاده از ژل های دائمی هستید باید هزینه بالاتری نیز پرداخت کنید.
میزان تزریق ژل
اگر مقدار ژل تزریقی به لب ها حجم کمی داشته باشد،‌ به زودی شما نیاز به تجدید دارید و باید دوباره مراجعه کنید. این در حالی است که اگر میزان ژل بالا باشد دیرتر جذب خواهد شد. در نتیجه در این حالت شما تا چندین ماه نیازی به تجدید دوباره ژل لب ها نخواهید داشت. برای اینکه بهترین تصمیم را بگیرید با متخصص این زمینه مشورت کنید تا راهنمایی های لازم را به شما بدهد.
شرایط بدنی فرد
نکته مهمی که باید به آن دقت نمایید شرایط بدنی فرد است. در واقع بدن هر کس در برابر ژل واکنش متفاوتی خواهد داشت. در بعضی از افراد میزان سوخت و ساز بدن بالا می باشد که به همین علت ژل تزریق شده سریع تر جذب می شود. در چنین وضعیتی شخص باید برای تجدید آن اقدام نماید. برخی دیگر از افراد هم متابولیسم پایین تری دارند که در این شرایط میزان ماندگاری ژل نیز افزایش می یابد.

توصیه های مهم قبل از تزریق ژل هالیوودی
قبل از اینکه عمل تزریق ژل انجام شود باید معاینه های اولیه توسط پزشک انجام گردد. در واقع با این معاینه از ایجاد عوارض احتمالی جلوگیری می شود و در صورت وجود مشکل برای حل آن اقدام انجام می گردد. نکته مهم درباره تزریق ژل لب،‌ بررسی کامل فرم صورت شخص است.

اگر کسی دارای صورت کوچک می باشد باید در هنگام تزریق ژل از حجم کمتری استفاده کند. اگر این تناسب به خوبی رعایت نشود، لب ها بزرگتر از سایر اجزای صورت دیده می شوند که باعث غیرطبیعی شدن چهره فرد خواهد شد. به صورت کلی لب بالایی باید عقب تر از لب پایینی باشد که این مورد باید در هنگام تزریق ژل رعایت شود. نکته مهم دیگر در تزریق ژل،‌ رعایت قرینگی در دو طرف لب است.

برای اینکه قرینگی با بهترین حالت ممکن اتفاق بیفتد حتما باید به یک کلینیک حرفه ای بروید تا نیاز شما را برطرف سازد. در بین ژل های مختلفی که برای تزریق انتخاب می شوند قطعا هیالورونیک اسید گزینه بهتری است زیرا عوارض کمتری دارد و با بدن انسان هماهنگی کاملی خواهد داشت.

همانطور که گفته شد مهارت پزشک در انجام تزریق ژل هالیوودی بسیار مهم است پس حتما به سراغ یک پزشک متخصص بروید. ایجاد لب های هالیوودی نیاز به مهارت بالایی دارد که پزشک باید کاملا بر این اصول مسلط باشد. امیدواریم که با رعایت کردن همه این توصیه ها بتوانید لب های هالیوودی زیبایی داشته باشید و زیبایی را به خود هدیه دهید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .