جستجو
Close this search box.

جوانسازی پوست با تزریق ژل

جوان سازی پوست با تزریق بوتاکس

آنچه در ادامه می‌خوانید

افزایش سن برای همه خانم ها یک چالش بزرگ محسوب می شود و همیشه سعی می کنند با راه های مختلف از عوارض افزایش سن در امان باشند. ایجاد چین و چروک یکی از مسائلی است که با بیشتر شدن سن خود را نمایان می کند. در چنین شرایطی همه خانم ها دوست دارند که پوست شاداب و جذابی داشته باشند. بر همین اساس امروزه جوان سازی پوست با تزریق ژل به شکل عمده ای انجام می شود و طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است.

در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با روش تزریق ژل بیشتر آشنا کنیم تا اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

علت ایجاد چین و چروک چیست؟

بافت صورت دارای یک حجم مشخصی از ماهیچه ها و چربی ها در کنار یکدیگر است. در سنین کودکی و جوانی تمامی این بافت ها حجم مناسبی دارند و از همین رو شما چین یا چروک را مشاهده نخواهید کرد. هر چقدر که زمان به جلو حرکت می کند، حجم بافت ها کم شده و در نهایت آثار چین و چروک بر روی صورت نمایان می شود.

در زیر پوست صورت یک لایه چربی وجود داردکه معمولا با افزایش سن کمتر شده و در نهایت از بین می رود. کم شدن ضخامت لایه چربی نیز باعث ایجاد چین و چروک در صورت خواهد شد. حضور بیش از حد در زیر نور خورشید هم می تواند منجر به چروک شدن پوست گردد. نور ماورا بنفش خورشید پیوندهای سلولی در بافت صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. در نتیجه پوست صورت حالت افتاده و آویزان پیدا می کند که در نتیجه باعث انواع چین و چروک خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد چروک می شود، مصرف بیش از حد دخانیات است. به صورت کلی دخانیات روند خونرسانی به بافت صورت را با اختلال مواجه می کند که در نتیجه در طولانی مدت چروک را تشدید می کند. انجام بعضی از عادات غلط و نادرست نیز می تواند روند پیری یا ایجاد چروک را تسریع کند. بعضی از افراد عادت دارند که شکلک خاصی را دربیاورند.

انجام مرتب این کارها باعث ایجاد خط و خطوط زیادی بر روی صورت فرد خواهد شد. در صورتی که شما بتوانید همه این عوامل مضر را کنار بگذارید، مسلما پوست سالمی خواهید داشت و از دیدن آن لذت خواهید برد. چنانچه به هر دلیلی پوست شما آسیب دیده و دچار چین و چروک شده است، جای نگرانی وجود ندارد چون با روش های درمانی این مشکل حل خواهد شد.

جوان سازی پوست با تزریق ژل

جوان شدن با تزریق ژل

ژل به ماده ای گفته می شود که ساختار طبیعی دارد و سازگاری کاملی با بدن انسان پیدا می کند. در بعضی از قسمت های پوست که دچار چین یا چروک شده است می توان ژل را تزریق نمود. در واقع این ماده جای چربی از دست رفته را پر می کند و در نتیجه چروک را به راحتی از بین می برد.

امروزه تزریق ژل شامل قسمت های مختلف صورت می شود. به این ژل مخصوص فیلر نیز گفته می شود که به معنای پرکننده است. فیلرها می توانند حالات سطحی صورت را نیز تغییر دهند و با کمک آن ها زاویه سازی نیز به خوبی انجام می شود.

در حال حاضر تزریق ژل به لب ها،‌گونه ها، چانه و زیر چشم ها بسیار رایج است و در اکثر کلینیک های زیبایی صورت می پذیرد. هزینه تزریق ژل در مقابل روش هایی مانند جراحی زیبایی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

همین قیمت مناسب باعث محبوبیت این روش در بین مردم شده و افراد زیادی را به سمت خود کشانده است. نکته دیگری که باید درباره فیلر بدانید این است که عوارض تزریق آن خیلی کم می باشد. این در حالی است که در عمل های جراحی شما با عوارض زیادی دست و پنجه نرم می کنید.

همچنین طول دوران نقاهت بعد از عمل نیز طولانی خواهد بود که شما را از انجام کارهای مختلف بازمی‌دارد. امروزه کلینیک های زیبایی به صورت هر روزه تزریق ژل و فیلر را در  برنامه خود دارند و این خدمت را به صورت ویژه ارائه می کنند.

ژل به صورت موضعی در قسمتی که چروک دارد تزریق می شود و کمبود حجم آن جبران خواهد شد. با توجه به اهمیت بسیار بالای زیبایی برای خانم ها، باید هر چند وقت یکبار این کار را انجام داد زیرا بعد از مدتی ممکن است فیلر جذب بدن شود.

کاربردهای متنوع ژل

شاید فکر کنید که تزریق ژل فقط برای رفع چروک مناسب است ولی باید بدانید که کاربردهای این ماده بسیار فراتر می باشد. ژل یا فیلر می تواند برای برجسته سازی قسمت های مختلف صورت نیز استفاده شود. معمولا برای برجسته کردن لب ها و گونه ها از ژل به وفور استفاده می شود.

نکته جالب ماجرا این است که ژل می تواند برای جوان سازی سایر قسمتهای بدن از جمله دست ها نیز مفید واقع گردد.

کسانی که دچار سیاهی و کم حجمی زیر چشم هستند نیز می توانند از تزریق ژل به عنوان یک راهکار مفید کمک بگیرند. همچنین با کمک فیلر یا ژل به راحتی لیفت ابرو را انجام داد و یک فرم فوق العاده زیبا برای آن ایجاد نمود. اگر دوست دارید که یک فرم خاص به بینی خود بدهید، به کار بردن ژل می تواند برای شما مفید باشد.

البته این راه برای کسانی پیشنهاد می شود که دارای بینی های کوچک و متوسط هستند. اکثر کسانی که بینی بزرگ دارند به کمک روش جراحی فرم آن را به شکل دلخواه در می‌آورند.

تزریق ژل چطور به جوانسازی پوست کمک میکند؟

اگر شما، قصد جوانسازی پوست با تزریق ژل را دارید، لازم است که قبل از این کار، با پزشک خود مشورت کنید. در جلساتی که بین پزشک و بیمار صورت میگیرد، سوابق پزشکی بیمار و هدف بیمار از تزریق ژل، مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر پوست صورت شما، دچار چین و چروک های فراوان باشد و یا میزان چربی پوست شما کم باشد، مقدار ژل تزریقی باید بیشتر باشد و ژل به تمام نواحی مد نظر تزریق شود. میزان ژل لازم برای جوانسازی پوست، در جلسات مشاوره بین بیمار و پزشک مشخص می شود.

تزریق ژل برای جوانسازی سبب پر شدن منافذ زیر پوستی و رفع چین و چروک های صورت می شود. برای این عمل، ناحیه تحت درمان به صورت موضعی با تزریق بی حسی، بی حس شده و سپس نواحی مد نظر، مورد تزریق ژل قرار می گیرد.

بعد از تزریق ژل، ناحیه های تحت درمان توسط پزشک مورد ماساژ قرار میگیرد تا ژل تزریقی به تمام نواحی مد نظر، پخش شود. پس از تزریق، اگر صورت شما کبود و یا دچار التهاب شد، میتوانید با کمپرس یخ، ناحیه مد نظر را آرام کنید. جوانسازی پوست با تزریق ژل، یکی از راه های از بین بردن چین و چروک صورت و شاداب کردن پوست صورت است.

تزریق ژل و فیلر چیست؟

ژل و فیلر، نوعی از پرکننده های زیر پوستی که این مواد از طریق تزریق، به زیر پوست وارد می شود. ژل و فیلر، از ترکیبات مختلف ساخته شده اند. تزریق این مواد، سبب شادابی پوست و افزایش حجم پوست در ناحیه های تحت تزریق می شود.

جوانسازی پوست با تزریق ژل و فیلر، سبب کاهش اثرات پیری و افزایش سن می شود. فیلر ها، از انواع مواد موجود در بدن جانداران و انسان ساخته میشود. در فلر ها، از مواد ساختنی و مصنوعی نیز استفاده شده است. تزریق ژل، معمولا به صورت سرپایی در مطب ها و کلینیک ها توسط متخصص پوست، مو و زیبایی انجام می شود.

تزریق ژل و فیلر، یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که برای رفع خط اخم، خط خنده و یا فرم دهی فک و گونه، انجام می شود. تزریق فیلر، به طور کلی به دو دسته تزریق چربی و تزریق ژل، تقسیم میشود. تزریق ژل، برا پر کردن قسمت های خالی در زیر پوست مانند چین و چروک های صورت، است.

جوانسازی پوست با تزریق ژل و فیلر، یکی از پر کاربرد ترین روش های جوان سازی پوست که سبب تغییرات چشمگیر در صورت فرد میشود. این عمل زیبایی، باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام گیرد زیرا درست انجام نشدن این عمل، سبب مشکلات پوستی در فرد مراجعه کننده، می شود.

انواع ژل مورد استفاده در تزریق ژل

ژل های تزریقی، انواع مختلفی دارند اما به طور کلی، به سه دسته ی ژل های مصنوعی، ژل های تشکیل شده از کلاژن و هیالورونیک اسید، تقسیم می شوند. هیالورونیک اسید را میتوان بهترین ماده ی تزریقی برای جوانسازی پوست دانست.

این ماده ی طبیعی، در حالت طبیعی در زیر پوست انسان وجود دارد و توسط بدن انسان ساخته می شود. نتیجه تزریق این نوع ژل برای رفع مشکلات پوستی، معمولا زود ظاهر می شود. لازم به ذکر است که مشاهده شدن نتایج تزریق ژل برای رفع مشکلات پوستی صورت، بستگی به سوخت و ساز بدن فرد و نوع و میزان ناحیه تحت درمان دارد.

تزریق هیالورونیک اسید به پوست، سبب تحریک کلاژن سازی پوست شده و در طی زمان، سبب کاهش چین و چروک صورت می شود. ژل های مصنوعی توسط مواد آزمایشگاهی ساخته شده است و مواد سازنده ی آن، معمولا در بدن وجود ندارد. جوانسازی پوست با تزریق ژل مصنوعی، شاید عوارض بیشتری داشته باشد اما این مواد، توسط بدن جذب نمی شوند و مدت زمان بیشتری حفظ خواهد شد.

ژل های تشکیل شده از کلاژن، معمولا از بدن گاو ساخته شده اند. این مواد، در صورت تزریق شاید سبب ایجاد حساسیت در بدن فرد مراجعه کننده شود به همین امر، مورد استقبال کمتری قرار گرفته است. این ماده، به صورت مصنوعی ساخته شده و برای رفع خط و خطوط در چهره افراد، مناسب است.

برترین برندهای تزریق ژل موجود در بازار

امروزه، جوانسازی پوست با تزریق ژل، یکی از راه های متداول جوانسازی پوست است که در در بیشتر کشور های جهان، استفاده می شود. شرکت های متعددی دست به تولید ژل های تزریقی زده اند که در این بین، شرکت های معروفی وجود دارد که ژل های مصرفی، معمولا ساخته شده توسط این شرکت ها هستند.

برند رستیلن، یکی از برندهای مشهور تولید کننده هیالورونیک اسید است که در محصولات این برند، از کیفیت ساخت بالایی بهره برده اند. محصولات این برند، بافتی نرم دارند و معمولا برای تزریق ژل به لب استفاده می شود. محصولات ارائه شده توسط برند رستیلن، معمولا بین 6 الی 12 ماه، ماندگاری دارند.

یکی دیگر از برند های معروف در این زمینه، برند ژوپیدرم است. ژل های ساخته شده توسط این شرکت، معمولا برای تزریق ژل به لب استفاده می شود. بافت ژل های ساخته شده توسط این برند، نسبت به ژل های ساخته شده توسط برند رستیلن، نرم تر است.

این فیلر ها، معمولا 9 الی 12 ماه ماندگاری دارد. ژل های تزریقی برای جوانسازی پوست با تزریق ژل، توسط برند های آمریکایی مانند Euflexxa ، Gel-One و Hyalgan تولید می شود. برند ALAYNA یکی از برند های معروف در این زمینه است که این برند، برای کشور های آلمان است.

برند ریووفیل از برند های کره ای است که در این زمینه، فعالیت دارد. ژل های ارائه شده توسط این شرکت ها، هر کدام برای تزریق در ناحیه ای خاص، استفاده می شود.

بهترین ژل تزریق صورت چیست؟

جوانسازی پوست با تزریق ژل، توسط متخصص پوست، مو و زیبایی در مطب ها و کلینیک ها انجام می شود. تزریق ژل، باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه صورت گیرد زیرا وجود مشکلات در این تزریق، سبب وجود آمدن مشکلات پوستی در فرد می شود.

معمولا افرادی که قصد تزریق ژل برای جوانسازی و شادابی پوست خود را دارند، از انواع ژل های تزریقی اطلاعی ندارند و همین امر سبب سردرگمی آنها می شود. مدل های مختلفی از ژل های تزریقی وجود دارد که هرکدام کاربرد های مختلفی دارند.

اگر شما قصد تزریق ژل را دارید، توصیه می شود قبل از انجام آن، با پزشک خود در مورد این موضوع، مشورت بنمایید. جوانسازی پوست با تزریق ژل، لازم است که با مواد مرغوب صورت گیرد، در صورت توجه نشدن به این موضوع، سبب ایجاد مشکلات پوستی در فرد می شود. مشورت با پزشک، سبب انتخاب بهتر و مناسب تر ژل تزریقی می شود.

کاندیداهای مناسب تزریق ژل و فیلر

معمولا، افرادی که برای این عمل، مراجعه می کنند، کاندیدا های مناسبی برای این عمل هستند. تزریق ژل و فیلر، مانند دیگر عمل های زیبایی، محدودیت هایی دارد. برای جوانسازی پوست با تزریق ژل، محدودیت جنسیتی وجود ندارد و مرد ها و زن ها میتوانند این عمل را انجام دهند.

نتیجه این عمل، در افرادی که از سیگار استفاده نمی کنند، بهتر ظاهر می شود. افرادی که وضعیت سلامتی خوبی دارند و مبتلا به بیماری های خونی و عصبی نیستند، نتایج بهتری را از این عمل، کسب می کنند. افرادی که آلرژی و حساسیت خاصی دارد، بهتر است قبل از عمل با پزشک خود در مورد این موضوع مشورت کنند.

یکی دیگر از عوامل مهم برای پدیدار شدن نتایج بهتر بعد از تزریق ژل به پوست، نوع پوست شما است. نتیجه جوانسازی پوست با تزریق ژل در پوست های خشک و چرب، کاملا متفاوت است.

این عمل نسبت به سایز عمل های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی، از محدودیت های کمتری بهره برده است اما توصیه می شود قبل از این عمل، با پزشک خود در مورد این موضوعات مشورت کنید تا مشکلات پوستی برای شما در حین عمل ویا بعد از عمل، رخ ندهد.

محدودیت سنی تزریق فیلر

افرادی که قصد جوانسازی پوست با تزریق ژل و فیلر را دارند، معمولا بیشتر از 30 سال سن دارند. قبل از سن 30 سالگی، به ندرت اتفاقی مانند خطوط عمیق پیشانی، خط اخم، خط خنده و انواع چین و چروک بر روی صورت فرد، می افتد.

لازم به ذکر است، قبل از 30 سالگی، ایجاد خطوط زیاد بر روی صورت، ممکن است اتفاق بیافتند و افرادی با سن کمتر از 30 سال به این عمل مراجعه کنند اما معمولا افراد مراجعه کننده، از میانگین سنی 30 سال به بالا بهره می برند.

جوانسازی پوست با تزریق ژل قبل از 18 سالگی توصیه نمی شود زیرا قبل از این سن، فرد شرابط ثابت و پایدار برای تزریق ژل را ندارد. برای این عمل، عجله ی بیش از حد برای شادابی پوست و زیبایی، ممکن است سبب مشکلات جبران ناپذیر در فرد شود.

بهتر است قبل از انجام این عمل، با پزشک خود مشورت بکنید تا مشکلات پوستی برای شما ایجاد نشود. ایجاد چین و چروک های پوستی، ممکن است در هر سنی ایجاد شود اما اگر قصد رفع آن را دارید، لازم داشتن حداقل سن 18 سال و نداشتن بیماری های خاص، از فاکتور های مهم قبل از تزریق ژل و فیلر برای رفع آنها است.

مراحل انجام تزریق ژل و فیلر

برای جوانسازی با تزریق ژل و فیلر، با مراحل متعددی را پشت سر بگذارید. در مرحله اول، لازم است جلسه ی مشاوره ای بین پزشک و فرد متقاضی صورت گیرد تا سوابق بیماری فرد و هدف فرد از این عمل، مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه لازم است به موضوعاتی مانند هدف و انتظار شما از این عمل زیبایی، سوابق دارویی و بیماری فرد، میزان و نوع تزریقی ژل و میزان ناحیه درمان، پرداخته شود. بعد از انجام جلسات مشاوره و بررسی میزان سلامت فرد متقاضی، ناحیه ی تزریق مشخص شده و مقدار مواد لازم، تهیه می شود.

در این مرحله، با تزریق بی حسی موضعی به ناحیه مد نظر، تزریق صورت می گیرد. سوزن ها به آرامی داخل پوست فرد شده و ژل و فیلر ها را به صورت آرام به زیر پوست، انتقال میدهد. بعد از تزریق، صورت بیمار مورد ماساژ توسط پزشک قرار میگیرد تا صورت بعد از تزریق، تقارن خود را پیدا کند و صورت نا متقارن نباشد.

بعد از این مرحله، جوانسازی پوست با تزریق ژل و فیلر به اتمام رسیده است و فرد لازم است چند روزی را از پوست خود در برابر آسیب های نور خورشید و سایر آسیب ها، مراقبت کند که در این مرحله، پزشک داروهایی را برای مراقبت از پوست فرد، تجویز میکند. برای بهره مندی از نتایج مطلوب بعد از تزریق، مراقبت های بعد از عمل لازم است.

مزایای تزریق ژل

تزریق ژل برای شادابی پوست، مزایای فراوانی برای پوست دارد. رفع خط خنده و اخم، یکی از فواید تزریق ژل است. جوانسازی پوست با تزریق ژل سبب رفع چین و چروک های اطراف چشم و لب می شود.

تزریق ژل سبب بهبود سیاهی و پف اطراف چشم و درمان گودی چشم می شود. از دیگر فواید تزریق ژل میتوان به، جوانسازی پوست دست ها و بهبود زیبایی آنها و فرم دهی فک و گونه ها اشاره کرد. این عمل، نیاز به جراحی و یا بی هوشی فرد متقاضی ندارد و معمولا سر پایی انجام می شود.

اگر شما، بعد از این عمل، از نتایج آن ناراضی هستید، امکان بازگشت و یا اصلاح وجود دارد. دوران نقاهت فرد بعد از عمل، کوتاه است. خطر مبتلا شدن فرد به مشکلات عفونی و یا بیماری های خاص پوستی در این عمل، وجود ندارد.

یکی از مزایای فوق العاده جوانسازی پوست با تزریق ژل، تغییرات صورت است که همین امر سبب افزایش اعتماد به نفس در فرد می شود.تزریق ژل و فیلر، یکی از عمل های زیبایی است که چهره ی بعد از عمل فرد، حالت مصنوعی به خود نمی گیرد و همان حالت طبیعی خود را حفظ می کند که همین امر سبب زیبایی دو برابر فرد بعد از عمل، می شود.

معایب تزریق ژل

این عمل، در حالت کلی سبب جوانسازی پوست و زیبا تر شدن فرد بعد از عمل می شود. جوانسازی پوست با تزریق ژل، معایب کمی دارد که میتوان به کبودی و خونریزی زیر پوستی در ناحیه های تحت درمان اشاره کرد که این موضوع بعد از یک هفته کاملا رفع می شود.

توصیه می شود که این عمل، توسط پزشکان ماهر و با تجربه صورت گیرد. اگر پزشک انجام دهنده در این زمینه مهارت های لازم را نداشته باشد، سبب آسیب به رگ های خونی در زیر پوست و یا ایجاد مشکلات پوستی می شود.

تزریق ژل های نامرغوب و غیر استاندارد، سبب بروز مشکلات خطرناک می شود که میتوان به ایجاد حساسیت و ایجاد قرمزی در ناحیه های تزریق شده، اشاره کرد. اگر بعد از عمل، فرد از فرم ایجاد شده ناراضی باشد، پزشک می تواند با ماساژ آن ها را رفع کرده و صورت را متقارن سازد.

اگر این صورت فرم مد نظر را بعد از تزریق و ماساژ نگرفته بود، پزشک می تواند یک بار دیگر تزریق را انجام دهد تا صورت فرم مناسب خود را بگیرد. برای به حداقل رساندن جوانسازی پوست با تزریق ژل، توصیه می شود که این عمل در مطب و کلینیک ها پیشرفته، توسط پزشکان ماهر و با تجربه انجام گیرد.

مراقبت های قبل و بعد تزریق ژل

لازم است که قبل از این تزریق ژل، با پزشک خود یک جلسه مشاوره داشته باشید. دارو های رقیق کننده خون و ضد التهاب، به مدت دوهفته قبل از عمل استفاده نکنید. برخی از مکمل های غذایی نباید در روزهای نزدیک به عمل مصرف شود.

درباره ی این موضوع، بهتر است که در جلسات مشاوره، با پزشک خود این موضوع را مطرح کنید. قبل از عمل، از مصرف مشروبات الکل خودداری بکنید. مصرف مشروبات الکلی و سیگار، سبب اختلال در بهبودی بیمار پس از عمل می شود.

توصیه می شود یکی روز قبل از تزریق، مصرف آنتی بیوتیک را شروع کنید زیرا همین امر سبب دفع عفونت در ناحیه های تحت درمان می شود. یک الی دو روز بعد از عمل، آب به ناحیه های تحت درمان نباید برسد پس توصیه میشود قبل از عمل، استحمام کنید.در صورت داشتن سوال در مورد مراقبت های قبل و بعد از جوانسازی پوست با تزریق ژل، میتوانید با پزشک خود در مورد این موضوع مشورت کنید.

مراقبت های پس از تزریق ژل

پس از تزریق، مراقبت های لازم است که سبب بهتر شدن نتیجه کار و رسیدن کمترین عوارض به ناحیه تحت درمان می شود. پس از تزریق، لازم است کمپرس یخ را در ناحیه های تحت درمان قرار دهید تا تورم و کبودی ناحیه ی تحت درمان، کاهش یابد. تا 2 الی 3 روز بعد از تزریق، از نوشیدن مایعات داغ مانند چای، خودداری کنید.

بعد از تزریق ژل، روزانه مقدار آب زیادی بنوشید و تا حد امکان، از نمک در غذاهایتان استفاده نکنید. استفاده از مغز ها و مواد مغذی، سبب بالا رفتن سرعت بهبودی شما بعد از عمل می شود. از انجام فعالیت های بدنی بعد از تزریق، پرهیز کنید.

برخورد آب و قرار گرفتن در حرارت بالا، سبب ایجاد مشکلات زیادی در ناحیه های تحت درمان می شود. بهتر است بعد از جوانسازی پوست با تزریق ژل، به گونه ای بخوابید که ناحیه های تحت درمان مورد فشار قرار نگیرید. فشار به نواحیه تزریق شده سبب از بین رفتن تقارن مواد تزریق شده می شود.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل برای شادابی و جوانسازی پوست، به عواملی بستگی دارد. ناحیه تحت درمان، یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر هزینه تزریق ژل است. گستردگی ناحیه تحت درمان و زیاد بودن میزان چین و چروک های ناحیه تحت درمان، سبب افزایش قیمت این عمل می شود.

ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند که توسط برند های مختلفی عرضه میشود. استفاده از ژل های مرغوب ارائه شده توسط برند های مشهور، سبب افزایش قیمت تزریق ژل می شود. یکی دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر هزینه جوانسازی پوست با تزریق ژل، تعداد تزریقات مورد نیاز به برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

افزایش دفعات تزریق و افزایش میزان مواد تزریقی، سبب افزایش قیمت این عمل زیبایی می شود. توصیه می شود که اگر قصد این عمل زیبایی را دارید، به سراغ مواد بی کیفیت و انجام این عمل با کمترین هزینه نروید زیرا ممکن است مشکلاتی جبران ناپذیر برای شما رخ دهد.

زمان ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

ماندگاری ژل بعد از تزریق، به عوامل مختلفی بستگی دارد. استفاده از ژل های مرغوب ساخته شده توسط برند های معروف، سبب ماندگاری بیشتر ژل در ناحیه های تحت درمان می شود.

معمولا ماندگاری ژل های تزریق شده، 9 الی 12 ماه است اما ممکن است در صورت استفاده از مواد مرغوب و تزریقات درست موارد در پوست، ماندگاری ژل به 18 الی 24 ماه برسد. لازم به ذکر است که این عمل، عملی است که دائمی نیست و لازم است فرد بعد از گذشت مدتی، دوباره مورد تزریق ژل قرار گیرد تا پوست فرد مورد افتادگی و یا بازگشت به حالت قبل از عمل خود، قرار نگیرد.

توصیه میشود اگر فرد قصد تزریق دوباره را دارد، 4 الی 6 ماه از تزریق اول بگذرد و بعد از آن تزریق دوم خود را انجام دهد. جوانسازی پوست با تزریق ژل، دائمی نبوده و لازم است که فرد برا حفظ پوست خود، تزریقات ژل را بعد از گذشت مدتی، دوباره انجام دهد.

نتیجه گیری

در بین روش های مختلفی که برای زیباسازی استفاده می شود، تزریق ژل جایگاه به خصوصی پیدا کرده است. با توجه به قیمت مناسب و عوارض کم این روش،‌ امروزه مراکز زیبایی مختلف آن را برای مردم به انجام می رسانند.

معمولا بعد از تزریق ژل باید تا چند روز قرص های کاهش التهاب مصرف شود تا مشکلاتی مانند تاول زدن اتفاق نیفتد. پزشک معالج شما به خوبی به همه این امور اشراف دارد و به شما برای داشتن یک ظاهر زیبا کمک خواهد کرد. مراقبت های ویژه پوستی می تواند پیری را تا سال ها به تاخیر بیندازد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .