جستجو
Close this search box.

جوان سازی پوست با کربوکسی تراپی

جوان سازی پوست با تزریق ژل

آنچه در ادامه می‌خوانید

یکی از مواردی که بشر همواره به فکر آن بوده را می‌توان زیبایی صورت و پوست دانست، موردی که انسان همیشه به دنبال روش‌های مختلفی بوده تا بتواند با انجام آن‌ها به زیبایی هرچه بیشتر و جوان سازی پوست خود بپردازد.جوان سازی پوست با کربوکسی تراپی مدرن ترین روش جوانسازی است .

این مورد در طول تاریخ و دهه‌های اخیر شاهد استقبال بیشتر بوده و به همین علت نیز روش‌های بهینه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته‌اند کارآمد باشند. یکی از انواع متد‌های جدید درمانی که توسط متخصصین مورد استفاده و بررسی قرار گرفته و چندی می‌شود که شاهد استفاده از آن برای عموم مردم هستیم را می‌توان کربوکسی تراپی دانست.

جوان سازی پوست با کربوکسی تراپی

چرا جوان سازی با کربوکسی تراپی ؟

این روش با داشتن کمترین میزان عوارض، همراه با ویژگی‌های جذاب دیگری نظیر نبود نیاز به جراحی و بیهوشی توانسته علاوه بر بازگرداندن زیبایی از دست رفته شخص و زیبا‌سازی پوست او، به راحتی انجام شود و لذا محبوبیت آن به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. ا

ما کربوکسی تراپی چیست؟ در چه مواقعی از این درمان استفاده می‌شود؟ آیا با استفاده از این روش شاهد خطرات و عوارض جانبی هستیم؟ این درمان در چند مرحله و به چه شکل طی می‌شود؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این رابطه بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با جوان سازی پوست با کربوکسی تراپی بدست بیاورید.

کربوکسی تراپی چیست؟

در آغاز مقاله با ما همراه باشید تا به مهمترین سوال یعنی کربوکسی تراپی چیست بپردازیم و پاسخ کاملی را به شما ارائه دهیم. سال 1930 بود که در کشور فرانسه شاهد پایه‌گذاری این روش درمانی بودیم، در اصل در آن زمان محققان متوجه شدند.

زمانی که شما به حمام کردن یا شنا در آب‌هایی می‌پردازید که دارای درصد بالایی از گاز دی اکسید کربن هستند، این مورد باعث می‌شود که علاوه بر درمان شدن سریع‌تر زخم‌های شما، با استفاده از این گاز می‌توان به زیباسازی پوست نیز کمک فراوانی کرد.

به همین علت محققین با گذاشتن وقت و تلاش فراوان بر روی این موضع به این نتیجه رسیدند که می‌توان از آن در صنعت‌های درمانی مختلفی استفاده کرد.

سابقه کربوکسی تراپی

در دهه‌های گذشته شاهد این موضوع بودیم که از این روش برای درمان بیماری‌های قلبی و مشکلات جدی استفاده می‌شود. در سال 1995 بود که بالاخره شخصی از کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روش‌های جوانسازی پوست استفاده کرد و در همان زمان این روش درمانی جایگاه خود را در میان روش‌های زیبا‌سازی باز کرد.

در آن زمان نیز شاهد این مورد بودیم که استفاده‌ی اصلی این روش درمانی برای از بین بردن چربی‌های موضعی و جوانسازی بود. حال با گذشت زمان امروزه شاهد استفاده‌های بیشتری از این گاز و روش کربوکسی تراپی هستیم که باعث شده‌اند به نحوی تحولی در زیباسازی بوجود آید.

جوان سازی پوست

از کربوکسی تراپی در چه مواردی استفاده می‌شود؟

استفاده از روش درمانی کربوکسی محبوبیت زیادی پیدا کرده و همانطور که گفتیم به علت جذابیت بالا و داشتن ویژگی‌‌های متعدد شاهد این مورد هستیم که در موارد مختلفی نیز از آن استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین مواردی بپردازیم که در آن از درمان کربوکسی استفاده شده و توانسته‌اند نتیجه‌ی مثبتی نیز بدست بیاورند.

  • استفاده برای از بین بردن تیرگی دور چشم
  • از بین بردن جای زخم‌های عروقی
  • استفاده برای کاهش چین و چروک‌های پوستی
  • از بین بردن جای جوش و آکنه
  • استفاده برای جوانسازی پوست
  • استفاده برای درمان و رفع نمودن ناهمواری‌های پوست
  • حل مشکل افتادگی و شل شدن پوست
  • استفاده برای درمان سلولیت
  • استفاده برای کاهش موضعی چربی بدون لیپوساکشن
  • می‌توان با استفاده از این روش بخ از بین بردن ترک‌های ناشی از بارداری پرداخت
  • استفاده برای از بین بردن جای زخم

کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست

همانطور که متوجه شدید می‌توان کربوکسی تراپی را یکی از بهترین روش‌هایی دانست که برای زیباسازی از آن استفاده می‌شود. موردی که می‌توان از آن برای زیباسازی و جوانسازی پوست نیز استفاده کرد و می‌توان مشکلات، زخم‌ها و چروک‌های پوست را به راحتی از بین ببرد و شما را با لذت داشتن پوستی زیبا و نرم همراه کند.

استفاده از این روش در کشور‌های اروپایی بسیار محبوبیت دارد و از آن برای لاغری نیز استفاده می‌شود، چرا که قدرت این روش و گاز برای از بین بردن چربی‌‌های مقاوم بدن بسیار بالا می‌باشد و پس از تزریق این گازسلول‌های چربی بدن آزاد می‌شوند.

مشکلاتی که کربوکسی تراپی رد صورت حل می‌کند؟

همانطور که متوجه شدید استفاده از کربوکسی تراپی تنوع زیادی دارد و در بخش‌های مختلف بدن و حتی بیماری‌های متفاوت شاهد استفاده از این روش درمانی هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به ذکر بیماری‌های بپردازیم که شما با استفاده از این روش درمانی می‌توانید آن مشکلات در صورت خود را حل کنید.

  • حل مشکلاتی نظیر چین و چروک پوست که با تحریک کلاژن برطرف می‌شود
  • چین و چروک دور لب به دلیل تحریک کلاژن بهبود می‌یابد
  • افتادگی پوست در ناحیه فک به دلیل بازسازی کلاژن جدید و انقباض چین و چروک برطرف می‌شود
  • همچنین چروک‌های گردن با تحریک کلاژن از بین می‌رود
  • با کاهش چربی و سفت شدن پوست غبغب رفع می‌شود
  • با استفاده از این روش، گونه‌ها و صورت چاق زیبا‌تر می‌شوند و حالت بد خود را از دست می‌دهند
  • چروک‌های لاله گوش با تحریک کلاژن بهبود می‌یابد
  • جوانسازی و رفع چین و چروک سینه با تحریک کلاژن
  • حل افتادگی ابرو به دلیل باسازی کلاژن تازه و انقباض خطوط بهبود می‌یابد

نتیجه گیری

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با جوان سازی پوست با کربوکسی تراپی، فواید و ویژگی‌های این روش درمانی و همچنین خطرات آن بدست آورده باشید.

ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این روش درمانی پیشرفته بپردازیم تا شما بتوانید با مقایسه‌ی آن به نسبت دیگر روش‌‌های سنتی و مورد استفاده متخصصین بهترین گزینه‌ی ممکن بر اساس معیار و سلیقه‌ی خود را انتخاب کنید.

برای داشتن بهترین تجربه از روش‌های درمانی زیبایی می‌توانید سلامت و صورت خود را به کلنیک ایرانیان بسپارید تا با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا زیر دست متخصصین حرفه‌ای به درمان و زیباسازی شما بپردازیم.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .