جستجو
Close this search box.

کاشت مو با سلولهای بنیادی

بهترین زمان کاشت مو

آنچه در ادامه می‌خوانید

ریزش مو را می‌توان موردی دانست که در درصد زیادی از افراد رخ می‌دهد و بعضاً شاهد هستیم که به دلایل مختلف این مورد حتی از 20 سالگی آغاز شده که می‌تواند موجب رخ داد مشکلات زیادی برای فرد شود. در این زمان بیمار با مراجعه به متخصص و پزشک فعال در این زمینه در مرحله‌ی اول معاینه می‌شود و سپس به تجویز متخصص مصرف داروهای مختلفی را آغاز خواهد کرد و اگر نیاز به کاشت مو باشد از این خدمت نیز بهره مند خواهد شد. اما این راه حل علاوه بر اینکه به صورت طولانی مدت اثر بخش است، ممکن است بر روی افرادی اثر نداشته باشد یا پس از انجام آن به صورت چند روز بیمار از پیگیری درمان به کل منصرف شود.

در کلنیک ایرانیان کاشت مو با سلولهای بنیادی انجام نمیشود

هضم این موضوع که یک فرد در جوانی خود موهایش را از دست دهد اصلاً ساده نیست و تأثیر بسیار زیادی بر روی اعتماد به نفس و جاذبه‌ی او خواهد گذاشت، لذا ممکن است زندگی او به کل دچار تغییراتی بنیادی شود. به همین علت شاهد استفاده از روش کاشت مو هستیم که توانسته است نتایج بسیار خوبی را به نمایش بگذارد، تا جایی که هر روزه شاهد بوجود آمدن راه‌های بهینه‌تر و پیشرفته‌تر از این درمان هستیم. می‌توان کاشت مو را یکی از قطعی‌ترین روش‌های درمانی برای حل یا پیشگیری از ریزش مو دانست که توانسته با پیشرفت هر روزه‌ی خود با صنعت علم، به یکی از بهترین‌ها تبدیل شود.

این مورد تا جایی پیشرفت داشته که امروزه شاهد این هستیم که سلول‌های بنیادی نیز پای خود را به این ماجرا باز کرده‌اند و با تلاش متخصصین و فعالان این زمینه در طولانی مدت توانسته‌اند به شکلی بهینه روش درمانی کاشت مو با سلول‌های بنیادی را عملی کنند. حال ممکن است سوالات مختلفی در این رابطه برای شما بوجود بیاید.

کاشت مو با سلول‌های بنیادی چیست؟ فواید و ویژگی‌های آن کدامند؟ این روش برای چه کسانی مناسب است؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با کاشت مو با سلول‌های بنیادی بپردازیم تا شما دانش حداقلی در این موضع بدست بیاورید.

در کلنیک ایرانیان کاشت مو با سلولهای بنیادی انجام نمیشود

سلول بنیادی چیست؟

سلول‌های بنیادی در اصل قابلیت رشد در بخش‌های مختلفی از بدن را دارند و دانشمندان و متخصصین از این روش برای درمان مشکلات و بیماری‌های مختلف استفاده می‌کنند. این سلول‌ها غیر تخصصی هستند که قادر به انجام برخی از کار‌ها در بدن ما نیستند. اما وظیفه‌ی اصلی آن‌ها ایجاد، تقسیم و تولید سلول‌های جدید می‌باشد که آن را به صورت تمام و کمال انجام می‌دهند. در اصل زمانی که این سلول‌ها برای درمان استفاده می‌شوند آن‌ها به جایگزینی بافت‌های آسیب دیده به ترمیم بافت‌های خاص بدن کمک می‌کنند، البته در مواقع دیگر نیز شاهد استفاده از این روش درمانی برای تولید و تکثیر هستیم.

بعد از عمل کاشت مو وضعیت بیمار چگونه خواهد بود؟

زمانی که بیمار از مطلب دکتر مرخص می‌شود و عمل کاشت مو بر روی او انجام شده است نیازمند در نظر گرفتن مواردی می‌باشد که متخصص به او تجویز کرده است. اما در نظر داشته باشید که پس از عمل نیازی نیست شما زمان طولانی را به بهبود خود اختصاص دهید، فقط کافیست مقداری مراقب وضعیت موهای خود باشد.

همچنین مورد دیگر در رابطه با درد حین عمل و بعد از آن می‌باشد که به گفته‌ی متخصصین شاهد از بین رفتن آن طی یک هفته‌ی اول بعد از عمل خواهیم بود. زمانی که شما به انجام عمل می‌پردازید باید تا یک هفته بعد از آن از انجام هر گونه فعالیت بدنی و ورزش یا فشار وارد کردن به بدن خودتان بپردازید، همچنین قابل توجه است که بعضاً بیمار در ناحیه‌ی کاشته شدن یا استخراج بافت نمونه شاهد بوجود آمدن کمی جای زخم می‌باشد.

چه شرایطی برای استفاده از روش سلول‌های بنیادی مورد نیاز است؟

به صورت کلی شاهد این مورد هستیم که تمامی افراد می‌توانند برای بهبود وضعیت سلامت مو‌های خود و همچنین افزایش ضخامت و تراکم آن‌ها از روش پیشرفته سلول‌های بنیادی استفاده کنند، همچنین استفاده از این روش برای افرادی که موهای کم پشت دارند بسیار ایده‌آل می‌باشد. اما زمانی که افراد دارای حداقل مو هستند و به اصطلاح دارای سری طاس می‌باشند بهتر است از این روش استفاده نکنند. در بخش زیر به ذکر افرادی پرداخته‌ایم که استفاده از روش مذکور برای آن‌ها بسیار مفید خواهد بود:

  • افرادی که دارای ریزش مو به شدت حساس و پیشرفته هستند
  • افرادی که دارای بانک موی ضعیف هستند
  • کسانی که از روش سنتی کاشت مو استفاده نمی‌کنند
  • کسانی که با استفاده از دارو‌ها حساسیت دارند

کاشت مو با سلولهای بنیادی

مزایای کاشت مو به روش سلول های بنیادی چیست؟

استفاده از روش کاشت موی سلول‌های بنیادی دارای فواید و ویژگی‌های مختلفی می‌باشد که هر کدام به علت کاربرد مختلف توانسته‌اند مورد استفاده قرار گیرند. شاید بتوانید علت محبوبیت بالای این روش را ویژگی‌های آن دانست که باعث شده‌اند دست بیمار و متخصص در استفاده از کاشت مو به روش سلول‌های بنیادی بسیار باز باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر

مهمترین مزایا و ویژگی‌های کاشت مو به روش سلول‌های بنیادی بپردازیم:

  • نتایج آن به صورت طبیعی رخ می‌دهد و در زمان‌های طولانی مدت باقی می‌ماند
  • با استفاده از این روش می‌توان به بازسازی فولیکول‌های طبیعی مو پرداخت
  • با استفاده از این روش درمانی می‌توانید الگوی طاسی مردانه و زنانه را حل کنید
  • بدون درد و مشکلات می‌توانید حجم و ضخامت موی سر را افزایش دهید
  • روش درمانی به کار رفته در مدت کوتاه نتیجه می‌دهد
  • بدون ایجاد زخم و همچنین برای درمان سوختگی مناسب است

در کلنیک ایرانیان کاشت مو با سلولهای بنیادی انجام نمیشود

عوارض جانبی کاشت مو سلول بنیادی

آخرین موردی که در رابطه با کاشت مو با استفاده از سلول‌های بنیادی اهمیت دارد، عوارض جانبی آن می‌باشد که به مانند روش‌های دیگر کاشت مو بوده و تفاوت آنچنانی ندارد. به مانند دیگر روش‌های درمانی شاهد احتمال رخ داد خونریزی یا عفونت در محل آزمایش و تزریق هستیم.
ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با کاشت مو با سلول‌های بنیادی بدست بیاورید.

ما سعی داشتیم تا با اشاره به مهمترین موارد در رابطه با سلول‌های بنیادی به شما اطلاعات کاملی در اینباره بدهیم. اگر که به فکر کاشت مو هستید و به دنبال کلینکی می‌گردید که بهترین متخصصین را داشته باشد و برای روش‌های درمانی خود از تکنولوژی‌های روز استفاده کند می‌توانید با پشتیبانی تلفنی کلینک ایرانیان ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات بیشتری در این رابطه بدست بیاورید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .