جستجو
Close this search box.

لیزر موهای زائد فواید و مضرات

مشخصات دستگاه لیزر موهای زائد لکستون مدل T011

آنچه در ادامه می‌خوانید

امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن راه های زیادی پیشنهاد می شود که هرکدام از آنها دارای مزیت و معایب خاص خود هستند. برای اینکه بتوانید بهترین از بین روش های مختلف بهترین را برای خود انتخاب کنید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش عالی است که در سال های اخیر به شدت رواج یافته است. در این مقاله شما از فواید و مضرات لیزر موهای زائد آگاه میشوید.

با توجه به مزایای فراوان این روش، انجام آن را به همه افراد پیشنهاد می کنیم. برای اینکه بهتر با لیزر موهای زائد آشنا شوید، در ادامه به بررسی تمامی مزیتها و معایب می پردازیم.

فواید لیزر برای موهای زائد

در بین انواع روش ها برای از بین بردن موی زائد، لیزر کردن بیشتر از هر روش دیگری جواب می دهد. زمانی که عمل لیزر به اتمام می رسد، تمامی موهای موجود بر روی سطح پوست از بین می روند. میزان کارایی این روش از سایر موارد همچون شیو کردن و استفاده از کرم های موبر بیشتر است. خوشبختانه در روش لیزر شما عوارضی همچون ایجاد زخم را نخواهید داشت.

لیزر موهای زائد فواید و مضرات

همچنین میزان کارایی آن بسیار بالاتر بوده و نسبت به سایر موارد اثرگذاری بهتری دارد. در صورتی که جلسات لیزر به صورت مرتب و پشت سر هم برگزار شود، میزان موهای زائد کمتر می شود و ریشه آن ها تضعیف خواهد شد. مدت زمان جلسات لیزر بین نیم تا یک ساعت است و بستگی یه منطقه مورد نظر برای لیزر کردن دارد. به طور قطع اگر بخواهید کل بدن را لیزر کنید، حدود یک ساعت زمان برای آن لازم خواهد بود.

استفاده از این روش بدون درد است و به همین علت بیشتر خانم  ها از آن به عنوان یک راهکار مناسب استفاده می کنند. عوارض جانبی لیزر نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است و به همین علت هر ساله تعداد زیادی از افراد برای انجام آن به کلینیک ها مراجعه می کنند. بعد از گذشت مدت زمان مشخصی موهای زبر حالت کرکی پیدا می کنند و زمانی که جلسات بعدی را می روید، موهای زائد به صورت کلی از بین خواهند رفت. در واقع ادامه دادن جلسات باعث سوخته شدن پیازچه مو می شود و نتیجه خارق العاده ای را خلق خواهد کرد. دستگاه لیزر به کار رفته در کلینیک ها از برندهای مختلفی ساخته شده که هر کدام از آن ها کارایی مربوط به خود را خواهند داشت.

عوارض و مضرات لیزر موهای زائد

با اینکه لیزر موهای زائد فواید بسیار زیادی به دنبال دارد، ولی با این حال ممکن است عوارضی را برای شما داشته باشد. دستگاه لیزر فقط موهایی که رنگ سیاه دارند را شناسایی کرده و آن ها را از بین می برد. بر همین اساس موهای رنگ شده یا زرد و قهوه ای به خوبی با این دستگاه از بین نمی  روند و باید در کنار لیزر از یک راه جایگزین نیز استفاده کرد. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید این است که درمان با این روش ممکن است زمان بیشتری ببرد. اکثر افراد برای اینکه بتوانند دوره درمانی خود را کامل کنند، باید حدود یکسال زمان بگذارند که این موضوع برای همه افراد قابل تحمل نیست. نکته دیگری که باید بدانید نوع پوست فرد است.

بعضی از افراد دارای پوست حساس هستند که به همین علت بر اثر پرتو لیزر دچار التهاب خواهند شد. البته مقدار التهاب زیاد نیست و معمولا بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. انجام لیزر برای شما حتما باید توسط یک تکنسین حرفه ای و کاربلد انجام شود تا میزان عوارض لیزر موهای زائد به کمترین حد ممکن برسد. برای اینکه از این موضوع اطمینان حاصل کنید بهتر است که به کلینیک ایرانیان بروید.

این مرکز تمامی استانداردهای لازم برای کار را دارا است و تکنسین های آن نیز در کار خود حرفه ای هستند. بعضی از افراد از سوخته شدن پوست خود بعد از لیزر گله می کنند که برای جلوگیری از این موضوع باید از کرم های مخصوص استفاده کرد. این کرم ها می تواند میزان سوختگی و التهاب را به کمترین حد برساند و سلامت شما را تضمین خواهد کرد.

سخن پایانی

از بین بردن موهای زائد بدن همواره از مهم ترین دغدغه ها برای خانم ها بوده است. با توجه به مشکلاتی که روش های قدیمی همچون شیو کردن دارند، می توان از گزینه های بهتری همچون لیزر استفاده کرد. مسلما این روش نیز دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است که هر کس با بررسی آن ها به تصمیم نهایی خواهد رسید. اگر دوست دارید که هر چه سریع تر از شر موهای زائد خلاص شوید، استفاده از لیزر یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

 

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .