جستجو
Close this search box.

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد ضرر دارد یا نه؟

آنچه در ادامه می‌خوانید

از گذشته تا به حال شاهد این بوده‌ایم که افراد به دنبال روش‌هایی بوده‌اند که بتوانند به حذف یا کاهش موهای بدن خود بپردازند. حال در زمانی هستیم که با پیشرفت هرچه بیشتر تکنولوژی‌های بکار رفته این مورد نیز ممکن شده است و با وجود انواع روش‌های مختلف برای لیزر مو، گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارند. یکی از انواع روش‌های محبوب که امروزه توسط افراد زیادی استفاده می‌شود را می‌‌توان استفاده از دستگاه لیزر مو الکساندرایت دانست. این دستگاه با داشتن ویژگی‌ها و مزایای مختلف از قبیل راحتی در استفاده توانسته به پرکاربردترین لیزری تبدیل شود که برای حل مشکل موهای زائد از آن استفاده می‌شود. قابل توجه است که دستگاه الکساندرایت دارای طول موج کمتر 755 نانومتر به نسبت طول موج مادون قرمز می‌باشد. در اصل می‌توان اینگونه گفت که دستگاه لیزر الکس روشی دائمی است که شما می‌توانید با استفاده از آن به صورت موثر اقدام به حذف مو‌های بدن خود کنید. حال اگه به دنبال اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با لیزر مو با دستگاه الکساندرایت بپردازیم.

لیزر مو با دستگاه الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت چیست؟

همانطور که گفتیم این دستگاه مخصوص به حذف مو‌های زائد بدن می‌باشد و همچنین با داشتن پوشش‌دهی وسیع و سرعت تکرار بالا بسیار کاربردی و کارآمد می‌باشد. در اصل لیزر دستگاه لیزر الکساندرایت را می‌توان یکی از سریع‌ترین لیزر‌هایی دانست که امروزه توسط عموم متخصصین و افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود و توانسته به محبوبیت زیادی بین فعالان این زمینه دست پیدا کند. قابل توجه است که این دستگاه از کریستال الکساندرایت به عنوان واسطه یا منبع لیزر خود استفاده می‌کند و همچنین با تولید موج نور خاصی در طیف مادون قرمز و 755 نانومتری می‌تواند به حذف موهای زائد بپردازد.

انواع لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت به علت محبوبیت فراوان و داشتن کاربرد‌های وسیع، در انواع مختلفی وجود دارد و شرکت‌های مختلفی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های در دسترس خود به ساخت و توزیع دستگاه‌های مذکور پرداخته‌اند. حال در بخش زیر با ما همراه باشید تا به سه مورد از آن‌ها اشاره کنیم.

لیزر آریون

از سریع‌ترین و قدرتمند‌ترین دستگاه‌های لیزر الکساندرایت جهان را می‌توان این مورد دانست که با طول موج استاندارد می‌تواند به رفع دائمی موهای زائد نوع I – IV بپردازد. همچنین قابل توجه است که با داشتن تغییرپذیری طول پالس و اندازه اسپات از بهترین‌های این لیست است.

لیزر آلما

نوع دوم دستگاه لیزر را می‌توان آلما دانست که در طیف وسیعی از بیماران و انواع موهای زائد استفاده می‌شود. شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید به راحتی به از بین بردن موهای زائد بپردازید و بهترین نتیجه‌ی بالینی را دریافت کنید.

لیزر کوترا

آخرین دستگاه نیز لیزر کوترا می‌باشد که بیشتر، مورد استفاده‌ی آقایان قرار می‌گیرد و با استفاده از لیزر کوترا (Cutera) می‌توانند پوستی صاف و بدون مو داشته باشند. استفاده‌ی اصلی این دستگاه را می‌توان برای از بین برند همیشگی موهای زائد دانست که برای انواع پوست مناسب است. همچنین اگر که به فکر خرید یا دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات ما هستید بهتر است با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

مزایای استفاده از الکساندرایت

استفاده از دستگاه الکساندرایت برای لیزر موهای زائد دارای مزایای زیادی است که وجود هر کدام باعث شده است که افراد مختلفی به استفاده از این دستگاه ترغیب شوند. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به شرح تعداد از آن‌ها بپردازیم:

در اصل استفاده از دستگاه الکساندرایت سریع‌ترین روش از بین بردن موهای زائد می‌باشد.

  • مناسب برای موهای نازک‌تر و بدن‌های ضعیف
  • مناسب برای بیمارانی با پوست روشن تا زیتونی رنگ
  • بدون نیاز به تعداد زياد جلسات درمان
  • پوشش‌دهی ناحیه‌های وسیعی از پوست
  • تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی
  • موثر برای طیف وسیعی از انواع پوست از تون سفید تا زیتونی
  • شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید به پوشش‌دهی وسیع بپردازید و با سرعت تکرار بالا کار خود را انجام دهید.
  • می‌توانید به درمان سریع ناحیه‌های بزرگ بپردازید، برای مثال بخش پشتی بدن کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت بده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با لیزر مو با دستگاه الکساندرایت و همچنین انواع مختلف دستگاه‌های مذکور بدست بیاورید. همانطور که اشاره کردیم هر کدام یک از دستگاه‌ها با داشتن ویژگی‌های متفاوت و جذاب خود، برای افراد مختلفی مناسب هستند و لذا ممکن است برای شما مناسب نباشند. اگر که به فکر دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه لیزر مو و دستگاه الکساندرایت هستید بهتر است با بخش پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

 

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .