جستجو
Close this search box.
دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور

لیزر سایناشور الیت پلاس

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس بـا دو طــول مــوج الکسانـدرایت و اِن دی یَگ دستگاهی منحصر به فرد و با سرعت بسیـار بالا که به‌راحتی برای رفع موهای زائد در تایپ­ های پوستی مختلف مورد استـفاده قرار می گیرد. بـا توجه به اینکه در این دستگاه از دو نوع طول موج استفاده می­ شود، افـرادی که پوست خـود را با آفتـاب یا سولاریـوم برنـزه کـرده انـد به‌راحتـی می توانند از این لیزر استفاده کنند. این دستگاه گلد استاندارد لیزر مو های زائد در دنیاست.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

از بین بردن موهای زائد

پزشک معالج
تعداد جلسات

6 تا 8 جلسه (با توجه به ضخامت و تراکم مو)

ماندگاری
ماندگاری

در صورت تمدید تک جلسه های سالانه دائمی

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

بعد از هر جلسه و نتیجه اصلی بعد از جلسه 4 ام

دوره نقاهت
دوره نقاهت

ندارد

عوارض
عوارض

ندارد

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا لیزر سایناشور الیت پلاس

معایب لیزر سایناشور الیت پلاس

دارای طول موج الکس و اندیاک

مناسب پوست های روشن و برنزه

بدون تماس مستقیم باپوست

رفع مو های ضخیم و نازک

کولینگ قدرتمند

دارای تاییدیه FDA آمریکا

چرا لیزر سایناشور الیت پلاس در کلینیک های ایرانیان؟

دارای تاییدیه FDA آمریکا

تکنولوژی لیزرهای Alex + ND-yag

مناسب پوست های برنزه و روشن

رفع موهای ضخیم و نازک

دارای کولینگ قوی و بدون درد

اثربخشی بالا و تعداد جلسات کم

آنچه در این مطلب می خوانید

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس چیست؟

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه الیت پلاس آن را به گزینه ای امن برای لیزر موهای زائد یا دیگر کابردهای پزشکی زیبایی در سراسر جهان تبدیل کرده است؛ اما اگر بخواهیم دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس را به طور مختصر معرفی کنیم؛ باید بگوییم که این دستگاه با بهره گیری از دو نوع لیزر به نام های الکساندرایت (Alexandrite) و ان دی یگ (Nd:YAG) دارای قدرت و سرعت عملکرد بسیار بالا در درمان بیماری ها و مشکلات پوستی و نیز از بین بردن موهای زائد بدن می باشد.

ساخت کشور آمریکا
سیستم ضددرد کولینگ پیشرفته
مناسب پوست تیره و روشن
تکنولوژی Alex + Nd-yag

تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس موجب می شود این دستگاه در هنگام کار کردن فقط و فقط بافت هدف را مورد اصابت قرار دهد و در نتیجه انرژی لیزر آسیبی به بافت های مجاور وارد نکند. تمرکز انرژی لیزر الیت پلاس روی ناحیه هدف و نادیده گرفتن نواحی اطراف توسط دستگاه موجب می شود میزان اثرگذاری روی ناحیه موردنظر به حداکثر برسد و سرعت عملکرد دستگاه به طرز حیرت آوری افزایش یابد.

دستگاه لیزر سایناشور ساخت کجاست ؟

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس ساخت کمپانی آمریکایی سایناشور Cynosure می باشد. تخصص اصلی کمپانی آمریکایی سایناشور که آن را تبدیل به یک برند جهانی کرده است؛ ساخت دستگاه های لیزر با کابردهای درمانی و زیبایی است. در واقع اگر بگوییم کمپانی سایناشور بزرگ ترین تولیدکننده دستگاه های لیزر در جهان است؛ اغراق نکرده ایم.

بیشتر بخوانید:دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا؟

کمپانی سایناشور از سال 1991 شروع به فعالیت کرده و دارای بیش از سه دهه تجربه در حوزه ساخت دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پزشکی است. این شرکت معتبر آمریکایی همواره به دنبال نوآوری و اختراعات جدیدی جهت زیباتر کردن ظاهر افراد و در نتیجه بهبود کیفیت زندگی آن ها می باشد.

کمپانی سایناشور با اتکا به اصل نوآوری و خلاقیت تا کنون توانسته است 37 حق ثبت اختراع دستگاه های لیزر جامد، مایع و نیمه هادی را در ایالات متحده به دست آورد و در حال حاضر محصولات این برند در بیش از 60 کشور دنیا از جمله ایران برای اهداف زیبایی درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و به مردم شانس داشتن پوستی سالم و لطیف را به ارمغان می آورند.

امروزه 14 دستگاه لیزر اصلی ساخته شده توسط شرکت سایناشور، برای اهداف مختلف درمانی و زیباسازی انواع پوست ها از جمله لیزر موهای زائد، جوانسازی و کاهش چین و چروک به روش غیر تهاجمی، رفع ضایعات عروقی یا درمان رگ های عروقی، لیپولیزر کم تهاجمی، کاهش اسکار، رفع کک و مک و لکه های پوستی، از بین بردن تاتوهای قدیمی و خالکوبی های رنگی و تیره نواحی مختلف بدن، پیکرتراشی غیر تهاجمی و سفت کردن پوست در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. دستاوردهای عالی این دستگاه ها موجب شده است کمپانی سایناشور بتواند اعتماد بسیاری از متخصصان زیبایی جهان را جلب کرده و استاندارد طلایی نتایج درمانی را دریافت کند.

کاربرد لیزر سایناشور الیت پلاس چیست ؟

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس به دلیل برخورداری از دو طول موج 755 نانومتر (الکساندرایت) و 1064 نانومتر (ان دی یگ) دارای کاربردهای متنوعی برای درمان و زیباسازی پوست در خانم ها و آقایان می باشد که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

  • رفع موهای زائد در افراد مختلف
  • جوانسازی و سفت کردن پوست به صورت غیر تهاجمی یا نان ابلیتیو
  • از بین بردن ضایعات پیگمانته‌ پوست
  •  درمان قرمزی پوست و مشکلات ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب
  • درمان موثر قارچ ناخن ها
  • رفع کک و مک و لکه های پوستی ناشی از افزایش سن، بارداری، آفتاب و …
  • رفع ضایعات عروقی

لازم به ذکر است که دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس برای نواحی گوناگون بدن از جمله صورت، زیر بغل، بیکینی، قفسه سینه، دست ها، پا ها، شکم و کمر قابل استفاده می باشد و کاربردهای این لیزر فوق العاده محدود به قسمت خاصی از بدن یا تایپ پوستی خاصی نمی شوند.

لیزر موهای زائد با دستگاه سایناشور

همانطور که می دانید؛ پیدا کردن دستگاه لیزر موهای زائد خوب و موثر یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که از روش های سنتی و موقتی رفع موهای زائد مانند شیو کردن، اپیلاسیون، وکس کردن و … خسته شده اند و به دنبال راه حلی مطمئن و دائمی برای رفع موهای اضافی بدن خود هستند؛ چرا که در صورت استفاده از دستگاه های لیزر نامناسب برای لیزر نقاط مختلف بدن، ممکن است عوارض جانبی غیر قابل جبرانی مانند سوختن و خشک شدن پوست برای افراد به همراه داشته باشد.

بدون شک دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد در جهان است و به همین دلیل توانسته است استاندارد طلایی نتایج درمانی را برای کمپانی معتبر سایناشور به ارمغان بیاورد.

در ایران نیز متخصصین پوست، مو و زیبایی پس از گذشت چند سال از ورود تکنولوژی لیزر موهای زائد به کشور، به برتری این دستگاه لیزر نسبت به رقبایش پی برده اند؛ از این رو دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس را فقط می توانید در مراکز و کلینیک های پوست معتبر و قانونی بیابید.

در حال حاضر، دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس بهترین گزینه برای رفع موهای زائد ایرانیان می باشد؛ زیرا افراد با تمام تایپ های پوستی (تایپ های پوستی 1،2،3،4،5،6) با رنگ و ضخامت های مختلف موهای زائد (از موهای نازک و کرکی گرفته تا موهای ضخیم و کلفت) می توانند با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنند و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوند.

رفع ضایعات رنگی پوست با دستگاه لیزر سایناشور

از دیگر کاربردهای زیبایی درمانی دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس، رفع ضایعات رنگی پوست در افراد با تایپ های پوستی مختلف می باشد. دستگاه الیت پلاس با به کارگیری لیزر قدرتمند و پر سرعت الکساندرایت می تواند انواع ضایعات پوستی (که در ذیل آمده است) را در کمترین زمان و با بالاترین تاثیرگذاری از بین ببرد.

به کمک لیزر الکساندرایت دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس می توان ضایعات عروقی را از بین برد و رگ های عروقی را درمان کرد، لکه های پوستی و کک و مک های که با بالا رفتن و کهولت سن، بارداری، تغییرات هورمونی، بیماری های خاص و … روی پوست ایجاد می شوند، برطرف کرد، سیاهرگ های موجود روی سطح پوست (معمولا قرمز، آبی یا بنفش هستند) را از بین برد، آفتاب سوختگی یا تغییر رنگ یا قرمزی پوست صورت در اثر قرار گرفتن در مقابل آفتاب را درمان کرد، خال های بدن در بخش های مختلف را از بین برد.

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر الیت پلاس

چروک شدن پوست می تواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله بالا رفتن سن، لایه برداری بیش از حد پوست، خوابیدن با آرایش، قرار گرفتن در معرض آفتاب، مصرف الکل، سیگار کشیدن، خوابیدن روی شکم و پهلو، دوش های طولانی با آب داغ و …

برای رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست می توان از روش های درمان تهاجمی یا ابلیتیو، درمان غیر تهاجمی (روش به کار رفته در دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس) یا نان ابلیتیو و یا روش درمانی فرکشنال استفاده کرد. در همه روش های جوانسازی، فرآیند کلاژن سازی در بدن تحریک می شود؛ زیرا با بالا رفتن سن پوست به تدریج کلاژن کمتری تولید کرده و همین امر در نهایت موجب افتادگی و چروک شدن پوست می شود.

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس به روش غیر تهاجمی با به کارگیری لیزر ان دی یگ Nd:YAG موجود در دستگاه انجام می شود. لیزر ان دی یگ جذب کمی در ملانین (رنگدانه های پوست) دارد و به همین دلیل دستگاه لیزر الیت پلاس را می توان برای تحریک کلاژن سازی و جوانسازی انواع پوست های روشن تا تیره استفاده کرد.

نحوه کار دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس

نحوه کار دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس هنگام رفع موهای زائد، رفع ضایعات پیگمانته پوست، جوانسازی غیر تهاجمی و درمان ضایعات عروقی متفاوت است. در ادامه به شرح نحوه عملکرد دستگاه لیزر الیت پلاس در هر یک از این عمل های زیبایی می پردازیم.

در هنگام رفع موهای زائد صورت و بدن، رنگ دانه های موجود در مو یا همان ملانین باعث می شوند لیزر به کار رفته در دستگاه سایناشور الیت پلاس به سوی ریشه مو و فولیکول حرکت کند و در نهایت انرژی گرمایی را به فولیکول انتقال دهد. گرمایی که از طریق لیزر به ریشه مو و فولیکول می رسد باعث می شود فولیکول دیگر شرایط لازم برای رشد و رویش مجدد مو را نداشته باشد. در واقع عملکرد اصلی گرمای لیزر سایناشور الیت پلاس این است که اتصال بین رگ های خونی و فولیکول را قطع می کند و در نتیجه مواد مغذی و اکسیژن لازم برای رشد مو، دیگر به فولیکول ها نمی رسند.

در زمان از بین بردن ضایعات پیگمانته (لکه هایی با رنگ متفاوت نسبت به رنگ اصلی پوست) با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس، پیگمانته های موجود در سطح پوست، مورد اصابت لیزر واقع شده و انرژی گرمایی آن را جذب می کنند. گرمای دریافت شده از سوی پیگمانته ها، بافت آن ها را به ذره های خیلی کوچک تقسیم می کند. این ذره های کوچک پیگمانته در بدن نوعی سلول مرده به حساب می آیند و به همین دلیل، سلول های دیگر آن ها را به تدریج به سوی سطح پوست منتقل می کنند؛ بدین ترتیب ضایعات پیگمانته در نهایت به عنوان سلول های مرده به صورت طبیعی از بدن دفع می شوند.

برای تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست با دستگاه سایناشور الیت پلاس، لیزر به طور مکرر و به دفعات زیاد بر روی پوست تابیده می شود و انرژی گرمایی را به لایه های زیرین پوست (درم) منتقل می کند؛ در نتیجه کلاژن سازی در این لایه ها فعال شده و همچنین ناحیه زیرین پوست نسبت به قبل سفت تر می شود. لازم به ذکر است که روش جوانسازی پوست با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس روشی غیر تهاجمی بوده و بیشتر برای درمان چین و چروک های سطحی و ظریف به کار می رود.

ضایعات عروقی بدن مانند عروق روی صورت (قرمزی اطراف بینی و روی گونه ها و …) و رگ های واریس شکل روی پا دارای رنگ های مختلفی بوده و ممکن است سطحی باشند یا عمیق. درمان این رگ های عروقی سطحی یا حتی عمیق، با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس امکان پذیر است زیرا لیزر ان دی یگ Nd:YAG موجود در الیت پلاس دارای عمق نفوذ بیشتری نسبت به سایر دستگاه های لیزر موجود در بازار می باشد. دستگاه لیزر الیت پلاس به دلیل بهره گیری از تکنولوژی روز کشور آمریکا، قادر است تمام پارامترهای لازم برای رفع رگ های عروقی با سطوح و رنگ های متفاوت را به گونه ای تنظیم کند که باعث درمان موثر این نوع رگ ها شود.

ویژگی های دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس دارای دو لیزر Alexandrite الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و Nd:YAG ان دی یگ با طول موج 1064 نانومتر می باشد. بر اساس یافته های علمی، لیزر الکساندرایت دستگاه الیت پلاس دارای جذب بالا در رنگ دانه های پوست یا ملانین بوده و بهترین گزینه برای رفع موهای زائد در افرادی با پوست روشن می باشد. این لیزر همچنین برای بر طرف کردن ضایعات پیگمانته پوست انتخاب مطلوبی محسوب می شود.

لیزر ان دی یگ دستگاه الیت پلاس طول موج بالاتری نسبت به لیزر الکساندرایت دارد و برای رفع موهای زائد در پوست های روشن، برنزه و تیره (همه تایپ های پوستی)، جوانسازی غیر تهاجمی و درمان ضایعات عروقی مورد استفاده قرار گیرد.

از ویژگی های متمایز کننده و مهم دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس موارد زیر را می توان بر شمرد:

  1. دستگاه الیت پلاس ساخت بزرگترین شرکت سازنده لیزر در دنیا، یعنی کمپانی آمریکایی سایناشور می باشد و از تکنولوژی مدرن و به روز ایالات متحده بهره می برد.
  2. لیزر الیت پلاس را فقط می توانید در کلینیک های بسیار معتبر، تخصصی و دارای کادر مجرب بیابید و نه در مراکز نا مطمئن و غیر قانونی.
  3. عرض پالس و دیگر پارامترها در دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس کاملا متغیر و قابل تنظیم بوده و این ویژگی، امکان اثر گذاری روی همه تایپ های پوستی را فراهم می کند.
  4. لیزر الیت پلاس دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده از نوع باد سرد بوده که باعث راحتی درمان و درد کمتر می شود.
  5. لیزر سایناشور الیت پلاس دارای فرکانس بالا و هندپیس (دسته) های مختلفی می باشد که باعث بهبود عملکرد دستگاه و اپراتور آن می شود. هندپیس دستگاه الیت پلاس از جنس استیل است که امکان ضد عفونی کردن آسان را برای اپراتور فراهم می کند.

مزایای لیزر موهای زائد الیت پلاس

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس مزایای فراوانی از نظر درمانی، زیبایی، بهداشتی و اقتصادی دارد از جمله این که:

  • لیزر موهای زائد برای همه خانم ها و آقایان با هر نوع تایپ پوستی (سفید، روشن، زیتونی، قهوه ای، تیره، برنز و …) و حتی افرادی که با استفاده از نور آفتاب یا دستگاه های سولاریوم پوست خود را برنزه کرده اند؛ با دستگاه لیزر الیت پلاس امکان پذیر است.
  • ضخامت و رنگ موی زائد تاثیری در عملکرد این دستگاه نداشته و افرادی با موهای اضافی نازک، کرکی، ضخیم و … همگی می توانند با لیزر سایناشور الیت پلاس لطافت همیشگی را به پوست خود هدیه بدهند.
  • لیزر موهای زائد با الیت پلاس تقریبا بدون درد می باشد؛ زیرا این دستگاه دارای یکی از بهترین سیستم های کولینگ لیزر در جهان بوده که به طور همزمان کار می کند و مانع از حس کردن درد و سوزش، ملتهب شدن پوست و سوختگی می شود.
  • لیزر موهای غیر ضروری بدن با الیت پلاس هیچ گونه ریسک، خطر و عوارض جانبی ندارد و کاملا ایمن می باشد. لازم به ذکر است که اشعه لیزر سایناشور الیت پلاس به نواحی اطراف صدمه ای نزده و فقط بافت هدف را مورد اصابت قرار می دهد.
  • اثر گذاری دستگاه لیزر الیت پلاس روی موهای زائد بسیار بالا و سریع می باشد؛ به گونه ای که بعد از اولین جلسه لیزر، به تدریج موهای زائد، کرکی شکل و نازک و کمرنگ شده و منطقه رویش مو نیز کاهش می یابد. لازم به ذکر است که در اکثر افراد، سه جلسه استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس، بیش از 70 درصد موهای زائد را از بین می برد.
  • دستگاه الیت پلاس نیاز به هیچ گونه مواد مصرفی برای لیزر ندارد.
  • اسپات (ناحیه مورد اصابت اشعه لیزر) در دستگاه الیت پلاس دارای اندازه های متفاوتی (3، 5، 7، 10، 12، 15 و 18 میلی متر) بوده و این موضوع سبب می شود طول جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه الیت پلاس در مقایسه با سایر لیزرها کوتاه تر شده و تمامی نواحی بدن از جمله صورت، شکم، دست، پا، کمر، قفسه سینه، زیر بغل و بیکینی با این دستگاه قابل درمان باشند.
  • تعداد جلسات لازم برای از بین بردن دائمی موهای زائد با لیزر الیت پلاس کمتر از سایر دستگاه ها بوده و در اکثر افراد 6 جلسه لیزر، رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف می کند.
  • هزینه درمان با دستگاه لیزر الیت پلاس با توجه به کم بودن تعداد جلسات، برای اکثر افراد جامعه ایران با درآمدهای متفاوت، مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.
  • هندپیس (دسته) دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس از جنس استیل و کاملا سبک و راحت است. طراحی خاص این هندپیس باعث راحتی کار، افزایش سرعت و دقت و کاهش خطای انسانی در تکنسین دستگاه لیزر می شود. از طرفی، هندپیس لیزر الیت پلاس به طور مستقیم با پوست بیمار تماسی نداشته و در نتیجه باعث انتقال بیماری های پوستی از فردی به فرد دیگر نمی شود.

کاهش درد با سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الیت پلاس

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس از سیستم خنک کننده باد سرد فشرده استفاده می کند؛ در حالی که دیگر دستگاه های لیزر بیشتر کپسول اسپری گاز را برای خنک کردن پوست بیمار به کار می برند. متاسفانه برخی از کلینیک های پوست و زیبایی برای صرفه جویی در هزینه ها به جای کپسول گاز مخصوص دستگاه لیزر از گاز یخچال یا کولر استفاده می کنند که باعث سرما سوختگی پوست می شود.

سیستم خنک کننده یا کولینگ دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس (CYRO 6) ساخت کمپانی معتبر آلمانی زیمر Zimmer است و می تواند بدون ایجاد هیچ گونه اختلال در عملکرد دستگاه لیزر به طور همزمان با تابش اشعه لیزر جریان هوای سرد تا منفی 30 درجه سانتی گراد را روی پوست بیمار اسپری کند. سیستم کولینگ دستگاه لیزر الیت پلاس باعث می شود اشعه الکساندرایت پوست را بیش از اندازه گرم نکند و در نتیجه سوختگی، التهاب و دیگر آسیب های حرارتی به پوست وارد نشود و بیمار با کمترین درد و در کمال راحتی جلسات لیزر خود را سپری کند.

لازم به ذکر است که سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الیت پلاس دارای طراحی و مهندسی بسیار ساده بوده و هیچ گونه مواد مصرفی احتیاج ندارد و همین موضوع باعث می شود دستگاه لیزر در هنگام کار هنگ نکند و نیازی به تعویض کپسول گاز هم نداشته باشد. از طرفی، می توان جریان هوای خنک سیستم کولینگ الیت پلاس را به هندپیس آن متصل کرد که باعث راحتی و سهولت فرآیند لیزر برای بیمار و اپراتور دستگاه می شود.

معایب دستگاه لیزر الیت پلاس

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) بوده و از هر جنبه ای ایمن است و استفاده از آن برای رفع موهای زائد و دیگر کاربردها که بالاتر به آن ها اشاره شد، هیچ گونه خطر، ریسک و عوارض جانبی برای بیمار ندارد.

توصیه می شود برای گرفتن بهترین نتیجه درمانی از دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس فقط به مراکز پوست و زیبایی معتبر، قانونی و با تجربه مراجعه کنید که از کادر درمانی و تکنسین های لیزر متخصص و حرفه ای استفاده می کنند و شرایط تهویه و بهداشتی مناسبی دارند.

دستگاه لیزر سایناشور بهتر است یا کندلا

برتری و تمایز دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس نسبت به لیزر کندلا یا دیگر دستگاه های لیزر موجود در بازار این است که همه خانم ها و آقایان ایرانی با تایپ های پوستی مختلف بدون نگرانی از عوارض جانبی لیزر مانند التهاب، سوختگی و بیماری های پوستی ویروسی می توانند از این دستگاه برای کاربردهای پزشکی درمانی متنوع از جمله از بین بردن موهای زائد همه نواحی بدن، رفع چین و چروک های سطحی و جزئی، تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست، درمان رگ های عروقی روی صورت یا پاها و دیگر بخش های بدن، از بین بردن لکه های پوستی و ضایعات پیگمانته و … استفاده کنند.

سرعت و کیفیت درمان بالاتر، درد کمتر در هنگام جلسه لیزر، قیمت مقطوع تر و مقرون به صرفه تر، تعداد جلسات کمتر و ایمنی بیشتر از دیگر برتری ها و نکات متمایز کننده دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس نسبت به دستگاه لیزر کندلا و دستگاه های مشابه آن است.

کاندید مناسب برای لیزر موهای زائد با دستگاه سایناشور

تفاوتی نمی کند که شما پوست سفید و روشنی دارید یا پوستی سبزه، زیتونی، تیره، برنز و … دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس می تواند موهای زائد شما را از بین ببرد. موهای زائد در رنگ های مختلف و ضخامت های متفاوت؛ از موهای مشکی و ضخیم گرفته تا موهای نازک، کم رنگ و کرکی شکل. البته لازم به ذکر است افرادی که دارای موهای زائد تیره رنگ هستند سریع تر و بهتر به نتیجه می رسند که این موضوع تقریبا در مورد لیزر موهای اضافی بدن با هر دستگاه لیزری صدق می کند.

افرادی که از داروی های خاص مانند داروهای رفع جوش و آکنه مانند راکوتان (پوست صورت و بدن افراد با مصرف این داروها از حالت عادی خارج شده و معمولا خشک و پوسته پوسته می شود)، داروهایی که باعث افزایش حساسیت به نور می شوند و داروهای لاغری گیاهی استفاده می کنند، افراد مبتلا به بیماری هایی مانند ام اس؛ حتما باید قبل از مراجعه به کلینیک های پوست و زیبایی و استفاده از دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنند.

لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس برای افراد مبتلا به بیماری صرع و خانم های باردار ممنوع است. خانم هایی که به تازگی بچه دار شده اند و به کودک خود شیر می دهند نیز بهتر است از لیزر موهای زائد استفاده نکنند زیرا به دلیل تغییرات هورمونی در بدن آن ها و متعادل نبودن وضعیت هورمون ها، ممکن است نتوانند نتیجه مطلوبی از لیزر درمانی بگیرند؛ به علاوه، حساسیت به درد نیز معمولا در خانم های شیرده بالاتر از افراد معمولی است و این موضوع لیزر موهای زائد را برای آن ها به درمانی غیر مناسب و دردناک برای از بین بردن موهای اضافی بدن تبدیل می کند.

جالب است بدانید، علت اصلی این که دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس برای همه تایپ های پوستی و موهای زائد قابل استفاده است؛ قابل تنظیم بودن پارامترهای دستگاه از قبیل طول موج (755 نانومتر مناسب برای پوست های روشن و 1064 نانومتر برای انواع تایپ های پوستی حتی تیره و برنزه)، عرض پالس (زمان تابیدن اشعه لیزر به بافت هدف)، فلوئنس (جریان)، اسپات سایز (اندازه اشعه خروجی لیزر که می تواند 3، 5، 7، 10، 12، 15 یا 18 میلی متر باشد) و فرکانس تکرار آن می باشد. یک تکنسین لیزر حرفه ای و مجرب می تواند با تنظیم این پارامترها به نحوه اصولی و درست، انواع عمل های زیبایی را روی پوست انجام دهد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه الیت پلاس

در بیشتر افراد حداقل 6 جلسه برای رفع دائمی موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس لازم است اما توصیه می شود برای حاصل شدن نتیجه مطمئن و همیشگی از لیزر، 8 جلسه این درمان را ادامه دهید. همچنین رعایت فاصله زمانی مناسب (معمولا 5 الی 6 هفته) بین جلسات لیزر باعث می شود شما بهترین نتیجه را از لیزر الیت پلاس بگیرید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که تعداد جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه الیت پلاس کاملا بستگی به شرایط بدنی و نوع پوست و موی شما دارد و ممکن است برخی افراد نیاز به جلسات بیشتر یا کمتری از آنچه گفته شد، داشته باشند.

تذکر: همه نواحی بدن پاسخ و واکنش یکسانی به عمل رفع موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس ندارند. لیزر موهای زائد در بخش هایی از بدن مانند پاها یا بیکینی (ناحیه تناسلی) معمولا نسبت به نواحی مانند صورت بهتر جواب می دهد. بنابراین شاید برای رفع دائمی موهای زائد صورت با دستگاه الیت پلاس تعداد جلسات بیشتری لازم باشد.

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد الیت پلاس

مهم ترین مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس شامل این مواد هستند:

  • بیست و چهار ساعت قبل از لیزر، باید موهای زائد روی سطح پوست خود را به طور کامل اصلاح کنید و نگذارید ساقه مویی روی پوست تان باقی بماند. دقت داشته باشید که نباید در فاصله کمی از جلسه لیزر (برای مثال 2 ساعت قبل) موها را بتراشید یا طی سه روز قبل از جلسه لیزر عمل شیو کردن را به طور مرتب تکرار کنید.
  • قبل از جلسه لیزر باید پوست خود را کاملا تمیز کنید و نگذارید هیچ گونه کرم، لوسیون، اسپری، مام، مواد آرایشی یا تعریق روی آن باقی مانده باشد.
  • یک ماه قبل از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس بهتر است از روش هایی مانند بند، اپیلاسیون، وکس و … که موهای زائد را می کنند و از ریشه در می آورند، استفاده نکنید. همچنین بهتر است در این فاصله از نور آفتاب یا دستگاه سولاریوم برای برنزه کردن پوست خود استفاده نکنید و مصرف داروهای لایه بردار پوست را هم قطع کنید.

تذکر: اگر در بدن خود تبخال فعال داشته باشید؛ استفاده از لیزر موهای زائد توصیه نمی شود؛ زیرا لیزر ممکن است ویروس را در بدن شما انتشار داده و به دیگر نواحی پوست منتقل کند.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد الیت پلاس

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس از بی خطر ترین و کم عوارض ترین گزینه های درمانی برای رفع دائمی موهای اضافی بدن می باشد. از این رو مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد الیت پلاس حداقل بوده و فقط باید برخی موارد را رعایت کنید تا پوست شما بعد از لیزر هر چه سریع تر به حالت عادی خود بازگردد و دچار آسیب نشود.

مهم ترین مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد الیت پلاس عبارت اند از:

  • ممکن است پوست شما بعد از لیزر کمی متورم، قرمز یا صورتی شود که طبیعی است و علت اصلی آن حرارت اشعه لیزر است. این قرمزی شاید تا یک روز طول بکشد. برای کاهش این تورم و قرمزی می توانید از کرم های ضد التهاب پوست مانند زینک اکساید یا کمپرس یخ استفاده کنید.
  • اگر پوست شما بعد از جلسه لیزر دچار خشکی یا خارش شده است؛ بهتر است از کرم های مرطوب کننده پوست استفاده کنید تا این مشکل را بر طرف نمایید.
  • بهتر است تا 24 ساعت بعد از لیزر از استحمام کردن و یا شستن پوست خود با مواد صابونی و شوینده پرهیز کنید.
  • توصیه می شود تا دو روز بعد از جلسه لیزر از رفتن به باشگاه، استخر و ورزش خودداری کنید؛ زیرا فعالیت های فیزیکی سنگین که باعث تعریق و گرم شدن پوست می شوند، برای افرادی که به تازگی لیزر موهای زائد انجام داده اند مضر است.
  • بعد از انجام لیزر موهای زائد، بهتر است در ناحیه مورد درمان قرار گرفته از کرم ضد آفتاب مناسب با حداقل SPF30 استفاده کنید تا از لک شدن پوست تان در آینده جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است که برخی از افراد برای جلوگیری از تعریق و گرم شدن پوست خود بعد از لیزر و گرفتن بهترین نتیجه از لیزر، فصل پاییز و زمستان را برای شروع لیزر موهای زائد خود مناسب می دانند؛ اما باید بگوییم که دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس با داشتن کمترین عوارض و بیشترین ایمنی گزینه مناسبی برای لیزر در هر فصلی از سال می باشد.

لیزر سایناشور الیت پلاس در تهران

دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس در تهران طی دو دهه گذشته در بسیاری از کلینیک های پوست، مو و زیبایی که تمایل دارند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند؛ مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد.

علاوه بر دستگاه قدرتمند لیزر سایناشور الیت پلاس، برخی کلینیک های شهر تهران از سایر محصولات درمانی زیبایی سایناشور از جمله دستگاه های لیزر اسکالپشور، الیت، آپوجی، آپوجی پلاس، مدلایت، آیکون و … استفاده می کنند و بدین ترتیب کیفیت و تنوع خدمات درمان و زیباسازی پوست و موی خود را به حداکثر می رسانند.

در کنار داشتن دستگاه های لیزر پیشرفته مانند لیزر سایناشور الیت پلاس؛ داشتن کادر درمانی مجرب، حرفه ای و خوش برخورد، شرایط بهداشتی و تهویه ای مناسب، استفاده از تجهیزات ایمنی مانند عینک مخصوص لیزر برای بیمار، مشاوره های تخصصی پوست و مو و … از دیگر عواملی هستند که بهترین مراکز لیزر درمانی در تهران باید آن ها را کاملا رعایت کنند.

روش کار دستگاه لیزر سایناشور به چه صورت است؟

برای درمان طیف وسیعی از بیماری های پوستی و انجام لیزر موهای زائد طراحی شده است. در اینجا نحوه عملکرد لیزر Cynosure Elite Plus آمده است:

فناوری لیزر: Cynosure Elite Plus از یک سیستم لیزری با طول موج دوگانه استفاده می کند، به این معنی که دو طول موج مختلف نور لیزر را به طور همزمان ساطع می کند. این طول موج ها معمولاً 755 نانومتر (nm) و 1064 نانومتر هستند. هر طول موج برای هدف قرار دادن کروموفورهای خاص (رنگدانه ها) در پوست یا مو طراحی شده است.

فتوترمولیز انتخابی: اصل پشت درمان لیزری فتوترمولیز انتخابی است. این بدان معنی است که لیزر طول موج خاصی از نور را ساطع می کند که توسط بافت هدف (کروموفور) جذب می شود و در عین حال از پوست یا بافت اطراف صرفه جویی می کند. مثلا:

در حذف موهای زائد، لیزر رنگدانه ملانین در فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. هنگامی که نور لیزر توسط ملانین جذب می شود، گرما تولید می کند که به فولیکول آسیب می رساند و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند.
در درمان های جوانسازی پوست و رنگدانه، لیزر می تواند هدف قرار دهد ملانین یا هموگلوبین، بسته به نگرانی خاص پوست. این به کاهش رنگدانه، خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند یا ضایعات عروقی مانند وریدهای عنکبوتی را درمان می کند.
سیستم خنک کننده: برای به حداقل رساندن ناراحتی و محافظت از پوست اطراف، سیستم لیزر Cynosure Elite Plus معمولاً دارای مکانیزم خنک کننده است. این می تواند شامل یک نوک خنک کننده داخلی یا یک دستگاه خنک کننده جداگانه باشد که پوست را قبل، در طول و بعد از هر پالس لیزر خنک می کند. این خنک کننده به راحت تر شدن درمان کمک می کند و خطر آسیب پوست را کاهش می دهد.

تغییر تنظیمات: یکی از مزایای لیزر Cynosure Elite Plus توانایی آن در تنظیم تنظیماتی مانند فلوانس (سطح انرژی)، مدت زمان پالس و سرعت تکرار است. این تنظیمات را می‌توان توسط پزشک متناسب با نوع پوست، رنگ مو و اهداف درمانی خاص بیمار تنظیم کرد. این سفارشی سازی ایمنی و اثربخشی روش را افزایش می دهد.

جلسات درمانی متعدد: لیزر درمانی با Cynosure Elite لیزر پلاس اغلب یک راه حل یکبار مصرف نیست. برای دستیابی به نتایج مطلوب معمولاً چندین جلسه مورد نیاز است. این به این دلیل است که مو در چرخه رشد می کند و لیزر فقط می تواند فولیکول های مو را که در مرحله رشد فعال هستند در طول هر جلسه هدف قرار دهد. به طور معمول، بیماران به 4 تا 6 جلسه با فاصله چند هفته از هم برای نتایج مطلوب نیاز دارند.

اقدامات احتیاطی و مشاوره: بیماران علاقه مند به درمان های لیزری Cynosure Elite Plus باید با پزشک متخصص مشورت کنند. در طول این مشاوره، پزشک نوع پوست، سابقه پزشکی و اهداف درمانی بیمار را ارزیابی می کند تا مشخص کند که آیا آنها کاندید مناسبی برای این روش هستند یا خیر. آنها همچنین در مورد خطرات احتمالی و عوارض جانبی صحبت خواهند کرد.

طول جلسات لیزر سایناشور چقدر است؟

طول جلسات لیزر سایناشور بسته به عوامل مختلفی از جمله اندازه ناحیه درمان، تراکم مو و تحمل درد فرد می تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور متوسط، در اینجا یک تخمین تقریبی از مدت زمان جلسات درمانی برای مناطق معمول ارائه شده است:

  • موهای صورت (لب بالایی، چانه، سوزش پهلو): یک جلسه برای نواحی کوچکتر صورت ممکن است تقریباً 10 تا 20 دقیقه طول بکشد.
  • زیر بغل: درمان زیربغل معمولاً حدود 15 تا 30 دقیقه در هر جلسه طول می کشد.
  • خط بیکینی: جلسات خط بیکینی معمولاً بین 15 تا 30 دقیقه است.
  • بازوها یا پاها: درمان نواحی بزرگتر مانند بازوها یا پاها می تواند زمان بیشتری ببرد. یک جلسه برای یک دست یا یک ساق پا ممکن است حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.
  • پشت یا سینه: نواحی بزرگتر مانند پشت یا سینه به زمان بیشتری نیاز دارند. جلسات این نواحی بسته به میزان حذف موهای زائد می تواند 30 دقیقه تا 1.5 ساعت یا بیشتر طول بکشد.

توجه به این نکته مهم است که اینها برآوردهای تقریبی و واقعی هستند مدت زمان ممکن است بر اساس شرایط خاص و تخصص پزشک متفاوت باشد. علاوه بر این، سیستم لیزر Cynosure Elite Plus تنظیمات مختلفی را ارائه می‌دهد که به پزشکان اجازه می‌دهد تا پارامترهای درمان را برای بهینه‌سازی نتایج تنظیم کنند، که می‌تواند بر زمان درمان نیز تأثیر بگذارد.

نکات قبل از لیزر با دستگاه الیت پلاس

قبل از انجام لیزر موهای زائد Cynosure Elite Plus یا هر روش دیگر زیبایی مبتنی بر لیزر، مهم است که اقدامات احتیاطی خاصی را برای اطمینان از ایمنی و به حداکثر رساندن اثربخشی درمان انجام دهید. در اینجا برخی از نکات قبل از لیزر با دستگاه الیت پلاس وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

مشاوره: برای مشاوره با یک پزشک مجرب و با تجربه که در درمان های لیزری تخصص دارد، برنامه ریزی کنید. در طول جلسه مشاوره، در مورد سابقه پزشکی، نوع پوست و هر گونه دارو یا شرایط پزشکی که دارید صحبت کنید. مطمئن شوید که آنها را از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا استفاده از تخت برنزه کننده اخیر مطلع کنید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید: حداقل چهار تا شش هفته قبل از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تخت های برنزه کننده و محصولات خود برنزه اجتناب کنید. قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می تواند پوست شما را نسبت به لیزر حساس تر کند و خطر عوارض جانبی مانند سوختگی یا تغییر رنگدانه ها را افزایش دهد.

از روش‌های حذف مو خودداری کنید: چند هفته قبل از عمل از کندن، اپیلاسیون یا استفاده از کرم‌های موبر روی ناحیه درمان خودداری کنید. این لیزر برای هدف گیری موثر نیاز به سالم ماندن فولیکول های مو دارد.

تراشیدن ناحیه: ناحیه درمان را یک روز قبل یا روز عمل اصلاح کنید. این کمک می کند تا انرژی لیزر بر روی فولیکول های مو متمرکز شود تا موهای روی سطح.

از برخی محصولات مراقبت از پوست خودداری کنید: یک هفته یا بیشتر قبل از درمان از استفاده از محصولات مراقبت از پوست که می توانند پوست را حساس کنند، مانند رتینوئیدها، آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) و بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) خودداری کنید. پزشک شما راهنمایی می کند که از کدام محصولات اجتناب کنید.

پزشک خود را مطلع کنید: پزشک خود را در مورد تغییرات اخیر در سلامتی خود یا داروهایی که مصرف می کنید، از جمله آنتی بیوتیک ها، مطلع کنید، زیرا برخی از داروها می توانند بر درمان تأثیر بگذارند.

بارداری و شیردهی: اگر باردار یا شیرده هستید، معمولاً توصیه می‌شود لیزر موهای زائد را به بعد از زایمان و پایان شیردهی به تعویق بیندازید، زیرا ایمنی این روش در دوران بارداری و شیردهی ثابت نشده است.

پوست حساسیت: اگر سابقه بیماری های پوستی، آلرژی یا حساسیت دارید، حتما این موارد را با پزشک خود در میان بگذارید. برخی از بیماری های پوستی ممکن است نیاز به ملاحظات خاصی داشته باشند یا ممکن است برای لیزر درمانی مناسب نباشند.

دستورالعمل های قبل از درمان را دنبال کنید: هر دستورالعمل خاص قبل از درمان را که توسط پزشک ارائه شده است را دنبال کنید. این ممکن است شامل پرهیز از برخی محصولات، استفاده نکردن از آرایش یا لوسیون در روز عمل و رسیدن با پوست تمیز و تازه شسته شود.

هیدراتاسیون: قبل از درمان مطمئن شوید که به خوبی هیدراته شده اید. پوست هیدراته شده به درمان های لیزری بهتر پاسخ می دهد.

اگر بیمار هستید به تعویق بیندازید: اگر در روز درمان برنامه ریزی شده، تبخال فعال، عفونت پوستی یا هر بیماری دیگری دارید، توصیه می شود این روش را تا زمانی که سلامتی بهتری دارید به تعویق بیندازید.

به یاد داشته باشید که این اقدامات احتیاطی دستورالعمل های کلی هستند و توصیه های خاص ممکن است بر اساس شرایط فردی شما و پزشک متفاوت باشد. تجربه و تخصص. برای دریافت مشاوره شخصی و اطمینان از درمان ایمن و موفق لیزر موهای زائد Cynosure Elite Plus، مشاوره کامل با پزشک خود ضروری است.

هزینه لیزر با دستگاه الیت پلاس چقدر است؟

هزینه لیزر با دستگاه الیت پلاس بر اساس عوامل مختلفی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. هنگامی که به دنبال لیزر موهای زائد یا سایر درمان های زیبایی با این فناوری هستید، توجه به این عوامل ضروری است که بر هزینه کلی تأثیر می گذارد:

  1. منطقه درمان: اندازه و موقعیت منطقه درمان نقش بسزایی در تعیین هزینه دارد. نواحی کوچکتر، مانند لب بالایی یا چانه، معمولاً هزینه کمتری نسبت به نواحی بزرگتر مانند پاها، پشت یا سینه دارند.
  2. تعداد جلسات: اکثر افراد برای دستیابی به نتایج مطلوب به جلسات متعدد نیاز دارند. تعداد کل جلسات مورد نیاز از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عواملی مانند رنگ مو، نوع پوست و میزان کاهش موی مورد نظر بستگی دارد. برای یک سری جلسات آماده باشید که به کل هزینه کمک می کند.
  3. موقعیت جغرافیایی: هزینه عمل های زیبایی، از جمله لیزر درمانی، می تواند بر اساس موقعیت جغرافیایی شما متفاوت باشد. قیمت ها در کلانشهرهای بزرگتر و مناطقی که هزینه زندگی بالاتری دارند.
  4. تخصص پزشک: تجربه و صلاحیت پزشک یا آبگرم پزشکی ارائه دهنده درمان های لیزری Cynosure Elite Plus می تواند بر هزینه آن تأثیر بگذارد. پزشکان بسیار ماهر و معتبر ممکن است برای خدمات خود هزینه بیشتری دریافت کنند.
  5. شهرت کلینیک یا اسپا: کلینیک ها یا اسپاهای پزشکی تاسیس و معتبر ممکن است هزینه های بیشتری نسبت به امکانات کمتر شناخته شده یا جدیدتر دریافت کنند. بیماران اغلب ارائه دهندگان را بر اساس شهرت و سابقه خود انتخاب می کنند.
  6. سفارشی سازی و پیچیدگی: برخی افراد ممکن است به دلیل ویژگی های منحصر به فرد پوست و مو به برنامه های درمانی سفارشی بیشتری نیاز داشته باشند. علاوه بر این، درمان مناطق پیچیده ممکن است به زمان و تخصص بیشتری نیاز داشته باشد که می تواند هزینه را افزایش دهد.
  7. تبلیغات و معاملات بسته: بسیاری از کلینیک ها برای خرید چندین جلسه از قبل، تبلیغات، بسته های معاملاتی یا تخفیف ارائه می دهند. حتماً در مورد پیشنهادها یا بسته های ویژه ای که ممکن است به کاهش هزینه کلی کمک کند پرس و جو کنید.
  8. خدمات اضافی: برخی از کلینیک ها ممکن است شامل خدمات اضافی مانند کرم های بی حس کننده، مراقبت های پس از درمان، یا قرار ملاقات های بعدی در قیمت کلی باشند. دیگران ممکن است هزینه جداگانه ای برای این خدمات دریافت کنند.
  9. سیستم لیزر مورد استفاده: فناوری لیزر خاص مورد استفاده نیز می تواند بر هزینه تأثیر بگذارد. Cynosure Elite Plus یک سیستم لیزری ممتاز است و درمان هایی با فناوری لیزر پیشرفته ممکن است قیمت بالاتری نسبت به درمان هایی داشته باشند که از تجهیزات کمتر پیشرفته استفاده می کنند.
  10. هزینه مشاوره: برخی از ارائه دهندگان هزینه مشاوره دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر مشاوره رایگان ارائه می دهند. قبل از برنامه ریزی مشاوره، مطمئن شوید که ساختار هزینه را درک کرده اید.

لیزر الیت پلاس در کدام نواحی کاربرد دارد؟

لیزر الیت پلاس یک سیستم همه کاره است که می تواند به طور موثر نواحی مختلف بدن را برای رفع موهای زائد و سایر نگرانی های زیبایی و پوست درمان کند. نواحی رایجی که می توان با لیزر Cynosure Elite Plus درمان کرد عبارتند از:

صورت

  • لب بالا
  • چانه
  • خط ریش
  • گونه ها
  • خط فک

گردن

  • جلوی گردن
  • پشت گردن (پشت گردن)

قسمت بالای بدن

  • زیر بغل (زیر بغل)
  • قفسه سینه
  • بازگشت
  • شانه ها

شکم و پهلو

  • ناحیه شکم
    پهلوها

بازوها

  • بازوهای بالایی
  • ساعد

منطقه بیکینی

  • خط مایو
  • ناحیه بیکینی
  • برزیلی (برداشتن کامل موهای زائد در ناحیه شرمگاهی)

پاها

  • ران
  • ساق پا (ساق پا و ساق پا)
  • پا و انگشتان پا

مناطق دیگر

  • دست و انگشتان
  • باسن
  • پا و انگشتان پا
  • صورت کامل (برای درمان های جوانسازی پوست)

توجه به این نکته ضروری است که لیزر سینوزور الیت پلاس در درجه اول به دلیل قابلیت های رفع موهای زائد شناخته شده است، اما می توان از آن برای درمان های مختلف پوستی و زیبایی مانند جوانسازی پوست، درمان نیز استفاده کرد. ضایعات رنگدانه ای (مانند کک و مک، لکه های پیری)، و حذف ضایعات عروقی (مانند وریدهای عنکبوتی).

لیزر الیت پلاس برای پوست تیره

لیزر Cynosure Elite Plus را می توان برای افرادی با رنگ پوست تیره تر استفاده کرد، اما برای به حداقل رساندن خطر عوارضی مانند سوختگی، هایپرپیگمانتاسیون یا هیپوپیگمانتاسیون نیاز به ملاحظات و تنظیمات خاصی دارد. اثربخشی و ایمنی لیزر بر روی پوست های تیره به عوامل مختلفی بستگی دارد:

انتخاب طول موج: Cynosure Elite Plus از دو طول موج مختلف، Alexandrite (755 نانومتر) و Nd:YAG (1064 نانومتر) استفاده می کند. طول موج Nd:YAG مخصوصاً برای افرادی با پوست تیره‌تر مناسب است زیرا بدون جذب شدید ملانین (رنگدانه پوست) به عمق پوست نفوذ می‌کند. این امر خطر آسیب سطحی به پوست را کاهش می دهد.

ارزیابی نوع پوست: قبل از انجام عمل، یک پزشک واجد شرایط باید نوع پوست فرد را با استفاده از مقیاس نوع پوست فیتزپاتریک ارزیابی کند. افراد مبتلا به انواع پوست فیتزپاتریک IV تا VI (پوست متوسط تا تیره) را می توان با طول موج Nd:YAG درمان کرد. با این حال، استفاده از تنظیمات و خنک کننده مناسب بسیار مهم است تکنیک هایی برای اطمینان از ایمنی و کارایی

نقاط خنک کننده و تست: دستگاه های خنک کننده و نقاط آزمایش معمولاً در طول لیزر درمانی بر روی پوست های تیره تر برای محافظت از پوست و به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می شوند. خنک کردن به کاهش خطر سوختگی و هایپرپیگمانتاسیون کمک می کند.

تخصص پزشک: تجربه و تخصص پزشک هنگام انجام لیزر درمانی بر روی پوست تیره بسیار مهم است. یک پزشک ماهر می داند که چگونه تنظیمات لیزر، مدت زمان پالس و سطوح انرژی را متناسب با نوع و وضعیت پوست فرد تنظیم کند و در عین حال خطر عوارض جانبی را به حداقل برساند.

آماده سازی قبل از درمان: ممکن است به افراد با پوست تیره توصیه شود که از کرم های روشن کننده پوست استفاده کنند یا اقدامات احتیاطی دیگر را در هفته های منتهی به این روش انجام دهند تا خطر هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب (PIH) را کاهش دهند.

مراقبت های بعد از درمان: پس از انجام عمل، رعایت دقیق دستورالعمل های مراقبت پس از درمان، از جمله اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از آن ضروری است. محصولات مراقبت از پوست را برای جلوگیری از عوارض توصیه می کند.

لیزر الیت پلاس برای پوست روشن

Cynosure Elite Plus یک سیستم لیزر درجه پزشکی است که برای انواع روش های زیبایی و پوست، از جمله حذف موهای زائد، درمان ضایعات عروقی و جوانسازی پوست استفاده می شود. اثربخشی آن بر روی رنگ های روشن پوست تا حد زیادی به روش خاصی که انجام می شود و ویژگی های پوست و موی فرد بستگی دارد.

حذف مو: Cynosure Elite Plus از ترکیب دو طول موج مختلف، الکساندرایت (755 نانومتر) و Nd:YAG (1064 نانومتر) برای هدف قرار دادن فولیکول های مو استفاده می کند. به طور کلی، این روش برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بیشترین تأثیر را دارد زیرا تضاد بین پوست روشن و موهای تیره به لیزر اجازه می دهد تا فولیکول های مو را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف به طور مؤثرتری هدف قرار داده و از بین ببرد. افرادی که پوست روشن و موهای روشن دارند ممکن است نتایج موثری را تجربه نکنند زیرا لیزر رنگدانه کمتری برای هدف قرار می دهد.

جوانسازی پوست: برای اقداماتی مانند جوانسازی پوست و درمان ضایعات عروقی (مانند وریدهای عنکبوتی)، تاثیر لیزر در رنگ پوست روشن می تواند کاملا موثر باشد. انرژی لیزر توسط رنگدانه در نواحی مورد نظر جذب می شود که می تواند به بهبود بافت پوست و کاهش ظاهر بی نظمی های رنگدانه، خطوط ریز و چین و چروک کمک کند. باز هم مهم است که انرژی لیزر به طور انتخابی توسط نواحی مورد نظر جذب شود نه توسط پوست سالم اطراف.

تاکید بر این نکته ضروری است که لیزر درمانی باید توسط متخصصان واجد شرایط و با تجربه انجام شود که می توانند تنظیمات را متناسب با نوع پوست و نیازهای خاص فرد تنظیم کنند. اقدامات احتیاطی ایمنی، مانند استفاده از دستگاه های خنک کننده و تکه های آزمایشی، معمولاً برای به حداقل رساندن خطر عوارض جانبی مانند سوختگی، هیپرپیگمانتاسیون یا هیپوپیگمانتاسیون استفاده می شود.

لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس برای طیف وسیعی از افرادی که به دنبال درمان‌های مختلف زیبایی و پوست هستند، که عمدتاً بر لیزر موهای زائد و جوان‌سازی پوست متمرکز هستند، مناسب است. با این حال، مناسب بودن لیزر سینوزور الیت پلاس برای یک فرد خاص به عواملی مانند نوع پوست، رنگ مو و اهداف درمانی خاص بستگی دارد. در اینجا به طور کلی لیزر الیت پلاس Cynosure برای چه افرادی مناسب است:

انواع پوست: لیزر Cynosure Elite Plus برای کار بر روی طیف گسترده ای از انواع پوست، از جمله پوست های روشن تا تیره طراحی شده است. اغلب برای افراد با پوست روشن‌تر (نوع پوست فیتزپاتریک I-IV) و همچنین افرادی با رنگ پوست تیره‌تر (نوع پوست فیتزپاتریک V-VI) ایمن و موثر در نظر گرفته می‌شود. طول موج های دوگانه این سیستم (755 نانومتر و 1064 نانومتر) به پزشکان اجازه می دهد تا درمان ها را برای انواع مختلف پوست سفارشی کنند.

رنگ مو: در حالی که Cynosure Elite Plus روی طیف وسیعی از رنگ‌های مو موثر است، اما در افرادی با موهای تیره و درشت لیزر رنگدانه ملانین را در فولیکول‌های مو هدف قرار می‌دهد، بنابراین افرادی که موهای روشن‌تر یا خاکستری دارند ممکن است سطح موفقیت یکسانی را با لیزر موهای زائد تجربه نکنند.

اهداف درمان: لیزر سینوزور الیت پلاس می‌تواند اهداف درمانی مختلفی از جمله:

رفع موهای زائد: مناسب برای افرادی که می خواهند موهای زائد قسمت های مختلف بدن را کاهش دهند یا از بین ببرند.

جوانسازی پوست: برای درمان پوست آسیب دیده از نور خورشید، خطوط ریز، چین و چروک و مشکلات رنگدانه مانند لکه های پیری موثر است.

ضایعات رنگدانه ای و عروقی: می توان از آن برای درمان ضایعات رنگدانه (مانند کک و مک، لنتیژین) و ضایعات عروقی (مانند وریدهای عنکبوتی) در صورت و بدن استفاده کرد.

مشاوره: قبل از انجام هر گونه درمان با لیزر سینوزور الیت پلاس، افراد باید با یک پزشک متخصص مشورت کنند. در طول این مشاوره، پزشک نوع پوست، رنگ مو، سابقه پزشکی و اهداف درمانی فرد را ارزیابی می‌کند تا مشخص کند که آیا آنها مناسب هستند یا خیر. نامزد آنها همچنین در مورد خطرات احتمالی یا موارد منع مصرف صحبت خواهند کرد.

شرایط پزشکی: برخی شرایط پزشکی یا داروها ممکن است بر مناسب بودن لیزر درمانی تأثیر بگذارند. افراد مبتلا به عفونت‌های پوستی فعال، زخم‌های باز یا شرایط پزشکی خاصی که آنها را حساس به نور می‌کند، ممکن است نیاز به به تعویق انداختن درمان‌های لیزری یا کشف گزینه‌های جایگزین داشته باشند.

بارداری و شیردهی: به دلیل اطلاعات محدود در مورد ایمنی این روش در این دوره ها، به طور کلی توصیه می شود که لیزر درمانی در دوران بارداری و شیردهی به تعویق بیفتد.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فیلم لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس

داشتن پوستی لطیف و عاری از هر گونه موی زائد، بانوان و آقایان بسیاری را ترغیب کرده است تا از دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال دستگاه لیزری مطمئن و ایمن برای رفع دائمی موهای اضافی و غیر ضروری بدن خود هستید که کمترین ریسک و عوارض جانبی را داشته باشد؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد سایناشور الیت پلاس می باشد.

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول لیزر سایناشور الیت پلاس

همه خانم ها و آقایان با تایپ های پوستی روشن، زیتونی، برنزه و تیره می توانند با استفاده از دستگاه لیزر الیت پلاس موهای زائد خود را به طور دائم از بین ببرند؛ حتی موهای نازک و کرکی.

بله. از دستگاه لیزر الیت پلاس می توان برای درمان و رفع موهای زائد صورت، دست ها، پا ها، زیر بغل، بیکینی، قفسه سینه، شکم و کمر استفاده کرد.

بستگی به نوع پوست افراد دارد؛ ولی حداقل جلسات لازم برای رفع همیشگی موهای زائد با دستگاه لیزر الیت پلاس، شش جلسه است.

دستگاه لیزر الیت پلاس کاملا بی خطر و بدون ریسک بوده و هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. قرمز شدن پوست بعد از درمان امری طبیعی بوده و شاید تا بیست و چهار ساعت ادامه داشته باشد. بهتر است پس از درمان تا دو روز از استحمام، رفتن به استخر و باشگاه و فعالیت های شدید فیزیکی که موجب تعرق زیاد پوست می شوند پرهیز شود.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر الیت پلاس می تواند جریان هوای بسیار خنک (تا منفی ۳۰ درجه سانتی گراد) را به طور همزمان با انجام عمل لیزر تولید کند که باعث کاهش چشمگیر درد لیزر شده و از سوختگی پوست جلوگیری می کند.

افرادی که از داروهای موضعی پوست استفاده می کنند؛ بهتر است قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد با دستگاه سایناشور الیت پلاس به یک متخصص پوست و موی مجرب مراجعه کنند و در مورد این که آیا لیزر برای پوست شان ضرر دارد یا خیر و نیز زمان مورد نیاز بین قطع مصرف دارو و لیزر درمانی با پزشک خود مشورت کنند؛ به خصوص اگر داروهای موضعی باعث قرمز شدن، خشک شدن، پوسته پوسته شدن و به طور کلی حساس شدن پوست آن ها شده است.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی در مورد لیزر سایناشور الیت پلاس

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

8 پاسخ

  1. سلام برای موهای کرکی ران پا چیکار میتونیم بکنیم ؟؟
    لیزر کنیم عکس جواب میده ؟

    1. سلام
      گرچه تاثیر لیزر بر روی موهای نازک کمتره اما همچنان اثرگذاری خوبی داره. برای کسب اطلاعات دقیق تر با کلینیک ایرانیان تماس بگیرید.

  2. دستگاه سایناشور توی تعداد جلسات کمتری نسبت به بقیه دستگاه ها موهای زائد رو از بین می‌بره. من اینو سرچ کردم ولی یه کمی دردش زیاده و باید حتما کرم بی حس کننده بزنیم.

    1. خانم بیات ممنون از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید. بله سایناشور نسبت به سایر دستگاه ها زودتر نتیجه میده و دلیل درد بیشترش هم همین موضوع هست که خب اشاره کردید با کرم بی حسی کاملا برطرف میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .