عکس هایفوتراپی غبغب دختر جوان

هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یک روش زیبایی محسوب می شود. تحولاتی که معمولا در حوزه زیبایی رخ می ‌دهد، همواره به دنبال روش‌ هایی جدید و توسعه یافته برای بهبود ظاهر پوست و در اکثر موارد برای صورت است. هایفوتراپی غبغب یکی از این روش‌ های نوین است که از تکنولوژی سونوگرافی متمرکز با شدت بالا بهره می ‌برد و به عنوان یک روش درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای سفت کردن پوست زیر چانه و کاهش چربی ‌های اضافه آن شناخته می ‌شود. این روش نه تنها بهبود ظاهر زیر چانه و گردن را فراهم می ‌کند، بلکه به طور قابل توجهی در افزایش اعتماد به نفس افراد نقش دارد. این روش به دلیل عدم نیاز به جراحی و ایمنی بالا، بین مردان و زنانی که به دنبال حل مشکلات ظاهری چانه و گردنشان هستند، بسیار محبوب است.

هزینه

نیاز به جلسات متعدد

بدون نیاز به جراحی

سفت شدن و بهبود بافت غبغب

چرا هایفوتراپی غبغب در کلینیک های ایرانیان؟

استفاده از بهترین دستگاه هایفو

ارائه مشاوره قبل و بعد از جلسات هایفو

محیط کاملا بهداشتی کلینیک

آنچه در این مطلب می خوانید

هایفوتراپی غبغب چیست؟

اما در اینجا به این می پردازیم که هایفوتراپی غبغب چیست؟ هایفوتراپی غبغب یا سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک روش غیرجراحی و غیرتهاجمی برای سفت کردن پوست است که از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌ کند. این روش به طور ‌ویژه برای بهبود ظاهر غبغب مورد استفاده قرار می ‌گیرد. درمان هایفو غبغب با ارسال انرژی اولتراسوند به لایه‌ های عمیق ‌پوست، موجب سفت شدن و لیفتینگ پوست در ناحیه زیر چانه و گردن می ‌گردد. این فرآیند باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، شکل ‌دهی به خط فک و کاهش غبغب می ‌شود. هایفوتراپی به دلیل نتایج طبیعی و بدون نیاز به جراحی، در بین افرادی که به دنبال کاهش غبغب و چین و چروک ‌های این ناحیه هستند، بسیار محبوب است.

پزشک که با دستگاه هایفو غبغب زن جوان را هایفوتراپی می کند

عوارض هایفوتراپی غبغب

عوارض هایفوتراپی غبغب معمولاً خفیف و موقتی است که شامل موارد زیر می شوند:

قرمزی پوست

پس از جلسه هایفوتراپی، پوست ناحیه درمان ممکن است قرمز شود که این حالت به ‌طور معمول در عرض چند ساعت برطرف می‌ شود.

خارش و سوزش

احتمال دارد احساس خارش یا سوزش خفیف در ناحیه تحت درمان ایجاد شود که این نیز موقتی است و به سرعت رفع می ‌گردد.

تورم و التهاب خفیف

برخی از افراد پس از هایفوتراپی دچار تورم و التهاب خفیف می شوند که این وضعیت نیز به‌ طور معمول در طی چند ساعت تا چند روز بهبود می ‌یابد.

درد جزئی

احساس درد یا ناراحتی خفیف در ناحیه تحت درمان یکی دیگر از عوارض ممکن است که این حالت نیز به خودی خود کاهش می ‌یابد.

قیمت هایفوتراپی غبغب

قیمت هایفوتراپی غبغب بسته به چندین عامل متغیر است، از جمله:

• موقعیت جغرافیایی
    قیمت ‌ها در مناطق مختلف می ‌تواند متفاوت باشد. کلینیک ‌های واقع در شهرهای بزرگ معمولاً هزینه ‌های بالاتری نسبت به شهرهای کوچکتر دارند.
  • تخصص و تجربه پزشک
    پزشکان با تجربه و متخصص معمولاً هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می ‌کنند.
  • کلینیک و تجهیزات
    کلینیک‌ های معتبر و پیشرفته که از تجهیزات به‌ روز و مدرن استفاده می ‌کنند، معمولاً هزینه‌ های بالاتری دارند.
  • تعداد جلسات مورد نیاز
    تعداد جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب نیز بر هزینه تأثیر می ‌گذارد.
  • وضعیت پوست و شدت مشکل
    میزان شلی و افتادگی پوست و وضعیت کلی غبغب نیز می ‌تواند بر تعداد جلسات و در نتیجه هزینه تاثیرگذار باشد.

دختری که می خنند و پزشک غبغب او را هایفو می کند

هایفوتراپی غبغب برای چه افرادی مناسب است؟

هایفوتراپی غبغب، روشی مورد توجه برای بهبود ظاهر پوست ناحیه چانه و گردن، بدون هیچ محدودیت سنی خاصی، مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر افراد می ‌توانند روش هایفوتراپی را به کار ببرند. اما اولین و مهم‌ ترین معیار برای برای انجام هایفوتراپی، میزان انتظارات بیمار از نتایج است. اگر پزشک در معاینات خود به این نتیجه برسد که فرد مراجعه ‌کننده به دلیل شلی و افتادگی چانه، می ‌تواند از این روش بهره‌ مند شود، هایفوتراپی به عنوان گزینه‌ ای مناسب برای او در نظر گرفته می شود. این روش خاصیت ارتجاع پوست را تحریک کرده و به جوان ‌سازی پوست صورت کمک می‌ کند.

افرادی که از انجام روش‌ های تهاجمی برای درمان غبغب اجتناب می ‌کنند یا به دلیل مشکلات پزشکی خاص نمی ‌توانند روش های تهاجمی را به کار ببرند، کاندید مناسبی برای هایفوتراپی غبغب هستند. اما در مواردی که فرد دچار شلی شدید پوست گردن است یا چربی زیادی در ناحیه زیر چانه او جمع شده است، روش‌ های دیگر مانند لیزر یا جراحی ممکن است گزینه‌ های مناسب‌ تری باشند.

مراقبت های بعد از انجام هایفوتراپی غبغب

در این بخش چند توصیه برای مراقبت های بعد از هایفوتراپی غبغب آورده شده است، مانند:

1. نوشیدن آب کافی:
    هیدراته نگه داشتن بدن و نوشیدن مقدار کافی آب می ‌تواند در روند سریع بهبود پوست تاثیر بگذارد.
  2. پرهیز از فعالیت ‌های سنگین:
    یک روز پس از درمان، از انجام فعالیت ‌های سنگین خودداری کنید تا پوست بتواند به درستی بازسازی شود.
  3. اطلاع ‌رسانی به پزشک:
    هرگونه تورم، کبودی یا علائم نامطلوب دیگر را به پزشک خود اطلاع دهید.
  4. استفاده از محصولات آرایشی:
    دو روز اول پس از درمان، از کاربرد محصولات آرایشی و ترکیبات مشابه بر روی پوست خود خودداری کنید.
  5. مراقبت از محل درمان:
    از ماساژ دادن یا خارش محل درمان اجتناب نمایید.
  6. پرهیز از محیط‌ های گرم:
    پس از درمان از حضور در سونا، جکوزی یا استخر پرهیز کنید.
  7. محافظت از پوست در برابر نور خورشید:
    از تماس مستقیم پوست با نور خورشید خودداری نموده و از کرم ‌های ضدآفتاب با SPF مناسب استفاده کنید.
  8. تغذیه مناسب:
    رعایت یک رژیم غذایی سالم و مصرف مواد غذایی غنی از ویتامین ‌ها و مواد مغذی به بهبود نتایج کمک می ‌کند.
  9. پرهیز از مواد مضر:
    مصرف سیگار، الکل و غذاهای چرب ممکن است تاثیربخشی هایفوتراپی را کاهش دهد، بنابراین از این موارد پرهیز کنید.

عکس قبل و بعد هایفوتراپی غبغب زن

ماندگاری هایفو غبغب چقدر است؟

هایفوتراپی غبغب روشی موثر برای جوان ‌سازی پوست و دستیابی به نتایجی با دوام طولانی مدت است. اگر پس از انجام این روش، تصمیم به تغییر سبک زندگی و بهبود رژیم غذایی خود بگیرید، می ‌توانید نتایج را برای مدت طولانی ‌تری حفظ کنید. ماندگاری هایفو غبغب معمولاً به عواملی مانند سن، نوع پوست، میزان شلی پوست و سبک زندگی فرد بستگی دارد.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول در مورد هایفوتراپی غبغب

تعداد جلسات هایفوتراپی غبغب معمولاً بسته به وضعیت پوست فرد و نیازهای او است. اغلب، برای دستیابی به نتایج مطلوب، معمولاً یک دوره از یک تا سه جلسه هایفوتراپی توصیه می ‌شود. اما این تعداد ممکن است بسته به شرایط فرد و توصیه‌ های پزشک تغییر کند. پزشک پس از ارزیابی وضعیت پوست و انتظارات بیمار، تعداد و فواصل زمانی جلسات هایفوتراپی را مشخص خواهد کرد. هر جلسه هایفوتراپی معمولاً بین 30 تا 60 دقیقه طول می ‌کشد و انجام آن نیازی به بیهوشی ندارد. پس از اتمام هر جلسه، فرد می ‌تواند به فعالیت‌ های روزمره خود بازگردد بدون احساس نیاز به دوره نقاهت.

هایفوتراپی غبغب به‌ طور کلی یک روش غیرتهاجمی و کم‌ درد است، اما ممکن است برخی افراد در طول درمان کمی ناراحتی یا درد خفیف احساس کنند. تجربه درد و ناراحتی در این روش معمولاً به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله حساسیت فرد به درد و ناحیه ‌ای که تحت درمان قرار می‌ گیرد. در طول جلسه هایفوتراپی، ممکن است فرد حس گرما، سوزن سوزن شدن یا کمی درد و فشار را تجربه کند. این احساسات معمولاً به علت انرژی اولتراسوند متمرکز است که به لایه ‌های عمقی پوست نفوذ می ‌کند تا تولید کلاژن را تحریک نماید. برای کاهش ناراحتی و درد احتمالی، بعضی از کلینیک‌ ها از کرم‌ های بی‌ حس ‌کننده موضعی استفاده می کنند. به طور کلی، هر گونه ناراحتی که در طول درمان تجربه شود، معمولاً کوتاه ‌مدت است و پس از اتمام جلسه هایفوتراپی به سرعت کاهش می ‌یابد.

زمان بهبود و دوره نقاهت هایفوتراپی غبغب، بستگی به نوع جراحی، وضعیت جسمانی فرد و مراقبت ‌های پس از عمل دارد.  هر فرد ممکن است واکنش متفاوتی به این روش درمانی داشته باشد و دوره بهبود بستگی به ویژگی ‌های فردی و نوع عمل انجام شده دارد. برای کسب اطلاعات دقیق ‌تر و مشاوره تخصصی باید با پزشک خود مشورت کنید.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی در ارتباط با هایفوتراپی غبغب

یک لیوان کافه لاته با آرت روی قهوه به شکل قلب - قهوه برای لاغری
مصرف قهوه برای لاغری و فواید شگفت انگیز آن
در دنیای پرشتاب امروزی، بسیاری از ما به دنبال راه‌ های ساده و مؤثر برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام هستیم. تصور کنید روزتان را با یک فنجان قهوه تلخ و گرم...
چند نفر خانم و آقا که لباس ورزشی پوشیده اند و در سالن ورزشی در حال ورزش هستند-ایروبیک برای لاغری
انواع ورزش ایروبیک برای لاغری شکم و پهلو
ورزش ایروبیک برای لاغری شکم و پهلو بسیار مفید است چون این ورزش دارای ریتم و تکرار است و باعث افزایش ضربان قلب و میزان مصرف اکسیژن بدن می ‌شود و به سوزاندن...
جعبه پروفایلو که روی میز قرار دارد
تزریق
آیا پروفایلو می‌تواند جایگزین فیلر باشد؟
شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که آیا پروفایلو می تواند جایگزین فیلر باشد. در پاسخ باید بگوییم که نه؛ زیرا هر کدام از این روشها تفاوت هایی را با...
پزشکی که به صورت دختر جوان پروفایلو تزریق می کند و سرنگ را کنار گونه دختر نگه داشته است - ماندگاری ژل پروفایلو
تزریق
مدت ماندگاری ژل پروفایلو تا چند وقت است؟
ماندگاری ژل پروفایلو به عوامل بسیاری بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است در افراد مختلف مدت زمان ماندگاری متفاوت باشد. نکته مهم این است که نتایج تزریق پروفایلو...
دستگاه کول تک لاغری
لاغری
جدیدترین دستگاه لاغری چیست؟
در دنیای امروزه، جستجو برای یافتن جدیدترین دستگاه لاغری که به شما کمک کنند تا وزن بیشتری را از بدن خود کم کنید و اندامی فیت و سالم داشته باشید، همیشه یک...
یک سبد حصیری پر از گیلاس و یک لیوان شربت گیلاس خوشمزه که چند تا عدد گیلاس در آن ریخته شده است- گیلاس برای لاغری
مزایای بیشمار گیلاس برای لاغری
به دنبال راهی طبیعی و لذیذ برای لاغری هستید؟ به دنیای شگفت ‌انگیز گیلاس خوش آمدید! این میوه‌ی تابستانی نه تنها طعمی بی‌ نظیر دارد، بلکه مملو از خواصی است...