جستجو
Close this search box.
جوانسازی

زیبایی و جوانسازی

جوانسازی و زیبایی ، جوانی و شادابی پوست صورت و بدن، تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ظاهر افراد دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

علاوه بر اینکه برخی افراد در سنین مختلف به دلیل بلوغ و مشکلات هورمونی، بیماری، سوانح و… دچار مشکلات پوستی می‌شوند، با افزایش سن هم به صورت طبیعی پوست انسان به جهت کاهش کلاژن‌سازی رفته رفته جوانی خود را از دست داده و به مرور دچار چین و چروک شده و از حالت شادابی اولیه خود فاصله می‌گیرد.

همین موضوع باعث شده که امروزه افراد میل زیادی به جوانسازی پوست صورت و بدن خود پیدا کنند و خوشبختانه دستگاه‌ها و انواع خدمات در این زمینه در سطح جهانی وجود دارد که باعث کاهش روند پیری پوست شده و پوست را تا حد زیادی احیا می‌کنند.

پس دیگر جای نگرانی نیست، اگر روتین روزانه پوست خود را رعایت می‌کنید و به آن اهمیت می‌دهید، در کلینیک زیبایی، جوانسازی و پوست و موی ایرانیان ، جمعی از بهترین پزشکان متخصص با مدرنترین و مجهزترین دستگاه‌ها و شیوه‌های مختلف جوانسازی دوره هم جمع شده‌اند تا بر اساس سن، جنسیت، تیپ و شرایطی پوستی شما، بهترین راه‌حل ها را اتخاذ کنند تا زیبایی، شادابی و جوانی پوست شما تضمین شود.

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

مقرون به صرفه

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

موقت و دائم

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

ندارد

دوره نقاهت
دوره نقاهت

کوتاه

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا زیبایی و جوانسازی

معایب زیبایی و جوانسازی

افزایش اعتماد به نفس

هزینه

ظاهر جوان

نتایج موقت

طیف گسترده ای از درمان ها

خطرات بالقوه

گزینه های غیر تهاجمی

انتظارات غیر واقعی

نتایج سریع

زمان از کار افتادگی و ریکاوری

بهبود سلامت پوست

واکنش های آلرژیک

چرا زیبایی و جوانسازی در کلینیک های ایرانیان؟

کاهش علائم پیری

راه حل های سفارشی

خلق و خوی تقویت شده

سلامت پوست بازیابی شده

کاربرد آرایشی پیشرفته

افزایش جذابیت

آنچه در این مطلب می خوانید

جوانسازی پوست

هنگامی که صحبت از جوانسازی می شود بایستی به این موضوع توجه کنید که هیچ کسی نمی تواند جلوی سیر پیر شدن را بگیرد. به بیانی ساده تر شخص نمی تواند همواره جوان باقی بماند. به آرامی و با بالا رفتن سن، اعضای متنوع بدن دستخوش تغییر و تحولاتی می شوند که این پیشامد سبب پیری می شود. پوست بدن هم از این مسئله جدا نیست و در دسترس این تحولات قرار می گیرد. اما برای برای اینکه این روند را کمی به تعویق بیندازید می توانید از روش های متنوعی جهت جوانسازی پوست استفاده کنید که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

روش های جوان سازی پوست

اکثر روش های جوان سازی پوست براساس تحریک پوست به موجب کلاژن سازی هر چه بیشتر پی ریزی شده اند. افزون بر این روش ها بکارگیری کرم های موضعی دارای کلاژن و استفاده از ویتامین های E و C جهت التیام پوست و جوانسازی آن اثربخش واقع می شود.

هر کدام از روش های جوانسازی نظیر هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، لیزر درمانی و …مقدار اثر و مدت زمان مشخصی دارند. بازه زمانی اثربخشی شیوه های جوان سازی پوست با ملاحظه به سن، میزان افتادگی پوست و مهمتر از همه مواظبت های شخصی پیش و پس از بکارگیری از این شیوه ها تعیین می شود. برای مثال مدت زمان دوام روش تزریق ژل حدود ۶ ماه الی ۱ سال است. مدت زمان شیوه بوتاکس حدود ۳ ماه الی ۶ ماه است.

همانطور که می دانید جوانسازی پوست شامل روش های متنوعی است که عبارتند از:

1-لیزر اندولیفت

لیزر اندولیفت یکی از روش های مدرن و جدید به جهت تحریک بافت های عمقی برای تولید کلاژن جدید به هدف کم شدن افتادگی پوست است. در این روش فیبری خیلی نازک به پوست وارد می شود.

پس از آن میان درم عمقی و بافت چربی واقع می شود و لیزر دایود به وسیله فیبر دیگری به این فیبر وصل می شود با تغییر دادن فیبر در این قسمت ، انرژی این نوع لیزر در دامنه مادون قرمز تابیده می شود. این شیوه یک روش درمانی بر مبنای لیزر است که با کمترین تهاجم و به شکل سرپایی و بدون هیچ گونه بیهوشی صورت می گیرد. این روش برای جوانسازی پوست صورت و دیگر قسمت های بدن است که با حداقل تهاجم ، برآیندی مشابه جراحی لیفت دارد.

2-ایفوتراپی

ایفوتراپی یک شیوه تقریبا نوین جهت سفت کردن پوست است که غیر تهاجمی و بی درد صورت می گیرد. با بکارگیری از انرژی اولتراسوند می توان به ساخت کلاژن در پوست کمک کرد و سبب مقاوم تر شدن آن شد. این روش به علت کارایی آن در درمان تومور ها، معروف شده است.

امواج اولتراسوندی که از سیستم ایفو به داخل پوست فرستاده می شود در طی دو الی سه ماه پوست را به کلاژن سازی وادار می کند. این روش کاربردی حدود ۱۱ سال است که در حیطه زیبایی هم استفاده می شود. این روش ها باعث می شود روند پیری به تعویق بیفتد.

3-کربوکسی تراپی

جوانسازی پوست با متد کربوکسی تراپی از مهم ترین پیشرفت های علمی در درمان زیبایی است. این متد یک شیوه کم خطر و مطمئنی است که کارکرد آن از لحاظ بالینی جهت زیبا سازی، جوانسازی، ترمیم پوست، معالجه چین و چروک، شل شدگی پوست و … اثبات شده است. این روش برای آقایان خیلی متداول شده است.

کربوکسی تراپی با تزریق اندکی دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوست صورت می گیرد و به ساخت کلاژن و انحلال ته نشست های چربی کمک بسزایی می کند. افزون بر این، این روش درمانی کاربردی جریان خون را بالا برده و خواص ارتجاعی و چین و چروک پوست را التیام می بخشد. این روش به از بین بردن جوش ها، خط های ریز و حتی تیرگی زیر چشم هم کمک بسزایی می کند.

4-تزریق ژل

فیلر ها یا حجم دهنده های پوستی معمولا موادی هستند که بافتی مانند ژل دارند و جهت جوانسازی پوست بکار برده می شوند . تزریق ژل های پوستی در عمق پوست را می توان جهت ترمیم حجم از دست رفته ، برطرف نمودن چین و چروک و بهسازی فرم خمیدگی های سطحی صورت و بدن بکار برد.

به علت هزینه به صرفه و مناسب و کم بودن عوارض آن ، هر ساله بیشتر از ۱میلیون نفر از این شیوه درمانی کاربردی جهت زیبا سازی پوست خود استفاده می ‌کنند. بهتر است بدانید که این روش پس از تزریق بوتاکس بهترین روش جهت جوانسازی پوست در دنیا است.

5-تزریق چربی

در تزریق چربی ، معمولا از چربی به منزله یک فیلر استفاده می شود. فیلر ها گروهی از مواد تزریقی هستند که با داخل شدن به بخشی از پوست سبب حجم دهی به پوست می شوند. فیلر ها اقسام متنوعی دارند و در کشور ایران اکثرا به تزریق ژل معروف هستند. ولی ژل ها تنها یکی از اقسام فیلر های کاربردی هستند و تزریق چربی هم در گروه فیلر ها واقع شده است.

در این روش معمولا چربی های خود بدن را بکار می بردند. تاثیرات آن دوام بیشتری دارند و ساختار بدن عکس العمل نامطلوبی به چربی های تزریق شده نمی دهد. افزون بر این چنانچه به دوره درمانی آن توجه نمایید عوارض تزریق چربی خیلی کم تر خواهد بود.

چه زمانی احتیاج به تزریق چربی دارید؟ چنانچه قسمت هایی از صورت دستخوش فرو رفتگی یا ‌کم شدن حجم شده باشد، چنانچه تمایل دارید شیوه جوانسازی تاثیرات با دوام تری در قیاس با فیلر ها و ژل های غیر دائمی داشته باشد، اگر دوست دارید خمیدگی های سطحی بدن یا صورت خود را التیام بخشید جای زخم و اسکار را رفع نمایید و دست ها و صورت خود زیبا نمایید و چنانچه می خواهید عدم هماهنگی انحنای سینه های خود را رفع کنید این روش یک گزینه بسیار کاربردی است. در واقع با استفاده از این روش می توان طبیعی سازی برایند ایمپلنت پستانی را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

6-تزریق بوتاکس

بوتاکس یک روش کاربردی دیگر جهت جوانسازی پوست است. این روش یک داروی تزریقی است که با معلول کردن عضله ها سبب رفع خط های پوستی می شود. بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A تولید شده که به شکل غیر دائمی سبب معلول شدن عضله ها می شود. دلیل عمده تولید چین و چروک های صورت ،تحرک عضلات است. بنابراین چنانچه آنها را فلج نمایید خط های موجود بر روی پوست صورت هم از بین می روند.

تزریق بوتاکس من جمله شیوه های کم تهاجمی و کم خطر برای زیباسازی پوست است و به منزله شیوه ای مطمئن و اثربخش جهت رفع خط های ظریف و حتی چین و چروک های پیرامون چشم حداکثر استفاده را دارد. مسلما جهت برطرف نمودن خط های دیگر قسمت های صورت نظیر خط اخم، خط های افقی پیشانی هم می توان از این روش کاربردی استفاده کرد. برای این کار به هیچ وجه به مکان های غیر معتبر و غیر موثق مراجعه نکنید زیرا که این عمل کاملا تخصصی است و بایستی توسط پزشکان کاربلد ، ماهر و متخصص صورت گیرد چرا که امکان دارد عوارض جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

در این راستا کلینیک های فوق تخصصی معتبری وجود دارند که با بکارگیری از کادر درمانی موفق، پزشکان ماهر و با تجربه همچنین با کیفیت ترین تجهیزات و داروهای درمانی ، بهترین برآیند را برای مراجعه کنندگان به ارمغان می آورند. این پزشکان دوره های ضروری را سپری کرده اند و شایستگی انجام این عمل را دارند.

علائم پیری و زمان جوانسازی پوست

  • چین و چروک
  • کاهش حجم
  • از دست رفتن خاصیت کشسانی
  • تغییر در لایه‌های پوست

چه زمانی بایستی جهت جوانسازی پوست مبادرت نمود ؟ بکارگیری از کرم های نرم کننده و مرطوب کننده، ضد آفتاب، بکارگیری تونر ها، پاکیزه نگه داشتن پوست از کثیفی ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین شیوه های نگهداری و مراقبتی پوست هستند که سرعت پیری را کند می کند.

بعضی از اشخاص در ابتدای ۳۰ سالگی دستخوش نشانه های آغاز پیری نظیر چین و چروک می شوند. شل شدگی و لکه های پوستی هم امکان دارد در این سن دیده شود. معالجات تهاجمی و غیر تهاجمی شیوه ها پیشگیری از پیری هستند. برای از بین بردن علائم پیری می توان از یکی از روش های بالا استفاده نمایید.

در زیر با برخی از علائم پیری و نحوه جوانسازی پوست آشنا خواهید شد با ما همراه باشید:

1-چین و چروک

چین و چروک از علائم سالخوردگی و پیری است و اکثرا در نواحی از پوست نظیر صورت، گردن، ساعد و دست ها ایجاد می شود که در برابر نور خورشید قرار دارند. با اینکه بافتار و ساخت پوست معمولا به وسیله ژنتیک مشخص می شود. واقع شدن در برابر نور خورشید، مخصوصا در مورد افرادی دارای پوستی روشن ، دلیل اصلی چین و چروک است.

موارد دیگر نظیر آلودگی های هوا و سیگار هم سبب پیشرفت چین و چروک می شود. چین و چروک گاهی در سن ۳۰ سالگی خود را نشان می دهد که چنانچه به فکر رفع آن نباشید پوست زیبایی خود را کامل از دست می دهد و دیگر همانند قبل شاداب به نظر نمی رسد.

چنانچه در حال حاضر این نشانه پیری، موردی آزار دهنده برای همه مردم است بیشتر از هر موقع دیگری آپشن هایی جهت کم کردن این علائم وجود دارد. دارو ها، ترفند های کشیدن پوست، فیلر ها و … از موارد اثربخش جهت درمان این علائم و جوانسازی هستند.

2-کاهش حجم

با بالا رفتن سن چند مشکل عمده برای پوست ایجاد می شود. پروتئین های کلاژن و الاستین پوست کم می شوند و پوست افتادگی پیدا می کند و شل می شود. .چربی های موجود در زیر پوست در قسمت هایی نظیر گونه، گیجگاه، بینی، چشم ها و… به مرور زمان کم می شود یا تحلیل می رود و صورت حالتی اسکلتی پیدا می کند. این موارد معمولا در سن ۵۰ الی ۶۰ سالگی کم کم خود را به نمایش می گذارند. اما شیوه های جوانسازی پوست زمانی اثربخش هستند که در سن پایین تر صورت گیرند تا ایجاد این نشانه ها را به تعویق بیندازند. این علائم می تواند سبب شل شدگی و چین و چروک شود و طراوت پوست صورت را به شیوه قابل توجهی کم می کند.

رایج ترین نواحی کاهش حجم شامل زیر چشم، گونه ها، پیرامون لب و بینی و زوایای فک و چانه است.

3-از دست رفتن خاصیت کشسانی

قسمت های عمقی پوست از چند بخش مهم به وجود آمده که طراوت پوست را ایجاد می کنند. قبل از هر چیزی بایستی رشته های پروتئین کلاژن را نام ببریم که استخوان بندی اصلی ساختار پیوندی زیر پوست را ایجاد می کند. هیالورونیک اسید دومین بخش است که مانند سیمان میان بافتی است که سبب پر شدن محیط خالی میان رشته های کلاژن می شود. در نتیجه رشته های پروتئین الاستین سبب خواص الاستیته پوست می شوند.

در زمان پیری ، هم ناظر شل شدن پوست هستیم هم اینکه پوست خاصیت الاستیسیته خود را از دست می دهد. شل شدگی به علت کاهش حجم رخ می دهد که حاکی از کاهش چربی زیر پوست و از بین رفتن استخوان ها است. از بین رفتن خاصیت الاستیسیته پوست حاکی از فرسوده شدن و از بین رفتن رشته های کلاژن است. بدین صورت استقامت و کشش پوست کم می شود.

برای از بین بردن این علائم و جوانسازی به روش های زیر نیاز است.

  • لیزر اندولیفت
  • هایفوتراپی
  • فرکشنال co2
  • پلاسما جت و …
  • تغییر در لایه های پوست

پوست معمولا از ۳ لایه ایجاد شده است. اولین لایه اپیدرم اسم دارد که خود از چند لایه سلولی ایجاد شده و با گذشت زمان خشک، خشن و در برابر پرتو مضر خورشید حساس تر می شود. بوجود آمدن لکه و خال من جمله تحولاتی است که در این بخش دیده می شود.

لایه میانی که درم نام دارد متشکل از سلول های تولید کننده پوست، غدد عرق و چربی و بافت پیوندی است. همانگونه که بیان شد در پروسه پیری اجزای ساختاری بافت پیوندی پوست کاهش می یابد. این لایه نقش حفظ رطوبت پوست را بر عهده دارد و با تحلیل رفتن آن پوست خشک می شود و طراوت و شادابی خود را از دست می دهد.

لایه آخر یا هیپودرم که شامل بافت پیوند و پدهای چربی است و با بالاتر رفتن سن میزان سلول ها، قطر این لایه و حجم پد های چربی کاهش می یابند. این پیشامد منتهی به کم شدن حجم پوست و ایجاد چین و چروک می شود .

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمونه کار های زیبایی و جوانسازی

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

قبل

بعد

جوانسازی با جدیدترین دستگاه‎‌های روز دنیا

کلینیک زیبایی پوست، مو، جوانسازی، لاغری و لیزر ایرانیان با 4 شعبه در مناطق زعفرانیه، تهرانپارس، سعادت‌آباد و خیابان دولت تهران مفتخر است که با فراهم آوردن جدیدترین و بهترین دستگاه‌های جوانسازی، زیبایی، رفع مشکلات پوستی دنیا و.. و با بهرگیری از بهترین پزشکان و متخصصان این حوزه، محیطی کاملا امن و مجهز را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم و نام خود را به عنوان مجهزترین کلینیک زیبایی خاورمیانه مطرح کرده است.

دستگاه‌های پرشمار موجود در کلینیک ایرانیان، اکثرا نمونه مشابه داخلی ندارند و تعدد این دستگاه‌ها باعث شده که پزشکان بتوانند بر حسب نیاز دقیق افراد نوع درمان صحیح را مشخص کنند.

بیش از 21 سال تجربه خدمت‌رسانی به شما، افتخار بزرگ کلینیک ایرانیان است که هر روزه تلاش می‌کنیم  تا خاطرات بهتر و بلندمدت‌تری را برای همراهان همیشگی خود رقم بزنیم.

اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول درباره زیبایی و جوانسازی

روش‌های جوانسازی غیرتهاجمی، روش‌هایی هستند که نیاز به عمل جراحی ندارد، آسیب به بافت‌ها وارد نمی‌شود ودوره نقاهت ندارد. فرد بعد از انجام آن خدمات می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازد. اما روش‌های تهاجمی روش‌هایی هستند که در آن آسیب به بافت‌ها وارد می‌شود و فرد به چند روز زمان نیاز دارد تا بهبودی کامل پیدا کند.

برای هر فرد جواب این سوال متفاوت است و افراد میتوانند یک جلسه حضوری به صورت رایگان با پزشک مشاوره داشته باشند تا بهترین روش به آن ها توصیه شود.

پاسخ این سوال تحت تاثیر خیلی از پارامترها میتواند متفاوت باشد اما به طور کلی روش نانو فت و تزریق چربی جزء روش های با ماندگاری بالا هستند

به صورت کلی میتوان گفت که روش های تهاجمی ماندگارتر از روش های غیر تهاجمی هستند اما برای کسانی که دنبال نتایج سریع‌تر و بدون دوره‌نقاهت یا دوره‌ی نقاهت کوتاه مدت هستند، روش‌های غیرتهاجمی روش‌های بهتری هستند.

تزریق ژل دوره نقاهت ندارد.

خیر روش های تزریق ژل جزو ایمن ترین روش ها هستند و معمولا عوارض خاصی ندارند.

چنانچه بوتاکس مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران را داشته باشد آسیبی نمیرساند و مورد تایید است اما استفاده کردن از بوتاکس های تقلبی عواقب جبران ناپذیری دارد.

نواحی تزریق بوتاکس خط اخم، اطراف چشم، اطراف بینی و پیشانی می باشد

تزریق بوتاکس دوره نقاهت ندارد فقط یک سری مراقبت ها تا چند ساعت بعد از تزریق هست که توسط پزشک توصیه می شود.

جالوپرو، پروفایلو، مزوژل‌های رویتاکر و درماهیل جزو برند های مطرحی هستند که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند و در کلینیک ایرانیان موجود است.

فیلر به معنی پر کننده است و در واقع ژل زیر مجموعه ای از فیلر ها است فیلر میتواند تزریق ژل یا تزریق چربی باشد.

ژل های هیالورونیک اسید همانطور که از اسمشان مشخص است دارای درصد بالای هیالورونیک اسید هستند و به این صورت باعث جوانسازی میشوند مانند ژوویدرم و الیاکسین اما ژل های غیر هیالورونیک اسید به دلیل وجود PCL باعث تحریک کلاژن سازی میشوند مانند ژل الانسه

با توجه به برند بین ۹ ماه تا یکسال متفاوت است

ژل ها هیالورونیک اسید و غیر هیالورونیک اسید تقسیم میشوند

از چند روز قبل تا چند ر وز بعد از تزریق مصرف الکل، آسپرین، رقیق کنند ه ها را کاهش دهید

در واقع پروفایلو یک مزوژل است که در واقع خاصیت حجم دهی ندارد اما کلاژن سازی بسیار بالایی دارد

بله، مزوتراپی می‌تواند فرآیند کاشت مو را بهبود بخشد.

بله با توجه به تشخیص پزشک مزوتراپی به دلیل داشتن مجموعه از ویتامین ها و امینواسید ها و مواد معدنی مورد نیاز میتواند جزو درمان های موثر باشد.

خیر با توجه به اینکه پزشک قبل از تزریق ژل از بی حسی موضعی استفاده می کند شما دردی را احساس نخواهید کرد

خیر، با توجه به غیر تهاجمی بودن دستگاه های زیبایی عوارض جانبی ندارند و همچنین با توجه به پیشرفت روز به روز علم و تکنولوژی دستگاه های جدید حداقل ریسک را دارند.

خیر با توجه به استفاده از بی حسی موضعی، مزوتراپی همراه با درد نیست.

معمولا تزریق ژل گزینه مناسبی برای حجم دهی لب ها است

خیر، دستگاه های جوانساز دوره نقاهت طولانی ندارند در واقع بیشترشتان دوره نقاهت نداشته و برخی مانند میکرونیدلینگ و … دوره نقاهت کوتاه مدتی دارند

فواصل درمانی برای هر دستگاه متفاوت است که البته طی جلسه مشاوره رایگان با پزشک، این فواصل برای هر شخص با توجه به دستگاه انتخابی و ویژگی پوستی فرد تعیین می شود.

بله، اما لازم است برای اثر بخشی بیشتر دستگاه ها مراقبت های پوستی از جمله : استفاده از کرم های مرطوب کننده و کرم های ضد آفتاب و… باشد تا نتایج ماندگار تری را داشته باشید.

معمولا با توجه به غیر تهاجمی بودن بیشتر دستگاه ها برای سن ۱۸ سال به بالا منعی ندارد اما با توجه به تشخیص پزشک گاهی برای افراد زیر ۱۸ سال بسته به نوع خدمات قابل استفاده است

تزریق بوتاکس و انواع مزوژل و ژل جز رایج ترین روشهای جوانسازی است

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی درباره زیبایی و جوانسازی

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

هایفوتراپی دور چشم
عوارض هایفوتراپی دست - هایفوتراپی دست
هایفوتراپی بینی
میکرودرم
لیفت نخ - مادلینگ صورت با لیفت نخ
پزشک در حال لیفت بینی مراجعه کننده با نخ
عکس نخ لیفت روی صورت زن جوان
کانتورینگ یا مادلینگ صورت شامل انواع روش های جوانسازی است
تصویر زن جوان که روی گونه خود کرم می مالد - فیس آپ
عکس صورت زن جوان که دچار جای آکنه و جوش است - سابسیژن
درمااکسی
تکنسین زیبایی در حال قرار دادن ماسک برای پاکسازی صورت

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .