جستجو
Close this search box.

لیزر موهای زائد صورت و گردن

لیزر موهای زائد ضرر دارد یا نه؟

آنچه در ادامه می‌خوانید

به صورت کلی وجود مو‌های زائد و اضافی برای افراد چه خانم و چه آقا خوشایند نیست و لذا افراد همیشه به دنبال روش‌هایی هستند تا با حذف این موها از طریق لیزر موهای زائد به زیبایی هرچه بیشتر خود بپردازند. البته شاهد این مورد هستیم که لیزر موهای زائد صورت و گردن و حذف کلی موهای زائد بیشتر در خانم‌ها محبوبیت دارد و به همین علت روش‌های مرسوم مخصوص برای شرایط این افراد می‌باشند. قابل توجه است که داشتن موهای زائد در پشت گردن به نحوی یک نقطه‌ی ضعف برای خانم‌ها به حساب می‌آید که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی کاهش اعتماد به نفس فرد یا تضعیف روحیه‌ی آن‌ها داشته باشد. شاید بتوان علت این مورد را سیاه نشان دادن بدن با وجود موهای زائد دانست که باعث می‌شود زیبایی هر فرد تا حدودی از بین برود.

لیزر موهای زائد ضرر دارد یا نه؟

زمانی که شما به فکر راه‌حل‌هایی هستید تا بتوانید موهای زائد صورت و گردن را از بین ببرید حتماً به این مورد فکر کرده‌اید که خودتان این کار را انجام دهید، ولی قابل توجه است که این مورد امکان‌پذیر نیست و شما باید با مراجعه به متخصص و فعالان این زمینه از روش‌های مرسوم نظیر اپیلاسیون و لیزر موهای زائد استفاده کنید. این موارد به صورت کاملاً تضمینی هستند و لذا جای نگرانی برای نتیجه‌ی آن‌ها وجود ندارد. اگر که به دنبال اطلاعات بیشتر در این رابطه هستید، در این مطلب با من همراه باشید تا به صورت مفصل به ذکر مهمترین موارد در رابطه با لیزر موهای زائد صورت و گردن بپردازیم تا شما اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این موضوع بدست بیاورید.

لیزر موهای صورت چگونه انجام می‌شود؟

دقیقاً در کنار و مجاورت فولیکول های مو، شاهد قرار گرفتن رنگدانه‌¬های پوست هر فرد هستیم که با نام ملانین نیز شناخته می‌شوند. این مواد یعنی رنگدانه‌ها هستند که باعث می‌شوند موی یک فرد رنگ طبیعی به خود بگیرد، در واقع زمانی که شما از لیزر استفاده می‌کنید، متخصص با استفاده از این ابزار و پرتو‌های نور با انرژی و طول موج بخصوص می‌تواند با این ملانین‌ها برخورد داشته باشد و لذا فولیکول‌های مو را به کل تخریب کند. قابل توجه است که وظیفه‌ی اصلی یک فولیکول ساخت تار مو است، پس زمانی که آن تخریب شود دیگر قادر به انجام این مورد نخواهد بود و به همین دلیل در آن منطقه موی شما دیگر رشد نمی‌کند. پس همانطور که متوجه شدید به این شکل است که استفاده از لیزر باعث از بین رفتن رشد مو و حذف مو‌های زائد می‌شود. همانطور که می‌دانید پوست صورت بسیار حساس است و رخ داد کوچیک‌ترین مشکلی در آن به صورت کاملاً واضح نمایان می‌شود. به همین علت است که متخصصین حرفه‌ای با توجه به وضعیت بیمار و پوست او به فکر انجام روش‌های درمانی مختلف می‌باشند تا بتوانند از رخ داد هر گونه مشکل و از بین رفتن بافت مو و پوست جلوگیری کنند.

استفاده از لیزر را می‌توان یکی از موثر‌ترین روش‌هایی دانست که پس از آزمایش‌های مختلف و بررسی عمیق افراد حرفه‌ای و فعال در زمینه پوست و زیبایی به کم خطر بودن و البته موفق بودن این روش پی بردند. نتایجی که استفاده از روش لیزر مو‌های زائد دارد بسیار موفق می‌باشد و لذا محبوبیت آن نیز افزایش یافته است. به همین علت بیشتر اوقات شاهد استفاده از روش مذکور برای حذف مو‌های زائد هستیم. شما برای اینکه بتوانید از لیزر برای حذف مو‌های زائد بدن خود استفاده کنید می‌توانید به کلینک‌های تخصصی مراجعه کنید که به انجام این امور می‌پردازند.

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

لیزر کردن مو‌های زائد صورت کاربرد فراوانی دارد و شاید بتوان یکی از دلایل اصلی محبوبیت این روش را نیز همین کاربرد‌های آن دانست. مواردی که باعث شده‌اند در امور مختلف از آن استفاده شود و بتوان با انجام این روش به اهداف مختلفی در زمینه‌ی زیبایی دستیابی پیدا کرد. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین کاربرد‌های لیزر موهای زائد در صورت بپردازیم:

  • حذف مو‌های زائد پشت لب فوقانی
  • حذف مو‌های زائد چانه
  • حذف مو‌های زائد گردن
  • حذف مو‌های زائد پشت سر و گردن
  • حذف مو‌های زائد خط ریش آقایان
  • حذف مو‌های زائد دور ابروها
  • حذف مو‌های زائد مابین ابروها

لیزر موهای پشت گردن

مورد دیگری که ممکن است برای بعضی از افراد بسیار مناسب باشد را می‌توان لیزر موهای زائد پشت گردن دانست. در اصل حذف موهای زائد گردن فواید و مزایای بسیار دارد که یکی از این موارد را می‌توان کاهش تراکم موهای زائدی که روی چانه تا پشت گردن و کمر شما وجود دارند دانست. همچنین قابل توجه است که روش‌های مختلفی برای حذف مو‌های زائد پشت گردن وجود دارد که برای مثال می‌توان به شیو کردن اشاره کرد. در این روش شما به سختی قادر به انجام حذف مو‌های زائد هستید و علاوه بر آن به خوبی انجام نمی‌شود، پس بهتر است از روش لیزر کردن استفاده کنید که علاوه بر راحتی شما، نتایج آن به صورت کامل تست شده است و با خیال راحت می‌توانید به انجام این روش بپردازید. البته قابل توجه است که اگر موهای بلند و تیره‌ای روی گردن شما وجود داشته باشد، این درمان نیز کاملا موثر است و دیگر نیازی نیست که نگران پوشاندن این موها زیر لباس خود باشید.
ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با لیزر مو‌های زائد پشت گردن و صورت برای خانم‌های و آقایان بدست آورده باشید. ما سعی داشتیم تا به صورت مفصل به ذکر مهم‌ترین موارد در رابطه با لیزر مو‌های زائد بپردازیم تا شما حداقل دانشی در این زمینه بدست بیاورید و با دریافت نظرات متخصصین و مشاوران حرفه‌ای، بتوانید نظر خود را نیز نهایی کنید. لیزر موهای بدن یکی از حساس‌ترین موارد در رابطه با زیبایی می‌باشد و لذا شما باید انجام آن را به دست متخصصین حرفه‌ای بسپارید، افرادی که دارای چندین سال سابقه در این زمینه هستند و به خوبی با اصول پایه و حرفه‌ای انجام این دسته از روش‌های زیباسازی آشنا هستند. ما با جمع‌آوری تیمی از متخصصین حرفه‌ای و افراد کارکشته توانسته‌ایم با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز در کلینک‌ تخصصی خود، به ارائه‌ی خدماتی باکیفیت در سطح کشوری بپردازیم. پس با خیال راحت سلامت و زیبایی خود را در دستان  کلینیک ایرانیان ما قرار دهید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .