جستجو
Close this search box.

آیا کاشت مو درد دارد؟

درد کاشت مو

آنچه در ادامه می‌خوانید

درد کاشت مو، به لطف بی حسی موضعی و داروهای مسکن پس از عمل، نه، کاشت مو دردناک نیست. در حالی که هیچ جراحی نمی تواند کاملاً بدون درد باشد و ممکن است کمی ناراحتی موقتی باشد، کاشت مو معمولاً یک تجربه خوشایند و آسان برای اکثر مبتلایان به ریزش مو است.

آیا کاشت مو FUE درد دارد؟

خبر خوب این است که خود این روش نباید باعث ایجاد درد شود. استخراج واحد فولیکولی می تواند کار فشرده ای باشد زیرا هر فولیکول دهنده باید با یک ابزار استخراج شود. علاوه بر این، نتایج پس از جراحی می تواند حساس و دردناک به نظر برسد.

آیا بعد از کاشت مو دردی احساس می شود؟ 

شما احتمالاً در محل پیوند و همچنین در ناحیه ای که مو از آن برداشته شده است، احساس درد یا درد خواهید کرد. برای چند روز آینده، جراح شما ممکن است این موارد را تجویز کند: داروهای ضد درد، مانند آنتی بیوتیک های ایبوپروفن (Advil) برای جلوگیری از عفونت.

درد کاشت مو  بعد از عمل چقدر طول می کشد؟

ناراحتی و درد باید در عرض 48 تا 72 ساعت پس از جراحی کاهش یابد. افزایش قابل توجه درد پس از این دوره باید شما را وادار کند که با مطب تماس بگیرید. به طور کلی بیشتر ناراحتی هایی که احساس خواهید کرد از سفتی پوست سر شما ناشی می شود.

درد کاشت مو

ماندگاری و طول عمر کاشت مو 

کاشت مو یک گزینه درمانی برای موهایی است که به وضوح نازک می شوند. نتایج کاشت مو دائمی در نظر گرفته می شود زیرا نمی توانید آنها را لغو کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که نحوه کاشت موی شما پس از بهبودی، روشی است که تا آخر عمر شما به آن نگاه خواهد کرد.عوارض احتمالی پیوند مو

در اینجا ۸ عارضه جانبی مهم کاشت مو که افراد باید به آنها توجه کنند آورده شده است.

  1. خونریزی پوست سر خونریزی یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو است. …
  2. عفونت های پوست سر از دیگر عوارض کاشت مو می توان به عفونت پوست سر اشاره کرد. …
  3. نازک شدن بند مو. …
  4. خارش. …
  5. جای زخم. …
  6. کیست ها …
  7. سکسکه …
  8. درد.

آیا می توان بعد از کاشت مو کلاه گذاشت؟

اکثر افراد توصیه می کنند قبل از پوشیدن کلاه یا کلاه، حداقل ده روز صبر کنید. 7 تا 10 روز طول می کشد تا پیوندهای پیوندی شما در نواحی طاسی ریشه کنند. هر واحد فولیکولی باید بدون هیچ گونه تداخلی در جای خود بماند تا از آسیب به پیوندها جلوگیری شود و نتایج بهینه و دائمی تضمین شود.

آیا کاشت مو طبیعی به نظر می رسد؟

به طور کلی، کاشت مو طبیعی به نظر می رسد زیرا از نواحی اهداکننده موی واقعی انسان در سر استفاده می کند. موهای واقعی و حجم بالای ایمپلنت های اهداکننده به ایجاد ظاهری طبیعی کمک می کند.

آیا انجام کاشت مو ارزش دارد؟

زمانی که تاثیرات آن بر اعتماد به نفس، ظاهر و ماهیت طولانی مدت درمان را در نظر بگیرید، قطعاً ارزش کاشت مو را دارد. سپس ممکن است در نظر بگیریم که چقدر بر زندگی ما تأثیر خواهد گذاشت، چقدر طول می کشد تا بهبود یابد، و نتیجه نهایی چگونه خواهد بود.

آیا امکان دارد از کاشت مو نتیجه گرفت؟

اگرچه کلینیک های حرفه ای کاشت مو بیش از 95 درصد موفقیت دارند، اما خطر شکست در جراحی ترمیم مو صفر نیست. باید توجه داشته باشید که اگر یک تیم پزشکی کم تجربه یا فاقد صلاحیت عمل را انجام دهند، خطر افزایش می یابد.

پیاده روی بعد از انجام کاشت مو

ورزش بعد از کاشت مو باعث افزایش فشار شما می شود که می تواند باعث ایجاد غیر ضروری یا ریزش کار کاشته شود. برای محافظت از پوست سر که به تازگی پیوند زده شده است، باید حداقل 14 روز پس از جراحی از انجام ورزش های شدید خودداری کنید.

درد کاشت مو

خوابیدن بعد از  انجام کاشت مو

پس از کاشت مو، باید به پشت و رو به بالا بخوابید. شما در حالی که سر خود را روی یک بالش گردن می خوابید تا سر خود را در وضعیت صحیح بالا نگه دارید. از چرخیدن و چرخاندن یا خوابیدن روی شکم خودداری کنید.

تغییر رنگ مو پس از کاشت

جراحی کاشت مو رنگ موهای شما را تغییر نمی دهد. در موارد نادر، این روش ممکن است باعث سفید شدن زودرس برخی از موهای کاشته شده شود، اما بر سلامت کلی یا طول عمر آن تأثیری نخواهد گذاشت. هنگامی که ناحیه اهداکننده شروع به خاکستری شدن کرد، ناحیه گیرنده در نهایت از این روند پیروی خواهد کرد.

استفاده از هد بند بعد از کاشت سر 

هدبندها بهترین دفاع را در برابر، نه تنها تورم، بلکه چندین عارضه بالقوه ارائه می دهند. هدبند به محافظت از پوست سر حساس بعد از عمل کمک می کند. آنها می توانند از تورم و کبودی جلوگیری کنند تا به حفظ ظاهر شما کمک کنند. آنها می توانند مایع اضافی را که ممکن است از محل پیوند نشت کند جذب کنند.

اصلاح سر پس از کاشت مو امکان پذیر است؟

پاسخ منفی است. تراشیدن کل سر این روند را کمی آسان‌تر می‌کند، اما برای رسیدن به یک کاشت مو موفق ضروری نیست. می‌توانید کناره‌های تراشیده شده را تا یک اینچ در بالا محو کنید تا همچنان به شما اجازه دهید مدل مو را حفظ کنید.

اطمینان از پیوند کاشت پس از ۷ روز

5 تا 10 روز طول می کشد تا پیوندهای شما پس از کاشت مو ایمن شوند. این بسیار مهم است که از پیوند خود در حین بهبود مراقبت کنید. به طور کلی، پس از کاشت مو، پیوندهای تازه کاشته شده حدود 5 تا 10 روز طول می کشد تا مطمئن شوند.

آمادگی قبل از کاشت سر 

  • حداقل 24 ساعت قبل از جراحی سیگار را ترک کنید. …
  • سه روز قبل از جراحی الکل مصرف نکنید. …
  • قبل از جراحی موهای خود را کوتاه نکنید. …
  • حدود یک یا دو هفته قبل از جراحی پوست سر خود را ماساژ دهید.

زمان ریزش پوسته های سر بعد از پیوند مو

محل های پیوند مو در 24 تا 72 ساعت پس از جراحی پوسته ایجاد می کنند و پوسته ها در عرض 3 تا 10 روز می ریزند. وقتی دلمه ها می ریزند، ممکن است متوجه شوید که موها همراه با آنها ریخته می شود. این عادی است. دلمه ها را نچینید یا خراش ندهید، انجام این کار می تواند باعث عفونت شود و بقای پیوندها را به خطر بیندازد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

مزوتراپی می تواند فوراً پوست کدر و خسته و چین و چروک های سطحی را بهبود بخشد، اما همچنین می تواند به بهبود گردش خون کند کمک کند و به بدن برای دفع سموم پیری کمک کند.

مزوتراپی یا میکرونیدلینگ می تواند در درمان ریزش مو یا مشکلات نازک شدن مو برای مردان و زنان در هر سنی موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .