جستجو
Close this search box.

لاغری بدون جراحی

لاغری بدون بازگشت

آنچه در ادامه می‌خوانید

زمانی که حرف از لاغری به میان می‌آید ناخودآگاه ذهن افراد به طرف انجام عمل‌های مختلف با داشتن عوارض و دردسر‌های فراوان یا حتی ورزش کردن به مدت طولانی مدت و گرفتن رژیم غذایی روانه می‌شود. مواردی که شاید در آخر نتیجه‌ی خوبی داشته باشند اما بعضاً می‌توانند به قدری شما را از این کار خسته کنند که به کل قید لاغری خود را بزنید.

به همین علت شاهد این مورد هستیم که روش‌های جدیدی بوجود آمده‌اند که با داشتن ویژگی‌های جذاب و مزایای اختصاصی و همچنین حذف کردن مشکلات روش‌های مرسوم، توانسته‌اند به استفاده‌ی عموم برسند. یکی از این دسته روش‌هایی که برای لاغری استفاده می‌شود را می‌توان لاغری بدون جراحی دانست که توانسته با داشتن روش‌‎های مختلف و همچنین مطمئن، بین عموم فعالان این زمینه، مشتریان و متخصصین محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند و هر روزه شاهد افزایش تقاضای انجام درمان‌های از این دست هستیم.

اما لاغری بدون جراحی چیست؟ انواع روش‌های آن کدامند؟ چگونه می‌توان بدون استفاده از دستگاه لاغر شد؟ آیا این روش‌ها دائمی و بدون ضرر و مشکلات هستند؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با لاغری بدون جراحی بپردازیم.

چگونه بدون دستگاه و عمل لاغر شویم؟

با پیشرفت علم شاهد بوجود آمدن روش‌های متفاوتی برای لاغری بودیم که استفاده از دستگاه را می‌توان یکی از اولین موارد دانست. بعد از گذشت مدتی و پی بردن عموم به عوارض و مشکلات اینگونه درمان به دنبال راه‌های جایگزین بودند تا افرادی که با درمان‌های مرسوم مشکل دارند نیز بتوانند از داشتن اندامی زیبا‌تر و لاغر لذت ببرند.

لاغری بدون جراحی

به صورت کلی تمامی متد‌های لاغری با استفاده از تکنیک‌های مختلف به دنبال این مورد هستند که چربی‌های بخش‌های مختلف بدن را به صورت کامل حذف کنند یا آن را به حداقل‌ترین حد ممکن برسانند. همچنین قابل توجه است که بعضاً شاهد این هستیم که روش‌های درمانی چربی های اضافه و بافت‌های سلولیتی موجود در بدن را هدف قرار می‌دهدن و به نوعی با درمان‌های موضعی فرد را به تناسب اندام می‌رسانند.

روشهای لاغری بدون جراحی دقیقا به چه معنا هستند؟

زمانی که متخصص از روش‌های درمانی بدون جراحی استفاده می‌کند، با بکارگیری تکنیک‌های مختلف نظیر یک ابزار دستی یا تزریق، سلول‌های چربی را تخریب می‌کند و با این کار باعث می‌شود که شما در کوتاه مدت شاهد کاهش وزن خود باشید. سازمان غذا و داروی آمریکا با تعیین استاندارد‌های مختلفی در این مورد دست به بررسی و تأیید ابزار‌های مختلفی زده است که در اصل استفاده از آن‌ها برای لاغری بدون جراحی بدون ضرر می‌باشد.

ابزار‌های مذکور برای انجام وظیفه‌ی خود روی پوست یا بسیار نزدیک به پوست قرار می‌گیرند و وظیفه‌ی آن‌ها در اصل با ارسال گرما، سرما و یا امواج صوتی خاصی می‌باشد که با برخورد مستقیم به سلول‌های چربی باعث از بین رفتن یا کاهش آن‌‌ها خواهد شد. ابزار‌های از این قبیل بدون استفاده از هیچ جراحی یا واردن کردن صدمه به عصب و پوست کار خود را انجام می‌دهند و از این قبیل شاهد استفاده‌ی زیادی از این روش‌های درمانی هستیم.

همچنین قابل توجه است که یکی از روش‌های پر استفاده دیگر را می‌توان تزریق اسیدی دانست که شبیه به ماده‌ی صفرا می‌باشد. این ماده که برای بدن امکان تجزیه چربی را فراهم می‌کند بدون هیچ ضرر می‌باشد و از آن در تزریق‌های مختلفی استفاده می‌شود تا بتوان در کوتاه‌ترین و امن‌ترین روش ممکن سلول‌های چربی را حل کرد.

استفاده از این روش توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تأیید شده و می‌توان از آن برای رفع غبغب نیز استفاده کرد. در روش‌هایی که شاهد از بین بردن کامل یا حل کردن سلول‌های چربی هستیم، مشکل شما به صورت دائمی رفع می‌شود و دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با چاق شدن دوباره یا برگشت مشکلات شما نیست.

روشهای لاغری بدون جراحی

همانطور که اشاره کردیم لاغری بدون جراحی دارای فواید و جذابیت‌های مختلفی می‌باشد، لذا مشتریان و متقاضیان انجام این روش نیز بسیار فراوان هستند. به همین علت متخصصین سعی کرده‌اند با تحقیق فراوان بر روی این روش آن را در اشکال مختلفی پیاده‌سازی کنند تا بتوانند آن را برای درمان رنج وسیعی از افراد بهینه‌سازی کرده‌ باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر انواع روش‌های لاغری بدون جراحی بپردازیم.

  • تزریق داوکسی کولیک اسید برای لاغری
  • درمان با نور قرمز برای لاغری
  • ونکوئیش برای لاغری

در تمامی روش‌های مذکور شاهد استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها و ابزار‌ها می‌باشیم تا سلامت شما تضمین شود و همچنین روش‌های درمانی به صورت دائمی و همیشگی انجام شوند.

عوارض لاغری با استفاده از جراحی

زمانی که شما جراحی را به عنوان روش درمانی خود انتخاب می‌کنید باید بدانید که این مورد دارای عوارض و مشکلات بخصوص خود می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین مشکلات و عوارض لاغری با استفاده از روش‌های جراحی بپردازیم. البته قابل توجه است که رخ داد این مشکلات به متخصص و بیمار نیز بستگی دارد و بعضاً می‌توان از وقوع آن‌ها جلوگیری کرد.

  • افزایش وزن و یا عدم کاهش وزن
  • افت قند خون دائمی
  • زخم معده
  • انسداد روده
  • ایجاد فتق‌های شکمی
  • ریفلاکس اسید معده
  • حالت تهوع و استفراغ دائمی
  • امکان عفونت
  • عدم توانایی برای خوردن برخی غذاها
  • انسداد معده

مزایای لاغری بدون جراحی

اگر که به فکر لاغری با روش‌های بدون جراحی هستید نیز بهتر است با فواید و مزایای آن آشنا شوید، مواردی که شاید بتوان وجود آن‌ها را یکی از دلایل محبوبیت بالای این روش درمانی دانست. در ادامه با ما همراه باشید تا به ذکر این موارد بپردازیم.

  • کاهش حجم چربی
  • تقویت بافت های عضلانی
  • درمان دردهای موضعی
  • جلوگیری از آسیب دیدگی
  • موثر در شادابی و زیبایی پوست
  • افزایش گردش خون
  • افزایش انرژی و قدرت

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با لاغری بدون جراحی بدست آورده باشید و بتوانید از گزینه‌های مختلف پیش روی خود، بهترین مورد را بر اساس سلیقه و نیازتان انتخاب کنید.

ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در این رابطه بپردازیم. اگر که به فکر شروع این روند یعنی لاغری بدون جراحی هستید بهتر است با متخصصین حرفه‌ای مشورت کنید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس سوختگی پوست گردن بعد از لیزر - عوارض لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .