جستجو
Close this search box.

لاغری به کمک دستگاه

آنچه در ادامه می‌خوانید

اگر دقت کرده باشید امروزه چاقی به یک مشکل فراگیر تبدیل شده و افراد زیادی با آن درگیر هستند. افزایش وزن فقط محدود به یک جنس خاص نیست بلکه خانم ها و آقایان به صورت همزمان با این مشکل بزرگ دست و پنچه نرم می کنند. با توجه به خطرات فراوانی که چاقی به همراه دارد باید برای درمان آن از روش های مختلف کمک گرفت. در سال های اخیر لاغری با کمک دستگاه بسیار رایج شده و اکثر پزشکان برای لاغری آن را پیشنهاد می کنند.

البته این دستگاه ها نیز تنوع زیادی دارندکه شخص باید با شناخت کامل نسبت به خرید و استفاده از آنان اقدام نماید

چرا از دستگاه برای لاغری استفاده کنیم؟

امروزه متدهای لاغری بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده و فراگیر شده اند. با این حال در سال های اخیر به کار بردن دستگاه لاغری بیشتر از هر روش دیگری استفاده شده است.

دلایل زیادی برای کمک گرفتن از این دستگاه وجود دارد که هر کدام از آن ها در نوع خود حائز اهمیت است. اولین مزیتی که این دستگاه به همراه دارد سریع به دست آمدن نتیجه می باشد. معمولا روش های دیگر نیاز به زمان و انرژی بیشتری دارد و باید وقت بیشتری را برای رسیدن به وزن ایده آل صبر کنید.

این در حالی است که دستگاه لاغری این زمان را به کمترین حد خود می رساند. شما می توانید با کمک این دستگاه به راحتی از شر چربی های اضافی خود خلاص شوید و کاهش وزن خوبی را تجربه نمایید.

نکته جالب دیگر این است که دستگاه لاغری می تواند سلولیت های موجود بر روی پوست را از بین ببرد و ظاهر زیبایی به پوست شما هدیه کند. همین امر باعث شده تا از این دستگاه برای اهداف زیبایی نیز استفاده شود. زمانی که چربی های اضافی بدن توسط این دستگاه از بین رفت، فرم زیبا و طبیعی به بدن شما برمی‌گردد و جذابیت دوباره ای پیدا خواهید کرد.

عملکرد دستگاه لاغری چگونه است؟

دستگاه هایی که با هدف لاغری ساخته می شوند از متدهای مختلفی برای کار خود استفاده می کنند. بعضی از این دستگاه ها حالت لرزشی دارند و با ایجاد لرزش در سلول های چربی به مرور زمان آن ها را آب می کند. دستگاه لرزشی یکی از پرطرفدارترین ابزارها برای لاغری است و سال های زیادی از عملکرد مفید آن می گذرد.

همچنان بخش زیادی از مردم برای لاغری به سراغ آن می روند تا حس خوبی داشته باشند. بعضی دیگر از دستگاه ها حرارتی هستند یعنی با گرم کردن سلول های چربی آن ها را تحلیل می دهند. این روش نیز برای کسانی که به دنبال سریع جواب گرفتن هستند مناسب خواهد بود. چربی سوزی با کمک امواج هم بسیار رونق دارد و می تواند اثرات فوق العاده ای داشته باشد.

اکثر دستگاه های جدید با کمک امواج اولتراسوند سلول های چربی را تحت تاثیر قرار می دهند و آن ها را از بین می برند. دستگاه های طول موج دار جدیدترین نسل ابزارهای لاغری هستند که در اکثر کلینیک های تناسب اندام نیز این همین وسیله بهره می برند. عوارض کم و سرعت عمل بالا از مهم‌ترین ویژگی های این دستگاه لاغری است که محبوبیت آن را چند برابر می کند.

به صورت کلی چربی های بدن به دو حالت برگشت پذیر و برگشت ناپذیر تقسیم می شوند. خوشبختانه با دستگاه لاغری چربی ها به حالت برگشت ناپذیر در می آیند. این بدان معناست که چربی ها به انرژی تبدیل شده و به عنوان سوخت در متابولیسم بدن استفاده می شوند. اگر می خواهید برای همیشه از چاقی و خطرات آن راحت شوید، بهترین راهکار استفاده از دستگاه لاغری حرفه ای و درجه یک است.

لاغری با دستگاه چقدر زمان می برد؟

برای اینکه شما بتوانید به وزن دلخواه خود دست پیدا کنید باید جلسات متعددی را پشت سر بگذارید. تعداد جلسات برای هر کسی با توجه به شرایط بدنی او مشخص می شود و سپس درمان آغاز می گردد. به صورت میانگین جلسات لاغری بین ۸ الی ۱۲ جلسه است که بر حسب نیاز هر فرد تغییر می کند. به صورت میانگین اگر فردی ۱۰ جلسه را پشت سر بگذارد می تواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند.

مدت زمان هر جلسه نیز بر اساس محل چاقی و نوع دستگاه مشخص خواهد شد. کسانی که دچار چاقی در ناحیه شکمی هستند معمولا تا۴۵ دقیقه جلسات آن ها به طول می انجامد. با توجه به اینکه بافت چربی در این قسمت بیشتر است باید زمان بیشتری نیز صرف از بین بردن چربی ها گردد. البته کیفیت دستگاه ها نیز در این امر بسیار موثر می باشد.

دستگاه های جدید مدت زمان جلسه را کوتاه تر کرده اند و همچنین کیفیت کار را افزایش می دهند. چنانچه چربی در قسمت های دیگر بدن به غیر از شکم تجمع کرده باشد،‌ می توان با جلسات کوتاه ۱۵ الی ۳۰ دقیقه ای به نتیجه مناسب رسید. برای اینکه این مدت زمان مشخص شود،‌ پزشک همه بررسی های لازم را انجام خواهد داد.

سعی کنید برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود صبور باشید تا پس از گذراندن دوره خود بتوانید به اندامی زیبا و ایده آل دست پیدا کنید. در حال حاضر هر روزه ده ها نفر با کمک دستگاه لاغر می شوند و به وزن مناسب می رسند. هنگامی که در حال انجام جلسات هستید حتما در مورد رژیم غذایی خود نیز با پزشک مشورت کنید. برای اینکه درمان شما به جواب خوبی برسد، درکنار استفاده از دستگاه حتما مراعات های غذایی را در نظر بگیرید.

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید لاغر شوید راه های مختلفی مانند خوردن قرص و دارو، گرفتن رژیم غذایی، کاهش اشتها و فعالیت های ورزشی وجود دارد. استفاده از همه این راهکارها می تواند در نوع خود مفید باشد اما معمولا زمان زیادی را از شما می گیرند. همچنین انجام برخی از این کار ها برای شخص سخت و طاقت فرسا است و احتمال نیمه کاره ول کردن درمان وجود دارد. در لاغری با کمک دستگاه این مسائل وجود ندارد و شما با پشت سر گذاشتن دوره درمانی، می توانید به زندگی عادی خود برگردید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .