جستجو
Close this search box.

کاشت ابرو بهتره یا میکروبلدینگ؟

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

آنچه در ادامه می‌خوانید

کاشت ابرو بهتره یا میکروبلدینگ؟

امروزه بسیاری از خانم ها برای داشتن ابروی زیبا و جذاب از روش های مختلفی استفاده می کنند. دو مورد از برترین روش هایی که در این مورد به کار می رود کاشت ابرو و میکروبیلدینگ است.

هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که هر کس با توجه به شرایط شخصی خود آن ها را انتخاب خواهدکرد. بر همین اساس شما می توانید از این دو روش استفاده کنید. در ادامه به بررسی کامل تر این دو روش خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو بهتره یا میکروبلدینگ؟

میکروبیلدینگ، مزایا و معایب آن

برای اینکه بهتر بتوانید میکروبیلدینگ را بشناسید، ویژگی های مختلف آن را شرح خواهیم داد. میکروبیلدینگ به روشی گفته می شود که در طول آن رنگدانه ها به داخل پوست ابرو تزریق می شوند.

معمولا رنگدانه های سیاه باعث بهتر دیده شدن ابروها می شود و کمبود ابرو را پوشش خواهد داد. این روش بیشتر در سالن های زیبایی انجام می شود و خانم های زیادی به آن گرایش نشان می دهند. این روش حالت دائمی ندارد و شما باید در طول هر سه ماه آن را تجدید نمایید. از آنجایی که این روش جزو موارد تهاجمی محسوب می شود، در هنگام انجام آن درد کمی را تجربه خواهید کرد.

معمولا برای اینکه این درد کمتر شود از بی حس کننده موضعی به خوبی استفاده می کنند. در برخی از موارد عوارضی همچون تورم و خارش در قسمت ابرو به وجود می آید که شخص باید برای بهبود آن از روش های مخصوص به خود استفاده کند.

برای انجام میکروبیلدینگ حتما به سراغ افراد حرفه ای  در این زمینه بروید. حتما باید این فن در کلینیک های مجاز و درجه یک انجام شود تا نتیجه ایجاد شده برای شما خوشایند باشد.

خوشبختانه طرح ها و مدل های زیادی برای میکروبیلدینگ وجود دارد که هر کس می تواند با توجه به علاقه خود از بین آن ها انتخاب لازم را انجام دهد. برای اینکه نتیجه ایجاد شده از میکروبیلدینگ بهتر شود، مراقبت های لازم را در روزهای بعد از میکروبیلدینگ انجام دهید.

کاشت ابرو، مزایا و معایب آن

شاید در بین انواع روش هایی که برای ترمیم ابرو به کار می رود، کاشت ابرو بهترین گزینه ممکن باشد. خوشبختانه این روش بدون درد و خونریزی است و از این لحاظ نسبت به میکروبیلدینگ شرایط مناسب‌تری خواهد داشت.

این متد به صورت غیر تهاجمی عمل می کند و می توان آن را به روش های مختلفی اجرا کرد. در این روش موهای موجود در کنار گوش یا پشت سر که حالت نازک‌تری دارند برداشته شده و بر روی ابرو کاشته خواهند شد. معمولا بعد از کاشت، ساقه مو می ریزد ولی ریشه آن در داخل پوست شروع به رشد خواهد کرد.

بعد از حدود سه ماه رشد موهای جدید آغاز می شود و معمولا در پایان یک سال،‌ موها به حالت ضخیم در می‌آیند و جلوه بی نظیری به ابروهای شما خواهند داد. جداسازی فولیکول های مو و جایگذاری آن ها بر روی ابرو باید توسط پزشک متخصص زیبایی انجام شود زیرا حساسیت های مخصوص به خود را دارد. خوشبختانه برای انجام کاشت ابرو فقط یک جلسه کافی است که مدت زمان آن نیز چیزی در حدود دو تا سه ساعت خواهد بود.

تمامی مراحل به صورت کنترل شده توسط پزشک انجام می شود و هیچگونه درد خاصی را حس نخواهید کرد. نکته جالب درباره کاشت این است که یکبار انجام می شود و نیازی به ترمیم دوباره نخواهد بود. شاید بتوان تنها ایرادی که برای کاشت ابرو بیان کرد، زمانگیر بودن رسیدن به نتیجه نهایی است.

کاشت ابرو بهتره یا میکروبلدینگ؟

هزینه های مربوط به میروبیلدینگ و کاشت ابرو

حال که به مزایا و معایب هر کدام از این روش ها مسلط شدید، می توانید موارد دیگری همچون هزینه های این روش ها را به خوبی بررسی نمایید. به طور کلی هزینه میکروبیلدینگ به موارد مختلفی همچون نوع رنگ به کار رفته و همچنین سطحی که پوشش داده شده بستگی دارد.

بر همین اساس کسانی که تا به حال این روش را انجام داده اند با این هزینه ها روبرو شده اند. هر سالن زیبایی یک نرخ مخصوص برای میکروبیلدینگ دارد که به همین علت بین این سالن ها تفاوت قیمتی دیده می شود. روش کاشت ابرو هزینه بیشتری نسبت به میکروبیلدینگ دارد که شما باید این هزینه را به صورت ویژه پرداخت کنید.

البته مسلما نتیجه به دست آمده ازکاشت ابرو دائمی است و ارزش هزینه کردن را خواهد داشت. در نهایت این شما هستید که باید با توجه به شرایط شخصی خود، از بین روش های گفته شده بهترین آن را انتخاب کنید. مسلما با انجام این متدها زیبایی صورت خود را چند برابر خواهید کرد.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .