جستجو
Close this search box.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

تزریق ژل لب مدل فانتزی

آنچه در ادامه می‌خوانید

لب ها تاثیر به سزایی بر روی چهره انسان دارند و بسیاری از افراد برای زیباتر کردن خود به آن ژل تزریق می کنند. اگر دقت کرده باشید فرم لب ها تاثیر زیادی نیز بر روی لبخند شما دارد و از این نظر نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. در سال های اخیر میزان تزریق ژل لب در بین خانم ها بیشتر شده که نشان از استقبال زیادی مردم دارد. مدل های مختلفی با کمک ژل ها ایجاد می شود که یکی از آن ها تزریق ژل لب مدل فانتزی می باشد. در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل درباره لب فانتزی اطلاعات به دست بیاوریم.

انواع مختلف لب مدل فانتزی

لب فانتزی به حالتی گفته می شود که حجم لب ها بیشتر از حالت طبیعی باشد. در این وضعیت لب ها به چشم می آیند و در کنار سایر اجزای صورت نمود بیشتری خواهند داشت. در این حالت لب ها حالت پرحجمی می گیرند که به همین علت ظاهری فانتزی ایجاد خواهند کرد. کسانی که تزریق ژل لب را با مدل فانتزی انجام می دهند معمولا سایر قسمتها مانند گونه را نیز برجسته سازی می کنند. اگر لب ها و گونه ها به صورت همزمان ژل زده شود،‌ ظاهر متفاوتی خواهید داشت و نتیجه ایجاد شده بهتر خواهد بود.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

کسانی که دوست دارند صورت عروسکی داشته باشند به این مدل از لب علاقه زیادی دارند. لب ها در حالت فانتزی به صورت پهن و برجسته در می آیند و فرم خاصی خواهد گرفت. در حالت فانتزی لب پایین حجیم تر از لب بالا خواهد بود. همچنین حالت v لب بالایی نیز به خوبی تقویت شده است و نمای بسیار زیبایی را ایجاد خواهد کرد. برای اینکه بهتر با انواع لب مدل فانتزی آشنا شوید نمونه های متنوعی از آن را نام می بریم.

تزریق ژل لب مدل فانتزی هالیوودی

این مدل فانتزی در بین اکثر هنرمندان و بازیگران دیده می شود و از این لحاظ شهرت بسیاری دارد. در این متد خاص تزریق ژل به هر دو لب انجام می گردد و از لحاظ فرم به حالت برجسته در می‌آید. از آنجایی که مدل هالیوودی یک طرح فانتزی محسوب می شود،‌ توجه مخاطب را به لب ها جلب می کند و نسبت به سایر اعضای صورت بیشتر دیده می شود. اگر به دنبال یک طرح فانتزی به روز و جدید هستید می توانید از مدل فانتزی هالیوودی بیشترین استفاده ممکن را ببرید.

تزریق ژل مدل فانتزی روسی

همانطور که می دانید مدل لب های انسان یک امر موروثی است و در خانواده ها معمولا به شکل یکسان دیده می شود. زنان روسی به دلیل نژاد خاصی که دارند دارای لب های زیبایی هستند. اگر می خواهید یک فرم زیبا به لب های خود بدهید مدل فانتزی روسی می تواند برای شما مناسب باشد.

در این حالت میزان تزریق ژل کم است و حجم لب ها افزایش زیادی پیدا نمی کند. تمرکز اصلی در این روش بر روی لب بالایی است و سرنگ تزریق به صورت عمودی وارد لب می شود. مدل روسی حجم دهی خاصی ندارد ولی فرم صورت شما را بسیار جذاب خواهد کرد. امروزه زن های روسی از لحاظ زیبایی در سراسر جهان معروف هستند و فرم صورت فوق العاده ای دارند.

تزریق ژل لب مدل فانتزی چاک دار

یکی دیگر از روش های تزریق ژل لب، مدل فانتزی چاک دار می باشد. در این متد بیشترین تمرکز بر روی لب پایین می باشد. در مدل چاک دار لب پایین تزریق ژل زیادی خواهد داشت تا به حالت حجیم تری دیده شود. همین حجم بالای ژل باعث می شود که خط وسط لب پایینی به خوبی دیده شود. در واقع یک چاک واضح در قسمت وسط لب پایین ایجاد می گردد که به همین علت آن را چاک دار می گویند.

این مدل فانتزی چند سالی است که محبوب شده و بسیاری از خانم ها به دنبال اجرای آن می باشند. حجم لب های بالایی کمتر از لب پایینی است و این مشخصه در تمام مدل های فانتزی به خوبی مشهود و مشخص است.

نکات مهم در تزریق ژل لب فانتزی

برای اینکه طرح فانتزی مدنظر شما به خوبی ایجاد شود باید اصول مختلفی را در نظر بگیرید. اول از همه برای اینکار باید با یک پزشک حرفه ای مشورت کنید. ممکن است که مدل فانتزی برای صورت شما مناسب نباشد و بعد از انجام کار رضایت کافی را پیدا نکنید. اگر قبل از انجام تزریق مشورت لازم را داشته باشید با خیال آسوده تری اقدام به این کار خواهید کرد. در بعضی از اوقات شما باید قبل از تزریق ژل لب عمل های دیگری را پشت سر بگذارید.

تزریق ژل

مواردی مانند برجسته سازی گونه ها باید قبل از تزریق ژل لب فانتزی انجام شود تا نتیجه نهایی کاملا مشخص و واضح باشد. همچنین در بعضی از موارد باید تزریق در ناحیه چانه ها نیز اتفاق بیفتد که این مرحله نیز قبل از تزریق ژل می باشد. حجم لازم برای تزریق ژل نیز عامل بسیار مهمی است که توسط خود پزشک بررسی و تحلیل می شود.

در صورتی که حساسیت های پوستی خاصی دارید حتما آن را با متخصص در میان بگذارید تا بتواند بر اساس آن نوع ژل شما را مشخص کند. بعد از اینکه عمل تزریق ژل لب انجام شد، باید داروهای خاصی به مدت چند روز استفاده شود تا تورم ناشی از آن از بین برود. انجام مراقبت های اولیه بعد از تزریق ژل بسیار حائز اهمیت است.

گذاشتن کمپرسور یخ بر روی لب ها بعد از تزریق بسیار مفید از و مانع از ایجاد تبخال در لب ها می شود. قبل از اینکه تزریق ژل شروع شود محل مورد نظر بی حس می شود تا دردی را احساس نکنید و کارتان به آسانی انجام شود. در هنگام تزریق نیز سعی کنید بیشترین همکاری را با پزشک داشته باشید تا نتیجه کار بتواند رضایت شما را جلب کند.

اگر می خواهید یک چهره خاص و متفاوت داشته باشید می توانید به سراغ لب فانتزی بروید. برای اینکه نتیجه کار بهتر شود حتما بر اساس نظرات پزشک برنامه ریزی کنید زیرا این فرد تجربه فراوانی دارد و می تواند بهترین راهکار ممکن را برای شما ارائه دهد. جهت مشاوره میتوانید به صورت شبانه روزی با شماره تماس 75900-021 کلینیک ایرانیان تماس حاصل نمایید .

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

عکس زن جوان که یک تیغ در دست گرفته است و به آن نگاه می کند
iranianclinic
رفع موهای زائد صورت مراجعه کننده با دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس - قیمت لیزر موهای زائد
iranianclinic
عکس یک فانوس جلوی پنجره باز که از بیرون پنجره حلال ماه دیده می شود - کاشت مو در ماه رمضان
iranianclinic
عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .