عکس لب های حجیم قلوه‌ای - تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای یکی از پرطرفدار ترین مدل های ژل لب است. به طور کلی لب ها، یک عضو اثر گذار بر روی زیبایی چهره شما هستند. به جلوی آینه بروید و خودتان را بدون لب یا با لب هایی نامتقارن تصور کنید؛ مسلما از چهره ای که دارید، ناراحت می شوید و چه بسا گریه کنید. پس بی علت نیست که تزریق ژل لب مدل قلوه ای تبدیل به پرطرفدارترین خدمت زیبایی در بین افراد شده است. داشتن لب هایی قلوه ای  برجسته و خوش فرم می تواند جذابیت صورت شما را چند برابر کند. در ادامه شما را با این مدل پرطرفدار آشنا می کنیم تا با اطمینان خاطر به سراغ تزریق ژل لب مدل قلوه ای بروید. پس با ما همراه شوید.

هزینه
هدف

خالی

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

خالی

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

خالی

دوره نقاهت
دوره نقاهت

خالی

عوارض
عوارض

خالی

تلفن تماس
مشاوره آنلاین

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایای تزریق ژل لب مدل قلوه ای

معایب تزریق ژل لب مدل قلوه ای

حجیم و بزرگ شدن لب ها

نیاز به مقدار بیشتر فیلر

مشاهده نتایج بلافاصله بعد از تزریق

چرا تزریق ژل لب مدل قلوه ای در کلینیک های ایرانیان؟

تزریق فیلر لب با رعایت همه نکات بهداشتی

بهره گیری از تیم تخصصی فیلر لب

ارائه جلسات مشاوره قبل از تزریق

آنچه در این مطلب می خوانید

تزریق ژل لب مدل قلوه ای چیست؟

تزریق ژل لب مدل قلوه ای، مدلی است که لب ها را برجستگی تر نشان می دهد. به طور کلی در این روش تزریق ژل لب پزشک سعی می کند تا فرم اولیه لب ها را حفظ کند ولی لب هایی پرتر، برجسته تر و حجیم تری برای زیباجو به وجود بیاورد. در تزریق ژل لب مدل قلوه ای زاویه تیز لب ها هم اصلاح می شوند و با تزریق فیلر پوستی به آن ها حالتی گرد و مدور داده می شود تا شکل قلوه ای بودنشان کامل شود. در این روش فرم لب ها نمایی منحنی شکل به خودشان می گیرند. در مدل قلوه ای، تمرکز روی لب های بالایی و پایینی به یک اندازه بوده و هدف انجام آن برجسته و متقارن ساختن لب ها است. در صورتی که لب هایتان نامتقارن یا کم حجم است، تزریق ژل لب مدل قلوه ای گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود.

این ژل‌ها از جنس هیالورونیک اسید می‌باشند که شاهد وجود آن‌ها به صورت طبیعی در ساختار بدن نیز هستیم، به همین علت نیز برای تزریق به لب استفاده می‌شوند. استفاده از این اسید عارضه‌ای را به وجود نمی‌آورد و شما می‌توانید با خیال راحت به استفاده از این روش بپردازید، البته هر روش درمانی دارای عوارض بخصوص خود می‌باشد.

تزریق ژل لب دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام با توجه به سلیقه‌ی افراد استفاده می‌شوند. در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای بپردازیم تا شما را با مزایا، عیوب و البته مراحل کلی تزریق این مورد آشنا کنیم.

عکس نتایج تزریق ژل لب مدل قلوه ای زن جوان

زیبایی همیشه یکی از موارد پر اهمیت از نظر خانم‌ها بوده است، یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی از صورت که زیبایی آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد را می‌توان لب‌ها دانست. با داشتن لب‌هایی زیبا شما می‌توانید به جذابیت هرچه بیشتر خود بپردازید و در اصل یکی از فاکتور‌های اصلی در رابطه با زیبایی را به خوبی انجام داده باشید. بعضاً ممکن است که شما به صورت طبیعی دارای لب‌های زیبایی نباشید، اما نگران نباشید.

شما با انجام روش‌های زیباسازی متفاوتی می‌توانید این مورد را حل کنید و از داشتن لب‌های خوش فرم لذت ببرید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد این مورد هستیم که از تزریق ژل برای افزایش حجم و افزایش زیبایی لب‌ها استفاده می‌شود، استفاده از این روش درمانی یکی از نزدیک‌ترین موارد به لب‌های طبیعی می‌باشد. شاید بتوان یکی از پراستفاده‌ترین روش‌های درمانی و زیباسازی لب را همین مورد تزریق ژل دانست.

مراحل تزریق ژل لب مدل قلوه ای

تزریق ژل لب مدل قلوه ای دارای مراحل و تکنیک‌های بخصوصی می‌باشد که متخصص در جلسه مشاوره به تفصیل و توضیح آن‌ها می‌پردازد و در اصل به صورت مفصل شما را درباره‌ی مراحل تزریق ژل لب مدل قلوه ای و البته نتایج آن آشنا خواهد کرد تا با اطلاع قبلی از این درمان به انجام آن بپردازید. بعد از اینکه مشاوره شما پایان یافت، متخصص به گرفتن چند عکس قبل از عمل شما می‌پردازد و آن‌ها را به صورت محرمانه نگه‌داری می‌کند تا با نتایج بعد از عمل مقایسه کند.

در مرحله‌ی اول شروع درمان، لب‌ها کاملاً با استفاده از محلول پاک کننده‌ی پزشکی تمیز می‌شوند و سپس متخصص با استفاده از کرم خاصی به بی‌حس کردن موضعی شما به مدت 15 دقیقه می‌پردازد تا در رابطه با تزریق ژل ناراحتی حس نکنید. بعد از بی‌حس شدن شاهد تمیز کردن دوباره‌ی لب هستیم و سپس فرآیند تزریق ژل آغاز می‌شود.

برای اینکه به نتیجه‌ی مورد نظر بیمار رسید، تکنیک‌های مختلفی وجود دارند که متخصصی از آن‌ها استفاده می‌کنند و اکثر موارد آن‌ها بر روی ناحیه‌های مختلفی از لب انجام می‌شوند تا به بهبود آن بپردازند. در پایان روش درمانی شاهد این هستیم که پزشک به ذکر مواردی می‌پردازد تا شما آن‌ها را رعایت کرده تا تجربه‌ی بهتری از عمل خود داشته باشید.

پیش از تزریق فیلر لب، ابتدا احتیاج است که یک جلسه مشاوره با پزشکان خود داشته باشید. در این جلسه فرم صورت و همچنین شکل لب هایتان بررسی می شود و سپس متناسب با آناتومی صورت و بقیه اجزای چهره‌تان، بهترین مدل تزریق ژل لب با حداکثر همخوانی توسط پزشک توصیه می شود.

در جلسه بعدی تزریق ژل لب مدل قلوه ای انجام می شود و برای این کار اطراف لب ها ضد عفونی شده و سپس با دارو های بی حس کننده، بی حس خواهند شد. در مرحله بعدی فیلر انتخابی، همان لحظه از جعبه بیرون آورده می شود و از پلمپ خارج خواهد شد.

بعد از آن دکتر متبحر متناسب با فرم لب ها، اقدام به تزریق کردن ژل در ناحیه مورد نظر می کند. بعد از اتمام شدن جلسه برای کاهش دادن عوارض جانبی ناشی از تزریق، پزشک یکسری نکات مراقبتی را به شما گوشزد می کند و حتی در صورت احتیاج برایتان پماد تجویز خواهد کرد؛ پس این مراقبت ها را به طور دقیق و مداوم انجام دهید.

عکس پزشک که به لب بالای دختر فیلر تزریق می کند

قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای

درباره قیمت تزریق ژل لب مدل قلوه ای لازم است که فاکتور‌ های مختلفی را در نظر بگیریم. به عنوان مثال، میزان ماندگاری و دوام، جنس ژل و برند تولید کننده آن، تاثیر بسیاری بر روی هزینه این روش می گذارند. همچنین پارامتر های دیگری که باعث تغییر در هزینه‌ این روش می شوند، مقدار ژلی است که باید متناسب با فرم لب‌ هایتان به شما تزریق گردد. ولی به طور کلی در تزریق ژل لب مدل قلوه ای حدودا دو سرنگ برجستگی لازم را به لب هایتان خواهد داد. در حالت کلی، به‌ ازای هر ۱ سی‌ سی، باید حدودا 3 تا 4 میلیون تومان هزینه کرد. لازم به ذکر است ژل‌ های آمریکایی گران تر هستند، در صورتی که برند‌ های اروپایی در مقایسه با کیفیت خوب و ایده آل آن ها، قیمت ارزان تری دارند. اگر به دنبال قیمت‌ ارزان‌ تر هستید، مارک های کره‌ ای را انتخاب کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب قلوه ای

برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و گرفتن بهترین نتیجه لازم است تا مراقبت های قبل از تزریق ژل لب قلوه ای را رعایت کرد. در این مورد شما باید سعی کنید از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون خودداری کنید، چرا که اگر خون شما رقیق شود، ناحیه‌ای که مورد عمل و درمان قرار می‌گیرد بیشتر از حد عادی در معرض خونریزی و کبود قرار می‌گیرد و مشکلات شما بیشتر خواهد بود.

دیگر مورد در این رابطه را می‌توان این دانست که بهتر است ده روز قبل از انجام عمل از خوردن موارد مشخصی پرهیز کنید تا الکل خون شما رقیق نشود، از این موارد می‌توان به داروهای مسکن، روغن ماهی، ویتامین ای و الکل اشاره کرد.

عکس قرص ها و کپسول های رقیق کننده خون

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای

برای آن که بتوانید به نتیجه و ماندگاری خوبی از تزریق ژل لب مدل قلوه ای برسید، باید مراقبت های گفته شده از سمت پزشک خود را به طور کامل انجام دهید. مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه ای عبارتند از:

  1. مقدار زیادی آب بنوشید. هیدراته نگه داشتن خود به روند بهبودی بدنتان کمک می کند. با این حال، از نی استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است به لب ها فشار وارد کند.
  2. پس از درمان، حداقل در 48 ساعت اول، روی لب های خود یخ بمالید تا تورم و کبودی کاهش یابد. قبل از استفاده، تکه های یخ را در یک پارچه قرار دهید و به طور مستقیم آن را بر روی لب هایتان نگذارید.
  3. لب های خود را به خصوص برای 24 تا 48 ساعت اول پس از درمان تمیز نگه دارید و قبل از دست زدن به آنها دست های خود را بشویید تا از بروز هرگونه عفونت جلوگیری کنید.
  4. بعد از درمان می توانید فعالیت های معمولی داشته باشید و ورزش های سبک مانند پیاده روی انجام دهید. اما 24 تا 48 ساعت پس از درمان تزریق فیلر لب مدل قلوه ای از انجام هر نوع ورزش شدید خودداری کنید.
  5. سالم بخورید و درست بخوابید! شما باید مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید، اما از مصرف بیش از حد سدیم اجتناب کنید؛ زیرا ممکن است تورم شما را بدتر کند. همچنین بر روی صورت نخوابید. برای کاهش تورم می توانید سر خود را با یک بالش اضافی بالا ببرید.
  6. تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل از رژ لب زدن، آرایش روی لب یا نزدیک آن خودداری کنید.
  7. تا 48 ساعت آینده از بوسیدن خودداری کنید تا به لب هایتان فشار وارد نشود.
  8. خود را در معرض دمای بالا قرار ندهید؛ چون که ممکن است تورم شما را تشدید کند.
  9. حداقل تا 48 ساعت پس از درمان از گرفتن دوش آب گرم، سونا، بخار آب یا ورزش گرم خودداری کنید.

فواید و کاربردهای تزریق ژل لب مدل قلوه ای

مواردی که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این روش می‌باشد. همانطور که می‌دانید لب یکی از زیباترین بخش‌های صورت هر فرد می‌باشد و در طول زمان زیبایی خود را از دست می‌دهد. پس بهتر است به دنبال روش‌هایی باشید تا این مشکل را درمان کنید. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین مزایا تزریق ژل لب قلوه‌ای بپردازیم:

  • داشتن ماندگاری بسیار بالا
  • حجیم کردن لب‌ها
  • می‌تواند به از بین بردن چروک لب‌ها با تزریق ژل لب کمک کند
  • عوارض تزیق ژل لب
  • علاوه بر فواید گفته شده، شاهد این مورد هستیم که تزریق ژل لب دارای عوارضی نیز می‌باشد که قبل از انجام این روش بهتر است از آن‌ها آگاه باشید. در ادامه‌ی مطلب با ما
  • همراه باشید تا به ذکر این موارد بپردازیم:
  • بعضاً ممکن است بعد از انجام روش درمانی مذکور، هرگونه تورم و سوزش برای شما رخ دهد که به صورت کاملاً طبیعی می‌باشد و پس از مدتی قابل رفع است.
  • مورد دیگر را می‌توان شکل غیر طبیعی و تورم لب‌ها دانست که می‌تواند برای افراد غیرطبیعی باشد، اما در این مورد نیز جای نگرانی وجود ندارد.

صرف نظر از دلیل تزریق ژل لب مدل قلوه ای، این روش مقرون به صرفه ترین و ایمن ترین روش غیر جراحی است که برای برجسته کردن لب های افراد مورد استفاده قرار می گیرد. سایر انواع تقویت کننده لب مانند پرکننده های پوستی، ایمپلنت های لب و لیفت لب در مقایسه با مزایای این روش، تهاجمی تر و معمولاً کمتر مورد نیاز هستند. سایر مزایای تزریق ژل لب قلوه ای به شرح زیر است.

  • اولین مزیت تزریق ژل لب قلوه ای، رسیدن به ظاهری پیشرفته و جذاب است. برای اکثر افراد، بزرگترین مزیت استفاده از این مدل تزریق ژل لب، رسیدن به ظاهر پر تر لب ها است. 
  • لب‌ های قلوه ای می‌ توانند باعث جوان‌ تر به نظر رسیدن فرد شوند. برای خانم هایی که ممکن است از ویژگی های خاص صورت کاملاً راضی نباشند، یک راه ساده برای به دست آوردن اعتماد به نفس دوباره تزریق ژل لب قلوه ای است. در نتیجه بهبود ظاهر آن ها می تواند به افزایش اعتماد به نفسشان کمک کند. 
  • به علاوه این روش باعث پری طبیعی لب ها می شود. یعنی تزریق ژل لب قلوه ای ظاهری طبیعی به لب ها می دهد. در صورتی که برای تزریق از ژل لب هایی که بر پایه اسید هیالورونیک هستند، استفاده شود؛ لب ها ظاهری طبیعی به خودشان می گیرند. چون که اسید هیالورونیک موجود در این ژل ها ماده‌ ای که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌ شود.

عوارض تزریق ژل لب قلوه ای

عوارض تزریق ژل لب قلوه ای موقتی است و فقط باید چند روز طول بکشند. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • خونریزی از محل های تزریق
  • تورم
  • کبودی
  • قرمزی
  • حساسیت و آلرژی در محل تزریق
  • فعال شدن مجدد تبخال و تاول

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با مراحل تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای، مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب مدل قلوه‌ای و همچنین مزایا و معایب این درمان و زیباسازی بدست آورده باشید. ما سعی داشتیم به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین موارد در رابطه با تزریق ژل بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این روش بدست بیاورید.

البته قابل توجه است که انتخاب روش درمانی یا استفاده از تزریق ژل برای زیباسازی کار ساده‌ای نیست و شما نمی‌توانید بدون مشورت متخصصین و فعالان این زمینه آن را انجام دهید. به همین علت بهتر است قبل از انجام هر اقدام جدی در رابطه با این موضع به صورت دقیق و کامل به بررسی و معاینه توسط متخصصین حرفه‌ای و کارکشته بپردازید تا بتوانید از وضعیت و سلامت خود اطلاعات کاملی بدست بیاورید.

کلینیک ایرانیان با داشتن پیشرفته مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده و روش‌های درمانی مدرن، زیر نظر متخصصین حرفه‌ای آماده‌ایم تا به بهترین شکل ممکن خدمات مورد نیاز شما را ارائه دهیم. پس با خیال راحت به درمان خود در مراکز کلینیک ایرانیان بپردازید و سلامت و زیبایی خود را به ما بسپارید.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول در مورد تزریق ژل لب مدل قلوه ای

طبیعی به نظر رسیدن لب ها بعد از تزریق ژل قلوه ای به میزان ژل تزریقی و مهارت پزشک بستگی دارد. اگر پزشک از مقدار ژل بیش از حد استفاده نکند و در تزریق آن نکات لازم را در نظر بگیرد ظاهر لب بعد از تزریق کاملا طبیعی خواهد بود.

برای چاکدار شدن لب پزشک در هنگام تزریق ژل لب قلوه ای باید مقدار بیشتری ژل به نواحی لب پایینی تزریق کند تا وسط لب پایین خط دار شود.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی در ارتباط با تزریق ژل لب مدل قلوه ای

iranianclinic
لیزر
تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر زنان چقدر است؟
تعداد جلسه لیزر زنان برای خیلی از افراد مسئله ساز است. لیزر موهای زائد زنان محبوب ترین روش زیبایی در بین خانم ها است که با این روش مو های این ناحیه به...
خانم جوان با موهای مشکی که در حال فکر کردن به درد لیزر موهای زائد بیکینی است- درد لیزر بیکینی
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر زنان درد دارد؟
درد لیزر زنان یکی از سوالاتی است که ذهن بیشتر خانم‌ها را به خود مشغول می کند. لیزر زنان یک روش بسیار محبوب است که شما را از شر موهای زائد خلاص می کند و...
دکتری که چند تا سورنگ که داخلش چربی هست در دستش نگه داشته است- ماندگاری تزریق چربی
iranianclinic
تزریق
ماندگاری تزریق چربی به طور معمول چقدر است؟
ماندگاری تزریق چربی این روزها بسیار حائز اهمیت است. با گذشت زمان و افزایش سن، بسیاری از افراد با مشکلاتی همچون لاغری صورت و افتادگی پوست مواجه می‌شوند....
iranianclinic
تزریق
عوارض تزریق چربی به صورت و بهترین راه های پیشگیری
در مورد عوارض تزریق چربی به صورت چه می دانید؟ آیا این روش عوارضی هم دارد یا خیر؟ به طور کلی، تزریق چربی به صورت که اکثرا آن را با پیوند چربی صورت هم می...
جعبه پروفایلو در کنار چند برگ گل - تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق ژل پروفایلو
iranianclinic
تزریق
تعداد جلسات مورد نیاز برای تزریق ژل پروفایلو
برای دستیابی به جوانی و طراوت پوست، تزریق پروفایلو به عنوان یکی از موثرترین روشهای  زیبایی شناخته می ‌شود. اما برای بهترین نتایج توصیه می‌ شود که در این...
پزشکی که به صورت زن جوان پروفایلو تزریق می کند - مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو
iranianclinic
تزریق
مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو و توصیه های پزشکی لازم
مراقبت های بعد از تزریق پروفایلو نقش مهمی در موفقیت درمان پروفایلو ایفا می کند. مراقبت های بعد از تزریق باعث می شود که درمان تأثیر بیشتری داشته باشد و...

تا کنون 185 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .