جستجو
Close this search box.

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

آنچه در ادامه می‌خوانید

چند ساعت کاشت ابرو زمان می برد؟

در گذشته داشتن ابروهای باریک و کشیده یکی از ملاک های زیبایی بود. امروزه این ملاک تغییر کرده است و ملاک های دیگری جای آن را گرفته است. امروزه کاشت ابرو و داشتن ابروهای پرپشت طرفداران بیشتری دارد که از راه های متفاوتی برای انجام این کار استفاده می نمایند.

هاشور و تاتو از جمله کارهایی است که برای پر پشت نشان دادن ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از راه های جدید که مورد استفاده قرار می گیرد، انجام عمل زیبایی کاشت ابرو می باشد. این کار بسیار بهتر از سایر روشها می باشد و ماندگاری بیشتری دارد و هم چنین شکل طبیعی ابروها را حفظ می کند. البته زمان کاشت آن نسبت به سایر روش ها طولانی تر می باشد.

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

کاشت ابرو چیست؟

در نظر بسیاری از خانم ها هاشور و تاتو روش بهتری نسب به کاشت ابرو می باشد. این کار به دلیل عدم شناخت از مزایای کاشت ابرو نزد آن ها می باشد. از جمله تفاوت های میان آن ها این است که هاشور و تاتو موقت می باشند.

رنگی که مورد استفاده قرار می گیرد شیمیایی بوده و با مرور زمان رنگ آن کمرنگ تر می شود. لذا در هر بار استفاده باید رنگ آن را تمدید و درد ناشی از استفاده آن را تحمل نمود.

در حالی که کاشت ابرو دائمی می باشد و ابروهای کاشته شده همانند ابروهای طبیعی رشد می کنند. همچنین رنگ آن ها تغییر نمی کند. در این حالت ابروهای شما به صورت طبیعی رشد پیدا می‌کنند.

جلسات مورد نیاز کاشت ابرو

یکی از دلایلی که افراد برای کاشت ابرو اقدام نمی کنند، این است که، آنها فکر می کنند که رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به تعدا جلسات زیاد و مراجعه مرتب به متخصص دارد.

در حالی که در بسیاری از موارد با یک جلسه فرد به نتیجه مورد نظر می رسد. به دلیل این که متخصصان در این عمل زیبایی تعداد کمی فولیکول مو را پیوند می دهند. در موارد کمی نیز ممکن است جلسه دوم مورد نیاز باشد. در حال حاضر متخصصان با بهره گیری از متدهای نوین می توانند در یک جلسه عمل مورد نظر را انجام دهند.

ابروهای کاشته شده از چه زمانی رشد می کنند؟

ابروهای کاشته شده در بیشتر موارد به یک و یا دو جلسه مراجعه نیاز دارند. پس از انجام عمل زیبایی کاشت ابرو پزشک متخصص دستورالعمل هایی را برای بیمار تجویز می نماید و پس از آن فرد در خانه و با رعایت این دستورالعمل ها می تواند پس از حدود 4 ماه رشد ابروها رو مشاهده نماید. با توجه به وضعیت جسمانی فرد این مدت می تواند متفاوت باشد. اما در صورت طولانی تر شدن از 4 ماه بهتر است به پزشک خود مراجعه نمایید. تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. همچنین در این مدت زمان بهتر است رژیم غذایی سالم و مناسب را نیز رعایت نمایید.

دلایل ریزش و کم پشت شدن ابروها

دلایل مختلفی برای ریزش و کم پشت شدن ابروها در خانم ها وجود دارد از جمله دلایل ژنتیکی و یا استفاده بیش از انداز از لوازم آرایش غیر استاندارد. برای ثبات کاشت ابروها و عدم ریزش آنها بهتر است مواردی که در زیر به آنها اشاره شده است را رعایت نمایید.

–      استفاده از لوازم آرایشی استاندارد: استفاده زیاد از لوازم آرایش از جمله سایه و هاشور باعث خارش و التهاب و در نهایت ریزش ابروها می شود. در صورت استفاده از لوازم استاندارد می‌تواند این اثر را به حداقل برسد.

–      ابروهای خود را نازک نکنید: بدون در نظر گرفتن مد روز تا مدت زمانی از گرفتن و یا اصلاح ابروهای کاشته شده خودداری نمایید.

–      دقت در مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک: پزشک معالج جهت تقویت فولیکول مو داروهایی را برای شما تجویز می نماید. در مصرف داروهای تجویز شده حداکثر دقت و حوصله را به خرج دهید تا ماندگار موهای کاشته شده طولانی تر شود.

–     به محل کاشت ابرو به هیچ عنوان دست نزنید: با توجه به عمل انجام شده امکان دارد در روزهای اول در ناحیه کاشت احساس خارش را داشته باشید. در این صورت به هیچ وجه نباید به خارش محل رویش مو عکس العمل نشان دهید. با توجه به حساس بودن فولیکول مو در روزهای اول امکان صدمه دیدن فولیکول مو بسیار بالا می باشد.

–     استفاده از تقویت کننده های خانگی می تواند موثر باشد: در صورتی که فولیکول مو آسیب ندیده باشد استفاده از یک سری مواد می تواند تاثیر زیادی در موفق بودن عمل زیبایی کاشت ابرو داشته باشد. موادی از قبیل بادام تلخ، فندق، تخم مرغ و روغن زیتون می تواند باعث تقویت موهای ابرو شود.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .