جستجو
Close this search box.
جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه

سینه‌ها نه تنها به خانم‌ها صفات زنانه می‌دهند، بلکه می‌توانند در اعتمادبه‌نفس و روحیه آنها نیز نقـش مهمـی داشتـه باشنـد. معمـولا به عـلت شیردهی ، حاملگی ، کاهش وزن ، سوءتغذیه و افـزایش سن فـرم سینه ها تغییـر و گاهـی بـد شکـل می شوند که می توانند با جراحی کوچک کردن سینه به فرم دلخواه خود برسند. جراحی زیبایی سینه به منظور کاهـش سایز و تناسـب فـرم و یا لیفـت و بـالا کشیـدن سینـه ها و گاهی بازسازی آن از طریق افزایش حجم با پروتز انجام میشود .

مشاوره توسط پزشک به صورت رایگان

هزینه
هدف

بالا

پزشک معالج
تعداد جلسات

خالی

ماندگاری
ماندگاری

دائمی

نوع بی‌هوشی
زمان نتیجه گیری

عمومی

دوره نقاهت
دوره نقاهت

طولانی مدت

عوارض
عوارض

کم

تلفن تماس
021-75900

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با ما در ارتباط باشید

پکیج ها و لیست قیمت

جهت مشاهده پکیج های کلینیک ایرانیان کلیک کنید

فرم مشاوره و رزرو

جهت تکمیل فرم درخواست رزرو و مشاوره کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا جراحی کوچک کردن سینه

معایب جراحی کوچک کردن سینه

کاهش کمر درد

وجود ریسک در حین جراحی

بهبود فرم بدن

جای زخم

افزایش اعتماد به نفس

هزینه بالا

نتایج بر حسب خواست مراجعه کننده

چرا جراحی کوچک کردن سینه در کلینیک های ایرانیان؟

توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

افزایش جذابیت ظاهری و اعتماد به نفس

کاهش اندازه و افتـادگی سینـه های بزرگ

برجسته و حجیم کردن سینه های کوچـک

بازسـازی فرم و تقـارن سینـه ها

آنچه در این مطلب می خوانید

راههای کوچک کردن سینه

بدون شک، اندازه و شکل سینه برای بسیاری از زنان اهمیت دارد. اگر احساس می‌کنید سینه‌هایتان بزرگتر از اندازه معمول است و مایلید آنها را کوچکتر کنید، در نظر داشته باشید که تغییر اندازه سینه به وسیله روش‌های غیرجراحی به طور قطعی و کامل ممکن نیست. با این حال، در زیر چند راهکار برای به نظم درآوردن و کوچک‌تر شدن سینه‌ها آورده شده است:

  • تمرینات ورزشی: تمریناتی که به تقویت عضلات در ناحیه سینه می‌پردازند، می‌توانند سینه‌ها را به نظم درآورده و آنها را به طور طبیعی و جمع و جور‌تر نمایش دهند. تمریناتی مانند پرس سینه، فشار سینه، پلاک سینه و تمریناتی که به تقویت عضلات پشت و شکم همراه باشند، می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.
  • حفظ وزن سالم: حفظ وزن سالم و جلوگیری از چاقی یا لاغری زیاد می‌تواند به شکل سینه کمک کند. تغییرات شدید در وزن ممکن است باعث تغییر در حجم و شکل سینه شود. بنابراین، حفظ وزن سالم و پایداری در آن می‌تواند تاثیر مثبتی بر شکل سینه داشته باشد.
  • لباس‌های مناسب و جمع کننده: استفاده از لباس‌های مناسب و جمع کننده می‌تواند به شکل و ظاهر سینه کمک کند. انتخاب سایز صحیح سینه، استفاده از لباس‌های پشت بسته و جمع کننده سینه از جمله راههایی است که می‌تواند سینه‌ها را کوچکتر نشان دهد و آنها را بهبود بخشد.
  • ماساژ سینه: ماساژ سینه نیز می‌تواند به کوچک کردن سینه کمک کند. با استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن بادام و یا روغن جوانه گندم، می‌توانید نرمی و انعطاف پذیری پوست سینه را افزایش دهید و ظاهر آن را بهبود بخشید. برای ماساژ سینه، می‌توانید به آرامی با استفاده از حرکات دایره‌ای و صاف، از پایین به بالا و از خارج به داخل، سینه خود را ماساژ دهید.
  • رعایت تغذیه سالم: تغذیه سالم و متنوع باعث حفظ سلامتی پوست و بافت‌های سینه می‌شود و ممکن است به شکل سینه کمک کند. مصرف مواد غذایی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها مانند میوه‌ها و سبزیجات، مواد غذایی حاوی پروتئین مانند ماهی، گوشت سفید و سویا، و مصرف آب به میزان کافی، می‌توانند به حفظ سلامتی و شکل سینه کمک کنند.
  • استفاده از محصولات طبیعی: استفاده از محصولات طبیعی مانند کرم‌ها و روغن‌های تنظیم‌کننده سینه ممکن است به شکل سینه کمک کند. این محصولات معمولاً حاوی عناصری مانند ویتامین E، عصاره آلوئه ورا و عناصر طبیعی دیگر هستند که می‌توانند به تغذیه و ترمیم بافت سینه کمک کنند.
  • روش‌های غیرجراحی: همچنین، برخی روش‌های غیرجراحی مانند استفاده از پروتز سینه، پمپاژ واکسن سینه و یا استفاده از پد یا سینی پرکننده می‌توانند به کوچک کردن و بهبود شکل سینه کمک کنند. اما قبل از استفاده از هر یک از این روش‌ها، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید تا درباره مزایا و معایب هر روش مطلع شوید و تصمیم درستی را بگیرید.

مشاوره با یک پزشک یا جراح تخصصی: در صورتی که روش‌های غیر جراحی برای کوچک کردن سینه برای شما نتیجه مطلوب را نداشته باشد، می‌توانید با پزشک یا جراح تخصصی مشورت کنید. آنها می‌توانند شما را درباره روش‌های جراحی مناسب راهنمایی کنند.

جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک‌کردن سینه، یا همان سینوپلاستی، روشی است که برای کاهش حجم و حجم سینه‌ها بهره می‌برد. در این جراحی، جراح با برش و از بین بردن بافت اضافی، جمع و جور کردن و شکل دهی به سینه‌ها را انجام می‌دهد. این جراحی ممکن است شامل برش کردن پوست، برش کردن بافت زیرین، جابجایی و مدلسازی بافت‌ها، و تغییر شکل آره سینه باشد.

ورزش برای کوچک کردن سینه

ورزش منظم و مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا اندازه سینه خود را کاهش دهید. با این حال، مهم است بدانید که ورزش تنها به تنهایی نمی‌تواند سینه را کوچک کند. ورزش برای کوچک کردن سینه باید به همراه رژیم غذایی مناسب و سایر روش‌های کاهش اندازه سینه انجام شود.برخی از ورزش‌های مفید برای کوچک کردن سینه:

  • تمرینات قلبی و هوازی: تمرینات قلبی و هوازی می‌توانند به شما کمک کنند تا چربی موجود در سینه را سوزانده و به کاهش حجم آن کمک کنند. تمریناتی مانند دویدن، شنا، بدنسازی، دوچرخه سواری و تفریحات خارج از منزل مانند پیاده روی و پیاده‌سازی نیز می‌توانند مفید باشند. این تمرینات باید به طور منظم و در میزان مناسبی انجام شوند.
  • تمرینات تقویت عضلات سینه: انجام تمریناتی برای تقویت عضلات سینه می‌تواند به بهبود شکل و جمال سینه کمک کند. تمریناتی مانند پرس سینه، فلایز سینه، پشتک و دیگر تمریناتی که به تقویت عضلات سینه کمک می‌کنند، می‌توانند به تناسب اندام شما کمک کنند و به نظر کوچکتر دیده شوند.
  • تمرینات کاهش چربی محلی: برخی تمرینات موثر برای کاهش چربی محلی در مناطقی مانند سینه را می‌توان انجام داد. مثلا، تمرینات مربوط به پیلاتس و یوگا می‌توانند به تناسب اندام کمک کنند و به برطرف کردن مشکلاتی مانند چربی‌های اضافی در سینه کمک کنند.

کوچک کردن سینه با لیزر

کوچک کردن سینه با لیزر یک روش جدید و نوین است که به عنوان جایگزینی غیرجراحی برای روش‌های سنتی مورد توجه قرار گرفته است. در این روش، از یک لیزر با قدرت بالا استفاده می‌شود. لیزر به طور مستقیم به سلول‌های چربی در سینه تابش می‌دهد و آن‌ها را تخریب می‌کند. این باعث کاهش حجم سینه و بهبود شکل آن می‌شود. علاوه بر کاهش حجم، لیزر می‌تواند بهبودی در جمالیت و جمعیت سینه به همراه داشته باشد.

کوچک کردن سینه مردان

گرچه بیشتر بحث‌های مربوط به سینه معمولاً به زنان اختصاص دارد، اما باید در نظر داشت که برخی مردان نیز ممکن است با مشکل سینه بزرگ مواجه شوند. این وضعیت ممکن است به عنوان گینه‌کوماستی (gynekomasti) شناخته شود و می‌تواند به دلیل عوامل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، عوامل ژنتیکی، استفاده از برخی داروها یا مشکلات مربوط به سلامتی باشد. در صورتی که با این مشکل روبرو هستید، مراجعه به پزشک متخصص (مانند جراح پلاستیک) توصیه می‌شود تا علت مشکل را تشخیص داده و روش مناسب درمان را برای شما تعیین کند.

هزینه جراحی کوچک کردن سینه

هزینه جراحی کوچک کردن سینه می‌تواند بسته به عوامل متعددی متغیر باشد، از جمله مکان جغرافیایی، تجربه جراح، سطح پیچیدگی عمل، نیاز به آنستزی و تجهیزات پس از عمل. همچنین، هزینه‌ها ممکن است تحت تأثیر سیاست‌ها و شرایط محلی بیمه‌ای قرار بگیرند. به طور کلی، هزینه جراحی کاهش سینه در کشور های خارجی ممکن است در محدوده 3000 تا 10000 دلار یا بیشتر قرار بگیرد. این مبلغ شامل هزینه‌های جراحی، بیهوشی، اقامت در بیمارستان، داروها، بندانگشتی‌ها و هزینه‌های مراقبت پس از جراحی می‌شود.در حال حاضر در ایران هزینه این جراحی حدود 45 میلیون تومان است.اما این مبالغ حدودی هستند و برای بدست آوردن قیمت دقیق باید با متخصصان و پزشکان مشورت کنید.

درخواست رزرو نوبت در کلینیک ایرانیان​

لطفا شماره تماس و مشخصات خود را در فرم زیر وارد نمایید، تا برای رزرو وقت قطعی و ثبت تاریخ و ساعت، همکاران ما با شما تماس بگیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اگر جواب سوال خود را پیدا نکردین با مشاوران کلینیک ایرانیان تماس بگیرید

سوالات متداول در مورد جراحی کوچک کردن سینه

کسانی که افتادگی پوست و بافت پستان دارند. عمل زیبایی ماموپلاستی مخصوص خانمهایی که دوران شیردهی را به پایان رساندند و یا قصد بارداری را ندارند.

کسانی که سینه با حجم استاندارد دارند و یا در دوران شیردهی هستند و یا قصد بارداری دارند.

قبل از عمل، آزمایشات روتین باید انجام شود و سونوگرافی از پستان هم داشته باشند.

بعد از عمل جراحی ماموپلاستی، استفاده از سینه بند الزامی است و داشتن حرکات مکرر بالاتنه (ورزش های سنگین و شنا ) حداقل تا یک ماه ممنوع می‌باشد.

بله، این روش معمولاً با بی هوشی صورت می گیرد مگر در موارد خاص که پزشک با بی حس کردن موضعی و دادن آرام بخش جراحی را انجام می دهد که کمی درد قابل احساس خواهد بود.

معمولا این روش بدون نیاز به بستری انجام می گردد، مگر در شرایطی که پزشک جراح صلاح بداند.

از این روش برای کاهش سایز سینه های افتاده و سنگین و بزرگ استفاده می کنند، در این روش علاوه بر تغییر فرم پستان و حذف بافت ها و پوست اضافه، محل قرارگیری هاله سینه و نوک سینه نیز تغییر داده می شود تا سینه ها فرم زیباتری به خود بگیرند.

رضایت مشتریان کلینیک ایرانیان

مطالب خواندنی مربوط به جراحی کوچک کردن سینه

عکس گلهایی که به شکل رحم و تخمدان چیده شده اند با پس زمینه آبی روشن و صورتی
iranianclinic
لیزر
سندروم تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد
سندرم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS یک اختلال شایع در سیستم هورمونی بانوان است که ممکن است با رشد موهای زائد نامتعارف در مناطق مختلف بدن همراه باشد. این موضوع...
اپراتور لیزر که بدن زن جوان را لیزر می کند - فاصله بین جلسات لیزر
iranianclinic
لیزر
اگر فاصله بین جلسات لیزر زیاد شود چه می شود؟
به نظر شما، فاصله بین جلسات لیزر باید چقدر باشد؟ خیلی از ما از مو های زائد به شدت شاکی هستیم؛ این مو ها بسیار آزار دهنده‌ هستند و باید به‌ طور منظم شیو...
4 عکس مربوط به لیزر روی کتف مرد و لیزر روی پاهای زن و لیزر زیر بغل زن و لیزر روی دست زن
iranianclinic
لیزر
فواید و مزایای لیزر موهای زائد
تقریبا درصد زیادی از خانم ها و آقایان از مو های بدن خود احساس شرم می کنند. به احتمال زیاد، تعداد مساوی (یا بیشتر) از زنان همین احساس را دارند. در طول سالیان...
عکس چهره زن که درد دارد - درد لیزر موهای زائد
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟
لیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است اما خیلی از افراد و مراجعه کنندگان از درد لیزر موهای زائد می ترسند. به طور کلی، این روش بسیار ایمن...
عکس پاهای بدون مو
iranianclinic
لیزر
آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟
لیزر موهای زائد به عنوان یک روش محبوب برای از بین بردن موهای ناخواسته در نظر گرفته می‌شود. این فرآیند با استفاده از پرتوهای نور لیزر کار می‌کند که به طور...
عکس نور لیزر اندولیفت روی گونه زن جوان
iranianclinic
پوست
تعداد جلسات اندولیفت
تعداد جلسات اندولیفت چقدر می باشد و برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید چند مرتبه در این جلسه های درمانی شرکت کنم؟ این سوالی است که اکثر بیماران از کارشناسان...

خدمات مرتبط

لیپوساکشن ویزر روشی نوین برای تناسب اندام و لاغری
واترجت روشی است که در لیپوساکشن کاربرد دارد
لیپوماتیک نوعی روش لاغری است که شامل تخلیه چربی بدن می شود.
چانه و غبغب خوش فرم و زیبا - لیپوفیس
عمل فیس لیفت یا لیفت صورت
عمل بینی
لیفت سانترال لب برای بالا کشیدن لب مناسب است
جراحی لیفت سینه
جراحی پروتز سینه
جراحی زیبایی بازو - رفع افتادگی بازو با جراحی
جراحی زیبایی بینی
جراحی لیفت گونه و لب
تصویر مراجعه کننده زن قبل از لیپوساکشن
جراحی پروتز چانه یا جینوپلاستی
عمل جراحی بوکال فت برای رفع چربی گونه
جراحی زیبایی شکم

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .