جستجو
Close this search box.

لیزر موهای زائد صورت آقایان

آنچه در ادامه می‌خوانید

آیا از اصلاح روزانه خسته شده‌اید؟

آیا با مشکلاتی مانند سوختگی تیغ یا تلاش‌‌های ناموفق برای شکل‌‌دهی موهای خود مواجه شده‌‌اید؟

آیا دارای موهایی هستید که روی صورت شما بلند می‌شوند ویا گردن شما را تحریک می‌کنند؟

اگر به هر یک از موارد بالا پاسخ مثبت داده‌اید. زمان آن فرارسیده است که درباره لیزر موهای زائد اطلاعات بیشتری کسب کنید. لیزر نمودن موهای زائد برای خلاصی از اصلاح روزانه بهترین انتخاب است. درگذشته، تنها زنان از لیزر موهای زائد خود استفاده می‌‌کردند، اما امروزه در میان مردان نیز رواج یافته است.

رفع موهای زائد صورت برای مردان

امروزه دیگر نیازی به نگرانی برای اصلاح دائم یا تحمل درد اپیلاسیون نیست! لیزر برای رفع موهای زائد می‌تواند 90 درصد موهای شما را به‌طور دائم از بین ببرد.

محبوبیت لیزر موهای زائد مردان

با انفجار رسانه‌های اجتماعی و قدرت اینفلوئنسرها در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام که در آن افراد شیوه زندگی، تناسب‌اندام و زیبایی خود را به اشتراک می‌گذارند، مردان بیشتری به مزایای لیزر پی برده‌اند.

لیزر موهای زائد صورت برای رفع موهای زائد صورت، خط ریش، قفسه سینه و موارد دیگر می‌تواند به شما کمک کند مرتب بمانید و برای مدت طولانی بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

آیا لیزر روی ریش تمامی مردان نتیجه می‌‌دهد؟

لیزر برای رفع موهای زائد یک فرایند سریع است و در مدت‌زمان کوتاهی قابل انجام است. در این شیوه نور لیزری متمرکز به‌منظور کاهش رشد مجدد به فولیکول‌های مو هدایت می‌شود. لیزر می‌تواند بر روی انواع پوست و رنگ‌ها عمل کند؛ بنابراین، اگر دارای پوست روشن یا تیره هستید لیزر در هر دو صورت می‌تواند نتایج مطلوبی را به شما ارائه دهد.

برخلاف اپیلاسیون لیزر نمودن موهای زائد دردناک نیست و بعدازآن زمان خرابی کمی وجود دارد. پوست بدن بعد از لیزر ممکن است قرمز به نظر برسد و فرد احساس کند که دچار آفتاب‌سوختگی شده است، اما بعد از چند ساعت باید به‌تدریج برطرف شود.

علاوه‌‌براین، به شما توصیه می‌‌کنیم از فعالیت‌هایی مانند سونا، اتاق بخار و ورزش که باعث گرم شدن شما می‌شود دوری کنید. درنهایت، برای محافظت از پوست شما که بعد از لیزر حساس است، باید از SPF با درصد بالا استفاده نماید.

آیا لیزر برای رنگ پوست‌‌های گوناگون مناسب است؟

درگذشته و با اختراع اولین دستگاه‌‌های لیزر، لیزر روی افراد دارای رنگ‌های تیره پوست نتیجه می‌‌داد، اما امروزه لیزرهای مدرن تمامی افراد دارای رنگ‌‌های پوست مختلف اثربخش است.

هزینه لیزر چقدر است؟

عموماً لیزر نمودن موهای زائد به بیش از یک جلسه نیاز دارد. تمام موهای شما تنها پس از یک جلسه از بین نمی‌روند. مناطق وسیع و حساس‌تر به جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت. اگر فقط قصد مشخص‌‌ کردن یا شکل‌‌دهی خط ریش خود را دارید، می‌‌توانید این کار را در چند جلسه انجام دهید. در حالت کلی مناطق حساس‌‌تر بین 4 الی 8 جلسه نیاز دارند.

ازبین بردن سوختگی تیغ

پوست صورت و گردن شما بسیار حساس است. هر باری که تیغ را از روی آن رد می‌کنید، احتمال ابتلا به پسودوفولیکولیت (PFB) یا سوختگی تیغ را افزایش می‌دهید. وقتی موها در زیر سطح پوست رشد می‌کنند و فولیکول‌های مو ملتهب می‌شوند، سوزش تیغ صورت می‌گیرد. این امر عمدتاً در گردن اتفاق می‌افتد. درنتیجه، برجستگی‌های خارش‌‌دار و گاهی دردناک روی پوست ایجاد می‌شود. برای مردانی که به‌‌دنبال روش دیگری برای حذف موهای زائد هستند که باعث تحریک مداوم نشود و یا در مرحله رشد مجدد برای آنان احساس ناخوشایندی ایجاد نکند، لیزر کردن موهای زائد بهترین انتخاب است. لیزر با هدف قراردادن رنگ‌دانه تیره مو و ارسال یک پرتو شدید از نور که موها را ازبین می‌برد، عمل می‌کند. نتیجه این اعمال داشتن پوستی صاف و بدون خطر سوختگی تیغ است.

حذف تمام ریش

برخی از مردان لیزرکردن موهای زائد را فقط بر روی گردن خود انتخاب می‌کنند، اما برخی دیگر برای شکل‌‌دهی دائم ریش خود نیز از لیزر استفاده می‌‌کنند. این امر به آنان اجازه می‌دهد اصلاح را به‌‌طور کامل حذف کنند و از صرف ساعت‌های بی‌‌شمار در جلوی آینه جلوگیری می‌کند. علاوه‌‌براین، برداشتن کامل ریش احتمال ایجاد بریدگی یا خراش در هنگام اصلاح را ازبین می‌برد. با لیزر کردن موهای زائد، می‌توانید پوستی صاف و بدون نگرانی در رابطه با رشد مجدد سریع موها و یا پانسمان زخم‌های بعد از اصلاح داشته باشید.

شکل دادن و یا کاهش ریش

همواره لیزر ریش‌‌ها به معنای حذف اصلاح نیست. برخی از مردان قصد دارند با لیزر برخی از بخش‌‌های ریش عمل اصلاح مو را ساده‌‌تر کنند. طراحی ریش لیزری می‌تواند به آن‌‌ها در رسیدن به این ظاهر کمک کند. شکل دادن ریش می‌تواند شامل برداشتن مو از گردن به‌تنهایی یا ایجاد خطوط مشخص در قسمت‌های بالای ریش باشد؛ به‌‌عنوان‌‌مثال، برخی از مردان این درمان را دریافت می‌کنند تا همیشه بتوانند ریش خود را به سبک ترجیحی خود نگه داشته باشند. این افراد نیازی به اصلاح روزانه اطراف نواحی خاصی از صورت خود ندارند. مرتب کردن ریش با لیزر موهای زائد، خط ریش صاف‌تر و ظاهر صیقلی‌تری را تضمین می‌کند.

دلایل برتری لیزر نسبت به اصلاح چیست؟

  1. کاهش دائمی موها

لیزر رشد موهای ناخواسته مردان را به‌‌شدت کاهش می‌دهد. این امر تا جایی که بتوانید اصلاح را به‌‌طور کامل متوقف کنید، ادامه دارد. رشد مجدد تحت تأثیر هورمون‌ها و سایر عوامل بیولوژیکی است که در افراد مختلف متفاوت است.

  1. درمان سریع کارآمد

لیزر کردن موهای زائد روشی سریع است که اکثر فعالیت‌‌های عادی را ممکن می‌‌کند.

  1. موهای روییده را کاهش می‌دهد

اغلب موهای زیرپوستی بعد از اپیلاسیون، اصلاح یا ورزش مکرر که موجب تعریق و یا ترشح مو می‌شود، ایجاد می‌گردند. در درجه اول این امر موجب شکستن ناهموار نوک مو و یا خشک شدن پوست می‌‌شود که مانع رشد طبیعی مو از فولیکول می‌گردد. با استفاده از لیزر موهای زائد بدن ضعیف شده و سپس از‌‌بین می‌‌رود و از رشد مجدد آن‌‌ها جلوگیری می‌کند.

  1. ایجاد حس خوب در آب‌‌وهوای گرم

وجود مو به بدن کمک می‌کند تا گرم بماند. این امر در آب‌‌وهوای گرم می‌‌تواند اذیت‌‌کننده باشد. معدنچیان، مکانیک اتومبیل، ورزشکاران و تقریباً هرکسی که در محیط گرم کار می‌کند، از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده می‌کند.

لیزر کردن موهای زائد نه‌تنها برای زنان، بلکه برای مردان نیز رواج یافته است. بسیاری از مردان به دنبال راه‌‌حلی دائمی برای موهای ناخواسته در نواحی وسیع بدن مانند کمر و سینه خود هستند.

همچنین، جمعیت روبه رشدی از مردان وجود دارد که به‌‌دنبال جلوگیری از اصلاح دائمی صورت خود هستند. این افراد می‌توانند از لیزرکردن موهای زائد برای ازبین بردن سوختگی تیغ، زحمت تراشیدن مو و تراشیدن ریش خود به سبک دلخواه استفاده کنند.لیزر موهای زائد خود را در کلینیک ایرانیان انجام دهید.

تا کنون 167 نفر این مطلب را پسندیده‌اند

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین مطالب

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
عکس پزشک که با مداد روی پیشانی مرد طاس می کشد
مشاوره رایگان و رزرو نوبت
بنر های تبلیغاتی

مطالب مرتبط

پزشک در حال رسم محل کاشت ابرو روی صورت دختر - بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران
iranianclinic
عکس چشم درشت و کشیده زن جوان - تزریق بوتاکس چشم گربه ای
iranianclinic
مرد جوان با موهای پرپشت که انگشتان خود را لای موهای خود برده است
iranianclinic
شیشه های تست خون دریافتی از افراد
iranianclinic
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه‌
تا پایان جشنواره

فرم درخواست مشاوره

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید ، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .